IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : 26-08 Elsrock met Suffocation, Holy Moses + meer Vorige pagina | Volgende pagina
Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 19-08-2006 21:18 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Nou wat een lol ja


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 20-08-2006 3:34 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2006 19:52 schreef BVT het volgende:
IK zal er ook zijn + aanhang..




Bareuh...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-08-2006 13:25 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 augustus 2006 19:46 schreef Aphrodite het volgende:
Goh, moet iemand anders jou dat vertellen Judge M?
Ja

quote:
Ik ga ook heen, superveel zin an!



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 20-08-2006 14:14 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Toch interessante berichten altijd. Ik vraag me af of een van deze zielenhoeders ook daadwerkelijk wel eens metal geluisterd heeft.
Wellicht een leuk plan om een MP3-spelertje met Christelijke metal mee te nemen ? Daar nog een leuk 'The Buddy Jesus!'-shirtje bij en dan word je vast zo uitgenodigd voor de gezamenlijk hosti..

'Potverdorie, meester voorzitter, da's een prettig moppie muziek, nietwaar ?'

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 20-08-2006 14:15]


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-08-2006 10:25 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

We zullen het zien wat er zaterdag allemaal rondloopt.



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 22-08-2006 12:39 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ik ben benieuwd, misschien krijg ik wel een leuke minibijbel voor onderweg


Against God and Government


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 22-08-2006 12:44 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2006 21:02 schreef Metalhead22 het volgende:
Als ze horen of in de krant of iets dergelijks lezen dat een paar gelovige debielen uit Rijssen in de krant zeggen dat alle bands die komen anti-christelijke teksten hebben dan is dat natuurlijk ook zo he.

Voor hun geldt gewoon: alle metal=anti-christelijk. En ze proberen dan ook álles om mij ook te besmetten met die ziekte van hun. Een of andere dominee komt godverdomme hier naar toe....alleen voor mij
Zijn echt niet goed wijs hoor


Zo gek vind ik het allemaal niet eens, die mensen worden gewoon ruw in hun belevingswereldje verstoord. En de gemiddelde buitenstaander denkt er weinig anders over, maar die interesseert het gewoon geen ene moer.
Metal heeft simpelweg te kampen met een paar grote vooroordelen.
Maar goed, jij bent waarschijnlijk een schreeuwerige puber die niks met het geloof te maken wil hebben en dat ook maar alste duidelijk uitdraagt. Daar bereik je nooit wat mee.
Probeer eens op een rustige manier wat punten duidelijk te maken.


Nog zo stoere internet warrior.


oscura
Usericon van oscura
Posted 22-08-2006 13:16 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2006 19:46 schreef Aphrodite het volgende:
Goh, moet iemand anders jou dat vertellen Judge M?
Ik ga ook heen, superveel zin an!


ok, dat is weer een extra reden om te gaan.. zit nog in de twijfelpositie nl.


carcasstrid


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 22-08-2006 13:30 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 22 augustus 2006 12:44 schreef zakkenvuller het volgende:
Zo gek vind ik het allemaal niet eens, die mensen worden gewoon ruw in hun belevingswereldje verstoord. En de gemiddelde buitenstaander denkt er weinig anders over, maar die interesseert het gewoon geen ene moer.
Metal heeft simpelweg te kampen met een paar grote vooroordelen.
Maar goed, jij bent waarschijnlijk een schreeuwerige puber die niks met het geloof te maken wil hebben en dat ook maar alste duidelijk uitdraagt. Daar bereik je nooit wat mee.
Probeer eens op een rustige manier wat punten duidelijk te maken.


Denk je dat ik dat niet geprobeerd heb dan? Tuurlijk heb ik het allemaal wel, geprobeerd, uit te leggen. Het probleem is gewoon dat ze verschrikkelijk kortzichtig zijn; ze willen er gewoon niet naar luisteren en zogauw ik er, voor de zoveelste keer, rustig en serieus over begon/begin wuifden ze het gewoon weg. Ze denken nu nog steeds dat ik al die verhalen gewoon verzin, zodat ik mijn zin krijg. Dat gebeurt nu nog en dit speelt nu al 3 jaar.... Ze zijn er gewoon heilig van overtuigd dat ZIJ gelijk hebben

Die tijd van 'schreeuwerige puber' heb ik wel gehad ja, natuurlijk. Heeft iedereen waarschijnlijk gehad, jij ook; mijn oudste broertje, 14, heeft dat nu. Zijn mijn ouder ook niet blij mee, want "als Chris nu niet zo gek was van die muziek van hem en van die ideeen had, zou jij nu ook niet zo zijn" Klinkt heel zielig en triest allemaal weet ik, maar veel dingen die 'fout' gaan in hun opvoeding worden zonder pardon op mij afgeschoven

Van al deze dingen, en meer, word ik gewoon zo vreselijk moe. Vroeger ging ik inderdaad altijd direct in de aanval en heb ik veel dingen gezegd en gedaan waar ik later dan weer spijt van kreeg (2 jaar geleden heb ik mijn moeder met een volle bierfles tegen haar hoofd geslagen, ook om een ruzie over dit onderwerp; ik flipte comlpeet...); tegenwoordig loop ik gewoon weg naar buiten, sjaggie roken. Puur en alleen om te zorgen dat ik niet weer doordraai. En dat gevoel is niet fijn, geloof mij. Ik weet van mezelf dat ik een heel opvliegend karakter heb, vooral met dit onderwerp dus ik ga juist zo vaak mogelijk dit soort confrontaties uit de weg. Lijkt voor julie waarschijnlijk niet zo, maar als ik hier thuis elke moglijke confrontatie, groot of klein, aanging zou ik niet eens meer toe komen aan zwaremetalen . Dat ik elke kans aanpak om het christendom aan te vallen is dus echt niet zo

We hadden het gisteravond toevallig nog over Elsrock; draaide zo als gewoonlijk weer uit hetzelfde: "NEE! slechte muziek, slechte bands, slechte teksten, gaat niet door!!" Ik begon er rustig over, maar hun reageren dan direct alsof ik ze aanval......dan maar weer naar buiten he

Jezus, wat een lap tekst ghehehe
Wat zijn christelijke ouders toch een geschikt onderwerp om over te typen


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-08-2006 17:35 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Dusssss.. zoek je een kamer en ga je doen wat je zelf wilt doen. Je woont in hun huis en zij hebben hun eigen denkbeelden en shit dus lijkt het me dat je het gewoon dient te accepteren. Mijn ouders zijn dan niet gelovig maar ik mocht vroegah ook niet overal naar toe, dus verzon ik iets om er alsnog naar toe te kunnen.. doe toch eens creatief. Als je weet dat je ouders nee roepen dan zeg je toch iets totaal anders, je gaat bij een vriend hosti's bakken ofzo.

Dat mag vast wel..


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 22-08-2006 17:42 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Als ze navraag gaan doen, en dat doen ze vaak, zit ik nog veel dieper in de shit. Plus dat ik met nog geen mogelijkheid uit huis kan.....


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-08-2006 17:53 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2006 17:42 schreef Metalhead22 het volgende:
Als ze navraag gaan doen, en dat doen ze vaak, zit ik nog veel dieper in de shit. Plus dat ik met nog geen mogelijkheid uit huis kan.....


Dan heb je pech gehad en dien je het te accepteren en ach.. ben zelf ook zo vaak betrapt hehe.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 22-08-2006 18:09 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

1 van de problemen van míjn kant is dat ik moeite heb met bepaalde dingen 'zomaar' accepteren


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Nix
Usericon van Nix
Posted 22-08-2006 18:10 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Yay! Occultfest zin an!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nix
Usericon van Nix
Posted 22-08-2006 18:11 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Oh ja, Elsrock natuurlijk ook.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 22-08-2006 18:14 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 22 augustus 2006 13:16 schreef oscura het volgende:
ok, dat is weer een extra reden om te gaan.. zit nog in de twijfelpositie nl.


Aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh, toe nou, ik ga ook heen!



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-08-2006 18:15 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2006 18:09 schreef Metalhead22 het volgende:
1 van de problemen van míjn kant is dat ik moeite heb met bepaalde dingen 'zomaar' accepteren


Ja dan is het vervelend voor jou, maar toch echt jouw probleem. Kijk als jij het nodig vind je ma met een bierfles voor dr kop te tikken, wil ik niet weten wat jij doet als je wat alcohol op hebt en door satanische metal beinvloed gaat worden enzo.

Okee dat is gelul, het kan me geen reet schelen. Maar hee, 1 troost.. er komen wel meer en vaker leuke concerten en festivals waar je wel heen kunt. Je kunt nu eenmaal niet overal naar toe en dan kun je er over blijven mekkeren, wat niet gaat helpen.. of je legt je er bij neer en denkt.. later als ik groot ben.. ga ik alle verdorven festivals langs!


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 22-08-2006 19:01 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 22 augustus 2006 18:15 schreef MMayo het volgende:
Ja dan is het vervelend voor jou, maar toch echt jouw probleem. Kijk als jij het nodig vind je ma met een bierfles voor dr kop te tikken, wil ik niet weten wat jij doet als je wat alcohol op hebt en door satanische metal beinvloed gaat worden enzo.

Okee dat is gelul, het kan me geen reet schelen. Maar hee, 1 troost.. er komen wel meer en vaker leuke concerten en festivals waar je wel heen kunt. Je kunt nu eenmaal niet overal naar toe en dan kun je er over blijven mekkeren, wat niet gaat helpen.. of je legt je er bij neer en denkt.. later als ik groot ben.. ga ik alle verdorven festivals langs!




Ja, als je later groot bent mag je met Mayo en de festivalfamilie mee naar Elsrock, Metalhead!



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 22-08-2006 19:15 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Jouw tijd komt nog wel, joh.


Bareuh...


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 22-08-2006 19:26 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ghehe


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-08-2006 20:10 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2006 19:01 schreef blonde rockgod het volgende:
Ja, als je later groot bent mag je met Mayo en de festivalfamilie mee naar Elsrock, Metalhead!


Hee jij bent toch de papa van de festivalfamilie?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-08-2006 21:25 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2006 18:53 schreef Judge M. het volgende:
Ik hoor net dat ik er ook heen ga


quote:
Op 19 augustus 2006 19:46 schreef Aphrodite het volgende:
Goh, moet iemand anders jou dat vertellen Judge M?
Ik ga ook heen, superveel zin an!


En dan moet ik hem ook nog eens vertellen dat hij gratis mee kan.

(Ik drink trouwens gewoon Judge)


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Aphrodite
Usericon van Aphrodite
Posted 22-08-2006 22:54 by Aphrodite Wijzig reactieProfiel van AphroditeQuote dit berichthttp://www.elexorien.com

quote:
Op 20 augustus 2006 14:14 schreef Illusione het volgende:
Wellicht een leuk plan om een MP3-spelertje met Christelijke metal mee te nemen ? Daar nog een leuk 'The Buddy Jesus!'-shirtje bij en dan word je vast zo uitgenodigd voor de gezamenlijk hosti..



Hehe, uitgerekend jij zou daartoe in staat zijn nietwaar?



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 22-08-2006 22:56 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 22 augustus 2006 20:10 schreef MMayo het volgende:
Hee jij bent toch de papa van de festivalfamilie?


En jij toch de mamma?



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-08-2006 23:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2006 22:56 schreef blonde rockgod het volgende:
En jij toch de mamma?


Neeeeeeeeee


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen