IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Hirsi Ali Vorige pagina | Volgende pagina
1337_misanthrope
Support Global Euthanasia
Usericon van 1337_misanthrope
Posted 16-05-2006 14:50 by 1337_misanthrope Wijzig reactieProfiel van 1337_misanthropeQuote dit berichthttp://www.ordodraconis.com

quote:
Op 16 mei 2006 14:48 schreef karnivoor het volgende:
die taida was tenminste nog paalbaar, hier wil ik niet dood in gevonden worden

Wie weet zien we dr nog es terug als illegale seksslavin, altijd blijven hopen...


Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-05-2006 14:50 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 14:48 schreef Hypnos het volgende:
Dus het is Nova Zembla of zo die dit nieuwsfeit net nu in de ether heeft gegooid?
Zembla.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-05-2006 14:50 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 14:48 schreef karnivoor het volgende:
die taida was tenminste nog paalbaar, hier wil ik niet dood in gevonden worden


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-05-2006 14:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 14:48 schreef karnivoor het volgende:
mwa, ik heb der wel een reden voor hoor:

ze doet amper wat meer dan zeiken op de islam, ze is nooit aanwezig in de tweede kamer ook al kan ze inmiddels weer gewoon komen (dus is ze in die functie nutteloos) en vind ik der bovenal een aandachtshoer. daarnaast is ze net zoals die taida onder valse voorwentselen hier binnen gekomen dus mag ze weer oprotten.

die taida was tenminste nog paalbaar, hier wil ik niet dood in gevonden worden



Ik vond ze wel grappig in die persconferentie... "ik vrees dat dit een persconferentei gaat worden over wie ik al dan niet affectie voor heb..."


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-05-2006 14:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 14:50 schreef Misanthrope het volgende:
Zembla.


ja die dus. Werden die niet met de dood bedreigd door een reorganisatie van het TV-landschap?


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-05-2006 14:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Hirsi Ali licht vertrek toe

Uitgegeven: 16 mei 2006 13:50
Laatst gewijzigd: 16 mei 2006 14:46

AMSTERDAM - "Politiek was voor mij een kwestie van vallen en opstaan. Ik kies nu voor een internationaal grensoverschrijdend debat voor de emancipatie voor moslimvrouwen", aldus Hirsi Ali dinsdag in een eerste toelichting op haar vertrek uit Nederland. Het VVD-kamerlid gaat in beroep tegen de vaststelling van minister Verdonk (Vreemdelingenzaken) dat ze mogelijk nooit het Nederlanderschap heeft verkregen.

In haar persconferentie zegt de politica altijd zeer open te zijn geweest over haar onjuiste naam en uithuwelijking. "Hoe vaak geven mensen op de vlucht andere namen op? Het ontnemen van mijn Nederlanderschap is een buitenproportionele sanctie."


Hirsi Ali geeft toe dat het moeilijk is om met zo veel bedreigingen en politie te moeten leven. "Moeilijk maar niet onmogelijk. Het besluit van een minister maakt het voor mij onmogelijk hier te blijven. Ik ga weg maar de vragen blijven", aldus Hirsi Ali. "Ik ga Nederland verlaten. Verdrietig en opgelucht zal ik mijn koffers pakken."

Bereikt

Hirsi Ali heeft naar eigen zeggen een hoop bereikt in de Tweede Kamer. "Ik heb de ondergeschikte positie van migrantenvrouwen aan de orde gesteld, met name de positie van moslimvrouwen. Ik heb duidelijk gemaakt dat de islam op belangrijke punten onverenigbaar is met een liberale rechtstaat."

"Daarnaast heb ik op mijn manier bijgedragen aan de debatten over onderwerpen als eerwraak, vrouwenbesnijdenis en huiselijk geweld. Deze zorgwekkende onderwerpen zijn nu niet meer weg te denken uit Den Haag."

Vertrek

Volgens Hirsi Ali heeft de recente media-aandacht over het verstrekken van onjuiste informatie over haar verleden bij haar komst naar Nederland, haar vertrek versneld. Omdat het Haagse gerechtshof eind april besloot dat zij haar woning eind augustus moet verlaten, kiest Hirsi Ali ervoor per september in de Verenigde Staten aan de slag te gaan.

Zalm

VVD-leider Gerrit Zalm laat weten begrip te hebben voor de beslissing van Hirsi Ali om de Kamer te verlaten. "De problemen met de huisvesting en haar veiligheid maken het leven voor haar onmogelijk."

Zalm is verbaasd dat ruim drie jaar lang niemand haar naturalisatie ter discussie heeft gesteld. "Ik respecteer het besluit van minister Verdonk, maar ben wel verbaasd over de snelheid van het besluit. Die snelheid zijn we van de IND niet gewend."

De VVD-leider zei dat de snelheid van Verdonk en de mogelijkheden voor Hirsi Ali in het kabinet besproken zullen worden. "Ik hoop dat de IND een eventueel hernieuwde aanvraag even snel zal behandelen."

Geen zorgen

Zalm wees er op dat het normaal een paar weken duurt voordat Kamervragen beantwoord worden. Nu zei Verdonk in reactie op de vragen uit de Kamer de eerste dag dat Hirsi Ali zich geen zorgen hoeft te maken. Dan volgt een onderzoek naar feiten die al drieëneenhalf jaar bekend zijn en dan is er binnen een dag een antwoord aan de Kamer, hield Zalm de media voor. "Dat is een opmerkelijke snelheid."

Spoeddebat

Mogelijk is er eind van de middag een spoeddebat over de hele kwestie. Het spoeddebat is aangevraagd door GroenLinks.



Ik moet nu heel heftig over die film denken met die excuus-neger ....

Wat een zielig gezemel, mevrouwtje loopt nu tegen de lamp en dan gaat ze huilen. Kut voor jij!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-05-2006 14:55 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Jammer dat er niet gemeld wordt hoe het komt dat Verdonk hier zo snel uit was. Er heeft zich nmlk al eens een vergelijkbare zaak voorgedaan met een gezin uit Irak. De uitspraak vd hoge raad kon ook toegepast worden op Ayaan. En dat Verdonk dus consequent gedaan.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 16-05-2006 14:58 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 14:48 schreef karnivoor het volgende:
mwa, ik heb der wel een reden voor hoor:

bla



geweldig


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-05-2006 14:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ook wel extreem grappig toen die mr (Zalm wrschijnlijk) zei dat ze dat niet gewoon waren van die bepaalde instantie vr naturalisatie en toestanden dat ze zó snel werken .

Waarom duurt het nou niet wat laaaanghuuur?


Misschien nog wat minder subsidiëren dan?

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 16-05-2006 14:59]


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-05-2006 14:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 14:55 schreef kwelgeest het volgende:
Jammer dat er niet gemeld wordt hoe het komt dat Verdonk hier zo snel uit was. Er heeft zich nmlk al eens een vergelijkbare zaak voorgedaan met een gezin uit Irak. De uitspraak vd hoge raad kon ook toegepast worden op Ayaan. En dat Verdonk dus consequent gedaan.
IK denk dat er naar haar aanvraag gekeken is en naar de werkelijkheid.
Afwijsiging, klaar


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-05-2006 14:58 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 16 mei 2006 14:58 schreef Aaaarco het volgende:
geweldig


niet goed genoeg?

zal ik rogier anders eens vertellen wat voor een linkse nicht je bent?

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-05-2006 14:59]


Je moeder.


1337_misanthrope
Support Global Euthanasia
Usericon van 1337_misanthrope
Posted 16-05-2006 15:00 by 1337_misanthrope Wijzig reactieProfiel van 1337_misanthropeQuote dit berichthttp://www.ordodraconis.com

In en in slecht, hehehehe


Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-05-2006 15:00 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 14:58 schreef Jenje het volgende:
IK denk dat er naar haar aanvraag gekeken is en naar de werkelijkheid.
Afwijsiging, klaar
Zo ging dat dus ook bij dat gezin.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-05-2006 15:01 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 14:52 schreef Hypnos het volgende:
ja die dus. Werden die niet met de dood bedreigd door een reorganisatie van het TV-landschap?
Zit er dik in. Dus als ze nu de PvdA aan de macht helpen, kunnen ze zichzelf in stand houden. Ergo, ze hebben dit uitgezonden om de aandacht af te leiden van het gevecht tussen Verdonk en Rutte (waardoor de VVD steeg in de peilingen) en proberen Verdonk nog even onderuit te halen, zodat de stemmertjes weer terug gaan naar de PvdA.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-05-2006 15:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 15:00 schreef kwelgeest het volgende:
Zo ging dat dus ook bij dat gezin.
Juist, dan is de beslissing tich simpel en snel te nemen ...

Nha ja .. hopelijk valt het kabinet ...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-05-2006 15:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 15:01 schreef Misanthrope het volgende:
Zit er dik in. Dus als ze nu de PvdA aan de macht helpen, kunnen ze zichzelf in stand houden. Ergo, ze hebben dit uitgezonden om de aandacht af te leiden van het gevecht tussen Verdonk en Rutte (waardoor de VVD steeg in de peilingen) en proberen Verdonk nog even onderuit te halen, zodat de stemmertjes weer terug gaan naar de PvdA.


tja, indien dit zo is... dat recht hebben ze natuurlijk
ethisch of niet, in war there is no law


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-05-2006 15:03 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 15:02 schreef Jenje het volgende:
Nha ja .. hopelijk valt het kabinet ...
En dan? Als het kabinet nu valt over de kwestie dan voorzie ik rood. Nee daar word je blij van.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-05-2006 15:03 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 15:02 schreef Jenje het volgende:
Juist, dan is de beslissing tich simpel en snel te nemen ...

Nha ja .. hopelijk valt het kabinet ...
Hopelijk niet, dan komt de PvdA alsnog aan de macht...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-05-2006 15:04 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 15:03 schreef Hypnos het volgende:
tja, indien dit zo is... dat recht hebben ze natuurlijk
ethisch of niet, in war there is no law
Dat recht hebben ze niet... Staats tv hoort objectief te zijn. Wat mij betreft mag na deze actie zeker de kraan dichtgedraaid worden voor Zembla.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


1337_misanthrope
Support Global Euthanasia
Usericon van 1337_misanthrope
Posted 16-05-2006 15:06 by 1337_misanthrope Wijzig reactieProfiel van 1337_misanthropeQuote dit berichthttp://www.ordodraconis.com

quote:
Op 16 mei 2006 15:04 schreef Misanthrope het volgende:
Dat recht hebben ze niet... Staats tv hoort objectief te zijn. Wat mij betreft mag na deze actie zeker de kraan dichtgedraaid worden voor Zembla.

Yup, `t is best droef gesteld met de integriteit van veel nieuwsbronnen. Best iets waar op gelet mag worden, al is het alleen maar door degene die het leest.

[Dit bericht is gewijzigd door 1337_misanthrope op 16-05-2006 15:10]


Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-05-2006 15:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 15:06 schreef 1337_misanthrope het volgende:
Yup, `t is best droef gesteld met de integriteit van veel nieuwsbronnen. Best iets waar op gelet mag worden.


jah... het is niet dat ze liegen hé, het is politiek!
Integriteit is als schijt in deze zieke tijd.
Politiek moet gewoon politieker leren zijn dan de media.


signature


1337_misanthrope
Support Global Euthanasia
Usericon van 1337_misanthrope
Posted 16-05-2006 15:12 by 1337_misanthrope Wijzig reactieProfiel van 1337_misanthropeQuote dit berichthttp://www.ordodraconis.com

quote:
Op 16 mei 2006 15:10 schreef Hypnos het volgende:
Integriteit is als schijt in deze zieke tijd.

erg catchy


Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-05-2006 15:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 15:12 schreef 1337_misanthrope het volgende:
erg catchy


Osdorp Posse (kwaliteit ipv integriteit)
daar gaat mijn integriteit

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 16-05-2006 15:13]


signature


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 16-05-2006 15:15 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 14:58 schreef karnivoor het volgende:
niet goed genoeg?



jawel prima uiteenzetting van je mening toch...

quote:
Op 16 mei 2006 14:58 schreef karnivoor het volgende:
zal ik rogier anders eens vertellen wat voor een linkse nicht je bent?


je doet je best maar... uit niets van mij hier blijkt enige sympathie voor links... hooguit afkeer van het grootste deel van de nederlanders en hun bekrompen ideetjes




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


1337_misanthrope
Support Global Euthanasia
Usericon van 1337_misanthrope
Posted 16-05-2006 15:15 by 1337_misanthrope Wijzig reactieProfiel van 1337_misanthropeQuote dit berichthttp://www.ordodraconis.com

quote:
Op 16 mei 2006 15:12 schreef Hypnos het volgende:
Osdorp Posse (kwaliteit ipv integriteit)
daar gaat mijn integriteit

Van plagiaat van de taal van de straat krijg ik jeuk amme naad!
Ben ook dichter


Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit!


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen