IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Woonruimte gevraagd [kamer gezocht/aangeboden algemeen II] Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-06-2006 20:06 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2006 19:56 schreef Smoochy het volgende:
Trek bij scheap in.


Schaep.

Maar inderdaad, ik heb een grote kamer in Groningen, slechts één huisgenoot en ik ben netjes.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 12-06-2006 20:07 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2006 20:06 schreef Schaep het volgende:
Schaep.

Maar inderdaad, ik heb een grote kamer in Groningen, slechts één huisgenoot en ik ben netjes.


maar scheap -- trek het uit het is cheap bij schaap...




SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-06-2006 20:09 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Dat valt tegen.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 12-06-2006 20:10 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2006 20:09 schreef Schaep het volgende:
Dat valt tegen.


Nou ja een lekker dier en spermaslet bij elkaar..staat bij jullie tenminste hahaha moet goed komen.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Mliez
Usericon van Mliez
Posted 12-06-2006 20:16 by Mliez Wijzig reactieProfiel van MliezQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mliez

Mooi, dat is dan afgesproken


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-06-2006 21:22 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Oke!

Wel eerst even hospiteren natuurlijk.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 12-06-2006 21:26 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik heb nu ook lang genoeg bij mijn moaten gebivakeerd hehehe, dus als iemand een kamer in groningen weet, laat maar weten

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 12-06-2006 21:26]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-06-2006 2:21 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

op 5 minuten lopen van het station weet ik nog wel een stinkend kraakpand vol met crusties


Je moeder.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 13-06-2006 2:21 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 13-06-2006 9:05 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2006 2:21 schreef karnivoor het volgende:
op 5 minuten lopen van het station weet ik nog wel een stinkend kraakpand vol met crusties


Stinkende crusty in je rait!

En burzum: jij bent de meest crusty gast van dit forum, jij bent de laatste die zou kunnen lachen, en nu douchen!!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-06-2006 9:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2006 2:21 schreef karnivoor het volgende:
op 5 minuten lopen van het station weet ik nog wel een stinkend kraakpand vol met crusties
op 2 minuten zit er in groningen een mooie brug .. kan ie ook wonen ...


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 13-06-2006 9:12 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

En dit vind zich een beter forum als de muur


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-06-2006 9:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

on topic?


Laverne
Usericon van Laverne
Posted 13-06-2006 22:35 by Laverne Wijzig reactieProfiel van LaverneQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/laverne616

Gezocht: kamer in Groningen, niet al te ver van het centrum. Max €300 incl per maand.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 14-06-2006 13:09 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2006 22:35 schreef Laverne het volgende:
Gezocht: kamer in Groningen, niet al te ver van het centrum. Max €300 incl per maand.


300 euro

En bij het centrum in de buurt succes..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 14-06-2006 13:11 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 13 juni 2006 22:35 schreef Laverne het volgende:
Gezocht: kamer in Groningen, niet al te ver van het centrum. Max €300 incl per maand.


www.woningnet.nl

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 14-06-2006 13:11]


Suck my piss


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 01-08-2006 21:58 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

gezocht: kamer(s) in apeldoorn. gedeelde voorzieningen geen probleem, mits het geen bende is.
aangezien ik best arm ben ( hopelijk tijdelijk ) zo cheapie mogelijk.


tja, ik verwacht niet dat iemand iets weet oid maar goed, een kat in het nauw maakt rare sprongen


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 02-08-2006 1:58 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2006 13:09 schreef Smoochy het volgende:
300 euro

En bij het centrum in de buurt succes..



Dat moet toch te doen zijn. Vriendin van me woont 5 á 10 minuutjes fietsen van 't centrum vandaan, voor 260 euro o.i.d. En dan heeft ze ruim 20 m2 gok ik zo (keukentje/computerruimte en slaapkamer apart (met elkaar verbonden door een kozijn zonder deur).


..."Hate can only create more hate"...


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-08-2006 2:07 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik wou net zeggen, zelfs in een stad als Groningen moet dat toch wel te vinden zijn. Zeker als je de juiste mensen weet te vinden.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-09-2006 7:22 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 5 september 2006 6:58 schreef tessa het volgende:

Deventer

Hallo naast mij komt er een kamer vrij van ongeveer 18m2 en hij kost 190 euro, er is internet maar dat komt er nog bij dan. Er is ook een wasmachine. 10 min fietsen naar station en 5 min naar saxion.
Het moet wel een jongen zijn omdat er al 2 meisjes zitten.

dusssssssss als iemand in nood zit?
mail me maar
tessa668@hotmail.com


Thanks Argus

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-09-2006 16:23]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 05-09-2006 8:19 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Nu nog een plaatsnaam erbij Mutilator


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


trol
Usericon van trol
Posted 05-09-2006 8:33 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Ik gok Deventer!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-09-2006 9:57 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2006 21:58 schreef BitchSlap het volgende:
gezocht: kamer(s) in apeldoorn. gedeelde voorzieningen geen probleem, mits het geen bende is.
aangezien ik best arm ben ( hopelijk tijdelijk ) zo cheapie mogelijk.


tja, ik verwacht niet dat iemand iets weet oid maar goed, een kat in het nauw maakt rare sprongen
Ik weet iets voor je. Bel/mail maar.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 05-09-2006 16:05 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2006 9:57 schreef kwelgeest het volgende:
Ik weet iets voor je. Bel/mail maar.


Jouw bed valt zeker onder 'gedeelde voorzieningen', Viktor?


tessa
Usericon van tessa
Posted 05-09-2006 16:17 by tessa Wijzig reactieProfiel van tessaQuote dit bericht

Hallo naast mij komt er een kamer vrij van ongeveer 18m2 en hij kost 190 euro, er is internet maar dat komt er nog bij dan. Er is ook een wasmachine. 10 min fietsen naar station en 5 min naar saxion.
Het moet wel een jongen zijn omdat er al 2 meisjes zitten.

dusssssssss als iemand in nood zit?
mail me maar
tessa668@hotmail.com



Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen