IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Kraken dus (deel 3) Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-05-2008 15:38 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 14 mei 2008 15:35 schreef blonde rockgod het volgende:
Oftewel je bent ook kostwinner nu? Ik vind jouw visie wel erg bekrompen hier.
Nee, dat is het punt niet. Leer lezen.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 14-05-2008 15:39 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 14 mei 2008 15:38 schreef Jenje het volgende:
Nee, dat is het punt niet. Leer lezen.


Zegt de olifant in de porceleinkast. Wat is er lui aan het niet verhuizen van Zwolle naar Assen?

(afgezien van het feit dat mijn baas daar niet mee accoord zou gaan?)

En daarbij, jij bent hier de ambtenaar, dus iemand anders luiheid verwijten is wel erg pot-ketel.



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-05-2008 15:40 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

@Jen
Jij zegt dat veel mensen niet willen verhuizen voor betere arbeidsperspectieven, toch? Dat klopt ook wel, maar sommige mensen hebben wat minder keus dan anderen voor wat betreft waar ze werk op niveau kunnen vinden.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 14-05-2008 15:41]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-05-2008 15:41 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

... whatever ....



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-05-2008 15:43 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 mei 2008 15:39 schreef blonde rockgod het volgende:
(afgezien van het feit dat mijn baas daar niet mee accoord zou gaan?)

hoe kan dat dan?? je bent toch geen horige ofzo????


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 14-05-2008 15:46 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 14 mei 2008 15:43 schreef attila_de_hun het volgende:
hoe kan dat dan?? je bent toch geen horige ofzo????


Hoezo zou ik dan een horige zijn? Bij mijn baan is het van belang dat ik redelijk in het midden van Nederland woon, omdat ik heel Nederland doorkruis. Het liefst hadden ze mij in de regio Arnhem zien wonen.

Zo vreemd is het toch niet dat een baas in een bepaalde regio personeel werft?



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-05-2008 15:48 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Daarbij is het "ver van je werk wonen" de grote veroorzaker van files.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-05-2008 15:48 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 mei 2008 15:46 schreef blonde rockgod het volgende:
Hoezo zou ik dan een horige zijn? Bij mijn baan is het van belang dat ik redelijk in het midden van Nederland woon, omdat ik heel Nederland doorkruis. Het liefst hadden ze mij in de regio Arnhem zien wonen.

Zo vreemd is het toch niet dat een baas in een bepaalde regio personeel werft?


maar je baas kan het je wellicht niet verbieden (zoals je het aan leek te geven). plus kun je natuurlijk wel verhuizen van dorp/stad a naar dorp/stad b die dicht bijeen liggen.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 14-05-2008 15:50]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-05-2008 15:49 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 mei 2008 15:48 schreef ZelThoR het volgende:
Daarbij is het "ver van je werk wonen" de grote veroorzaker van files.


het veel rijden is sowieso een deel van BG's werk als ik het zo inschat


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 14-05-2008 15:50 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 14 mei 2008 15:48 schreef ZelThoR het volgende:
Daarbij is het "ver van je werk wonen" de grote veroorzaker van files.


Klopt helemaal, maar dat snappen mensen volgens mij nog niet helemaal. Zoals Jenje, die kan lekker met zijn fiets naar het werk, dat is cool voor hem, lijkt mij ook wel wat, maar ik rij zo'n 300 á 400 km per dag...



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 14-05-2008 15:50 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 14 mei 2008 15:43 schreef attila_de_hun het volgende:
hoe kan dat dan?? je bent toch geen horige ofzo????


Hehe en 2x in de week moet hij op het land van de heer werken en koeien melken!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-05-2008 15:51 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 14 mei 2008 15:49 schreef attila_de_hun het volgende:
het veel rijden is sowieso een deel van BG's werk als ik het zo inschat

Klopt, maar voor zijn werk is het nodig Voor veel andere mensen niet.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 14-05-2008 15:52 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 14 mei 2008 15:49 schreef attila_de_hun het volgende:
het veel rijden is sowieso een deel van BG's werk als ik het zo inschat


Klopt, maar heb jij de dieselprijzen gezien de laatste tijd? Als ik in Groningen zou wonen zou ik bijna elke dag 200 km meer moeten rijden, financieel niet aantrekkelijk voor de baas. En ik zou dan korter effectief aan het werk zijn, want de tijd die ik rij gaan gewoon in mijn 8 uur per dag. Dus 2 verliespunten voor de baas.

En dan kan Jenje wel gaan beweren dat je dan een andere baan moet zoeken, maar ik ben blij met wat ik heb, en wil helemaal geen andere baan.




blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 14-05-2008 15:53 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 14 mei 2008 15:50 schreef Gemene Lepel het volgende:
Hehe en 2x in de week moet hij op het land van de heer werken en koeien melken!


Toevallig heb ik wel mijn melkdiploma ja.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-05-2008 15:55 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

maar zo extreem denk ik niet (wat afstand betreft) stel datje in utrecht woont. Dan zoek je toch niet alleen naar woningen in utrecht als je wil verhuizen maar ook in zeist, bilthoven etc. etc. tegen zo een kleine verschuiving van woonplaats kan niemand bezwaar maken lijkt me maar het levert wel meer kans op een goede woning op.

ps: ben wel benieuwd naar je werk (conducteur???? )

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 14-05-2008 15:56]


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 14-05-2008 15:58 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 14 mei 2008 15:55 schreef attila_de_hun het volgende:
maar zo extreem denk ik niet (wat afstand betreft) stel datje in utrecht woont. Dan zoek je toch niet alleen naar woningen in utrecht als je wil verhuizen maar ook in zeist, bilthoven etc. etc. tegen zo een kleine verschuiving van woonplaats kan niemand bezwaar maken lijkt me maar het levert wel meer kans op een goede woning op.

ps: ben wel benieuwd naar je werk (conducteur???? )


Je hebt wel gelijk dat als je een kutkantoorbaantje hebt, dat je dan wel wat zou kunnen regelen. (al is je vergelijking Utrecht----> Bilthoven niet zo sterk qua huizenprijs lijkt me).

En nee, geen conducteur, ik kijk hoe andere mensen werken.



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 14-05-2008 16:21 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 14 mei 2008 15:30 schreef 0Tolerence het volgende:
Hypotheek kan je wel krijgen als alleen verdiener. Ik ken nu al 2 starters met een hypotheek. 1 woont in utrecht de andere in bussum.



Als je maar een normaal huis zoekt lukt dat onder modaal zelfs prima zowat overal minus A'dam en Utrecht....

Als je als starter niet direct een aantal verdiepingen + tuin + moderne bouw + niets opknappen wil zal je flink moeten verdienen.

Zelf zit ik nu met het bruto gezins jaarinkomen overigens ruim boven de koopprijs van mijn huisje...
Niemand die je dwingt een enorm duur huis te kopen

Voor die paar plekken waar echt niets is, is een paar km verder wonen voor bijna iedereen een optie.
Tenzij je een kraker bent en op de dam wilt wonen natuurlijk


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-05-2008 16:40 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Pas op hoor, nu vind koemelkende, mensencontrolerende BRG je een ambtenaar ..


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-05-2008 16:48 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 14 mei 2008 15:17 schreef blonde rockgod het volgende:
Hahaha, wat een bullshit. Het is gewoon bijna niet mogelijk om als 1 kostwinner een beetje een normale hypotheek te krijgen, dus als je geen partner hebt, of je wil niet samenwonen, of juist wel met direct kinderen, kan je een huis op je buik schrijven.


Ik heb net even op funda gezocht. 1600 woningen te koop onder de 125.000 in Rotterdam alleen. Over het hele land zal het dus op zo'n 15.000-20.000 zitten. Daarnaast heb je nog enorm veel huurwoningen.

Woningtekort bestaat alleen op de populaire plaatsen maar de kraakhippies willen per se midden in Amsterdam wonen i.p.v. hun heil elders te zoeken zoals honderdduizenden andere mensen het doen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-05-2008 21:19 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 14 mei 2008 15:17 schreef blonde rockgod het volgende:
Hahaha, wat een bullshit. Het is gewoon bijna niet mogelijk om als 1 kostwinner een beetje een normale hypotheek te krijgen, dus als je geen partner hebt, of je wil niet samenwonen, of juist wel met direct kinderen, kan je een huis op je buik schrijven.
Kerel, je praat echt poep.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-05-2008 21:21 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Ik hoor vaker over betaalbare woningen in Rotterdam; of dat veel soeps is qua bijv een uitgewoonde flat in een 'prachtwijk' laat ik maar in het midden.

Om dat te projecteren over heel Nederland lijkt me wel érg kort door de bocht; probeer ook eens zulke prijzen in Utrecht te vinden buiten die zgn 'prachtwijken' die Utrecht 'rijk' is?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 14-05-2008 21:23 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 14 mei 2008 21:21 schreef Mutilator het volgende:
Ik hoor vaker over betaalbare woningen in Rotterdam; of dat veel soeps is qua bijv een uitgewoonde flat in een 'prachtwijk' laat ik maar in het midden.

Om dat te projecteren over heel Nederland lijkt me wel érg kort door de bocht; probeer ook eens zulke prijzen in Utrecht te vinden buiten die zgn 'prachtwijken' die Utrecht 'rijk' is?


Maakt niet uit Muti, als je er niet wil wonen ben je lui en werkschuw tuig.



Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 14-05-2008 21:28 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

quote:
Op 14 mei 2008 21:21 schreef Mutilator het volgende:
Ik hoor vaker over betaalbare woningen in Rotterdam; of dat veel soeps is qua bijv een uitgewoonde flat in een 'prachtwijk' laat ik maar in het midden.


Dan kom je inderdaad al snel uit in een Vogelaar kansenwijk.


Op het Groningse/ Drentse platteland is er her en der eigenlijk een omgekeerd probleem. Genoeg starters, huizen zat, maar geen hond die er wil wonen (duh!). Zo heeft de gemeente Noordenveld bijvoorbeeld nog steeds niet alle nieuwbouw koopappartementen kunnen voorzien van een bewoner, en die krengen staan er nu onderhand al een jaar of drie.


Verrassend triviaal


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-05-2008 21:36 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 14 mei 2008 21:23 schreef blonde rockgod het volgende:
Maakt niet uit Muti, als je er niet wil wonen ben je lui en werkschuw tuig.
Flink moeite met lezen, heh. Dat staat dus nergens. Dat jij niet in zo'n wijk wilt wonen/een huis kopen is jou goed recht. Ik kan er heel goed inkomen. Dat geeft jou echter niet het recht inbreuk te maken op andermans vrijheden door in andersmans bezit te gaan zitten stinken. Iets met eigen vrije keus en schaarste. Of het een. of het ander.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-05-2008 21:42 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 14 mei 2008 15:17 schreef blonde rockgod het volgende:
Hahaha, wat een bullshit. Het is gewoon bijna niet mogelijk om als 1 kostwinner een beetje een normale hypotheek te krijgen, dus als je geen partner hebt, of je wil niet samenwonen, of juist wel met direct kinderen, kan je een huis op je buik schrijven.
Voor hoeveel krakerts is dít nou weer van toepassing? Die wonen met het liefste 14 man in een kale wc! Hark de uitkeringen bij mekaar in plaats van dope kopen et voila.
quote:
Op 14 mei 2008 15:28 schreef blonde rockgod het volgende:
Ja, en waar woon jij? Juischt.
Noem het dan geen "woningnood" maar "selectieve woningnood". Dus omdat een krakert te beroerd is te gaan wonen waar hij kán maar verkiest te wonen waar hij wíl is het opeens het probleem van iemand anders dan dat van hemzelf?
quote:
Op 14 mei 2008 21:28 schreef Ohneschwanz het volgende:
Op het Groningse/ Drentse platteland is er her en der eigenlijk een omgekeerd probleem. Genoeg starters, huizen zat, maar geen hond die er wil wonen (duh!). Zo heeft de gemeente Noordenveld bijvoorbeeld nog steeds niet alle nieuwbouw koopappartementen kunnen voorzien van een bewoner, en die krengen staan er nu onderhand al een jaar of drie.
En dat wordt niet gekraakt omdat?
Juist, het gewoon pure selectie is. Niets mis met de woningen die je nu noemt, ook qua prijs niet echt speciaal, leuke locatie "alleen ik moet zover lopen voor mijn drugs als ik daar kraak."

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 14-05-2008 21:45]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen