IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Kraken dus (deel 3) Vorige pagina | Volgende pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-10-2009 11:15 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 21 oktober 2009 9:15 schreef MR. N het volgende:
Dus? Waarom typ jij dan eerst dat ze geen keuze maken?



Ik beargumenteer dat ze geen verantwoording voor die keuze willen nemen. In dit geval dus een herder in je nek om je uit iemand anders pand te jagen.

quote:

Sja, ben je wel eens in kraakpanden geweest vraag ik me af... En dat er rotte appels zijn, natuurlijk, die moeten hard aangepakt worden.


Dan kan ik je daar met alle liefde ja op antwoorden.
In alle gevallen gesloopte panden, openlijk gesnuif en een algehele wanstaat.

quote:

Ik vind een eerste levensbehoefte toch wat anders dan een gitaar of een auto.... Maar zoals ik al aangaf, jouw standpunt is duidelijk, mooi voor jou.


Aan een eerste levensbehoefte heb je mits die voldaan kan worden geen eisen te stellen. Als je bij de voedselbank gaat huilen dat je liever brood zonder zaad wil hebben lacht iedereen je ook uit.

Voor de duidelijk. Als jij honger hebt en een brood steelt mag je voor mij ook gewoon de cel in.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 21-10-2009 11:59 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

wat is dat toch dat mensen steeds maar door gaan over het zelfde onderwerp.

Ik zou er allang zat van zijn.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-10-2009 12:08 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Waarom drink je dan wel steeds opnieuw bier?


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 21-10-2009 12:09 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 21 oktober 2009 12:08 schreef Jenje het volgende:
Waarom drink je dan wel steeds opnieuw bier?


dat lijkt mij toch wat anders, letters en leestekens vergelijken met bier???

c'mon


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 21-10-2009 12:25 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

hmm..ik zat te denken hea. Als je het nou vergeleek met neuken, dan had je me vast geluld.




IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-10-2009 12:26 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 21 oktober 2009 11:15 schreef Argus het volgende:
Dan kan ik je daar met alle liefde ja op antwoorden.
In alle gevallen gesloopte panden, openlijk gesnuif en een algehele wanstaat.

Ik heb eigenlijk alleen leuke kraakpanden gezien. Aardig onderhouden, lui die daadwerkelijk iets met hun leven deden.

In het laatste kraakpand woonde zelfs iemand die in de verslavingszorg werkt


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-10-2009 12:29 by Schaep Profiel van Schaep

Ik heb alleen maar verpauperde kraakpanden gezien die bewoond werden door werkschuwe junks.

Afgezien van de weggeefwinkel aan de Kerkstraat, die op donderdagmiddag tussen 14:00 en 16:00 was geopend, die mensen deden tenminste nog wat.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 21-10-2009 12:33 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

bij mij is het half om half. Drugs gebruikende vandalisten en lief hebbende boomknuffelaars.

kut nu doe ik ook mee aan de discussie.



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-10-2009 12:35 by Schaep Profiel van Schaep

Ik ken een kraker die zich eens in de drie weken wast, maar wel elke avond bij zijn ouderlijk huis langsgaat voor een warme maaltijd.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 21-10-2009 12:37 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 21 oktober 2009 12:35 schreef Schaep het volgende:
Ik ken een kraker die zich eens in de drie weken wast, maar wel elke avond bij zijn ouderlijk huis langsgaat voor een warme maaltijd.


NOU ik ken er een en die heeft een hypotheek.

NOU


WIE KAN ER NOG MEAR22211


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-10-2009 12:39 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 21 oktober 2009 12:26 schreef ZelThoR het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen leuke kraakpanden gezien. Aardig onderhouden, lui die daadwerkelijk iets met hun leven deden.

In het laatste kraakpand woonde zelfs iemand die in de verslavingszorg werkt


Nee Zelthor, stout. Krakers zijn een homogene groep, duidelijk herkenbaar door hun smerige uiterlijk, drugsgebruik en vernielzucht. Er kunnen geen 'goede' en 'slechte' krakers zijn, de vraag is: zijn krakers 'goed' of 'slecht', en het antwoord daarop is duidelijk lijkt me .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-10-2009 13:35 by bastianus Profiel van bastianus

Al die koude drukte om een paar vrij onschuldige krakers. Terwijl een bankdirecteur die mensen met ondoorzichtige financiële constructies torenhoge leningen aansmeert en eindelijk door de mand valt als een zielig iemand wordt neergezet? Het lijkt me dat de politiek, en met name dit kabinet, een paar prioriteiten heel verkeerd heeft liggen. Die onbeperkte marktwerking die op allerlei verkeerde plekken is ingevoerd en niet wordt afgeremd, laat ze die maar eens aan banden leggen.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 21-10-2009 13:35]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 21-10-2009 13:47 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 21 oktober 2009 10:14 schreef Gemene Lepel het volgende:
Men praat graag in extremen in dit topic.


Logisch toch? Dat genuanceer zorgt alleen maar voor onduidelijkheid.


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 21-10-2009 13:53 by Jelle Profiel van Jelle

Niet per se, bedenk wel dat nuanceringsvermogen en IQ behoorlijk sterk zijn gecorreleerd.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-10-2009 13:53 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik gebruik deze altijd.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-10-2009 13:54 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 oktober 2009 13:53 schreef Jelle het volgende:
Niet per se, bedenk wel dat nuanceringsvermogen en IQ behoorlijk sterk zijn gecorreleerd.


Dat wil dus zeggen dat mensen die een lager IQ hebben meer moeite hebben om de nuance te volgen, wat voor veel mensen dus onduidelijk is.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 21-10-2009 14:00 by Jelle Profiel van Jelle

quote:
Op 21 oktober 2009 13:35 schreef bastianus het volgende:
Al die koude drukte om een paar vrij onschuldige krakers. Terwijl een bankdirecteur die mensen met ondoorzichtige financiële constructies torenhoge leningen aansmeert en eindelijk door de mand valt als een zielig iemand wordt neergezet? Het lijkt me dat de politiek, en met name dit kabinet, een paar prioriteiten heel verkeerd heeft liggen. Die onbeperkte marktwerking die op allerlei verkeerde plekken is ingevoerd en niet wordt afgeremd, laat ze die maar eens aan banden leggen.
Nou, ik ben vóór kraken want vorige week was m'n fiets gejat en daar deed de politie niks mee en de privatisering van NS was ook een debacle. Laat ze eerst die treinkaartjes maar es wat goedkoper maken!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-10-2009 14:39 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 21 oktober 2009 14:00 schreef Jelle het volgende:
Nou, ik ben vóór kraken want vorige week was m'n fiets gejat en daar deed de politie niks mee en de privatisering van NS was ook een debacle. Laat ze eerst die treinkaartjes maar es wat goedkoper maken!!

Hehe. Sterk.
Maar goed, een kraakverbod lijkt me nog steeds een verschuiving van een probleem dat een andere oorzaak heeft (namelijk de heiligverklaring van marktwerking ook binnen wooncorporaties, waar veel aan verdiend wordt, in combinatie met de verlammende bureaucratie bij dergelijke organisaties, die een tekort aan betaalbare woonruimte voor een bepaald segment tot gevolg heeft, en het gespeculeer met woningen ten koste van woonruimte natuurlijk). [/stokpaardje]

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 21-10-2009 14:40]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 21-10-2009 14:54 by Jelle Profiel van Jelle

Ja, daar was ik het een paar pagina's geleden mee eens. Inmiddels ben ik er net achter gekomen dat zelfs hier (Fi) krakers zijn terwijl er nergens wachtlijsten zijn of wat dan ook. Ik vrees toch dat het voor veel krakers vooral een 'lifestyle' is met mooie idealen als excuus.
Anarchie OK, maar ga je dan niet met politiek bemoeien denk ik dan.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-10-2009 15:00 by bastianus Profiel van bastianus

Haha.
Ik merk toch wel dat ik ouder word. Een dorp verderop zijn ook krakers, die uit hun woning gezet gaan worden. Qua uiterlijk voldoen ze helemaal aan het stereotype, rotte kleren, vieze dreads, gore baarden en ook hun panden worden zwaar verwaarloosd. Ik betrap me wel steeds op de gedachte dat ze op zijn minst iets kunnen doen aan hun representativiteit, zeker als ze wat sympathie voor hun zaak willen winnen. Hoe lullig het ook is, je uiterlijke indruk is in deze toch van belang.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 21-10-2009 15:03 by Lionheart Profiel van Lionheart

Wat klink je toch weer verstandig.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-10-2009 15:07 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 21 oktober 2009 15:03 schreef Lionheart het volgende:
Wat klink je toch weer verstandig.

Ja walgelijk. Soms hoor ik mezelf dingen tegen mijn kinderen of cliënten zeggen waar ik mijn ouwelui vroeger om vervloekte. Best naar.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 21-10-2009 15:09 by Lionheart Profiel van Lionheart

Het ruikt naar spruitjes.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-10-2009 16:05 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 16 oktober 2009 18:07 schreef Judge M. het volgende:
Leg uit...
quote:
Op 21 oktober 2009 8:54 schreef Argus het volgende:
Zolang er mensen links lullen en wel in hun eentje een 4/5 kamer woning gaan huren zal je dat wel houden.
Nou nou nou, moest je daar nu 6 pagina's over nadenken om zo in een reply op een ander mij alsnog een sneer te geven? Ik zal niet zeggen dat ik beter van je verwacht had want dat had ik niet. Dus bij deze dan maar deze voor jou:

Grote meid



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-10-2009 19:52 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 21 oktober 2009 15:09 schreef Lionheart het volgende:
Het ruikt naar spruitjes.

Verschrikkelijk. Gisteren maakte ik gehaktballen, die uiteindelijk hetzelfde bleken te smaken als de ballen die mijn oma vroeger maakte. The horror!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen