IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Hirsi Ali Vorige pagina | Volgende pagina
Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 16-05-2006 14:13 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

net bleek maar weer hoe teringkortzichtig mensen hierzo (op mn werk) zijn... wel altijd overal een mening over maar gelijk zeiken over dat er een persconferentie komt..

oprotten en niet nodig zeggen ze dan.... als ik derhalve vraag of je bij wat voor conflict dan ook alle kanten van t verhaal moet aanhoren alvorens een conclusie te trekken krijg ik legio vergelijkingen die dat dan wel bevestigen maar bij confrontatie daarmee ze dat toch nog tegenspreken...

wat zijn mensen zielig!



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 16-05-2006 14:14 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 14:13 schreef Aaaarco het volgende:
net bleek maar weer hoe teringkortzichtig mensen hierzo (op mn werk) zijn... wel altijd overal een mening over maar gelijk zeiken over dat er een persconferentie komt..

oprotten en niet nodig zeggen ze dan.... als ik derhalve vraag of je bij wat voor conflict dan ook alle kanten van t verhaal moet aanhoren alvorens een conclusie te trekken krijg ik legio vergelijkingen die dat dan wel bevestigen maar bij confrontatie daarmee ze dat toch nog tegenspreken...

wat zijn mensen zielig!



Bespreek het eens met je collega's!


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


1337_misanthrope
Support Global Euthanasia
Usericon van 1337_misanthrope
Posted 16-05-2006 14:17 by 1337_misanthrope Wijzig reactieProfiel van 1337_misanthropeQuote dit berichthttp://www.ordodraconis.com

Das nu precies wat ie gedaan heeft, daarom is ie boos. T is gewoon vervelend wat voor ondoordachte diarree er af en toe uit mensen komt. Alsof hun mond en hun anus van plaats verwisseld zijn.


Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit!


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 16-05-2006 14:20 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 14:14 schreef El Chulo het volgende:
Bespreek het eens met je collega's!


hee aap, iedereen kankert hier (forum en werk!!) zo lekker op de situatie maar nagenoeg allemaal behoorlijk eenzijdig. Ik ben absoluut niet een voorstander van ali, maar dan mag ik toch wel die hele toestand zwaar afkeuren?


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-05-2006 14:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wowowow... ik hoor voor het eerst over deze toestanden. Was nu wel of niet het feit al 3 jaar bekend van haar identiteitsperikelen?


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-05-2006 14:23 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 14:21 schreef Hypnos het volgende:
wowowow... ik hoor voor het eerst over deze toestanden. Was nu wel of niet het feit al 3 jaar bekend van haar identiteitsperikelen?
Wat heet bekend. Zalm wist het blijkbaar of Verdonk en Nawijn het wisten is mij nog niet duidelijk. Het stond vermeldt een uun obscuur boekje dat ze ooit gepubliceerd heeft maar waar ik nog nooit van gehoord had. Oplage 50 stuks?
Dus ik wil er nog eens opwijzen dat als het idd al publiek bekend was dat ik het raar vind dat ik het niet wist.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


1337_misanthrope
Support Global Euthanasia
Usericon van 1337_misanthrope
Posted 16-05-2006 14:26 by 1337_misanthrope Wijzig reactieProfiel van 1337_misanthropeQuote dit berichthttp://www.ordodraconis.com

t is een zionistisch complot


Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-05-2006 14:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 14:23 schreef kwelgeest het volgende:
Wat heet bekend. Zalm wist het blijkbaar of Verdonk en Nawijn het wisten is mij nog niet duidelijk. Het stond vermeldt een uun obscuur boekje dat ze ooit gepubliceerd heeft maar waar ik nog nooit van gehoord had. Oplage 50 stuks?
Dus ik wil er nog eens opwijzen dat als het idd al publiek bekend was dat ik het raar vind dat ik het niet wist.


doet me denken aan het volgende voorval :

Anissa Temsamani (27 augustus 1966, Tanger, Marokko) is een Vlaamse politica en lid van de SP.A. Drie dagen na haar geboorte verhuisde haar familie naar Mechelen, waar ze verder opgroeide.

In mei 2003 kwam Anissa Temsamani op bij de parlementsverkiezingen en werd rechtstreeks en onverwachts verkozen in de Kamer. Een maand later werd ze door Steve Stevaert voorgesteld als Staatssecretaris voor Arbeidsorganisatie en Welzijn op het Werk in de regering-Verhofstadt II. Na 74 dagen nam Anissa Temsamani ontslag, nadat ze in opspraak was geraakt in het maandblad Deng, omwille van een leugen over haar diploma (ze had er geen!!!). Hiermee was ze de kortst zetelende Belgische minister of staatssecretaris ooit.

Ondanks dit ontslag bleef Anissa Temsamani populair. Bij de verkiezingen van 13 juni 2004 werd ze vanaf de 31ste plaats op de SPA lijst opnieuw rechtstreeks verkozen voor het Vlaamse parlement.


[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 16-05-2006 14:28]


signature


1337_misanthrope
Support Global Euthanasia
Usericon van 1337_misanthrope
Posted 16-05-2006 14:35 by 1337_misanthrope Wijzig reactieProfiel van 1337_misanthropeQuote dit berichthttp://www.ordodraconis.com

ik vraag me af wat er met Pim Fortuyn gebeurd zou zijn als ie niet neergeknald was. Die had ook een controversiële mening en was ook populair bij een grote groep mensen. Misschien hadden ze over hem ook nog wel iets liggen. Als een schreeuwer een idee heeft betekent dat niet persé dat hij ook fysieke macht heeft. Macht krijg je door een spel te spelen, niet door hard te schreeuwen.


Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-05-2006 14:36 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Zucht... De media zijn er weer op uit om het kabinet te laten vallen:

Zalm kwaad over snelheid Verdonk

***************************************
` Minister Zalm is kwaad over het tempo
waarmee minister Verdonk heeft besloten
om Ayaan Hirsi Ali het Nederlanderschap
te ontnemen."Als de IND altijd zo snel
werkt is er binnenkort geen sprake meer
van achterstanden",aldus Zalm.

Zalm laat namens het kabinet nagaan of
het mogelijk is dat Hirsi Ali toch
Nederlandse kan blijven.Hij hoopt dat
de IND een eventuele nieuwe aanvraag
net zo snel zal behandelen.

Hij wilde niet ingaan op de vraag of
hij Verdonk op andere gedachten heeft
willen brengen.Volgens Zalm brengt hij
de eenheid van kabinetsbeleid in gevaar
als hij daar iets over zegt.

Ik heb de persconferentie bekeken en Zalm heeft nog niet eens bijna zoiets gezegd als in de laatste alinea staat, Zalm reageerde op vragen die bedoelt waren om dat soort antwoorden uit te lokken met 'ik weet wel waar de persconferentie heengaat als ik deze vragen beantwoord, jullie proberen onenigheid te creeeren in het kabinet, dus ik geef geen antwoord op de vraag'. Verder heeft hij niet gezegd kwaad te zijn over de snelheid van IND, maar verbaasd. Echt, schofterige linkse media...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-05-2006 14:36 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 14:35 schreef 1337_misanthrope het volgende:
ik vraag me af wat er met Pim Fortuyn gebeurd zou zijn als ie niet neergeknald was. Die had ook een controversiële mening en was ook populair bij een grote groep mensen. Misschien hadden ze over hem ook nog wel iets liggen. Als een schreeuwer een idee heeft betekent dat niet persé dat hij ook fysieke macht heeft. Macht krijg je door een spel te spelen, niet door hard te schreeuwen.
Er zijn onderzoeken vd AIVD geweest naar Fortuyn zijn seksleven; Of dat wel geheel door de beugel kon. Dus wie weet..


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-05-2006 14:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

euhm... media zijn niet links of recht. Media zijn nieuwsgeile mensen die zo graag mogelijk in de belangstelling willen komen en naam en faam maken. In nederland zijn ze niet politiek gestuurd. En dan kom je zo een dingen tegen, Bij de PvDa of zou dat idem zijn. MACHT is alles


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-05-2006 14:39 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 14:36 schreef Misanthrope het volgende:

Nou heb ik geen goed woord over voor Zalm zijn 'verklaring'. Hij zat willens en wetens fout. Dat heeft hij gewoon onder ogen te komen. 'Ter goede trouw' 'Juridische prblemen niet voorzien'. Rot toch op.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 16-05-2006 14:39 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

grote praat over dat onwaarheden aangepakt moeten worden en hop waarmee probere ze dat te sterken...

soms ga je bijna begrijpen dat nederlanders hun land de rug toekeren... ik zei bijna



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-05-2006 14:39 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 14:38 schreef Hypnos het volgende:
euhm... media zijn niet links of recht. Media zijn nieuwsgeile mensen die zo graag mogelijk in de belangstelling willen komen en naam en faam maken. In nederland zijn ze niet politiek gestuurd. En dan kom je zo een dingen tegen, Bij de PvDa of zou dat idem zijn. MACHT is alles
Media, in Nederland iig, is zeker wel links of rechts.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-05-2006 14:41 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 16 mei 2006 14:23 schreef kwelgeest het volgende:
Het stond vermeldt een uun obscuur boekje dat ze ooit gepubliceerd heeft maar waar ik nog nooit van gehoord had. Oplage 50 stuks?


ebay!

enne, opgerot staat netjes enzo


Je moeder.


1337_misanthrope
Support Global Euthanasia
Usericon van 1337_misanthrope
Posted 16-05-2006 14:41 by 1337_misanthrope Wijzig reactieProfiel van 1337_misanthropeQuote dit berichthttp://www.ordodraconis.com

Ik bedoel maar, een idee kan heel makkelijk veel sterker zijn dan de persoon die het uit. Hoe vaak gebeurt het niet dat een goed idee van een zwakke persoon wordt gepikt door een sterkere, die vervolgens met de eer strijkt. Iedere politicus heeft ideeën, maar ze vinden het nog veel leuker als zijzelf degenen zijn die daar iets mee gaan doen.


Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-05-2006 14:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 14:39 schreef kwelgeest het volgende:
Media, in Nederland iig, is zeker wel links of rechts.


serieus?

In België niet. Zeker als je ziet dat journalisten en nieuwslezers plots voor zowel Vlaams Belang als de Katholieke partij Als de liberalen gaan werken.
Enkel de kranten zijn duidelijk politiek geïnspireerd. De grote nieuwszenders niet.


signature


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 16-05-2006 14:43 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 14:41 schreef karnivoor het volgende:
ebay!

enne, opgerot staat netjes enzo


heerlijk nederlands om de makkelijkste oplossing te kiezen weg is weg...

das nou precies die kortzichtige kankermening van de typische overbodige nederlander waar ze van mij het hele ijsselmeer mee droog mogen leggen..


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-05-2006 14:43 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 14:42 schreef Hypnos het volgende:
serieus?

In België niet. Zeker als je ziet dat journalisten en nieuwslezers plots voor zowel Vlaams Belang als de Katholieke partij Als de liberalen gaan werken.
Enkel de kranten zijn duidelijk politiek geïnspireerd. De grote nieuwszenders niet.

In Nederland is over het algemmen wel een ondertoon te vinden die een voorkeur uitspreekt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


1337_misanthrope
Support Global Euthanasia
Usericon van 1337_misanthrope
Posted 16-05-2006 14:44 by 1337_misanthrope Wijzig reactieProfiel van 1337_misanthropeQuote dit berichthttp://www.ordodraconis.com

quote:
Op 16 mei 2006 14:43 schreef kwelgeest het volgende:
In Nederland is over het algemmen wel een ondertoon te vinden die een voorkeur uitspreekt.

mee eens, kan eenieder zich nog Black Metal Blitzkrieg 2 jaar geleden herinneren? Dat ge-emmer over Ad Hominem en Seigneur Voland...

@Aaaarco, hou je wel rekening met de kwaliteit van het oppervlaktewater?

[Dit bericht is gewijzigd door 1337_misanthrope op 16-05-2006 14:47]


Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-05-2006 14:47 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 14:35 schreef 1337_misanthrope het volgende:
ik vraag me af wat er met Pim Fortuyn gebeurd zou zijn als ie niet neergeknald was. Die had ook een controversiële mening en was ook populair bij een grote groep mensen. Misschien hadden ze over hem ook nog wel iets liggen. Als een schreeuwer een idee heeft betekent dat niet persé dat hij ook fysieke macht heeft. Macht krijg je door een spel te spelen, niet door hard te schreeuwen.
Het is idd ook wel heel toevallig dat Zembla dit uitzendt net nu de VVD zetels wint door de strijd tussen Verdonk en Rutte. Dit is natuurlijk wel het ultieme item om de aandacht van die strijd af te leiden, zo mogelijk nog 1 van de 2 onderuit te halen (Verdonk) en de mensen weer terug te laten stappen naar de PvdA. Leve de linkse media!!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-05-2006 14:48 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 16 mei 2006 14:43 schreef Aaaarco het volgende:
heerlijk nederlands om de makkelijkste oplossing te kiezen weg is weg...

das nou precies die kortzichtige kankermening van de typische overbodige nederlander waar ze van mij het hele ijsselmeer mee droog mogen leggen..


mwa, ik heb der wel een reden voor hoor:

ze doet amper wat meer dan zeiken op de islam, ze is nooit aanwezig in de tweede kamer ook al kan ze inmiddels weer gewoon komen (dus is ze in die functie nutteloos) en vind ik der bovenal een aandachtshoer. daarnaast is ze net zoals die taida onder valse voorwentselen hier binnen gekomen dus mag ze weer oprotten.

die taida was tenminste nog paalbaar, hier wil ik niet dood in gevonden worden


Je moeder.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-05-2006 14:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Dus het is Nova Zembla of zo die dit nieuwsfeit net nu in de ether heeft gegooid?


signature


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-05-2006 14:49 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 14:42 schreef Hypnos het volgende:
serieus?

In België niet. Zeker als je ziet dat journalisten en nieuwslezers plots voor zowel Vlaams Belang als de Katholieke partij Als de liberalen gaan werken.
Enkel de kranten zijn duidelijk politiek geïnspireerd. De grote nieuwszenders niet.

De NOS bestaat uit een partij gefrustreerde geytenwollensokken. Als je daar niet de linkse mening verkondigd, maak je geen kans, getuige de manier waarop Charles Groenhuijzen uit de NOS is gemanouvreerd.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen