IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Kraken dus (deel 3) Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-10-2009 20:25 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Werken deden ze al he!


Je moeder.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-10-2009 20:27 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 oktober 2009 20:25 schreef karnivoor het volgende:
Werken deden ze al he!
Tegenwerken.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 15-10-2009 20:30 by Forever After Profiel van Forever After

Afwerken? Bewerken?


 


WMP
Usericon van WMP
Posted 15-10-2009 20:33 by WMP Profiel van WMP

Hoeveel zou het de woningspeculanten nou gekost hebben om die rechtse politici om te kopen om voor deze wet te stemmen, terwijl zo'n beetje elke expert -van links tot rechts- van mening is dat deze wet helemaal niks gaat oplossen?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-10-2009 20:43 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Don't know, don't care. Opzouten met dat tuig.


Je moeder.


herrie
Usericon van herrie
Posted 15-10-2009 20:45 by herrie Profiel van herrie

waarom maak je je er dan zo druk over?


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 15-10-2009 20:56 by Forever After Profiel van Forever After

Omdat Karnivoor belasting betaald waarvan dergelijk lamlendig gespuis een uitkering krijgt?


 


WMP
Usericon van WMP
Posted 15-10-2009 20:57 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 15 oktober 2009 20:43 schreef karnivoor het volgende:
Don't know, don't care. Opzouten met dat tuig.


Want als je iets verbiedt, dan gaat het natuurlijk vanzelf weg.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-10-2009 21:00 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Iedere demotivatie is er één. Diefstal toestaan is gewoon verkeerd in mijn ogen. Punt.


Je moeder.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 15-10-2009 21:00 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 15 oktober 2009 20:57 schreef WMP het volgende:
Want als je iets verbiedt, dan gaat het natuurlijk vanzelf weg.

Als ik hier op het forum kijk niet nee...
Er zijn er iedere keer weer die graag de bloemetjes buiten zetten.


Door iets vast te leggen in de wet kun je er wel iets tegen doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 15-10-2009 21:01]


 


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-10-2009 21:02 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 15 oktober 2009 21:00 schreef Forever After het volgende:
Als ik hier op het forum kijk niet nee...
Er zijn er iedere keer weer die graag de bloemetjes buiten zetten.


Door iets vast te leggen in de wet kun je er wel iets tegen doen.


Wel apart dat krakerts een hekel hebben aan autoriteit maar wel de regels zo goed kennen. Fijn om te zien dat die regels dus ook eens aangepast kunnen worden.


Je moeder.


WMP
Usericon van WMP
Posted 15-10-2009 21:03 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 15 oktober 2009 21:00 schreef Forever After het volgende:
Als ik hier op het forum kijk niet nee...
Er zijn er iedere keer weer die graag de bloemetjes buiten zetten.


Door iets vast te leggen in de wet kun je er wel iets tegen doen.


Dat is nu ook goed mogelijk met de huidige wetten. Deze wet is slechts symboolpolitiek, en voegt helemaal niets toe aan wat nu ook al niet mogelijk is.


WMP
Usericon van WMP
Posted 15-10-2009 21:05 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 15 oktober 2009 21:02 schreef karnivoor het volgende:
Wel apart dat krakerts een hekel hebben aan autoriteit maar wel de regels zo goed kennen.


Blijkbaar beter dan hen die schreeuwen om nieuwe wetten, die totaal niet nodig zijn. Misschien een idee om je eens te verdiepen in iets voordat je begint te toeteren.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-10-2009 21:05 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Tsja.. ik ben op zich tegen kraken van woningen, inbreuk op eigendomsrecht, etc. Maar ik ben wel tegen meer dingen, de maatschappij is nou eenmaal niet perfect. Jammer is dat diegenen die voor verandering kunnen zorgen, onze vrienden in Den Haag, kennelijk meer prioriteit leggen bij het voorkomen van kraken dan bij het probleem wat kraken gedeeltelijk veroorzaakt: woningnood.

Al sinds de 2e wereldoorlog is er in de randstad een ernstig tekort aan woningen, moet dat niet eerst eens opgelost worden? Als er gewoon genoeg woonruimte zou zijn dan zou de huizenmarkt in Nederland ook niet zo'n bizarre vorm aangenomen hebben...


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-10-2009 21:05 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Oke.

Krakers zijn kut trouwens.


Je moeder.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-10-2009 21:07 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 15 oktober 2009 21:05 schreef Valorian het volgende:
Tsja.. ik ben op zich tegen kraken van woningen, inbreuk op eigendomsrecht, etc. Maar ik ben wel tegen meer dingen, de maatschappij is nou eenmaal niet perfect. Jammer is dat diegenen die voor verandering kunnen zorgen, onze vrienden in Den Haag, kennelijk meer prioriteit leggen bij het voorkomen van kraken dan bij het probleem wat kraken gedeeltelijk veroorzaakt: woningnood.

Al sinds de 2e wereldoorlog is er in de randstad een ernstig tekort aan woningen, moet dat niet eerst eens opgelost worden? Als er gewoon genoeg woonruimte zou zijn dan zou de huizenmarkt in Nederland ook niet zo'n bizarre vorm aangenomen hebben...
Is het groter maken van de randstad een goede oplossing dan?


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-10-2009 21:11 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 15 oktober 2009 21:07 schreef Jenje het volgende:
Is het groter maken van de randstad een goede oplossing dan?


Ik zeg niet dat ik 'de oplossing' heb, ik heb me daar niet in verdiept. Maar het merkwaardige is dat 'het probleem' mijns inziens eigenlijk structureel genegeerd wordt..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-10-2009 21:29 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Het probleem is dat teveel mensen in de randstad willen wonen en niet dat er te weinig huizen zijn. Als iedereen maar in de randstad zou kunnen wonen die er zou willen wonen, dan krijg je immensen verstedelijking, aen dat vinden de hippies weer niet leuk ..


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-10-2009 22:30 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 oktober 2009 20:33 schreef WMP het volgende:
Hoeveel zou het de woningspeculanten nou gekost hebben om die rechtse politici om te kopen om voor deze wet te stemmen, terwijl zo'n beetje elke expert -van links tot rechts- van mening is dat deze wet helemaal niks gaat oplossen?

Het is gewoon verplaatsen van het probleem. Het aantal daklozen zal wel toenemen, net als het geweld waar men zogenaamd problemen mee had, maar wat noodzakelijk zal blijken bij toenemen van uitzettingen. Wereldwijd is kraken bijna overal verboden, maar het komt overal voor.
Net als in steden waar raamprostitutie is verboden, daar zorgt straatprostitutie voor grotere overlast. En ondanks al het verbieden nemen drank- en drugsproblemen met jongeren alleen maar toe. Verbieden werkt sowieso meestal averechts, zo wijst de praktijk uit.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-10-2009 22:36 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 oktober 2009 20:56 schreef Forever After het volgende:
Omdat Karnivoor belasting betaald waarvan dergelijk lamlendig gespuis een uitkering krijgt?

Lekker kort door de bocht. Ik ken genoeg krakers die gewoon werken en uit idealisme kraken. De toenemende intolerantie t.o.v. van andersdenkenden lijkt me eerder debet aan het kraakverbod. Anders kan ik de opkomst van PowNed en WNL ook niet verklaren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-10-2009 22:37 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Nu kunnen huiseigenaar tenminste het ongedierte uit hun eigen bezit zetten zonder zelf een knokploeg te hoeven fixen.


Je moeder.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-10-2009 22:43 by bastianus Profiel van bastianus

Hehe. Die arme zielige huizenbezitters toch. Met name de speculanten zijn echt te betreuren. Net als die bestuursleden van woningcorporaties die boven de Balkenendenorm beuren. Hoera voor de royale woonvoorzieningen in Nederland.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 15-10-2009 22:45 by M. Profiel van M.

quote:
Op 15 oktober 2009 22:36 schreef bastianus het volgende:
Lekker kort door de bocht. Ik ken genoeg krakers die gewoon werken en uit idealisme kraken.

Dat is het irritante aan krakers inderdaad. Wederrechtelijk bezit nemen van andermans eigendom en jezelf nog op een moreel voetstuk plaatsen ook. "Uit idealisme", pfff.

Krakers --> ovens.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-10-2009 22:48 by bokaj Profiel van bokaj

Ik ben het best wel met Bastianus eens. Wel typisch is dat de enige (ex)kraker die ik ken, is gaan kraken omdat hij zijn huis was uitgezet wegens het niet betalen van de huur. Moet je als kraker ook huur en belasting en dergelijke betalen of woon je gewoon gratis?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-10-2009 22:57 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 oktober 2009 22:45 schreef M. het volgende:
Dat is het irritante aan krakers inderdaad. Wederrechtelijk bezit nemen van andermans eigendom en jezelf nog op een moreel voetstuk plaatsen ook. "Uit idealisme", pfff.

Krakers --> ovens.

Ik zal niet ontkennen dat een deel van hen het verrekt om huur te betalen. Maar ik ken er ook die willen voorkomen dat mooie panden gesloopt worden of die mensen die dakloos zijn opvangen en een dak boven het hoofd bieden. Lijkt me toch een nobel doel.
En ik weet niet of eigendom nou zo heilig moet zijn. Zolang structurele problemen zoals de wachtlijsten voor huurwoningen en het betaalbaar maken van koopwoningen niet opgelost worden, voornamelijk door de stroperige bureaucratie en heiligverklaring van de marktwerking, mag daar ook tegen geageerd worden. Niet persé door kraken, maar een verbod van kraken gaat de oorzaak van het probleem niet oplossen, het blijft symptoombestrijding.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen