IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Kraken dus (deel 3) Vorige pagina | Volgende pagina
Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 31-10-2007 17:54 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 31 oktober 2007 0:39 schreef Burzum het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2007/10/rutger_ruikt_krakers.html

Tering, wat kansloos weer.


Rugter heerscht!


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


spectre
Usericon van spectre
Posted 31-10-2007 18:04 by spectre Profiel van spectre

Ik vind die lui van GeenStijl te sneu voor woorden. "Eet jij daar nou een wortel?" dude..


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 31-10-2007 18:09 by Verval Profiel van Verval

Die Rugter is gaaf man. Gewoon alles en iedereen afzeiken.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


spectre
Usericon van spectre
Posted 31-10-2007 18:12 by spectre Profiel van spectre

tja, wat je maar leuk vindt.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 31-10-2007 19:26 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Die stinkerds zetten zichtzelf weer mooi te kakken, wat een kansloos volk is dat toch


Against God and Government


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 31-10-2007 20:16 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 31 oktober 2007 18:09 schreef Verval het volgende:
Die Rugter is gaaf man. Gewoon alles en iedereen afzeiken.


Moet je die aflevering over die ""varkensflats" eens kijken, staat er een wijf met een plastic varkensneus op te protesteren, Rutger: nou zonder die neus geloof ik het ook wel.

Geniaal.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 31-10-2007 20:16]


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 31-10-2007 20:48 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Of die SP prutsers bij dat pompstation van de Totall, legendarisch.


Against God and Government


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 31-10-2007 20:50 by XXL Profiel van XXL

misschien kunnen ze hier wat krakers onderbrengen:

http://www.geenstijl.tv/2007/06/rutger_inspecteert_tokkiewonin.html


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 02-11-2007 8:36 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Nah, endlich!

'Kamer wil kraakverbod'

AMSTERDAM - Kraken is binnenkort hoogstwaarschijnlijk verleden tijd. Een initiatiefwet van het CDA kan rekenen op een meerderheid van de Tweede Kamer, schrijft De Telegraaf. VVD en PVV zijn al langer voor het strafbaar stellen van kraken.

ChristenUnie en SGP staan welwillend tegenover een verbod, schrijft de krant, maar zouden hun steun nog laten afhangen van de vorm waarin de initiatiefwet van het CDA wordt gegoten. De vijf partijen hebben samen tachtig zetels in de Tweede Kamer.

Vroeger was kraken nog idealistisch, zegt ChristenUnie-Kamerlid Ed Anker in de krant. "Maar dat wordt nu overschaduwd door internationale krakers die hierheen komen om rotzooi te schoppen."

Verwonden

Krakers in Amsterdam zouden maandag tijdens een ontruiming de Kerkstraat geprobeerd hebben politiemensen te doden of ernstig te verwonden. Op het moment dat de Mobiele Eenheid via het dak het pand zou binnendringen, zou door een apparaatje een steunbalk worden weggetrokken.

"In het gunstigste geval waren de politiemensen gewond geraakt, maar eerder denk ik dat er doden te betreuren zouden zijn geweest als de motor van het apparaat niet zou zijn vastgelopen", zegt de commissaris die de ontruimingen leidde in de krant. "Ons is er nu alles aan gelegen de verantwoordelijken hiervoor op te pakken. Ook zullen we in de toekomst niet langer ontruimingen aankondigen zodat krakers zich in alle rust kunnen prepareren."

Volgens De Telegraaf vinden CDA en VVD in de Tweede Kamer dat de krakers moeten worden vervolgd wegens poging tot moord.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-11-2007 8:57 by Chelman Profiel van Chelman



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-11-2007 10:47 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Damn, erg idealistisch, agenten willen doodmaken.



Vredelievend volk zo te zien.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 02-11-2007 11:17 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Iets met een kam en scheren en bord voor je kop.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-11-2007 11:18 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

hanekam?

goeie zaak


Je moeder.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-11-2007 11:21 by Chelman Profiel van Chelman

Natuurlijk worden de madekwekende krakers over een kam geschoren. Ze hebben allemaal, zonder een enkele uitzondering, een ding gemeen: ontvreemden van andermans eigendom. Het feit dat de meeste ook nog eens gewelddadig zijn en geen moeite hebben om de uitvoering van een rechterlijk bevel (een fundament van onze rechtsstaat) te belemmeren is alleen een bijkomstigheid.

Natuurlijk gooit de politiek het over de veiligheidsboeg om kraken te verbieden. In de huidige klimaat waarin respect voor andermans eigendom ver te zoekein is, is dit de juiste en opportune weg.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 02-11-2007 11:32 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

En wat dan met dit soort situaties?
Huisje dat al 20 jaar leegstaat in een gezellige buurt word gekraakt. De eigenares van huisje is te oud om erin te wonen, en verblijft nu in een home. Maar vanwege emotionele waarde is ze nog veel te gehecht aan haar huisje en wil het echt iet verkopen.
De krakers settlen zich, leren de buurt kennen, maken er nieuwe vrienden, en de eigenares heeft besloten dat ze het ok vind dat er van haar huis gebruik word gemaakt zonder dat ze het al hoeft te verkopen.

Dit is misschien dan een droomsituatie voor krakers, maar zo'n zijn er zeker en meer dan je denkt. Dan heb ik liever dat er gebruik word genomen van een huis dan dat hij 20 jaar leegstaat.
Ik heb er gewoon zo'n godsgloeiende hekel aan dat al die geweldadige crustjunkies de enige zijn waar wat over word gehoord, en mensen meteen al een volledige mening klaarhebben over al het krakend volk. Bah.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-11-2007 11:34 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 2 november 2007 11:32 schreef VodeVilicious het volgende:
En wat dan met dit soort situaties?
Huisje dat al 20 jaar leegstaat in een gezellige buurt word gekraakt. De eigenares van huisje is te oud om erin te wonen, en verblijft nu in een home. Maar vanwege emotionele waarde is ze nog veel te gehecht aan haar huisje en wil het echt iet verkopen.
De krakers settlen zich, leren de buurt kennen, maken er nieuwe vrienden, en de eigenares heeft besloten dat ze het ok vindt dat er van haar huis gebruik word gemaakt zonder dat ze het al hoeft te verkopen.

Dit is misschien dan een droomsituatie voor krakers, maar zo'n zijn er zeker en meer dan je denkt. Dan heb ik liever dat er gebruik word genomen van een huis dan dat hij 20 jaar leegstaat.
Ik heb er gewoon zo'n godsgloeiende hekel aan dat al die geweldadige crustjunkies de enige zijn waar wat over word gehoord, en mensen meteen al een volledige mening klaarhebben over al het krakend volk. Bah.


en dat is juist het verschil, dan is het stelen lenen geworden.

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 02-11-2007 11:36]


Je moeder.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-11-2007 11:36 by Staalman Profiel van Staalman

Blijft toch staan dat die paupers dus andermans eigendom betrekken... En verder basta. Ze hebben daar niks te zoeken, het is niet van hun! 20 jaar leeg maakt geen ENE fuck uit.

Ik gebruik mijn fiets al vier jaar niet meer, dat betekent niet dat een willekeurige kloot dus maar mijn fiets meent te kunnen pakken omdat ik hem niet gebruik... Blijft nml. mijn fiets.

Ik hoop dus dat dit wetsvoortel doorgevoerd gaat worden.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-11-2007 11:37 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 2 november 2007 11:32 schreef VodeVilicious het volgende:
de eigenares heeft besloten dat ze het ok vind dat er van haar huis gebruik word gemaakt zonder dat ze het al hoeft te verkopen.


Je zegt het al zelf. Dit is geen kraken (meer).

Dit neemt overigens niet weg dat de oorspronkelijke daad nog immer verwerpelijk is.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 02-11-2007 11:45 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Mjah, ik snap wat je bedoelt, met dat het oorspronkelijk gewoon niet 'not done' is, daar kan ik inkomen. Maar voor mijn gevoel is dat minder belangerijk dan een dak boven je hoofd, of het feit dat het pand van iemand anders is. Ik vind het persoonlijk belangerijker dat het pand gebruikt word, op een normale manier, niet nog meer een bouwval ervan maken dus, dan dat het nutteloos leegstaat. Maar daar zit je dan weer met een meningsverschil en zo kan dit topic nog jaren doorgaan.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-11-2007 11:47 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 2 november 2007 11:45 schreef VodeVilicious het volgende:
Maar voor mijn gevoel is dat minder belangerijk dan een dak boven je hoofd,


Als kraken ervoor zorgt dat de onderkant van de samenleving nu over een dak boven hun hoofd kan beschikken wat voorheen dus moeilijker of onmogelijk was dan wil ik graag onderzoeken zien die aantonen dat kraken tot minder dakloosheid leidt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-11-2007 11:52 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

waarom vertikken ze het om te huren dan? daar hoeven toch geen anderen onder te lijden?


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-11-2007 11:52 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 2 november 2007 11:47 schreef Chelman het volgende:
Als kraken ervoor zorgt dat de onderkant van de samenleving nu over een dak boven hun hoofd kan beschikken wat voorheen dus moeilijker of onmogelijk was dan wil ik graag onderzoeken zien die aantonen dat kraken tot minder dakloosheid leidt.


niet zo moeilijk, dakloze -> kraakpand = minder daklozen


Je moeder.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-11-2007 11:54 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 2 november 2007 11:45 schreef VodeVilicious het volgende:
Ik vind het persoonlijk belangerijker dat het pand gebruikt word, op een normale manier, niet nog meer een bouwval ervan maken dus, dan dat het nutteloos leegstaat.


Ik ben toch benieuwd wat jouw mening is over als het huis in kwestie dan verkocht is, dat die paupers dan gewoon willen blijven zitten en het verdommem om "hun eigendom" te verlaten. En als ze het al verlaten (lees uitgezet worden) maken ze er eerst een teringzooi van en slopen alles wat lost en vast zitten.. Dat is nml. nog het meest hufterige van alles...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-11-2007 12:06 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 2 november 2007 11:52 schreef karnivoor het volgende:
niet zo moeilijk, dakloze -> kraakpand = minder daklozen


Hehe. Ik wil cijfers waaruit blijkt dat er sinds de popularisering van kraken er daadwerkelijk minder daklozen zijn en die een causaal verband tussen beiden aantonen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 02-11-2007 12:35 by 6sic6 Profiel van 6sic6

quote:
Op 31 oktober 2007 18:04 schreef spectre het volgende:
Ik vind die lui van GeenStijl te sneu voor woorden. "Eet jij daar nou een wortel?" dude..

''Wil jij trouwens eerst even je mond leeg eten voordat JIJ met MIJ praat''


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen