IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Hirsi Ali Vorige pagina | Volgende pagina
jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 16-05-2006 12:28 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 12:25 schreef Snaack het volgende:
Dat zie ik helemaal niet over het hoofd, maar ik denk niet dat Verdonk daar veel invloed op heeft gehad heh... Ze is pas sinds 2002 lid van de VVD.

En Ayaan is in november 2002 overgestapt van de PvdA naar de VVD, ergo, als er dan een "schuldige" aangewezen moet worden neem ik aan dat de PvdA net zo goed op de hoogte was van het feit dat ze gelogen heeft tijdens haar asielaanvraag als de VVD, alleen eerder al aangezien Ayaan al sinds 1997 lid was van de PvdA.


Ja, OK.
Maar wat verandert dat aan het feit dat Verdonk er ook al van wist en nu pas ingrijpt?
Maargoed: ALS het zo is natuurlijk.. laten we dat eerst maar eens afwachten.

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 16-05-2006 12:29]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-05-2006 12:30 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 12:28 schreef jbassist het volgende:
Ja, OK.
Maar wat verandert dat aan het feit dat Verdonk er ook al van wist en nu pas ingrijpt?
Maargoed: ALS het zo is natuurlijk.. laten we dat eerst maar eens afwachten.
Dan zou de geloofwaardigheid vd VVD wel heel hard kelderen.
Misschien extra zetels voor Wilders.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 16-05-2006 12:31 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Nu was men sowiso niet erg populair meer, maar er zullen zeker veel naar iets anders overstappen denk ik ja.

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 16-05-2006 12:31]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-05-2006 12:32 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 12:31 schreef jbassist het volgende:
Nu had men sowiso niet eeerrg veel kiezers meer, maar er zullen zeker veel naar iets anders overstappen denk ik.
De VVD was de afgelopen weken in de peilingen de tweede partij. Wat nou niet veel kiezers?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 16-05-2006 12:33 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

AL geedit, bedacht ik me ook net maargoed.. als je naar de gemeenteraads uitslagen kijkt valt het mee.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-05-2006 12:35 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 12:33 schreef jbassist het volgende:
AL geedit, bedacht ik me ook net maargoed.. als je naar de gemeenteraads uitslagen kijkt valt het mee.
Ja, ze verloren evenveel als Groen-Links die de dag erna nog overal 'Kiezers bedankt!" ophing en 'de linkse lente' liep te predikken.

Sowieso vind ik regionaal en nationaal niet vergelijkbaar.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-05-2006 12:37 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 mei 2006 12:28 schreef Snaack het volgende:
"Voortschrijdend inzicht" noemen we dat


Zelfs met zulk inzicht kan je niet zó snel zo'n carriere maken; dit gaat als een spreekwoordelijke komeet; vrnl omdat het buitenland haar wél op waarde weet te schatten (of overwaardeert zo je wilt ).

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-05-2006 12:38]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-05-2006 12:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wat heeft ze allemaal voor elkaar gekregen dan? Ik zie niet in waarom we zo lyrisch over die leugenaar moeten zijn?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-05-2006 12:49 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 12:37 schreef Mutilator het volgende:
Zelfs met zulk inzicht kan je niet zó snel zo'n carriere maken; dit gaat als een spreekwoordelijke komeet; vrnl omdat het buitenland haar wél op waarde weet te schatten (of overwaardeert zo je wilt ).


Ik weet het eerlijk gezegd niet. Het is goed mogelijk dat ze haar als een soort "icoon" zien voor de strijd tegen de onderdrukking van (islamitische) vrouwen en dat haar aanstelling eerder een symbolische/ prestigekwestie is dan dat ze haar echt om haar kwaliteiten willen hebben..

Ergo, bekende kop, bekende standpunten..


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-05-2006 12:54 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 12:49 schreef Snaack het volgende:
Ik weet het eerlijk gezegd niet. Het is goed mogelijk dat ze haar als een soort "icoon" zien voor de strijd tegen de onderdrukking van (islamitische) vrouwen en dat haar aanstelling eerder een symbolische/ prestigekwestie is dan dat ze haar echt om haar kwaliteiten willen hebben..

Ergo, bekende kop, bekende standpunten..
Die denktank is behoorlijk conservatief. Emancipatie van vrouwen en homo's is nou niet echt hun nummer een.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Pauline
mrauwww!
Usericon van Pauline
Posted 16-05-2006 12:59 by Pauline Wijzig reactieProfiel van PaulineQuote dit berichthttp://www.prrrauline.tomaatnet.nl

quote:
Op 16 mei 2006 12:49 schreef Snaack het volgende:
Ik weet het eerlijk gezegd niet. Het is goed mogelijk dat ze haar als een soort "icoon" zien voor de strijd tegen de onderdrukking van (islamitische) vrouwen en dat haar aanstelling eerder een symbolische/ prestigekwestie is dan dat ze haar echt om haar kwaliteiten willen hebben..

Ergo, bekende kop, bekende standpunten..


Dat idee heb ik ook. Het is een denktank die o.a. Bush adviseert. En dhr. Bush doet er alles aan om tegen streng gelovige Islamieten te strijden. Zo'n Hirsi Ali past dan mooi in het plaatje.


"Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-05-2006 13:01 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 12:59 schreef Pauline het volgende:
Dat idee heb ik ook. Het is een denktank die o.a. Bush adviseert. En dhr. Bush doet er alles aan om tegen streng gelovige Islamieten te strijden. Zo'n Hirsi Ali past dan mooi in het plaatje.


Juist.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-05-2006 13:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 12:54 schreef kwelgeest het volgende:
Die denktank is behoorlijk conservatief. Emancipatie van vrouwen en homo's is nou niet echt hun nummer een.
Vermoedelijk is die denktank er ook alleen puur voor het imago ...

Anders zou er daar ook wel wat meer aan de verschillen tussen arm en rijk en blank en zwart/hispanic gedaan zijn.

Ergo: Hirsi zet zichzelf buitenspel


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-05-2006 13:03 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 13:01 schreef Jenje het volgende:
Vermoedelijk is die denktank er ook alleen puur voor het imago ...

Anders zou er daar ook wel wat meer aan de verschillen tussen arm en rijk en blank en zwart/hispanic gedaan zijn.

Ergo: Hirsi zet zichzelf buitenspel
Die denktank heeft o.a. bijgedragen aan de aanval op Irak en het beleid tegenover de Palestijnen. Ook las ik vanochtend dat het een soort wachtkamer voor politici is. Die denktank is meer dan een theekransje.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-05-2006 13:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 13:03 schreef kwelgeest het volgende:
Die denktank heeft o.a. bijgedragen aan de aanval op Irak en het beleid tegenover de Palestijnen. Ook las ik vanochtend dat het een soort wachtkamer voor politici is. Die denktank is meer dan een theekransje.


Ah een soort van intelligent excuus om de grenzen van de amerikaanse bemoeienissen verder uit te breiden ..

Daar is ze inderdaad enrom goed voor geschikt!

*mist chelman*


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-05-2006 13:11 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 13:09 schreef Jenje het volgende:
Ah een soort van intelligent excuus om de grenzen van de amerikaanse bemoeienissen verder uit te breiden ..

Daar is ze inderdaad enrom goed voor geschikt!

*mist chelman*
Niets mis met een beetje Amerikaanse bemoeiens; Gezien de EU en de VN hun vinger nog niet durven uit te steken.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-05-2006 13:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 13:11 schreef kwelgeest het volgende:
Niets mis met een beetje Amerikaanse bemoeiens; Gezien de EU en de VN hun vinger nog niet durven uit te steken.
Ik hou er niet van als een land zich zo intens bemoeit met de binnenlandse zaken van een ander land. Zeker niet als de bemoeial zelf niet aan de afspraken houd en ook doet waar ze een ander op aanspreken (zie Iran en Noord-Korea)


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-05-2006 13:25 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 13:20 schreef Jenje het volgende:
Ik hou er niet van als een land zich zo intens bemoeit met de binnenlandse zaken van een ander land. Zeker niet als de bemoeial zelf niet aan de afspraken houd en ook doet waar ze een ander op aanspreken (zie Iran en Noord-Korea)
Ja, de VS had zich ook niet mogen bemoeien met de binnenlandse zaken van het Derde Rijk?
En aan welke afspraken houdt de VS zich niet? De VS heeft gewoon een paar verdragen niet ondertekent. Oftewel: Dat zijn niet hun afspraken.
Daarbij is het natuurlijk uiterst dubieus dat een land wat verdrinkt in de olie een een kernprogramma opzet. Zeker als hierbij ook nog eens geen openheid wordt gegeven en het regiem van dat land de vernietiging van een ander land predikt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-05-2006 13:25 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Maar eens even Ali haar persconferentie kijken..


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-05-2006 13:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 13:25 schreef kwelgeest het volgende:
Ja, de VS had zich ook niet mogen bemoeien met de binnenlandse zaken van het Derde Rijk?
Dat is iets van hele andere proporties ..
quote:
En aan welke afspraken houdt de VS zich niet? De VS heeft gewoon een paar verdragen niet ondertekent. Oftewel: Dat zijn niet hun afspraken.
Amerika heeft zelf een shitload aan kernkoppen ... waarom mogen zij die wel hebben?

quote:
Daarbij is het natuurlijk uiterst dubieus dat een land wat verdrinkt in de olie een een kernprogramma opzet. Zeker als hierbij ook nog eens geen openheid wordt gegeven en het regiem van dat land de vernietiging van een ander land predikt.
Noord-Korea heeft geen olie, Iran wel, maar ook dat heeft een einde .. kernenergie is geen eigendom van de westerse wereld ..


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 16-05-2006 13:38 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

@Kwelgeest: is er ergens een site waar het programma van Wilders online staat? Of is er uberhaupt een site wAar de verkiezingsprogramma's van alle partijen staan?


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 16-05-2006 13:57 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

@ persconferentie...

oke hoppekee, wisten we dit allemaal?



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-05-2006 14:05 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 13:38 schreef Murdering Monk het volgende:
@Kwelgeest: is er ergens een site waar het programma van Wilders online staat? Of is er uberhaupt een site wAar de verkiezingsprogramma's van alle partijen staan?


http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=5&Itemid=103

Een site met alle programma's naast elkaar bestaat volgens mij. Ik denk ook niet dat momenteel alle programma's al geschreven zijn. Rond verkiezingen heb je altijd een stemwijzer waar partijen een beetje vergeleken worden en eer aan de hand van vragen een advies uit komt rollen. Verder heeft bij mijn weten iedere politieke partij haar eigen website met punten en programma.



Den persconferentie:
Dit is toch wel het slapste optreden van Zalm ooit. Hoe kan je nou ter goede trouw handelen als je weet dat het niet klopt. En als Ayaan dit al zo vaak heeft verteld hoe komt het dan dat ik, en meerdere met mij, dit pas sinds vorige week weet. En dat terwijl ik al jaren zo'n drie kranten per dag lees, nieuws site's lees, politieke discussies lees en actualiteiten en nieuws kijk.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


1337_misanthrope
Support Global Euthanasia
Usericon van 1337_misanthrope
Posted 16-05-2006 14:08 by 1337_misanthrope Wijzig reactieProfiel van 1337_misanthropeQuote dit berichthttp://www.ordodraconis.com

Ik wist het ook niet, en volg het nieuws ook, zij het niet zo fanatiek, maar misschien heb ik gewoon het verband niet gelegd. Mevrouw gewoon negeren leek me altijd al een beter idee. Gewoon een machtsspelletje dat ze heeft verloren, politiek kan volgens mij best hard zijn. De waarheid ga je tussen alle speculaties toch nooit meer helemaal achterhalen.


Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-05-2006 14:10 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 13:28 schreef Jenje het volgende:
Dat is iets van hele andere proporties ..
Bevrijding van volkeren. Herstelling van democratie. Ik zie geen essentieel verscheel.
quote:
Amerika heeft zelf een shitload aan kernkoppen ... waarom mogen zij die wel hebben?
Groot-Britannie, Frankrijk, Rusland, China, Israel, Zuid-Afrika, Pakistan en India hebben ook kerwapens. Waarom mogen zij het wel hebben en Amerika niet?

quote:
Noord-Korea heeft geen olie, Iran wel, maar ook dat heeft een einde .. kernenergie is geen eigendom van de westerse wereld ..
Ik vind dat iedere staat, iedere natie recht heeft op zelfbeschikking over kernenergie. Maar ik ben wel van mening dat staten openheid moeten geven over hun kernprogramma. Ik vind het dan ook geheel terecht dat Noord-Korea kerncentrales heeft.
En ja, die olie is niet oneindig. Maar olie is momenteel voor Iran nog te goedkoop om over te stappen op kernenergie.
Daarbij komt dat het wel heel dubieus is dat een land wat de vernietiging van een ander land predikt geen openheid in haar kernprogramma wil geven. Want het is toch puur voor civielle doeleinden?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen