IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Films die binnenkort te zien zijn (tv/bios/etc) part II Vorige pagina | Volgende pagina
RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 28-07-2006 8:07 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 26 juli 2006 21:09 schreef Asphyxiated het volgende:
Zwartboek trailer : http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=7457&titel=Trailer_Zwartboek

En ja er zitten blote tieten in. Paul Verhoeven, he?

Tijdens de opnames zag ik ook al blote tieten. Sterker: ik loop ook in een scene waarin blote tieten (van dode vrouw) zijn te zien. Alleen jammer dat alleen mijn laarzen zijn te zien.

Dit stond gisteren in het AD:


Ik ben de tweede SS-er van links.
Aan het begin van de trailer flits ik ook even voorbij (marcherend).


Daops
Usericon van Daops
Posted 29-07-2006 19:12 by Daops Profiel van Daops

The Fountain van Darren Aronofsky (Pi, Requiem for a Dream), trailer ziet er veelbelovend uit:

http://www.apple.com/trailers/wb/thefountain/trailer1/


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-08-2006 17:03 by Chelman Profiel van Chelman

Hmmmm....Hounddog

Het gaat over een 12 jarig meisje die door een pedofiel verkracht wordt. Nu heb ik de film uiteraard nog niet gezien maar er schijnen verkrachtingsscenes daadwerkelijk vastgelegd te zijn en het meisje schijnt naakt in de film te acteren.

Nu moet ik zeggen dat ik hier toch wel moeite mee heb. Volgens mij had een film over deze thematiek best zonder de ecxpliciete scenes waarin een 12-jarige speelt gemaakt kunnen worden. Nu komt het op mij over als een zieke sensatie/PR stunt. Jammer.

Waarschijnlijk staat deze film wel op de verlanglijstjes van PNVD leden. Fucking sickos.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-08-2006 17:58 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 7 augustus 2006 17:03 schreef Chelman het volgende:
Hmmmm....Hounddog

Het gaat over een 12 jarig meisje die door een pedofiel verkracht wordt. Nu heb ik de film uiteraard nog niet gezien maar er schijnen verkrachtingsscenes daadwerkelijk vastgelegd te zijn en het meisje schijnt naakt in de film te acteren.

Nu moet ik zeggen dat ik hier toch wel moeite mee heb. Volgens mij had een film over deze thematiek best zonder de ecxpliciete scenes waarin een 12-jarige speelt gemaakt kunnen worden. Nu komt het op mij over als een zieke sensatie/PR stunt. Jammer.

Waarschijnlijk staat deze film wel op de verlanglijstjes van PNVD leden. Fucking sickos.


dat is toch wel behoorlijk heftig als ze een verkrachting van een kind duidelijk in beeld brengen zeg. maar dat zal wel zwaar gecensureerd worden vermoed ik (in veel landen).

maar dan nog.... neem nu "alien". die film is briljant. en mede waarom??? omdat eigenlijk veel niet ziet. dat zou toch ook met zo een film moeten. dingen die je niet ziet kunnen vaak veel krachtig overkomen.


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 08-08-2006 8:39 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

De 12 jarige in kwestie is Dakota Fanning. Kan toch niet goed voor haar zijn. Laatst zag ik een interview met haar over Hide and Seek, and toen sprak ze al over de film als een volwassene... volgens mij moet die veel te snel volwassen worden...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-08-2006 8:44 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

mar zo een kind heeft toch ouders of wordt op een anderemanier vertegenwoordigt/begeleid door een of meerdere volwassenen??? En ik neem aan dat ook een script wordt gelezen voordat er wordt toegezegd dat er mee wordt gedaan. raar hoor.


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 08-08-2006 11:25 by JuronymouS Profiel van JuronymouS

quote:
Op 8 augustus 2006 8:44 schreef attila_de_hun het volgende:
mar zo een kind heeft toch ouders of wordt op een anderemanier vertegenwoordigt/begeleid door een of meerdere volwassenen??? En ik neem aan dat ook een script wordt gelezen voordat er wordt toegezegd dat er mee wordt gedaan. raar hoor.


quote:
Controversy began to stir at the end of the film's production due to a scene in which Lewellyn, played by 12 year-old Dakota Fanning, is raped. Fanning's mother assured that the scene was tastefully done and closely supervised.





Op je knie en pijp voor genade!


R.
Usericon van R.
Posted 08-08-2006 11:26 by R. Profiel van R.

The butterfly effect 2 komt dit of volgend jaar in de bios. Zal vast wel een flinke nederlaag voor de titel worden.

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 08-08-2006 14:36]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-08-2006 11:48 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 8 augustus 2006 11:26 schreef R. het volgende:
The butterfly effect komt dit of volgend jaar in de bios. Zal vast wel een flinke nederlaag voor de titel worden.
Deel 2 bedoel je.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


R.
Usericon van R.
Posted 08-08-2006 14:36 by R. Profiel van R.

quote:
Op 8 augustus 2006 11:48 schreef Chelman het volgende:
Deel 2 bedoel je.


Ja idd.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 08-08-2006 19:04 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 7 augustus 2006 17:03 schreef Chelman het volgende:
Hmmmm....Hounddog

Het gaat over een 12 jarig meisje die door een pedofiel verkracht wordt. Nu heb ik de film uiteraard nog niet gezien maar er schijnen verkrachtingsscenes daadwerkelijk vastgelegd te zijn en het meisje schijnt naakt in de film te acteren.

Nu moet ik zeggen dat ik hier toch wel moeite mee heb. Volgens mij had een film over deze thematiek best zonder de ecxpliciete scenes waarin een 12-jarige speelt gemaakt kunnen worden. Nu komt het op mij over als een zieke sensatie/PR stunt. Jammer.

Waarschijnlijk staat deze film wel op de verlanglijstjes van PNVD leden. Fucking sickos.


Ken nog wel een andere film waar dat in gebeurt, "A Ma Soeur" (Engelse titel: "Fat Girl") van Franse regisseuse Catherine Breillat. Anaïs Reboux, het slachtoffer, was ten tijde van de opnames ook 12, en die scene is wellicht ook iets te expliciet in beeld gebracht. Vraag me af in hoeverre dit legaal is en in hoeverre dit als artistieke expressie te verantwoorden valt.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-08-2006 19:48 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 8 augustus 2006 19:04 schreef nuclearwarfare het volgende:
Ken nog wel een andere film waar dat in gebeurt, "A Ma Soeur" (Engelse titel: "Fat Girl") van Franse regisseuse Catherine Breillat. Anaïs Reboux, het slachtoffer, was ten tijde van de opnames ook 12, en die scene is wellicht ook iets te expliciet in beeld gebracht. Vraag me af in hoeverre dit legaal is en in hoeverre dit als artistieke expressie te verantwoorden valt.
Die film ken ik ook. Ik heb het ooit met iemand hier op ZM zelfs besproken. Ik vond het overigens maar een matige film met VEEEEEEELS te lange scenes tijdens het autorijden. Van wat ik me kan herinneren was die scene daar echter niet zo expliciet in beeld gebracht. Je wist wat er gebeurde maar zag het niet, dat schijnt in geval van Hounddog anders te zijn.

Dubieus blijft het wel.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 08-08-2006 19:51 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 8 augustus 2006 19:48 schreef Chelman het volgende:
Die film ken ik ook. Ik heb het ooit met iemand hier op ZM zelfs besproken. Ik vond het overigens maar een matige film met VEEEEEEELS te lange scenes tijdens het autorijden. Van wat ik me kan herinneren was die scene daar echter niet zo expliciet in beeld gebracht. Je wist wat er gebeurde maar zag het niet, dat schijnt in geval van Hounddog anders te zijn.

Dubieus blijft het wel.


Eerste keer is 'ie goed maar de tweede keer is het al een feest van langdradigheid ja, klopt. Toch niet verkeerd om eens gezien te hebben.

Echt expliciet was de scène niet nee, maar je zag haar borsten wel geloof ik ('t is alweer een paar maanden geleden), en een rapescene is sowieso vrij disturbing, al helemaal als het een kind betreft.

Ben toch wel benieuwd naar Hounddog.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-08-2006 23:54 by MMayo Profiel van MMayo

http://chello.filmfocus.nl/trailers/list.php?id=19918&type=2

An inconvenient truth
http://www.climatecrisis.net/aboutthefilm/

Humanity is sitting on a ticking time bomb. If the vast majority of the world's scientists are right, we have just ten years to avert a major catastrophe that could send our entire planet into a tail-spin of epic destruction involving extreme weather, floods, droughts, epidemics and killer heat waves beyond anything we have ever experienced.

If that sounds like a recipe for serious gloom and doom -- think again. From director Davis Guggenheim comes the Sundance Film Festival hit, AN INCONVENIENT TRUTH, which offers a passionate and inspirational look at one man's fervent crusade to halt global warming's deadly progress in its tracks by exposing the myths and misconceptions that surround it. That man is former Vice President Al Gore, who, in the wake of defeat in the 2000 election, re-set the course of his life to focus on a last-ditch, all-out effort to help save the planet from irrevocable change. In this eye-opening and poignant portrait of Gore and his "traveling global warming show," Gore also proves himself to be one of the most misunderstood characters in modern American public life. Here he is seen as never before in the media - funny, engaging, open and downright on fire about getting the surprisingly stirring truth about what he calls our "planetary emergency" out to ordinary citizens before it's too late.

With 2005, the worst storm season ever experienced in America just behind us, it seems we may be reaching a tipping point - and Gore pulls no punches in explaining the dire situation. Interspersed with the bracing facts and future predictions is the story of Gore's personal journey: from an idealistic college student who first saw a massive environmental crisis looming; to a young Senator facing a harrowing family tragedy that altered his perspective, to the man who almost became President but instead returned to the most important cause of his life - convinced that there is still time to make a difference.

With wit, smarts and hope, AN INCONVENIENT TRUTH ultimately brings home Gore's persuasive argument that we can no longer afford to view global warming as a political issue - rather, it is the biggest moral challenges facing our global civilization.

Paramount Classics and Participant Productions present a film directed by Davis Guggenheim,
AN INCONVENIENT TRUTH. Featuring Al Gore, the film is produced by Laurie David, Lawrence Bender and Scott Z. Burns. Jeff Skoll and Davis Guggenheim are the executive producers and the co-producer is Leslie Chilcott.
---------------------


Lijkt me wel wat deze film.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 21-08-2006 0:00]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-08-2006 19:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Glaedr
boe!
Usericon van Glaedr
Posted 24-08-2006 21:10 by Glaedr Profiel van Glaedr

http://www.eragonmovie.com/
het eerste deel van de erfgoed trilogie van Christopher Paolini.
ben benieuwd wanneer ie hier gaat spelen.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 24-08-2006 21:13 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

quote:
Op 24 augustus 2006 19:57 schreef Hypnos het volgende:
http://www.zattevrienden.be/sfw/saw_iii_trailer_uitgelekt


de SAW III trailer!!!


wat een kut kwaliteit


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-08-2006 21:23 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 24 augustus 2006 21:10 schreef Glaedr het volgende:
http://www.eragonmovie.com/
het eerste deel van de erfgoed trilogie van Christopher Paolini.
ben benieuwd wanneer ie hier gaat spelen.
Kerstfilm. Komt hier waarschijnlijk op hetzelfde moment uit als in de VS.

Het lijkt me wel een ernstig slechte film. Ik heb de boeken niet gelezen daar werkelijk bijna ALLE recensies en samenvatting een beeld scheppen van een EXTREEM onoriginele fantasy verhaaltje dat gewoon een ENORME Tolkien rip-off is.

Om maar met de namen van de karakters te beginnen:

* Arya - Arwen, Arda
* Ardwen - Arwen
* Isenstar - Isengard
* Mithrim - Mithrim or mithril
* Eragon - Aragorn
* Angrenost - Angrenost, the Sindarin name for Isengard
* Morgothal - Morgoth
* Elessari - Elessar
* Furnost - Fornost
* Hadarac Desert - Harad Desert
* Melian - Melian
* Vanir - Valinor
* Eridor - Eriador
* Imiladris - Imladris
* Undin - Fundin/Udun


Ik blijf mooi weg van dit soort drek.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Glaedr
boe!
Usericon van Glaedr
Posted 24-08-2006 22:41 by Glaedr Profiel van Glaedr

quote:
Op 24 augustus 2006 21:23 schreef Chelman het volgende:
Kerstfilm. Komt hier waarschijnlijk op hetzelfde moment uit als in de VS.

Het lijkt me wel een ernstig slechte film. Ik heb de boeken niet gelezen daar werkelijk bijna ALLE recensies en samenvatting een beeld scheppen van een EXTREEM onoriginele fantasy verhaaltje dat gewoon een ENORME Tolkien rip-off is.

Om maar met de namen van de karakters te beginnen:

* Arya - Arwen, Arda
* Ardwen - Arwen
* Isenstar - Isengard
* Mithrim - Mithrim or mithril
* Eragon - Aragorn
* Angrenost - Angrenost, the Sindarin name for Isengard
* Morgothal - Morgoth
* Elessari - Elessar
* Furnost - Fornost
* Hadarac Desert - Harad Desert
* Melian - Melian
* Vanir - Valinor
* Eridor - Eriador
* Imiladris - Imladris
* Undin - Fundin/Udun


Ik blijf mooi weg van dit soort drek.


ik heb beide boeken gelezen en ik vond ze erg goed.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-08-2006 22:44 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Here comes mental!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-08-2006 23:21 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 24 augustus 2006 22:41 schreef Glaedr het volgende:
ik heb beide boeken gelezen en ik vond ze erg goed.


Het zijn gewoon standaard infantiele fantasyverhaaltjes. Waarom mensen dit soort drek gaaf vinden is mij een raadsel. Ze zijn namelijk precies hetzelfde als 10.000 andere fantasyreeksen.

Volgens mij hebben M. en ik al eerder iets over dit onderwerp gepost.

Maar goed.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-08-2006 23:23 by mental Profiel van mental

ze is er weer !!!!


Fuck the world and fuck you


Cowgirl From Hell
Sell your Soul for Rock 'n Roll
Usericon van Cowgirl From Hell
Posted 25-08-2006 10:23 by Cowgirl From Hell Profiel van Cowgirl From Hell

Het zal jullie vast niet ontgaan zijn, maar dit is absoluut DE film die je als rechtgeaarde heavy metalist gezien moet hebben!
www.metalhistory.com


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-09-2006 13:59 by Chelman Profiel van Chelman

Heerscherdeheerschendeheersch.

Een van mijn favoriete avonturenreeksen is verfilmd! ALATRISTE. De boeken zijn geschreven door Arturo Pérez-Reverte. Vooralsnog bestaat de serie uit 5 boeken:

quote:

El capitán Alatriste ("Captain Alatriste", 1996): In 1623, Diego Alatriste and the Italian Gualterio Malatesta are paid by two mysterious characters to kill a pair of unknown English visitors in Madrid.
Limpieza de sangre ("Purity of Blood", 1997): Madrid, 1623. A woman is murdered in a church. Later, Quevedo solicits help from Alatriste to rescue a girl forced to enter in a convent; moreover, Alatriste's young squire Íñigo Balboa is investigated by the Spanish Inquisition because he had been accused of being a possible secret Jew.
El sol de Breda (Non translated to English, 1998): Spanish Netherlands, 1624-1625. Alatriste and Íñigo join the Spanish Army and fight in the war against Dutch rebels.
El oro del rey (Non translated, 2000): Seville, 1626. After their participation in the Flanders War, Alatriste and Íñigo return to Spain and became corsairs under Royal protection.
El caballero del jubón amarillo (Non translated, 2003): Again in Madrid, Alatriste initiates a relation with the famous actress María de Castro. However, the womanizing King Philip IV of Spain is also interested in conquering the lady at any price.


Gelukkig zijn ze allemaal (behalve de laatste) in het Pools uitgebracht. In het Engels zijn ze volgens mij ook beschikbaar in tegenstelling tot wat Wikipedia vermeldt. Leuke aan die boeken is dat ze een vlotte actie weten te combineren met gedetailleerde historische achtergronden. Leuk en educatief zeg maar.

De film met Viggo Mortensen schijnt al uit te zijn in Spanje: http://www.imdb.com/title/tt0395119/

Ik weet nog niet wat ik ervan moet denken maar kijken ga ik zeker!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-09-2006 22:25 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Te zien op internet, gratis, streaming, zonder inlogcodes en ongein: ALLE afleveringen van:
- Simpsons
- Futurama
- Southpark
- en nog een paar series

http://dailyepisodes.com/

Erg vermakelijk. Kwaliteit is uiteraard minimaal, maar bij dergelijke tekenfilms is dat toch wel acceptabel.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen