IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Nadja Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-05-2006 14:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-05-2006 14:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vind Methadrone beter .. vond het live wel aardig, maar ik vond het te zweverig, niet stevig genoeg


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-05-2006 15:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik vond Methadrone iets te bombastisch,
een geweldige impact wel, maar te teutonisch.
maar voor nu en dan mag dat wel eens


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-05-2006 15:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Teutels is gaaf.


Pauline
mrauwww!
Usericon van Pauline
Posted 18-05-2006 15:03 by Pauline Wijzig reactieProfiel van PaulineQuote dit berichthttp://www.prrrauline.tomaatnet.nl

Beetje eentoning. Ik leer het wel een andere keer.


"Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-05-2006 15:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2006 15:01 schreef Jenje het volgende:
Teutels is gaaf.


GAE BOLG AND THE CHURCH OF FAND
Teutelser vind je niet
natuurlijk wel niets met Metal te maken


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-05-2006 15:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Paul Teutel bedoel ik ..


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 18-05-2006 17:59 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Bodycage is gerereleased, halen sletjes.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-05-2006 18:03 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

wow fuck dit is gaaf


Je moeder.


stalinorgel
Usericon van stalinorgel
Posted 18-05-2006 20:03 by stalinorgel Wijzig reactieProfiel van stalinorgelQuote dit bericht

hmmm, grappig.

maar ik zet Feindflug wel weer op


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 21-05-2006 20:08 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Ik zit nu Body Cage te luisteren, fantastisch.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-05-2006 20:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2006 14:58 schreef Jenje het volgende:
Vind Methadrone beter .. vond het live wel aardig, maar ik vond het te zweverig, niet stevig genoeg


Nadja vond ik live helemaal geweldig! Methadrone ook, die blies je gewoon je kisten uit.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 15-06-2006 5:25 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Naadje!
Klinkt goed dit. Vooral die eerste clip.
Leuke tip voor 'ns wat anders.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-06-2006 10:38 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Vond ze op DDD echt belachelijk slecht. Zo ontzettend onstrak, hoe krijg je het in godesnaam voor elkaar dat zelfs je sequencetrack rammelt?

Voor mij de categorie "amateuristisch gekloot". Vind er echt geen ene fuck aan.


The Chosen
Usericon van The Chosen
Posted 15-06-2006 10:56 by The Chosen Wijzig reactieProfiel van The ChosenQuote dit bericht

Ik vind het echt geweldig, heb hier de cd truth becomes death en hier valt echt heerlijk op weg te dromen.


She Said Destroy in Black New York


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 15-06-2006 11:48 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Typisch gevalletje van geen ruk aan.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 17-03-2007 13:17 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Nadja begint langzaam uit te groeien tot een van mijn favoriete bands. Heb recent de nieuwe plaat Thaumogenesis ontvangen en WOW, wat een fantastische plaat man.

Zeer benieuwd naar de collabs met Atavist en Fear Falls Burning! En nog nieuw materiaal!


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 17-03-2007 13:18 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Hmmm, ik moet dit nog eens goed luisteren, ik heb het op aanraden gedownload...



Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 10-09-2009 13:06 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Hmm, sinds de laatste post in dit topic zijn onder andere al de geniale albums Guilted By The Sun en Radiance Of Shadows uitgekomen, maar daar wilde ik eigenlijk niet over beginnen.

Dit jaar is er een nieuw album uitgebracht, When I See The Sun Always Shines On TV. Alleen maar covers, inderdaad ook één van A-ha, maar ook Swans, My Bloody Valentine en The Cure. Misschien meer shoegaze dan drone en stukken minder 'hard', maar wel typisch Nadja qua geluid en sfeer. Zeer goed!

[Dit bericht is gewijzigd door Panzerke op 10-09-2009 13:29]



GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 10-09-2009 20:43 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Cool, zelfs een Codeïne cover, nu even aan het downloaden (sorry). Had een keer een album van ze op de pc staan, maar vond het blijkbaar niet echt interessant, want hij is al een poos geleden in de Prullenbak verdwenen.


Why doesn't my music get me all the chicks?


finsedrol
Usericon van finsedrol
Posted 12-08-2010 15:53 by finsedrol Wijzig reactieProfiel van finsedrolQuote dit bericht

Geweldige band! Vooral "When I See The Sun Always Shines On TV" met een erg aparte Slayer cover!

Voor de liefhebbers:

http://www.last.fm/event/1632923+Klotski

21 oktober, Nadja in Antwerpen.

Als het de juiste Nadja is tenminste.. (ik vind verder nergens info, ook niet op de nadja myspace)



EpicAlastis
Usericon van EpicAlastis
Posted 13-08-2010 10:14 by EpicAlastis Wijzig reactieProfiel van EpicAlastisQuote dit bericht

Nadja een tijdje geleden in AD4 gezien. Ken ze al een tijdje maar had ze nog nooit gezien. De meeste mensen die er waren vonden het niet zo goed. Zelf vond ik het wel goed al is het muziek die je in een hangmat zou moeten beluisteren.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 15-08-2010 12:05 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik heb de split 12" met Kodiak, is dat een beetje een goed voorbeeld van hun werk?



Helvete
Usericon van Helvete
Posted 29-03-2011 16:23 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Leuke band.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 30-03-2011 10:53 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

heb skin turns to glass... wel aardig cd'tje


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 05-05-2011 15:04 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Nadja komt in September in Tilburg dronen! www.incu.at/inth5m En Aidan Baker van Nadja zal ook nog een losse set spelen samen met Nathan Amundson (Rivulets)


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen