IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten XIV Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-05-2006 12:54 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 24 mei 2006 12:51 schreef Lainedil het volgende:
Yo ik lees dit nu pas.

Ik was het. Heiden had me gevraagd het te verwijderen omdat hij niets meer met ZM te maken wil hebben, en dus ook niet (in)direct op een dergelijke manier vermeld wil worden.

Wilde het je nog vragen/melden, maar kon je toen niet bereiken. Had het je dus achteraf even moeten zeggen maar dat is me blijkbaar ontschoten.

Sorry Jan.
WTF?!?!? Dat ging niet eens over Heiden?? Controleer dat dan eerst even ofzo ... Sjezus zeg, zijn jullie bang voor die gast ofzo ...


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 24-05-2006 12:54 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 24 mei 2006 12:53 schreef Jenje het volgende:


Jenje wat had je erin staan dan?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 24-05-2006 12:55 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 24 mei 2006 12:54 schreef Jenje het volgende:
WTF?!?!? Dat ging niet eens over Heiden?? Controleer dat dan eerst even ofzo ... Sjezus zeg, zijn jullie bang voor die gast ofzo ...

Ik ben neit bang voor Heiden. Hij dacht dat het over hem ging, vandaar deze actie. Nogmaals: sorry mate.


Bruce Banner


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 24-05-2006 12:55 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 24 mei 2006 12:54 schreef Jenje het volgende:
WTF?!?!? Dat ging niet eens over Heiden?? Controleer dat dan eerst even ofzo ... Sjezus zeg, zijn jullie bang voor die gast ofzo ...


Het gaat om 1 persoon hier hoor, moet je niet direct ons allemaal bij gaan betrekken.En waarom zou ik bang zijn voor de gast.

[Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 24-05-2006 12:56]


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-05-2006 12:57 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 24 mei 2006 12:54 schreef zillah-morte het volgende:
Jenje wat had je erin staan dan?
Ik weet niet eens precies meer wat het was, iets in dezelfde strekking als nu ..

Lekker vaag dat dat dan wel zo maar gedaan kan worden zonder overleg, zonder controle ..

Nha ja, whatever ...


Fire
Usericon van Fire
Posted 24-05-2006 13:00 by Fire (Bestuurslid stichting) Profiel van Firehttp://www.gratix.nl

Als je over alles wil overleggen moet je de politiek in gaan. Dat doen we niet.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-05-2006 13:02 by Mark Profiel van Mark

Ik wilde graag een klacht indienen over Lain's sig. De vertoonde uitspraak is pijnlijk onjuist vanuit zowel moreel, ethisch, sportief, commercieel, wetenschappelijk alsook geografisch oogpunt (hallo? Scandinavie? De Noordpool?) en kan in deze kwetsbare tijden (hebben wij niet slechts enkele weken de viering van het afwerpen van het Arisch juk en het rouwen om onze krijgshaftige en nobele gevallenen achter de rug, met een WK in het gehekelde land opdoemend aan den einder) eenvoudig aanleiding zijn tot mentale krenking van zowel oudgediende forum-bezoekers (wie zal het zeggen, misschien wel oorlogsveteranen ook!) als noobs. Een schokkend blijk van misplaatse loyaliteit dat in mijn ogen niet gepast is voor een moderator.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 24-05-2006 13:04]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-05-2006 13:02 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 24 mei 2006 13:00 schreef Fire het volgende:
Als je over alles wil overleggen moet je de politiek in gaan. Dat doen we niet.
Geweldige instelling Fire!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 24-05-2006 13:03 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 24 mei 2006 12:57 schreef Jenje het volgende:
Ik weet niet eens precies meer wat het was, iets in dezelfde strekking als nu ..

Lekker vaag dat dat dan wel zo maar gedaan kan worden zonder overleg, zonder controle ..

Nha ja, whatever ...


Nogmaals even lezen wat ik had gezegd ajb:

quote:

Wilde het je nog vragen/melden, maar kon je toen niet bereiken. Had het je dus achteraf even moeten zeggen maar dat is me blijkbaar ontschoten.



Dank.

overigens, het blijkt uit je reactie dat het je ineens niets meer kan schelen....


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-05-2006 13:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Mij niet kunnen bereiken?

Er zijn geloof ik zes zm emailadressen die allemaal bij mij uitkomen ... dus dat is een beetje kul Lain.

Maar zo boeiend vind ik het ook niet, wilde gewoon weten hoe en waarom, maar deze reden vindt ik eerlijk gezegd bedroevend lachwekkend.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 24-05-2006 13:10 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 24 mei 2006 13:06 schreef Jenje het volgende:
Mij niet kunnen bereiken?

Er zijn geloof ik zes zm emailadressen die allemaal bij mij uitkomen ... dus dat is een beetje kul Lain.

Maar zo boeiend vind ik het ook niet, wilde gewoon weten hoe en waarom, maar deze reden vindt ik eerlijk gezegd bedroevend lachwekkend.


Had het je op ZM even willen vragen, is niet gebeurd. Ik heb het ook wel eens druk. Lach maar.



Bruce Banner


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-05-2006 13:17 by spectre Profiel van spectre

Wel raar dat Heiden niks meer met ZM te maken wil hebben maar wel inspecties houdt om te zien of er belastend materiaal over zijn persoon verschijnt

quote:
Op 24 mei 2006 13:00 schreef Fire het volgende:
Als je over alles wil overleggen moet je de politiek in gaan. Dat doen we niet.


Ehm, in dit geval leek me dat wel gepast denk je niet?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-05-2006 13:20 by Snaack Profiel van Snaack

Sinds wanneer is Fire een mod dan?


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-05-2006 13:21 by spectre Profiel van spectre

sinds de oerknal van ZM al


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-05-2006 13:22 by Mark Profiel van Mark

Best lang


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 24-05-2006 13:32 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 24 mei 2006 12:57 schreef Jenje het volgende:
Ik weet niet eens precies meer wat het was, iets in dezelfde strekking als nu ..

Lekker vaag dat dat dan wel zo maar gedaan kan worden zonder overleg, zonder controle ..

Nha ja, whatever ...

Ben al een discussie onder de mods gestart.
Ik ga nu actie ondernemen.
Geloof me op korte termijn probeer ik bepaalde dingen te laten veranderen, en gaan er dingen veranderen, als het aan mij ligt.
Moet Paul bijv het ook goed vinden, en natuurlijk de mods.
Kijk over je zinnetje.
Ik heb een melding naar alle mods gemaakt, dat ze er nog meer zorg voor moeten dragen overal meldingen van te maken.
Normaal is Lain daar wel stipt in, dus ik ga ervan uit dat het een vergissing was, en dat hij vergeten is een aantekening te maken.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-05-2006 13:34 by spectre Profiel van spectre



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-05-2006 13:42 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 24 mei 2006 13:21 schreef spectre het volgende:
sinds de oerknal van ZM al


quote:
Op 24 mei 2006 13:22 schreef Mark het volgende:
Best lang


No shit, Sherlokcs..

Note the sarcasme..


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-05-2006 13:43 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 24 mei 2006 11:55 schreef Snaack het volgende:
Ok, nu voel ik me toch uit de tent gelokt.

"Wegpesten" is natuurlijk niet leuk, maar komop, wel dagelijkse kost op een forum. Hoeveel n00bs hier wel niet compleet ongefundeerd "for fun", ook door mij, compleet gebashed zijn... En daar is door de mods nooit iets over gezegd.

* Heiden is een revisionist.
* Revisionisme ist verboten.
* Een moderator heeft de revisionist in bescherming genomen.
* Chelman heeft de revisionist, afgezien van gefundeeerde inhoudelijke reacties, afgeflamed

Dus, ik vind het ronduit opmerkelijk dat er tegen het bashen van n00bs geen actie ondernomen wordt, maar tegen het bashen van een fucking revisionist WEL.


quote:
Op 24 mei 2006 12:24 schreef spectre het volgende:
Ik vind die aandachtshoeren in alle foto/lul topics irritant, dat is irritanter dan iemand die op het scherpst van de snede discussies aangaat met een flinke dosis kennis en humor waardoor hij vaak als arrogant en betweterig overkomt. En sommige mensen kunnen daar niet mee omgaan, dat is zo.


Dus.


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-05-2006 13:45 by spectre Profiel van spectre

o pardon haha

Fire is meer de onderhoudsmod van ZM. Veel meer moet je hem ook niet vragen

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 24-05-2006 13:46]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-05-2006 13:47 by Mark Profiel van Mark

aaah, ik zie waar het misverstand schuilt. Je was de vergeten.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-05-2006 14:01 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 24 mei 2006 12:51 schreef Lainedil het volgende:
Heiden had me gevraagd het te verwijderen omdat hij niets meer met ZM te maken wil hebben,


Jammer, ik had gehoopt dat hij terug zou keren. Op de muur is het in ieder geval mateloos grappig hoe hij daar de zaak zit te stangen. Chelman, heeft al een grote fanclub hier, dan richt ik er een op voor Heiden.


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 24-05-2006 14:03 by robbemans Profiel van robbemanshttp://www.snakes-reptiles.com

*pakt chips en den bier*
Zapt naar ZM soap serie deel III
Series starten wanneer jij wilt!!
Het kan allemaal met kanaal digitaal van ZM













Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-05-2006 14:20 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 24 mei 2006 14:01 schreef attila_de_hun het volgende:
Jammer, ik had gehoopt dat hij terug zou keren. Op de muur is het in ieder geval mateloos grappig hoe hij daar de zaak zit te stangen. Chelman, heeft al een grote fanclub hier, dan richt ik er een op voor Heiden.
Het is zo met alle comebacks, het oude werk is toch altijd beter. Fear the Return


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-05-2006 14:24 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 24 mei 2006 14:20 schreef spectre het volgende:
Het is zo met alle comebacks, het oude werk is toch altijd beter. Fear the Return

de nieuwe Nasty savage is minstens zo goed las het oud werk dus die regel gaat niet altijd op. (en ik heb ook hoop voor de laatse van Celtic frost)


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen