IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Tattoeeren Volgende pagina
streetfighter
Usericon van streetfighter
Posted 09-05-2006 12:14 by streetfighter Wijzig reactieProfiel van streetfighterQuote dit bericht

Sinds een jaar ben ik in m'n vrije tijd bezig met tattoos zetten.
Gaat me aardig af en ben benieuwd of er meer mensen er mee bezig zijn?Eigen shop of thuis enz.



[Dit bericht is gewijzigd door streetfighter op 09-05-2006 12:16]


life sucks....sometimes


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-05-2006 12:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

grapje?

ha ha i laughed... nu maar slotje dan?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-05-2006 12:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Why?

Detailwerk vind ik overigens niet zo netjes gedaan in de foto's


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-05-2006 12:35 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Vind het er niet echt fantastisch uitzien.. Niet strak, geen mooi schaduwwerk.. Nog even oefenen


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 09-05-2006 12:45 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Als je wat beter bent mag je op mij dooroefenen..hehehehehe


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


streetfighter
Usericon van streetfighter
Posted 09-05-2006 12:51 by streetfighter Wijzig reactieProfiel van streetfighterQuote dit bericht

thankx voor de reakties, nja als ik soms prof artiesten zie heb ik wel hoop haha


life sucks....sometimes


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-05-2006 12:54 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Voor iemand die een jaar bezig is, vind ik het wel redelijk werk. Oefen je alleen op jezelf of ook in je omgeving?


streetfighter
Usericon van streetfighter
Posted 09-05-2006 13:03 by streetfighter Wijzig reactieProfiel van streetfighterQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2006 12:54 schreef MMayo het volgende:
Voor iemand die een jaar bezig is, vind ik het wel redelijk werk. Oefen je alleen op jezelf of ook in je omgeving?

Op mezelf wel geoefend maar over het algemeen op iemands ander z'n huid.Ze weten dat ik schoon en netjes te werk ga


life sucks....sometimes


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 09-05-2006 15:08 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

veel succes nog, maar ik zou niks van je willen


You suck and that's sad


SoM
Usericon van SoM
Posted 09-05-2006 15:09 by SoM Wijzig reactieProfiel van SoMQuote dit bericht

Ik sla even over


"My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 09-05-2006 15:32 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

Ik hou het ook maar bij me vaste tattoo artist


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


streetfighter
Usericon van streetfighter
Posted 10-05-2006 0:18 by streetfighter Wijzig reactieProfiel van streetfighterQuote dit bericht

Bedankt voor de reakties,maar als ervaren tattoeerders/liefhebbers geef dan ook even aan wat beter kan.


life sucks....sometimes


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-05-2006 0:26 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Nu ben ik niet ervaren, maar ik heb wel ogen natuurlijk

Wat mij aan deze heel erg stoort:


Waar de fuck is de symetrie? Ik geloof niet dat het beeld vertekent is door de hoek van de camera.

Het is net alsof de tattoo er scheef op zit.. Als mij dat zou overkomen mag de "artiest" het weglaseren betalen..

Verder vind ik de inkleuring niet netjes, lijnen niet strak, ziet er een beetje uit als een "bajes-tattoo" zeg maar.

No offense


streetfighter
Usericon van streetfighter
Posted 10-05-2006 0:35 by streetfighter Wijzig reactieProfiel van streetfighterQuote dit bericht

kijk, hier kan ik wat mee!
De vleugels moesten juist niet volgens een strak patroon (het eerste ontwerp dat we samen hadden gemaakt waren aan flarden geschoten vleugels), daarna met de veren wat beter bij elkaar maar niet strak in de rij.foto kon idd beter, te veel flitslicht en hoek.

thankx


life sucks....sometimes


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-05-2006 1:03 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ahh ok, in eerste instantie zou je zeggen dat ze symetrisch op de schouderbladen geplaatst hadden moeten worden maar als dit een bewuste keuze was heb ik wat dat betreft niets gezegd

Maar goed, ik vind het er een beetje raar uitzien hehe Zou dat zelf niet zo willen..


Talina
Usericon van Talina
Posted 14-05-2006 16:12 by Talina Wijzig reactieProfiel van TalinaQuote dit bericht

Heb tattoos op mijn wreven (en nog veel meer!!) en heb ze zo getekend en laten zetten dat ze niet helemaal recht zijn. Vind ik juist mooier, een lichaam is sowieso nooit symmetrisch!

Vind die tattoos wel mooi, het is ook gewoon echt heel moeilijk en je leert het echt niet binnen een jaar. Goed hoor!!! Waar doe je dat dan??


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 14-05-2006 16:25 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Talina, Talina? Ja?


Disko Disko Partizani


streetfighter
Usericon van streetfighter
Posted 14-05-2006 16:47 by streetfighter Wijzig reactieProfiel van streetfighterQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2006 16:12 schreef Talina het volgende:
Heb tattoos op mijn wreven (en nog veel meer!!) en heb ze zo getekend en laten zetten dat ze niet helemaal recht zijn. Vind ik juist mooier, een lichaam is sowieso nooit symmetrisch!

Vind die tattoos wel mooi, het is ook gewoon echt heel moeilijk en je leert het echt niet binnen een jaar. Goed hoor!!! Waar doe je dat dan??

Thankx voor je reaktie, zoals tribals vind ik wel dat het symmetrisch moet zijn, maar zoals veren e.d liggen ook nooit echt symmetrisch. Dus ben van dat principe uit gegaan.

Moet het allemaal mezelf leren (van machine afstellen, naalden solderen,reinigen, autoclaafgebruik en veel tekenen)en werk thuis in een apart studiootje.


life sucks....sometimes


Talina
Usericon van Talina
Posted 14-05-2006 20:55 by Talina Wijzig reactieProfiel van TalinaQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2006 16:25 schreef IJsregen het volgende:
Talina, Talina? Ja?


Haha, ja man!!! Cool toch????



Talina
Usericon van Talina
Posted 14-05-2006 20:57 by Talina Wijzig reactieProfiel van TalinaQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2006 16:47 schreef streetfighter het volgende:
Thankx voor je reaktie, zoals tribals vind ik wel dat het symmetrisch moet zijn, maar zoals veren e.d liggen ook nooit echt symmetrisch. Dus ben van dat principe uit gegaan.

Moet het allemaal mezelf leren (van machine afstellen, naalden solderen,reinigen, autoclaafgebruik en veel tekenen)en werk thuis in een apart studiootje.

Dat meisje heeft ook niet echt een mooie rug eerlijk gezegd... Sorry.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 14-05-2006 21:13 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2006 20:55 schreef Talina het volgende:
Haha, ja man!!! Cool toch????



Jaaaaaaaa!!
Oh hee, kom misschien binnenkort m'n tongpiercing bij je laten zetten. M'n zus zei dat 't wel kon, en m'n moeder gaf verder geen weerwoord. Maar goed, wat had ze willen doen dan.


Disko Disko Partizani


Talina
Usericon van Talina
Posted 15-05-2006 11:39 by Talina Wijzig reactieProfiel van TalinaQuote dit bericht

Super ja!!! Hopen dat het dan ook mag!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-05-2006 11:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ge-fuckign-weldig


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 16-05-2006 21:38 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

ouwe maat op rtl4 nu haha, GJ aaltink, tattoeeerder uit Nijverdal


streetfighter
Usericon van streetfighter
Posted 16-05-2006 23:52 by streetfighter Wijzig reactieProfiel van streetfighterQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 21:38 schreef FRNK het volgende:
ouwe maat op rtl4 nu haha, GJ aaltink, tattoeeerder uit Nijverdal

Ik heb het gezien, nu was eigen huis aan de beurt.
Ben wel es bij hem voor info


life sucks....sometimes


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 17-05-2006 9:22 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

O lache 'k Heb daar nog in de straat gewoond. Ook een tattoo van em.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen