IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Hirsi Ali Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-05-2006 20:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2006 20:40 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik reis iedere dag zowat met de bus van Berchem naar mijn werk. En altijd als er wat gedoe is, is er wel zo een noordafrikaan bij betrokken. en dan gelijk dat gegil en gekrijs. Gadver, wat zitten er toch klootzakken bij...(en in Utrecht was het het zelfde verhaal)


Hier in Gent ook
te erg!
overal groepjes, overal gedoe...


signature


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-05-2006 20:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2006 20:38 schreef Pauline het volgende:
Opvallend trouwens dat men het bijna nooit heeft over (mislukte) integratie van Chinezen in Nederland. Volgens mij zijn Turken en Marokkanen over het algemeen stukken beter geintegreerd dan de gemiddelde Chinees. Toch wordt daar nauwelijks over geklaagd. Waar komt dat door?


omdat die "anderen" niet lastig vallen. dit duidt gelijk aandat het ook niks te maken heeft met racisme of zo, of dwingen tot integratie. zolang men anderen maar in hun waarde laten, en werken, is er niks aande hand.


Pauline
mrauwww!
Usericon van Pauline
Posted 15-05-2006 20:50 by Pauline Wijzig reactieProfiel van PaulineQuote dit berichthttp://www.prrrauline.tomaatnet.nl

quote:
Op 15 mei 2006 20:42 schreef attila_de_hun het volgende:
omdat die "anderen" niet lastig vallen. dit duidt gelijk aandat het ook niks te maken heeft met racisme of zo, of dwingen tot integratie. zolang men anderen maar in hun waarde laten, en werken, is er niks aande hand.


Wat voor mij alleen maar bevestigt dat het geen bal met de Islam te maken heeft. Het wordt altijd maar op één hoop gegooid: de Islam, allochtonen en asielzoekers. Argumentatie is vaak weinig steekhoudend.


"Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-05-2006 20:57 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Eh? Gaat dit over Hirsi Ali of over moslims e.d.? Ander topic graag, dames!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Pauline
mrauwww!
Usericon van Pauline
Posted 15-05-2006 21:03 by Pauline Wijzig reactieProfiel van PaulineQuote dit berichthttp://www.prrrauline.tomaatnet.nl

quote:
Op 15 mei 2006 20:57 schreef Greycloak het volgende:
Eh? Gaat dit over Hirsi Ali of over moslims e.d.? Ander topic graag, dames!




Ja, ach, het probleem Hirsi Ali is al opgelost nu ze Nederland verlaat, las ik in dit topic. En we moeten toch wat te mekkeren hebben, nietwaar?


"Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-05-2006 21:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm Ali gaat nu op globale schaal vechten tegen Islam.


Poll maken wanneer ze omgelegd wordt?



Pauline
mrauwww!
Usericon van Pauline
Posted 15-05-2006 21:09 by Pauline Wijzig reactieProfiel van PaulineQuote dit berichthttp://www.prrrauline.tomaatnet.nl

quote:
Op 15 mei 2006 21:03 schreef Jenje het volgende:
Hmm Ali gaat nu op globale schaal vechten tegen Islam.

Poll maken wanneer ze omgelegd wordt?



Wellicht is ze beroepsmatig vluchteling. En daar moet je natuurlijk wel wat voor doen!


"Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen."


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 15-05-2006 21:09 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2006 21:03 schreef Jenje het volgende:
Hmm Ali gaat nu op globale schaal vechten tegen Islam.



Ze was in het buitenland al hipper dan hier. Maar goed, daar hebben meer politieke figuren de laatste jaren last van gehad.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 15-05-2006 21:09 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2006 21:09 schreef Pauline het volgende:
Wellicht is ze beroepsmatig vluchteling. En daar moet je natuurlijk wel wat voor doen!


O.a. je eigen clit eraf snijden !


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-05-2006 21:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2006 21:09 schreef Argus het volgende:
Ze was in het buitenland al hipper dan hier. Maar goed, daar hebben meer politieke figuren de laatste jaren last van gehad.


In een bepaald deel van het "buitenland" dan he. In Iran zal ze niet hip gevonden worden vermoed ik.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-05-2006 21:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2006 21:10 schreef attila_de_hun het volgende:
In een bepaald deel van het "buitenland" dan he. In Iran zal ze niet hip gevonden worden vermoed ik.
Die willen vast wel haar handtekening ... in haar eigen bloed ...

Maar wel een beetje lafjes van Ali om meteen te emigreren ...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-05-2006 21:49 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2006 21:48 schreef Jenje het volgende:
Maar wel een beetje lafjes van Ali om meteen te emigreren ...
Ach, laf, ik vraag me af of ze hier wel kan blijven. Werkt zoiets niet met terugwerkende kracht?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Pauline
mrauwww!
Usericon van Pauline
Posted 15-05-2006 22:04 by Pauline Wijzig reactieProfiel van PaulineQuote dit berichthttp://www.prrrauline.tomaatnet.nl

quote:
Op 15 mei 2006 21:48 schreef Jenje het volgende:
Die willen vast wel haar handtekening ... in haar eigen bloed ...

Maar wel een beetje lafjes van Ali om meteen te emigreren ...


Was ze al van plan, alleen dan een jaartje later. Bovendien, als je het idee hebt dat je aanwezigheid in Nederland "averechts" werkt, kun je maar beter opstappen.


"Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen."


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-05-2006 22:10 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

deed ze wel lang over voor ze dat door had dan zeg.


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-05-2006 22:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2006 22:04 schreef Pauline het volgende:
Was ze al van plan, alleen dan een jaartje later. Bovendien, als je het idee hebt dat je aanwezigheid in Nederland "averechts" werkt, kun je maar beter opstappen.
Dachten maar meer mensen dat


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-05-2006 22:58 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Verdonk

VVD-Tweede Kamerlid Ayaan Hirsi Ali heeft vooralsnog niet het Nederlanderschap verkregen. Dat heeft minister Rita Verdonk maandag geschreven aan de Tweede Kamer in antwoord op vragen van onafhankelijk Kamerlid Hilbrand Nawijn.

Verdonk baseert zich op de gegevens zoals zij die tot nu toe heeft begrepen over het verleden van haar partijgenote en op de uitspraak van de Hoge Raad over een soortgelijke kwestie. Hirsi Ali heeft zes weken de tijd om hierop te reageren


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-05-2006 2:38 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Erg vaag weer dan van de VVD met voorkennis zo'n iemand inlijven; zal wel weer politieke propaganda geweest zijn; wat Verdonk nu doet ivm haar lijsttrekkerskandidatuur.

Een van de beste politica van de VVD lijkt te vertrekken naar de denktank die de touwtjes in handen heeft mbt het Amerikaanse beleid (!!!).

Behoorlijk bizar allemaal; helaas heeft de traditionele islam hiermee weer een slag gewonnen in Nederland.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 16-05-2006 7:28 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 2:38 schreef Mutilator het volgende:
Een van de beste politica van de VVD lijkt te vertrekken naar de denktank die de touwtjes in handen heeft mbt het Amerikaanse beleid (!!!).



Ehhh nou ik zie haar toch liever gaan dan komen hoor. En ik ben nog wel deel van de achterban


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-05-2006 7:47 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2006 21:48 schreef Jenje het volgende:
Die willen vast wel haar handtekening ... in haar eigen bloed ...

Maar wel een beetje lafjes van Ali om meteen te emigreren ...

Nou, op deze manier houdt ze in ieder geval de eer aan zichzelf. Ik snap het trouwens wel. Ik vind het nl. best schandalig dat wij als Nederland iemand die dodelijk bedreigd wordt niet een veilig onderkomen kunnen garanderen.

Omdat de buren klagen....

Dan zou ik ook weg willen.

Overigens vind ik wel dat ze het land uitmoet gegeven de lijn van haar partij en het huidige beleid.
quote:
Op 16 mei 2006 2:38 schreef Mutilator het volgende:
Een van de beste politica van de VVD lijkt te vertrekken naar de denktank die de touwtjes in handen heeft mbt het Amerikaanse beleid (!!!).

Beste politica? Ik ben ook blij dat ze gaat. De VVD is voor haar puur een vehikel om haar eigen agenda na te streven, ik vond haar eerder een splijtzwam dan iemand waar je mee kunt samenwerken. Als VVD zou ik haar liever kwijt dan rijk zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 16-05-2006 7:47]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-05-2006 8:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 7:47 schreef M. het volgende:
Nou, op deze manier houdt ze in ieder geval de eer aan zichzelf. Ik snap het trouwens wel. Ik vind het nl. best schandalig dat wij als Nederland iemand die dodelijk bedreigd wordt niet een veilig onderkomen kunnen garanderen.

Omdat de buren klagen....

Dan zou ik ook weg willen.

Klopt, Nederlandse justitie/politiediensten zijn volgens mij een lachertje voor de zware criminelen, ik vermoed dat het voor hen ook dodelijk simpel is om "geheime" informatie te achterhalen (maar dat staat in principe los van de kwestie Hirsi Ali ivm de controverse die nu herrezen is)
quote:
Overigens vind ik wel dat ze het land uitmoet gegeven de lijn van haar partij en het huidige beleid.

In vergelijkbare situatie worden de "normale" asielzoekers ook het land uit gezet. Ik vind het juist des te kwalijker dat het om een politica gaat, die dienen van onbesmet gedrag te zijn ...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-05-2006 8:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Newsflash...

quote:
Verdonk: Hirsi Ali geen Nederlander

AMSTERDAM - VVD-Tweede Kamerlid Ayaan Hirsi Ali heeft vooralsnog niet het Nederlanderschap verkregen. Dat heeft minister Rita Verdonk maandag geschreven aan de Tweede Kamer in antwoord op vragen van onafhankelijk Kamerlid Hilbrand Nawijn.

Verdonk baseert zich op de gegevens zoals zij die tot nu toe heeft begrepen over het verleden van haar partijgenote en op de uitspraak van de Hoge Raad over een soortgelijke kwestie. Hirsi Ali heeft zes weken de tijd om hierop te reageren.

Rechtsgevoel

Tweede Kamerlid Nawijn, die vragen stelde naar aanleiding van de uitzending van Zembla over Hirsi Ali, denkt dat het VVD-Kamerlid nu "zal moeten vertrekken". Het "rechtsgevoel gaat spreken", zei hij maandag in het tv-programma NOVA: "Waarom een Kamerlid niet en een andere burger wel uitzetten."

Nawijn was directeur van de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND), toen Hirsi Ali naar Nederland kwam. "Ik heb haar zelf toegelaten", aldus Nawijn. In het eerste kabinet-Balkenende (2002-2003) was hij minister van Vreemdelingenzaken. Als minister wist hij niet, dat Hirsi Ali een andere naam en een andere geboortedatum had opgegeven. Als hij dat toen geweten had, zou hij hebben opgetreden.

Volgens Nawijn dreigt nu een ingewikkelde situatie, omdat Hirsi Ali formeel statenloos zou zijn en dus niet tot de Verenigde Staten toegelaten zou kunnen worden.

Verlies

Het aanstaande vertrek is "geen verlies voor de VVD" en ook niet voor de Tweede Kamer. Dat zei VVD-coryfee Wiegel maandag in het radioprogramma 1opdeMiddag. Hirsi Ali is een "dappere vrouw", maar ze heeft volgens hem standpunten die polariserend zijn.

Wiegel noemde als voorbeeld haar opvattingen over de vrijheid van onderwijs en minderheden. "Ik was het niet met die lijn eens", zei Wiegel. Hij denkt niet dat we nog veel van Hirsi Ali zullen horen als ze eenmaal in de Verenigde Staten werkt. "Dat vind ik niet zo erg", erkende Wiegel.

Ruzie

Wiegel en Hirsi Ali kregen vorig jaar november openlijk ruzie over artikel 23 van de Grondwet (vrijheid van onderwijs) en de toon in het integratiedebat. Hirsi Ali wil dat wetsartikel afschaffen, maar volgens Wiegel hoort het bij het liberale gedachtegoed. Hirsi Ali omschreef Wiegel als "reactionair conservatief".

Wiegel vindt het verder terecht en verstandig dat minister Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratie) een onderzoek is begonnen naar de naturalisatie van Hirsi Ali. Nederland moet volgens hem één lijn trekken voor iedereen die hier komt en niet de waarheid spreekt. "Gelijke monniken, gelijke kappen", zei Wiegel.

Schaamte

Europees commissaris Neelie Kroes zegt zich "te schamen voor Nederland dat een buitengewoon de moeite waard persoon als Ayaan Hirsi Ali op dit moment het land wordt uitgeduwd". Volgens Kroes heeft Hirsi Ali een grote waarde voor Nederland, omdat zij de discussie over integratie in beweging heeft gebracht.

"De standpunten van Hirsi Ali werden soms op een on-Hollandse manier naar buiten gebracht, maar dat was ook goed voor het debat", aldus Kroes. De Euro commissaris vindt ook dat Nederland Hirsi Ali "doordat zij nu geen huisvesting meer heeft voor de zoveelste keer op de vlucht jaagt".

Pijnlijk

Voormalig fractievoorzitter Jozias van Aartsen (VVD) betreurt het aanstaande vertrek van VVD-Tweede Kamerlid Ayaan Hirsi Ali. "Het is pijnlijk voor de Nederlandse samenleving en politiek dat ze de Tweede Kamer verlaat", zegt Van Aartsen maandag in een verklaring.

Hij zegt haar wel te begrijpen. "Het zegt namelijk ook iets over de staat van het land: lichtgeraakt en provinciaals." Vrijdag tijdens het VVD-congres in Noordwijkerhout wil Van Aartsen dat pas verder toelichten.

Grijze parlementariërs

Voor het radioprogramma 1 Op de middag van de Avro gaf de voormalig VVD-aanvoerder maandag aan dat je het volgens hem als parlementariër nooit goed kunt doen. "Nederland klaagt altijd over grijze parlementariërs, die niet voor hun mening uit durven komen. Hier heb je iemand die dat doet en deed, en daar kunnen we dan kennelijk ook weer heel moeilijk tegen."

Schade

Het Contactorgaan Moslims en Overheid (CMO) is er niet rouwig om dat Tweede Kamerlid Ayaan Hirsi Ali uit Nederland vertrekt voor een baan in de Verenigde Staten. Met haar felle aanvallen op de islam heeft ze "heel wat schade aangericht", zei secretaris Nasr Joemman maandag.

"Ik juich het toe dat ze uit Nederland vertrekt", aldus Joemman. "Ik hoop dat we door haar vertrek verder kunnen met het opbouwen van een harmonieuze samenleving." De secretaris van de koepel van de grootste soennitische moskee-organisaties in Nederland vindt dat het Kamerlid kwesties rond de islam niet op een gezonde manier aan de kaak heeft gesteld. "Confronteren mag, maar wel op een respectvolle manier."

Kamerzetel

Joemman vindt overigens dat Hirsi Ali per direct haar Kamerzetel moet opgeven nu bekend is geworden dat ze mogelijk meer leugens heeft verteld bij haar asielaanvraag dan ze eerder al had toegegeven. Ook voorzitter Hikmat Mahawat Khan van de Contactgroep Islam, de tegenhanger van het CMO, is die mening toegedaan.

"Maar ik wens haar niet het land uit wegens haar opvattingen over de islam", zei hij. Hirsi Ali heeft volgens hem werkelijke problemen in de islamitische gemeenschap aan de kaak gesteld, al vond hij haar toon te scherp. Ook voor hem was haar uithaal naar de profeet Mohammed een "scheve schaats".



Ziet er toch naar uit dat Verdonk zich ook nu correct opstelt .. netjes ..


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 16-05-2006 9:23 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Tja, er moet idd wel 1 lijn getrokken worden wat betreft dit soort situaties, gewoon persoon wel en kamerlid niet uitzetten is geen optie.

Maar dit was al veeeeel langer bekend, Zalm wist er van dat zij had gelogen over haar situatie e.d en toch is ze ingelijfd bij de VVD, en ik neem aan dat de standpunten die ze nu aan nemen watbetreft vreemdelingenzaken op dit onderwerp toen al vergelijkbaar waren.

Het inlijven van Hirsi ali zal dus wel degelijk, net als wat verdonk nu doet ivm haar lijsttrekkerskandidatuur:

Pure politieke propaganda zijn geweest.

Ik zou er met geen MOGELIJKHEID op stemmen, stelletje oppertunisten zijn het.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-05-2006 9:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 9:23 schreef jbassist het volgende:
Het inlijven van Hirsi ali zal dus wel degelijk, net als wat verdonk nu doet ivm haar lijsttrekkerskandidatuur:

Pure politieke propaganda zijn geweest.

Ik zou er met geen MOGELIJKHEID op stemmen, stelletje oppertunisten zijn het.
Dit volg ik niet, Verdonk stuurt nu wel een partijgenoot het land uit .. dat zullen veel mensen haar niet in dank afnemen ..


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 16-05-2006 9:32 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ze zal wel moeten anders valt alles waar ze populair om is weg.



"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-05-2006 9:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 9:32 schreef jbassist het volgende:
Ze zal wel moeten anders valt alles waar ze populair om is weg.


Ze zal wel moeten omdat dat haar werk is ... als ze het niet doet verzaakt ze .. maakt ze wel idd haar positie mee zwak, maar dat zou ook gebeuren als ze niet ni een verkiezingsstrijd zou zitten ... Verdonk heeft eigenlijk geen andere keuze dan ..


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen