IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Kraken dus (deel 3) Vorige pagina | Volgende pagina
Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 02-11-2007 12:47 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

'Krakers terroriseren Amsterdams gezin'

AMSTERDAM - Een groep van ongeveer vijf krakers terroriseert al sinds de zomer een Amsterdams gezin in hun huis aan de Korte Leidsedwarsstraat.

De krakers hebben dingen vernield en bedreigen de gezinsleden, zegt raadslid Bas van 't Wout van de Amsterdamse VVD vrijdag. "Het is nu zelfs zo erg dat de krakers een gat in het plafond hebben geslagen om daar doorheen in de woonruimte van het gezin te plassen."

Het is al langer bekend dat de krakers met het Amsterdamse gezin in de clinch liggen. De VVD bracht de zaak al eerder onder de aandacht van de media.

IJzeren staaf

De krakers hebben op 22 juli de bovenverdieping van het 17e eeuwse pand bezet. Van 't Wout: "Terwijl de krakers de voordeur van de familie barricadeerden, vernielden zij met een grote ijzeren staaf de voordeur van het bovenste gedeelte van het huis en verschaften zich zo toegang."

Opknappen

Die ruimte stond al een tijdje leeg na het overlijden van de huurster. De familie was bezig met het opknappen van die etage, zegt Van 't Wout.

Het gezin heeft een rechtszaak tegen de krakers aangespannen, maar die wisten de zaak te vertragen. Om die reden is het pand ook niet meegenomen met de ontruimingen door de politie afgelopen week.

Living hell

"Sinds de zomer leeft de familie, met twee kleine kinderen, in een living hell", aldus het raadslid. "Zo slaan de krakers stelselmatig met een hamer op de vloer en wordt gedreigd met brandstichting."

Het gezin kan geen contact met de krakers krijgen. "Als ze een brief sturen, kregen ze die terug met het opschrift: loop naar de hel." Van 't Wout roept burgemeester Job Cohen op snel actie te ondernemen tegen de krakers.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2007 12:49 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Cohen zal het wel oplossen ja ...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-11-2007 13:06 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Het volk roept om koekjes met thee!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-11-2007 13:42 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 2 november 2007 12:49 schreef Jenje het volgende:
Cohen zal het wel oplossen ja ...

Het enige wat hij kan oplossen zijn suikerklontjes in rooibosthee.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2007 13:46 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Misschien stuurt hij er wel een pauzemoeder op af


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 02-11-2007 17:39 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 2 november 2007 11:54 schreef Staalman het volgende:
Ik ben toch benieuwd wat jouw mening is over als het huis in kwestie dan verkocht is, dat die paupers dan gewoon willen blijven zitten en het verdommem om "hun eigendom" te verlaten. En als ze het al verlaten (lees uitgezet worden) maken ze er eerst een teringzooi van en slopen alles wat lost en vast zitten.. Dat is nml. nog het meest hufterige van alles...


Dat zijn dan gewoon hersenloze mongolen en moet jij het verschil leren zien tussen krakers en idioten.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-11-2007 18:19 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 2 november 2007 17:39 schreef VodeVilicious het volgende:
Dat zijn dan gewoon hersenloze mongolen en moet jij het verschil leren zien tussen krakers en idioten.
De kraker die het gekraakte pand verlaat wanneer de eigenaar er daadwerkelijk op korte termijn wat mee gaat doen moet nog geboren worden. Krakers zijn viese parasitieten en moeten derhalve deaud.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 02-11-2007 18:19]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 02-11-2007 18:50 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Ongesteld.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-11-2007 18:51 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Ala mannetje kan je dat niet zijn. U wellicht?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 02-11-2007 18:52 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Tuurlijk niet, bah.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 02-11-2007 18:53 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Daar spreekt de nieuwe wereldgoeieraar



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-11-2007 19:10 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 2 november 2007 11:32 schreef VodeVilicious het volgende:
En wat dan met dit soort situaties?
Huisje dat al 20 jaar leegstaat in een gezellige buurt word gekraakt. De eigenares van huisje is te oud om erin te wonen, en verblijft nu in een home. Maar vanwege emotionele waarde is ze nog veel te gehecht aan haar huisje en wil het echt iet verkopen.
De krakers settlen zich, leren de buurt kennen, maken er nieuwe vrienden, en de eigenares heeft besloten dat ze het ok vind dat er van haar huis gebruik word gemaakt zonder dat ze het al hoeft te verkopen.

Dit is misschien dan een droomsituatie voor krakers, maar zo'n zijn er zeker en meer dan je denkt. Dan heb ik liever dat er gebruik word genomen van een huis dan dat hij 20 jaar leegstaat.
Ik heb er gewoon zo'n godsgloeiende hekel aan dat al die geweldadige crustjunkies de enige zijn waar wat over word gehoord, en mensen meteen al een volledige mening klaarhebben over al het krakend volk. Bah.
Iemand moet minder blowen.
:' )


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 02-11-2007 19:28 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 2 november 2007 12:47 schreef Psychonaut het volgende:
'Krakers terroriseren Amsterdams gezin'

AMSTERDAM - Een groep van ongeveer vijf krakers terroriseert al sinds de zomer een Amsterdams gezin in hun huis aan de Korte Leidsedwarsstraat.

De krakers hebben dingen vernield en bedreigen de gezinsleden, zegt raadslid Bas van 't Wout van de Amsterdamse VVD vrijdag. "Het is nu zelfs zo erg dat de krakers een gat in het plafond hebben geslagen om daar doorheen in de woonruimte van het gezin te plassen."

Het is al langer bekend dat de krakers met het Amsterdamse gezin in de clinch liggen. De VVD bracht de zaak al eerder onder de aandacht van de media.

IJzeren staaf

De krakers hebben op 22 juli de bovenverdieping van het 17e eeuwse pand bezet. Van 't Wout: "Terwijl de krakers de voordeur van de familie barricadeerden, vernielden zij met een grote ijzeren staaf de voordeur van het bovenste gedeelte van het huis en verschaften zich zo toegang."

Opknappen

Die ruimte stond al een tijdje leeg na het overlijden van de huurster. De familie was bezig met het opknappen van die etage, zegt Van 't Wout.

Het gezin heeft een rechtszaak tegen de krakers aangespannen, maar die wisten de zaak te vertragen. Om die reden is het pand ook niet meegenomen met de ontruimingen door de politie afgelopen week.

Living hell

"Sinds de zomer leeft de familie, met twee kleine kinderen, in een living hell", aldus het raadslid. "Zo slaan de krakers stelselmatig met een hamer op de vloer en wordt gedreigd met brandstichting."

Het gezin kan geen contact met de krakers krijgen. "Als ze een brief sturen, kregen ze die terug met het opschrift: loop naar de hel." Van 't Wout roept burgemeester Job Cohen op snel actie te ondernemen tegen de krakers.


Ik zag het net op hart van Nederland volgens mij, de arrogantie ook van dat wijf, die trouwens meer leek op een behaarde drol maargoed, zegt ze: Dan hadden ze het maar niet zo lang leeg moeten laten staan, het is verdomme een deel van hun huis. Die viespeuken hadden een gat in de vloer gemaakt om te zeiken, de pis en stront liep bij die wel werkende familie de keuken in. Om politieke reden beuk ik die stinkerds niet meer in elkaar, maar pesroonlijk! ik kan me er nog steeds over opwinden, nutteloos hopen stront, al ruik ik liever een verse drol, die stinkt tenminste niet zo.


Against God and Government


R.
Usericon van R.
Posted 02-11-2007 19:48 by R. Profiel van R.

Misschien is uitroken via dat gat enig idee? Eventueel flink wat stinkbommen neergooien wat het wonen niet rieel maakt. Hoewel ik denk dat ze die stinkbommen niet opmerken.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 02-11-2007 19:55 by XXL Profiel van XXL

Misschien is het oprtommelen van een groepje vrienden met wat stalen pijpen en honkbalknuppels een effectievere optie.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 02-11-2007 20:04 by Ishtar Profiel van Ishtarhttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Onvoorstelbaar wat een scum zoals dat hierboven beschreven wordt.. Het was het ook weer een behoorlijk zieke toestand van de week in het centrum van Amsterdam toen de krakers het nodig vonden de panden waar ze de dag daarvoor uit waren gezet weer in te nemen zodat de politie woensdag wederom de hele boel af kon zetten. Zowel vanaf de Dam als de Warmoesstraat als de Nieuwezijds Voorburgwal was alles afgezet, zodat alle vervoer inclusief trams etc gewoon in de file stond totdat die hele zooi eruit was gekickt. hufters...


~ By the fallen one I shall arise ~


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-11-2007 20:06 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Ze zouden al die kosten moet verhalen op dat tuig en wanneer ze het niet kunnen betalen ze oppakken en net zo lang dwangarbeid laten verrichten totdat hun schuld afgelost is.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 02-11-2007 20:07 by waterfiets Profiel van waterfiets

quote:
Op 2 november 2007 19:28 schreef Rotzak het volgende:
Ik zag het net op hart van Nederland volgens mij, de arrogantie ook van dat wijf, die trouwens meer leek op een behaarde drol maargoed, zegt ze: Dan hadden ze het maar niet zo lang leeg moeten laten staan, het is verdomme een deel van hun huis. Die viespeuken hadden een gat in de vloer gemaakt om te zeiken, de pis en stront liep bij die wel werkende familie de keuken in. Om politieke reden beuk ik die stinkerds niet meer in elkaar, maar pesroonlijk! ik kan me er nog steeds over opwinden, nutteloos hopen stront, al ruik ik liever een verse drol, die stinkt tenminste niet zo.

Ik heb het ook gezien, ik zat echt zo van wtf!?

Ronduit absurd, snap niet dat de bewoners niet in hun recht staan om die lui uit HUN huis te gooien..



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 02-11-2007 20:09 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Mijn idee, ik kan die lui ook niet luchten (figuurlijk gezien nu )

@ Kwelgeest

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 02-11-2007 20:09]


Against God and Government


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-11-2007 20:12 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Ik letterlijk ook niet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 02-11-2007 20:13 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Ik ook niet hoor, ik vind het één van de misselijkste groeperingen die ik ken.


Against God and Government


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 02-11-2007 20:21 by Ishtar Profiel van Ishtarhttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

quote:
Op 2 november 2007 20:06 schreef kwelgeest het volgende:
Ze zouden al die kosten moet verhalen op dat tuig en wanneer ze het niet kunnen betalen ze oppakken en net zo lang dwangarbeid laten verrichten totdat hun schuld afgelost is.


Inderdaad, helaas is het erg Nederlands om lief te zijn voor de verkeerde mensen.


~ By the fallen one I shall arise ~


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 02-11-2007 20:24 by waterfiets Profiel van waterfiets

Ode aan tolerantie?


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 02-11-2007 20:29 by Ishtar Profiel van Ishtarhttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Tolerantie voor wie? Ik bedoel, er is niets mis met lief zijn voor de goede mensen.
Maar zolang je geen stevige en lange straffen uitdeelt en eigen initiatief inderdaad beloont ipv afstraft, dan blijft het gewoon onrechtvaardig.


~ By the fallen one I shall arise ~


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 02-11-2007 20:30 by Ishtar Profiel van Ishtarhttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

.

[Dit bericht is gewijzigd door Ishtar op 02-11-2007 20:31]


~ By the fallen one I shall arise ~


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen