IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Lordi Vorige pagina | Volgende pagina
Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 20-05-2006 16:57 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ja nou. Dan krijg je een volgend jaar een hele lading bandjes met vleermuisvleugels ed.



Aeternitas
Codex Necro
Usericon van Aeternitas
Posted 20-05-2006 16:59 by Aeternitas Wijzig reactieProfiel van AeternitasQuote dit berichthttp://www.google.nl



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 20-05-2006 17:10 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Volgend jaar doet Prostitute Disfigurement mee voor Nederland.


WMP
Usericon van WMP
Posted 20-05-2006 17:16 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2006 10:28 schreef Jenje het volgende:
Nou, als je Treble vergelijkt met de rest van de troep die er stond vond ik Nederland zeker geen slechte inzending ..


Dus jij hebt daadwerkelijk zitten kijken naar andere inzendingen van het Songfestival?

Waarom in godsnaam?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-05-2006 17:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2006 10:28 schreef Jenje het volgende:
Nou, als je Treble vergelijkt met de rest van de troep die er stond vond ik Nederland zeker geen slechte inzending .. als ze er imho wat meer show omheen gebouwd hadden (zet er dan zo;n trommelbandmeukzooi bij!) hadden ze zeker een plaatsje verovert.

Je gata mij niet zeggen dat Treble slechter was dan die hoertjes uit Portugal en Ijsland ...


Dude, ik WIL het niet eens weten omdat het zo heaumeaufiel is dat zelfs Gerard Joling er nog rode oortjes van krijgt.

Vandaar dat het mij verbaast dat mensen hier uberhaupt een mening over hebben.

Het songfestival, argh, dat is zo fout dat het gewoon zeer doet.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 20-05-2006 17:17]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-05-2006 17:18 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2006 17:16 schreef WMP het volgende:
Dus jij hebt daadwerkelijk zitten kijken naar andere inzendingen van het Songfestival?

Waarom in godsnaam?


Het is tijd voor een "coming out" topic geloof ik.

Edit: ultieme verveling is natuurlijk ook mogelijk, best veel mensen kijken TV omdat ze niet weten wat ze moeten doen. Maar dat maakt het eigenlijk nog triester.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 20-05-2006 17:19]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-05-2006 17:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2006 17:16 schreef WMP het volgende:
Dus jij hebt daadwerkelijk zitten kijken naar andere inzendingen van het Songfestival?

Waarom in godsnaam?
Omdat niet iedereen 's avonds zijn moeder ligt te beunen?



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-05-2006 17:24 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2006 17:19 schreef Jenje het volgende:
Omdat niet iedereen 's avonds zijn moeder ligt te beunen?




Nou, zelf dat zou ik nog liever doen dan naar het Songfestival kijken.


WMP
Usericon van WMP
Posted 20-05-2006 17:25 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

@Jenje: Het bekijken van het Songfestival staat zelfs daar nog onder.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 20-05-2006 17:25]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-05-2006 17:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2006 17:24 schreef Snaack het volgende:
Nou, zelf dat zou ik nog liever doen dan naar het Songfestival kijken.
Ach, ik zette em aan tijdens Lordi, en was wel benieuwd naar het nivo van Eurovisie ...

Gafa dat veel mensen dus krtiek uiten zonder het gezien te hebben


WMP
Usericon van WMP
Posted 20-05-2006 17:26 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Ik las dat Lordi optreden 16 was, dus de meesten waren al geweest ten tijde dat jij inschakelde... Spreek je jezelf nu tegen?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-05-2006 17:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee, want aan het eind lieten ze van de 15 ervoor stukjes zien en er tradne geoof ik 32 acts op

Jammer


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-05-2006 17:29 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2006 17:25 schreef Jenje het volgende:
Ach, ik zette em aan tijdens Lordi, en was wel benieuwd naar het nivo van Eurovisie ...

Gafa dat veel mensen dus krtiek uiten zonder het gezien te hebben


Ik hoef toch ook niet naar, weetikveel, een reportage over de EO jongerendag te kijken om te weten dat ik daar jeuk van krijg op intieme plaatsen. Dat geldt ook voor het Songfestival.

Sommige dingen wil ik mijzelf gewoon besparen, vrijwillig naar het songfestival kijken is er 1 van.

Waarom zou je dat in godesnaam willen zien? Ik begrijp het echt niet.

"Nieuwsgierigheid", je weet toch van tevoren al dat het gaylord deluxe is zeg.

Ergo, je verveelde je gewoon de tering en hebt met je eten op schoot naar een stom TV programma gekeken, zoals miljoenen mensen dagelijks doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 20-05-2006 17:31]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-05-2006 17:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja ... ik heb me wel vermaakt, kijken naar hele slechte muzika... artie... euhm mensen op een podium


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-05-2006 17:31 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Zoiets als de voorrondes van Idols dus?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-05-2006 17:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja, maar dan zonder die graftak


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-05-2006 17:36 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Hmm.. Nee, ik wil het nog steeds niet zien. Er zijn betere manieren om mijzelf te irriteren denk ik zo.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 20-05-2006 19:42 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Lordi vind ik al jaren een grote smet op alles wat probeerd tr00 te zijn, om maar niet te spreken van de muziek.

Maar toch vind ik het zwaar kicken dat ze op iets homofiels als het Songfestival zijn, met de pakjes en teksten. Wat dat betreft: geweldig!

maar tsja, met twee maten meten is wel nodig


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-05-2006 20:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik ook, ik kijk zeker naar het eurovisiesongfestival. Gewoon een soort traditionele au(di)tomutilatie.

Verder duimen voor Litouwen

Lordi-melodietje vind ik trouwens niet eens zo erg. Het heeft iets liefs


signature


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 20-05-2006 21:15 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik vind het wel ontzettend pauper,maar ze mogen van mij wel winnen. Volgend jaar sturen wij Detonation of Kutschurft.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


moshcore
You had me at hello..
Usericon van moshcore
Posted 20-05-2006 21:50 by moshcore Wijzig reactieProfiel van moshcoreQuote dit berichthttp://www.pixelarchitect.nl

Van mij mogen ze winnen hoor! ik vind het geweldig dat ze dit doen hahaha hupsakee pleur die hele klote eurovision songfestival maa rop zijn kop door lordi te laten winnen.
En waarom iedereen op ze zeikt snap ik niet.. ze doen het nog best aardig ookal is het no way mijn stijl..

hup lordi!


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 20-05-2006 22:15 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Ze komen NU!


Aeon
dé aandachtshoer
Usericon van Aeon
Posted 20-05-2006 22:16 by Aeon Wijzig reactieProfiel van AeonQuote dit bericht

yeah lordi op nederland twee



moshcore
You had me at hello..
Usericon van moshcore
Posted 20-05-2006 22:20 by moshcore Wijzig reactieProfiel van moshcoreQuote dit berichthttp://www.pixelarchitect.nl

HAHAHAHAH GODDOMME WAT HEERLIJK!


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 20-05-2006 22:20 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Wel lachen nummer, al is het nummer uit Litouwen het gaafst! (Ja, ik ben aan het kijken, weet niet wat er verder op is en wou Lordi kijken. Commentaar van Paul de Leeuw is ook leuk. )


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen