IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Hirsi Ali Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-05-2006 12:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ze heeft dus gelogen om Nederlander te worden ..


Wat nu?



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-05-2006 12:01 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Uitzetten!



Goh, dit antwoord verbaast jullie vast.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-05-2006 12:03 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Erm, doen wat we met alle lui doen die liegen om hier te komen en die ook daadwerkelijk blijven mogen?



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-05-2006 12:04 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

De regels gelden voor iedereen, ergo, uitzetten.

Imho ook de enige manier voor Verdonk/ de VVD om geloofwaardig te blijven.

Maar, laten we het onderzoek van de Immigratie- en Naturalisatiedienst even afwachten.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-05-2006 12:06 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2006 12:01 schreef Jenje het volgende:
Ze heeft dus gelogen om Nederlander te worden ..



Strikt genomen heeft ze gelogen om asiel te krijgen en niet tijdens haar naturalisatieproces die pas enkele jaren later plaatsvond.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-05-2006 12:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2006 12:06 schreef Chelman het volgende:
Strikt genomen heeft ze gelogen om asiel te krijgen en niet tijdens haar naturalisatieproces die pas enkele jaren later plaatsvond.
Waarmee wel de fundering onder haar naturalisatieproces wegslaat.

Maar ik deel de mening dat Verdonk ook nu de regel van de wet aan moet houden. Mooie test voor haar ..


chaoss
UNITY!
Usericon van chaoss
Posted 15-05-2006 12:13 by chaoss Wijzig reactieProfiel van chaossQuote dit bericht

word een interessante test-case tijdens de strijd tussen Rutte en Verdonk. Welke keuze maakt Verdonk?
- Kiest ze er voor dat Hirsi Ali mag blijven, dan is ze schiet ze een gat in haar status van consequente bewindsvrouw, maar trekt ze wel stemmen van de emancipatiebeweging voor wie Hirsi Ali bijna een sterstatus heeft.
- Kiest ze er voor dat ze Hirsi Ali toch uitzet, dan blijft ze consequent, maar zal ze weer stemmen verliezen bij de mensen die achter Hirsi Ali staat.
(ze verliest in beide gevallen stemmen).

Ik denk ook dat Hirsi Ali de eer aan zichzelf moet houden en moet terugtreden totdat het onderzoek afgerond is. Dat moesten en moeten mensen als Pormes en Bijlhout ook, dus is het een logische stap dat Hirsi Ali hetzelfde doet.


don't fuck the system, change it


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-05-2006 12:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2006 12:04 schreef Snaack het volgende:
De regels gelden voor iedereen, ergo, uitzetten.

Imho ook de enige manier voor Verdonk/ de VVD om geloofwaardig te blijven.


Je kan iemand die de Nederlandse nationaliteit bezit niet uitzetten. Zo verbiedt het Europese Nationaliteitsverdrag 1997 een ontneming van nationaliteit die tot staatloosheid leidt als ook een willekeurige nationaliteitsontneming. Ayaan heeft volgens mij (weet ik niet zeker) haar Somalische nationaliteit opgegeven....

Er zijn volgens mij wel gronden waarop je een genaturaliseerde Nederlander zijn/haar nationaliteit mag ontnemen maar daarvoor moet eerst sprake zijn van ZEER ernstige feiten:

quote:

Artikel 7, eerste lid EVN bepaalt
namelijk dat een Verdragsstaat kan bepalen dat zijn nationaliteit verloren gaat indien een
onderdaan in vreemde krijgsdienst treedt dan wel indien hij gedrag vertoont dat de
essentiële belangen van de Staat ernstig schaadt. Het treden in vreemde krijgsdienst
heeft thans alleen gevolgen voor de Nederlander die in dienst treedt van een Staat die
betrokken is bij gevechtshandelingen tegen het Koninkrijk of tegen een bondgenootschap
waarvan Nederland lid is. Het in artikel 7 ENV bedoelde ernstig schadelijke gedrag voor
de essentiële belangen van de Staat omvat met name verraad en andere activiteiten die
gericht zijn tegen de essentiële belangen van de Staat, waaronder terroristische
activiteiten kunnen vallen. Misdrijven van algemene aard, hoe ernstig ook, worden hier
niet bedoeld. Gebruikmaking van deze verdragsbepaling vraagt om een wijziging van de
Rijkswet op het Nederlanderschap.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-05-2006 12:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2006 12:08 schreef Jenje het volgende:
Waarmee wel de fundering onder haar naturalisatieproces wegslaat.



Nee. Het zijn namelijk juridisch gesproken twee losse procedures.

quote:

Maar ik deel de mening dat Verdonk ook nu de regel van de wet aan moet houden. Mooie test voor haar ..


Ik ben bang dat het niet aan Verdonk is... (zie mijn post boven)


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-05-2006 12:18 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2006 12:13 schreef chaoss het volgende:
Ik denk ook dat Hirsi Ali de eer aan zichzelf moet houden en moet terugtreden totdat het onderzoek afgerond is. Dat moesten en moeten mensen als Pormes en Bijlhout ook, dus is het een logische stap dat Hirsi Ali hetzelfde doet.


Hier ben ik het in principe mee eens, al is het verschil dat Pormes van serieuze criminele activiteiten verdacht werd en Filomena van banden met een moorddadig regime. Dat zijn wel zaken van een heel andere orde.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-05-2006 12:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2006 12:15 schreef Chelman het volgende:
Je kan iemand die de Nederlandse nationaliteit bezit niet uitzetten. Zo verbiedt het Europese Nationaliteitsverdrag 1997 een ontneming van nationaliteit die tot staatloosheid leidt als ook een willekeurige nationaliteitsontneming. Ayaan heeft volgens mij (weet ik niet zeker) haar Somalische nationaliteit opgegeven....




het is toch niet ontnemen? die Hirsi Ali heeft hem nooit gekregen. Iemand die nit bestaat heeft die nationaliteit gekregen.


signature


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-05-2006 12:48 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Maar goed, ja, laten we Nederland nóg moslimvriendelijker maken door deze omstreden vrouw te doen aftreden!
Moslims, hoera!
Welkom, laat je horen!



Oftewel, eindelijk iemand die dr bek durft open te trekken (zij het op een, voor velen, niet aangename wijze) en dan dit.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-05-2006 12:49 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ze maakt het er zelf naar


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-05-2006 12:52 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Theo van Gogh ook.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-05-2006 12:52 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ministerie van Vreemdelingenzaken moet handelen naar de regels, ongeacht wat daarvan de consequenties zijn.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-05-2006 12:55 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2006 12:52 schreef Greycloak het volgende:
Theo van Gogh ook.
Dat bedoel ik niet natuurlijk


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-05-2006 13:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

het probleem lost zichzelf op.......

Hirsi Ali gaat naar Washington

Het VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali gaat per 1 september naar de Amerikaanse hoofdstad Washington. Ze zal daar gaan werken voor het American Enterprise Institute (AEI), een conservatieve denktank. Het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken gaat haar beveiliging regelen.

Het was de bedoeling dat ze pas in mei 2007 naar de VS zou vertrekken. Hirsi Ali moet echter haar huis in Den Haag ontruimen en heeft daarom het AEI verzocht dat ze eerder daar terecht kan. Hirsi Ali heeft de denktanks voor het uitkiezen. Ze weigerde te werken bij de Johns Hopkins University, omdat ze volgens haar "te arm" zijn, en de Brooks Institution zat niet helemaal op haar lijn.

Hirsi Ali gaat haar boek Shortcut to Enlightenment, een korte weg naar Verlichting, afmaken. Ze had geruime tijd het idee dat haar aanwezigheid in Nederland "averechts werkte. Ik maak meer kapot dan ik goedmaak. Bij de burgers komt mijn boodschap vervormd over". Afgelopen vrijdag raakte Hirsi Ali in opspraak, doordat ze heeft gelogen over haar naam, leeftijd en vluchtland tijdens haar asielaanvraag in Nederland.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-05-2006 13:58 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Opzich wel zonde.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 15-05-2006 14:03 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2006 12:48 schreef Greycloak het volgende:
Maar goed, ja, laten we Nederland nóg moslimvriendelijker maken door deze omstreden vrouw te doen aftreden!
Moslims, hoera!
Welkom, laat je horen!



Oftewel, eindelijk iemand die dr bek durft open te trekken (zij het op een, voor velen, niet aangename wijze) en dan dit.


meen je dit nou echt?


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 15-05-2006 14:04 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Mooi, weg ermee. Iemand die PVDA voor VVD verruilt valt sowieso niet serieus te nemen.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-05-2006 14:08 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2006 14:04 schreef Y Draig Goch het volgende:
Mooi, weg ermee. Iemand die PVDA voor VVD verruilt valt sowieso niet serieus te nemen.
Want?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-05-2006 14:08 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2006 14:04 schreef Y Draig Goch het volgende:
Mooi, weg ermee. Iemand die PVDA voor VVD verruilt valt sowieso niet serieus te nemen.
Weishijd komt met de jaren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 15-05-2006 14:09 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Het ontneemt toch wel alle geloofwaardigheid.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-05-2006 14:10 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2006 14:09 schreef Y Draig Goch het volgende:
Het ontneemt toch wel alle geloofwaardigheid.
Wil jij zeggen dat jij je mening nooit aangepast hebt?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 15-05-2006 14:13 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 15 mei 2006 14:10 schreef Misanthrope het volgende:
Wil jij zeggen dat jij je mening nooit aangepast hebt?


Nooit zo drastisch als het verschil tussen PVDA en VVD. Meningen kunnen idd veranderen, maar bij zo'n omschakeling kan ik (haast) niet geloven dat het puur om eigen mening ging.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 15-05-2006 14:14 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

kijk zo iemand heeft er duidelijk nooit voor t land gezeten dus die functie moet zeker effe naar iemand anders toe.

Maar dan zeggen dat als zij eruitgetikt wordt nederland nog moslimvriendelijker wordt gaat nergens over.

Moet nederland moslimonvriendelijk zijn?, op zich hoef je van moslimsukkels niet meer last te hebben dan van christensukkels, andere geloofssukkels of atheistensukkels.


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen