IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Worship Vorige pagina
Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 13-06-2013 3:42 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Vorig jaar dus een nieuwe uitgekomen van Worship genaamd "Terranean Wake".



1. Terranean Wake I - Tide of Terminus 17:29 Show lyrics
2. Terranean Wake II - The Second Coming Apart 14:00 Show lyrics
3. Terranean Wake III - Fear Is My Temple 10:30 Show lyrics
4. Terranean Wake IV - End of an Aeviturne 13:50

Straks ff checken.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 25-01-2018 15:31 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Last Vinyl weer eens op de speler. Zo bovenstaande ook nog maar even. It's been a while.



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 25-01-2018 15:35 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Haha en ik maar denken dat t over christelijke rock oftewel 'worship' ging.

LOLWTFROTFUTGU!!!!!1!!!!!

/ND/Fusion/WMP


When your people matter, menstrual health matters


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 25-01-2018 18:00 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

De enige reactie op onzinreacties is MEER DOOOM!




Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 25-01-2018 23:13 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ook een heel fijn album. Als ik denk aan Funeral Doom denk ik uiteindelijk op de een of andere manier altijd aan Worship.



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 26-01-2018 8:11 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2018 23:13 schreef Dirge for november het volgende:
Ook een heel fijn album. Als ik denk aan Funeral Doom denk ik uiteindelijk op de een of andere manier altijd aan Worship.


Ik aan Funeral.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 26-01-2018 11:31 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

De enige plaat die ik van hun ken vind ik in geen geval funeral doom eerlijk gezegd: relatief snel. Cleane vocals. Ik denk meetal aan Thergothon, Skepticism en Worship om het lijstje wat te vergroten. Maar ik zou me niet verbazen als ik net de 'verkeerde' plaat van Funeral ken. Even checken.

edit: As the Light does the Shadow. Begint ook meteen met een riff die op ongeveer vijf keer de snelheid van Worship doormaalt. Oja, die vage achterlopende zang vond ik lastig.

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 26-01-2018 11:32]



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 26-01-2018 11:45 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2018 11:31 schreef Dirge for november het volgende:
De enige plaat die ik van hun ken vind ik in geen geval funeral doom eerlijk gezegd: relatief snel. Cleane vocals. Ik denk meetal aan Thergothon, Skepticism en Worship om het lijstje wat te vergroten. Maar ik zou me niet verbazen als ik net de 'verkeerde' plaat van Funeral ken. Even checken.

edit: As the Light does the Shadow. Begint ook meteen met een riff die op ongeveer vijf keer de snelheid van Worship doormaalt. Oja, die vage achterlopende zang vond ik lastig.


Dan word het hoog tijd dat je eens naar Tragedies (en Tristesse) luistert Nieuwer werk is inderdaad geen funeral doom meer.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 27-01-2018 18:43 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht




Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen