IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Waar komt jullie nickname vandaan Teil zwei [heb het hier over de forumnamen] Vorige pagina | Volgende pagina
Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 12-07-2012 13:49 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Dames.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-07-2012 13:53 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ontopic.


I wish I was a butterfly


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 12-07-2012 13:55 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Waar komt de '88' in "anathema88" vandaan?


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-07-2012 13:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Geboortejaar. Al duizend jaar geleden over gehad.


I wish I was a butterfly


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 12-07-2012 13:57 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2012 13:55 schreef Kvelgeest het volgende:
Waar komt de '88' in "anathema88" vandaan?


Ja, en de user Frosst88

Zowel "ss" als "88". Vind ik wel érg ver gaan, hoor.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 12-07-2012 13:57 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

O.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 12-07-2012 14:16 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2012 13:57 schreef Schuurman het volgende:
Ja, en de user Frosst88

Zowel "ss" als "88". Vind ik wel érg ver gaan, hoor.


Het is NOG erger!

"Frosst" verwijst ook duidelijk naar Florrie RoSSt van Toningen. Moderators, dit kan ECHT niet!


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-07-2012 14:52 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 12-07-2012 15:02 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2012 14:52 schreef Mark het volgende:



Ja, WAT!?


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 12-07-2012 15:02 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Offtopic!!!!!!!!!!!!!!!!!!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-07-2012 15:04 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Gasten, doe niet zo kinderachtig. De volgende die hier loopt te etteren (offtopic, of geneuzel over 88's of SS'en) gaat een week op vakantie


I wish I was a butterfly


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 12-07-2012 15:06 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Mijn nickname gaat al even mee (mijn hotmailadres heet ook zo), opgemaakt ten tijde dat 'The hitchhikers Guide to the Galaxy' in de zalen kwam (die ik net daarvoor gelezen had), waar een Paranoid Android in voor komt.
En Jack...in die periode stond ik op het punt (of was ik net terug van) op reis te gaan naar Australië (een fantastische reis trouwens), en voor één of andere reden associeer ik de naam 'Jack' steevast met downunder.
Et voila...PandroidJack


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 12-07-2012 15:07 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2012 15:04 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Gasten, doe niet zo kinderachtig. De volgende die hier loopt te etteren (offtopic, of geneuzel over 88's of SS'en) gaat een week op vakantie


Ik houd al op.

Mag ik vragen waar jouw nickname exact vandaan komt?


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 12-07-2012 15:09 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 12 juli 2012 15:06 schreef PandroidJack het volgende:
Mijn nickname gaat al even mee (mijn hotmailadres heet ook zo), opgemaakt ten tijde dat 'The hitchhikers Guide to the Galaxy' in de zalen kwam (die ik net daarvoor gelezen had), waar een Paranoid Android in voor komt.
En Jack...in die periode stond ik op het punt (of was ik net terug van) op reis te gaan naar Australië (een fantastische reis trouwens), en voor één of andere reden associeer ik de naam 'Jack' steevast met downunder.
Et voila...PandroidJack
Zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrr interessant!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 12-07-2012 15:10 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 12 juli 2012 15:07 schreef Schuurman het volgende:
Ik houd al op.

Mag ik vragen waar jouw nickname exact vandaan komt?


Genoemd naar een nummer van Code, denk ik.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 12-07-2012 15:11 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Enorm interessante reply ook, om op je borst te kloppen en te glimmen van trots man...oh, buiten schijnt de zon


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 12-07-2012 15:12 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2012 15:10 schreef Metalhead22 het volgende:
Genoemd naar een nummer van Code, denk ik.


En waar komt JOUW nick vandaan, knul!!?!


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-07-2012 15:12 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2012 15:10 schreef Metalhead22 het volgende:
Genoemd naar een nummer van Code, denk ik.

Door voor de koelkast!

Van Ascendent Grotesque, maar dan met "ascendant" zoals dat door Steven Erikson gebruikt wordt


I wish I was a butterfly


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 12-07-2012 15:15 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 12 juli 2012 15:12 schreef Schuurman het volgende:
En waar komt JOUW nick vandaan, knul!!?!


Uit 2005.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 12-07-2012 15:16 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2012 15:09 schreef Kvelgeest het volgende:
Zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrr interessant!

En waar komt jouw nick vandaan, Kvellie?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 12-07-2012 15:17 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Ik ben stratenlegger.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 12-07-2012 15:19 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 12 juli 2012 15:16 schreef BenKnuckles het volgende:
En waar komt jouw nick vandaan, Kvellie?
Lang verhaal over een knul die nu o-zo volwassen is sinds hij mod is, een paar bier, mijn kompjoeter en een paar gefrustreerde mod's omdat zij buiten dit forum om nog marginaler zijn dan de Funus-demo.



If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 12-07-2012 15:20 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



Maar nu ga ik even een leven gaan leiden, genoeg gemodderd.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 12-07-2012 16:13 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
omdat zij buiten dit forum om nog marginaler zijn dan de Funus-demo.



En zodoende werd een nieuw Neerlandsch gezegde geboren.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 12-07-2012 19:51 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Chris was bezet.



Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen