IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Kraken dus (deel 3) Vorige pagina | Volgende pagina
Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 23-01-2009 14:08 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

HAHAHAHAHAHAHA


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-01-2009 14:16 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 22 januari 2009 15:22 schreef Schaep het volgende:
Als er geen drop-ins bijstaan geeft het ook niet echt een goed overzicht.

Maak het of kraak het.


maar je dropt meestal in aan het begin van een nieuwe opleiding en dat is gewoon normaal, zomaar rare stappen omhoog maken gebeurt eigenlijk alleen middelbare school.

nouja om je toch een plezier te doen:

VWO drop-in



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 17-02-2009 15:57 by Schaep Profiel van Schaep

Dankjewel!



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-03-2009 23:07 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-03-2009 8:39 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel



Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-04-2009 11:44 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

http://indymedia.nl/nl/2009/04/58655.shtml

Schoolstraat 4 is weer in handen van de legitieme gebruikers


:')


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 19-04-2009 21:47 by grindcore Profiel van grindcore

Goh, het gaat weer eens alles behalve over kraken.

[Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 19-04-2009 21:48]


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 20-04-2009 13:42 by Argus Profiel van Argus

Het bericht van kwelgeest lijkt me toch vrij duidelijk over kraken te gaan?

Meer specifiek de mentaliteit en de hypocriete houding van de krakers.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 21-04-2009 22:28 by grindcore Profiel van grindcore

Het mes snijd aan twee kanten...

Huiseigenaren die voor jaren niets doen met hun woon/bedrijfsruimte terwijl er een tekort is aan betaalbare woningen omdat een groot deel van de mensen die wel het geld ervoor hebben deze woningen bezet houden. Hoe hypocriet is dat dan?



[Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 21-04-2009 22:38]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-04-2009 22:31 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

.. er is geen tekort ..


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-04-2009 22:35 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 21 april 2009 22:28 schreef grindcore het volgende:
Het mes snijd aan twee kanten...

Huiseigenaren die voor jaren niets doen met hun woon/bedrijfsruimte terwijl er een tekort is aan betaalbare woningen. Hoe hypocriet is dat dan?


Er is ook een tekort aan fossiele brandstoffen, mogen we het nu ook gewoon bij de pompstations gatis pakken?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-04-2009 22:36 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik heb een tekort aan brifjes van 1000 .. de bank hep er zat dacht ik zo ..


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 21-04-2009 22:37 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 21 april 2009 22:31 schreef Jenje het volgende:
.. er is geen tekort ..
In hartje Amsterdam is wel degelijk een tekort aan betaalbare woningen hoor. Niets op aan te merken, die redenering van hem.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-04-2009 22:39 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 21 april 2009 22:37 schreef Jällö het volgende:
In hartje Amsterdam is wel degelijk een tekort aan betaalbare woningen hoor. Niets op aan te merken, die redenering van hem.


Maar voor die stinkerds is €10,- al onbetaalbaar...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 21-04-2009 22:40 by grindcore Profiel van grindcore

quote:
Op 21 april 2009 22:31 schreef Jenje het volgende:
.. er is geen tekort ..
Gebaseerd op de telling van VROM? Dat is een schatting wat niet klopt met de werkelijkheid.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 21-04-2009 22:47 by Jällö Profiel van Jällö

Volgens mij geldt dat woningtekort eigenlijk alleen in de Randstad.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-04-2009 22:50 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Nederland houdt ook gewoon op buiten de Randstad, dus dat scheelt.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 21-04-2009 22:52 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 21 april 2009 22:50 schreef WhiteRider het volgende:
Metrosexueel Nederland houdt ook gewoon op buiten de Randstad, dus dat scheelt.
Hmm, daar heb je een punt.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-04-2009 22:54 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 21 april 2009 22:31 schreef Jenje het volgende:
.. er is geen tekort ..
Nope.. gemiddeld ruim 1000 reacties op een vrijkomende huurwoning is inderdaad geen tekort



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-04-2009 6:43 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 21 april 2009 22:54 schreef Judge M. het volgende:
Nope.. gemiddeld ruim 1000 reacties op een vrijkomende huurwoning is inderdaad geen tekort

Pcies, tis een centenkwestie. In een bepaald segment is wel degelijk woningnood.
Waarmee ik overigens kraken niet goed wil praten. De krakers die ik ken zijn allang niet meer de idealisten van vroeger, maar meer profiteurs die het verrekken om huur te betalen. Na ontruiming blijkt dan ook nog vaak een pand, wat zogenaamd voor behoud gekraakt was, volledig naar de filistijnen te zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 22-04-2009 6:45]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-04-2009 6:59 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 21 april 2009 22:47 schreef Jällö het volgende:
Volgens mij geldt dat woningtekort eigenlijk alleen in de Randstad.
Ja raar is dat, het is niet zo dat krakers daar moeten wonen zodat ze dicht op hun werk (...) zitten ofzo.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-04-2009 9:10 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 22 april 2009 6:59 schreef Greycloak het volgende:
Ja raar is dat, het is niet zo dat krakers daar moeten wonen zodat ze dicht op hun werk (...) zitten ofzo.

Mooie one-liner weer.
Ik weet niet hoe het nu is, maar in de jaren tachtig toen veel maten en collega-aksievoerders van me kraakten, gingen de meesten van ons naar school of hadden we een baan naast alles wat we deden. Het kraken gebeurde toen vooral uit idealisme om de woningspeculanten te bestrijden en oude mooie gebouwen van de sloophamer te redden. Bovendien had je er nog een bijna fulltime job naast met alle processen die je moest voeren en procedures die je moest bijhouden om gebouwen bezet te houden en te redden van de projectontwikkelaars.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-04-2009 9:14 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ja, je had het maar druk met je bemoeien in andermans zaken ..


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-04-2009 13:26 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 22 april 2009 9:14 schreef Jenje het volgende:
Ja, je had het maar druk met je bemoeien in andermans zaken ..

Ik heb nooit gekraakt, wel geholpen met bezettingen van gebouwen en het proberen om ontruimingen tegen te houden. Nuttige zaken.
Als je bij mij in het dorp kijkt hoe weinig authentieke panden er nog zijn in het centrum, hoeveel foeilelijke appartementen daarvoor in de plaats zijn gekomen, hoe belachelijk hoog de huur daarvoor is en hoeveel leegstand er in die appartementen is dan lijkt dat toch meer op speculatie dan op het creëren van goede en betaalbare woonruimte. Als je dan ook nog eens ziet dat de wethouder die over ons pand wat op de sloopnominatie staat gaat, voor na zijn wethoudersperiode een bestuursfunctie bij dezelfde projectontwikkelaar aangeboden is en niet bepaald een objectieve rol in het geheel inneemt, dan vind ik het toch tijd dat er weer eens geprotesteerd wordt tegen huizenspeculatie, de macht van geld en de belangenverstrengeling van politici in deze.
Jammer genoeg is de belangenverstrengeling van bouw, ontwerpers en politici al zo ver uit de hand gelopen dat kraken verboden gaat worden. Bovendien hebben, ik geef het toe, bepaalde criminele krakers of actievoerders op kosten van de staat de naam van de kraakwereld behoorlijk te grabbel gegooid. Neemt niet weg dat de speculatie in woonruimte, de dubieuze rol van woningbouwverenigingen en hun rol bij nieuwbouwprojecten en de dubieuze rol van politici in deze wel degelijk aan de kaak gesteld dient te worden.
Maar goed, misschien moet ik gewoon ambtenaar worden, dan kan ik legaal en tegen betaling irritant zijn en me met andere mensen bemoeien..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


kaliumhyperoxide
Usericon van kaliumhyperoxide
Posted 22-04-2009 13:57 by kaliumhyperoxide Profiel van kaliumhyperoxidehttp://www.last.fm/user/kaliumhyperoxid

quote:
Op 22 april 2009 13:26 schreef bastianus het volgende:
Maar goed, misschien moet ik gewoon ambtenaar worden, dan kan ik legaal en tegen betaling irritant zijn en me met andere mensen bemoeien..

Flauw. Er zijn trouwens aardig wat ambtenaren die positief staan tegenover kraken..


One facebook to find them all, and in the darkness bind them...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen