IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Kraken dus (deel 3) Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-06-2006 18:39 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Post eens een bron van je berichten, ik kan ook zo een artikel in elkaar flansen


chaoss
UNITY!
Usericon van chaoss
Posted 15-06-2006 18:55 by chaoss Profiel van chaoss

De eerste twee kreeg ik via de mail binnen. Volgens mij zijn die van de actiesite www.krakengaatdoor.nl (inderdaad niet onafhankelijk in deze situatie, maar dit zijn de argumenten die de kraakbeweging zelf aanvoeren) bij de laatste stond wel de bron.

nog even twee artikelen

Brief van de G4 aan minister Dekker.
quote:
[bron: http://www.denhaag.pvda.nl/upload/docs/brief_aan_minister_dekker.doc]

Geachte minister Dekker,

In de Tweede Kamer is begin dit jaar een motie van de leden Hermans en Veenendaal aangenomen om het kraken tegen te gaan. Dit vanuit de overweging dat kraken een ernstige aantasting is van het eigendom- en beschikkingsrecht. Op basis van de motie dient u nu vóór 1 juni voorstellen naar de Kamer sturen waarmee de praktijk van het kraken zo veel mogelijk kan worden teruggedrongen.

De G4 willen in deze brief aan u duidelijk maken dat het verbieden van kraken de leegstand in woningen en gebouwen mogelijk zal bevorderen, iets wat wij uit het oogpunt van de leefbaarheid van wijken uiteraard ongewenst vinden. Op dit moment vormt het kraken – wanneer een pand langer dan 1 jaar heeft leeggestaan is het kraken daarvan niet strafbaar - een stok achter de deur om eigenaren/verhuurders er toe te bewegen initiatief te nemen tot tijdelijke verhuur. Kraken kan in die zin worden gezien als een door de "markt" (zonder overheidsbemoeienis) georganiseerde sanctie tegen het falen van de vastgoed/huurmarkt. Wordt het kraken in alle gevallen strafbaar gesteld, dan verdwijnt een belangrijke prikkel voor eigenaren/verhuurders om te voorkomen dat hun vastgoed langere tijd leeg staat. We zijn dus tegen het in alle gevallen strafbaar stellen van kraken als daar ook niet gelijktijdig een sanctie tegen (langdurige) leegstand tegenover staat.

Het kraken en leegstaan van woningen en gebouwen kan volgens ons het best worden teruggedrongen door de tijdelijke verhuur op basis van de Leegstandswet een groter werkingsgebied te geven, met als (blijvende) stok achter de deur dat woningen/gebouwen die langer dan één jaar hebben leeggestaan gekraakt mogen worden. Recent is al de termijn van tijdelijke verhuur verlengd, van 3 jaar naar maximaal 5 jaar (2 jaar plus drie keer een jaar verlenging).

Daarnaast stellen wij nog de volgende verruimingsmogelijkheden voor tijdelijke verhuur voor:

· van alleen huurwoningen bestemd voor sloop of renovatie naar alle woningen bestemd voor herontwikkeling, sloop of renovatie;
· van alleen gebouwen i.c. niet-commerciële bedrijfsruimte (w.o. verzorgings- en verpleeghuizen, administratie en onderwijs) naar ook commerciële bedrijfsruimten, kantoren en winkels;
· ook voor huurwoningen die voor verkoop bestemd zijn (tijdelijke verhuur van woningen die voor verkoop bestemd zijn, is nu alleen mogelijk als de woning nog nooit bewoond is).

Wij hopen dat u deze voorstellen in overweging wilt nemen in uw beleidsbrief aan de Tweede Kamer.

Met vriendelijke groet,

namens de G4
de wethouder van Bouwen en Wonen,


quote:
[bron: ANP]
Kraakexpert begrijpt niets van antikraakplan CDA
Kraakexpert Hans Pruijt begrijpt niets van het CDA-voorstel om het kraken van woningen te verbieden. Voor de politieke vrees dat criminele organisaties uit het buitenland in de Nederlandse krakersscene infiltreren is volgens de universitair docent sociologie absoluut geen grond. "Integendeel, krakers hebben zich juist altijd afgezet tegen het criminele circuit.''

Het CDA kreeg vorige week een Kamermeerderheid voor een motie om het kraken van bedrijfspanden te verbieden. Tweede-Kamerlid Ten Hoopen zei zondag dat een vervolg nodig is, omdat het Nederlandse gedoogbeleid te veel buitenlanders aantrekt.

Volgens Pruijt, verbonden aan de Erasmus Universiteit Rotterdam, is daarvan geen sprake. De socioloog heeft contacten in de krakersbeweging en publiceerde over het onderwerp. "Tussen de naar schatting duizend krakers zitten buitenlanders, maar veel zijn dat er niet. Zij komen om van het vrije Nederlandse klimaat te genieten. Er is geen enkele aanwijzing dat criminelen of terroristen vanuit Nederlandse kraakpanden actief zijn.''

Pruijt vindt de associatie tussen kraken en het criminele circuit vergezocht. "Waarom zou een terrorist of drugshandelaar in een huis of bedrijf willen waar de ruiten uitliggen en niets functioneert? Dat is veel te omslachtig. Ze hebben doorgaans genoeg geld om een huis te huren. Dat kan ook heel anoniem. Van het bevolkingsregister in Amsterdam klopt bijvoorbeeld weinig, bleek al bij de Bijlmerramp.''

Volgens de socioloog zijn mensen die echt fout willen bij krakers sowieso aan het verkeerde adres. "De beweging wil respectabel overkomen. Ze hebben criminele organisaties en louche speculanten in onroerend goed zoals Bertus Luske juist altijd tegengewerkt.''

Pruijt vermoedt dat het CDA een argument zoekt om het kraken aan te pakken. Dat verbaast hem, want de christelijke partij is tot nu toe altijd genuanceerd geweest over krakers. In de jaren '70 strandde antikraakwetgeving in de Eerste Kamer na verzet van de Raad van Kerken. Kraken is volgens het Wetboek van Strafrecht wel strafbaar bij panden die korter dan een jaar leeg staan. In de praktijk worden de meeste krakers echter met rust gelaten.

De meerderheid levert in de ogen van Spruijt een positieve bijdrage aan de maatschappij. "Er zijn incidenten, maar die worden uitvergroot. De meeste mensen zijn constructief bezig en hebben bij kraakpanden cr?ches, werkplaatsen en opvang voor hulpbehoevenden gecre?erd. De overheid zou veel beter het probleem van de woningnood kunnen aanpakken en lege bedrijfspanden aan jongeren toewijzen.''



don't fuck the system, change it


chaoss
UNITY!
Usericon van chaoss
Posted 15-06-2006 21:07 by chaoss Profiel van chaoss

quote:
Groningse woningcorporaties steunen protest tegen anti-kraakwet
Groningse woningcorporaties, waaronder Nijestee, steunen het protest tegen een nieuwe anti-kraakwet die in Den Haag wordt voorbereid. In Groningen wordt dat protest gecoordineerd vanuit het Oude RKZ, het oudste kraakpand van de stad, dat inmiddels overigens gewoon legaal wordt verhuurd aan de bewoners. Ook wethouders en raadsleden in Groningen verzetten zich tegen de anti-kraakwet.

De bewoners van meer dan 150 voormalige kraakpanden in Nederland hebben spandoeken buiten gehangen met de tekst “Mede mogelijk gemaakt door de kraakbeweging”. Ook aan het Oude RKZ aan de Verlengde Hereweg en bij de ingang van het voormalig ziekenhuiscomplex aan de Emmastraat in Groningen hangen spandoeken. De spandoeken zijn een protest tegen de plannen van minister Dekker en minister Donner om kraken te verbieden. In Groningen krijgen de (oud-)krakers bij hun protest tegen de ministers steun van woningcorporaties, raadsleden en wethouders.

In de jaren ’70 en ’80 is er veel woonruimte gekraakt en de laatste jaren blijkt dat kraken weer noodzakelijker is dan ooit, zo stellen de actievoerders. In de gemeente Groningen staan 25.000 woningzoekenden ingeschreven. De helft daarvan spaart weliswaar voor later, maar de andere helft zoekt op dit moment daadwerkelijk een woning.

Erik Wielaert, voorzitter van coöperatie De Koevoet, de bewonersvereniging van het Oude RKZ: “Ik denk dat kraken zijn nut en noodzaak ruimschoots heeft bewezen voor de samenleving. Kijk alleen maar hoeveel nieuwe woonruimte het in de loop der tijd heeft opgeleverd. Afschaffen kan pas als het niet meer nodig is. Zolang er nog hardop gespeculeerd kan worden met leegstaande panden heeft kraken een plaats.”

Het Oude RKZ wordt door De Koevoet in één keer gehuurd van woningcorporatie Nijestee. Henk Raatjes, directeur vastgoed van Nijestee: “We zijn heel trots op dit project. De bewoners doen alles zelf en dat is toch maar zo gegroeid vanuit de gekraakte situatie.”

Algemeen directeur Pieter Bregman: “Ook bij Nijestee vinden we zo’n anti-kraakwet drie keer niks. In 1983 kwam er de Leegstandswet. Daarmee werden het maatschappelijk belang van de woningzoekende en het economisch belang van huiseigenaren mooi in evenwicht gebracht. Je kunt een pand niet meer onbeperkt ongebruikt laten. Nee, als er nu iets moet gebeuren laat ze dan iets verzinnen tegen al die leegstand boven winkels.”

Ook een aantal gemeenten heeft zich uitgesproken tegen de plannen van het kabinet voor een anti-kraakwet. Naast de gemeente Groningen zijn dat: Wageningen, Nijmegen, Eindhoven, Haarlem, Deventer, Rotterdam, Utrecht, Den Haag, Arnhem, Assen, Zwolle, Den Bosch en Amsterdam.
[bron: http://www.gic.nl/VerlengdBericht.asp?ali=28665&katern=1]


don't fuck the system, change it


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-06-2006 15:19 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 15 juni 2006 18:35 schreef chaoss het volgende:
Als jij thuis woont, betaal jij dan huur aan je ouders? Zo nee, dan moet je vooral niet zeuren tegen anderen dat ze moeten gaan werken voor hun woning.
Bullshit, ik had op een kamer kunnen wonen, alleen vind ik de kamers die ik tot nu toe kan krijgen niet geschikt. Ik blijf bij mijn ouders wonen, ipv dat ik een 'geschikte kamer' kraak... En ik heb alle recht van spreken om te zeggen dat anderen maar moeten werken als ze een bepaalde ruimte willen kopen. Ik moet dat ook, als ik zo'n ruimte wil hebben. Als dat anders was, had ik nu allang een gigantische villa met een dikke lap grond erbij.

quote:
Mijn argument wat betreft ruimte gaat om het feit dat er in de grote steden genoeg woonruimte is die leegstaat (nu heeft men bijvoorbeeld ontdekt dat de ruimtes boven de winkels stelselmatig leegstaan, terwijl daar prima mensen kunnen wonen). Dat heeft dus geen fuck te maken met dat er gezocht wordt naar meer ruimte, maar dat de bestaande ruimte effectief besteed wordt.


Misschien vindt de maatschappij dit een effectieve besteding van woonruimte... Wat is er effectief aan de besteding van woonruimte als elke crusty zomaar de woonruimte pakt die hij wil hebben? Dat is anarchie, geen orde. Die vorm van anarchie is niet effectief voor de manier waarop jij de woonruimte besteding graag ziet.

Blijft nog steeds het punt dat er nog genoeg woonruimte is in kleinere steden en dorpen, maar die woonruimte is blijkbaar niet goed genoeg voor bepaalde mensen...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


herrie
Usericon van herrie
Posted 16-06-2006 15:52 by herrie Profiel van herrie

[quote]Op 14 juni 2006 15:38 schreef Jenje het volgende:
Klopt ook, in de afgelopen jaren is het voornamelijk door dat dwangmatig open en medelevend zijn normaal geworden dat de zwakkeren en het uitschot van de maatschappij bepalen wat er gebeurd.

WELKE MENSEN BEDOEL JE? WIE ZIJN DE ZWAKKEREN, WIE HET UITSCHOT?

Sociale voorzieningen moeten er zijn, mensen moeten niet aan hun lot over gelaten worden. Maar als ik zie dat men tegenwoordig door een half uurtje per half jaar zielig doen bij de sociale dienst een vette uitkering plus bijkomende voordelen krijgt (lagere belasting (soms zelfs GEEN) extra uitkering bij hoge kosten)

IK NEEM AAN DAT JE DE BIJZONDERE BIJSTAND BEDOELD, DIE BESTEMD IS OM MENSEN TE VOORZIEN IN NOODZAKELIJKE GOEDEREN EN DIE DAT GELD NIET HEBBEN??? JE BEDOELD VERDER DENK IK DE LANGDURIGHEIDSTOESLAG? ZIJN IDD ALLEMAAL CADEAUTJES VOOR MENSEN DIE JIJ, ALS TROUWE BURGER, BETAALD, NIET? EN DAT DOOR EEN HALF UUR PER JAAR ZIELIG TE DOEN? DA'S GAUW VERDIEND, VIND JE NIET?

En dat gaat voor een groot deel naar het uitschot en de zwakkelingen. Scherpe eisen stellen dus aan sociale voorzieningen ... fikse straffen geven als men over de schreef gaat.

MISSCHIEN ZOU JE EENS EEN PERIODE DE BIJSTAND IN MOETEN JOH, KUN JE EENS EVEN LEKKER ZIEN HOE VEEL GELD JE TE BESTEDEN HEBT, ETC.

Je gewauwel komt elke keer op het zelfde neer... maar elke keer sla je inhoudelijk de plank enorm mis. Met populisme bereik je niets in dit land. (cabs lock gebruikt tussen de stukken zodat mijn reactie makkelijker te onderscheiden valt).


[Dit bericht is gewijzigd door herrie op 16-06-2006 15:57]


BringerOfLight
Lampekap
Usericon van BringerOfLight
Posted 16-06-2006 15:57 by BringerOfLight Profiel van BringerOfLighthttp://www.nattedozen.nl

Joehoe!!!!! Wij willen bloed zien, wijwillen bloed zien!


You can either agree with me, or be wrong.


herrie
Usericon van herrie
Posted 16-06-2006 16:02 by herrie Profiel van herrie

sletterig user Icon trouwens bringer of light... in Arnhem gemaakt?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-06-2006 16:03 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 16 juni 2006 15:52 schreef herrie het volgende:
Op 14 juni 2006 15:38 schreef Jenje het volgende:
Klopt ook, in de afgelopen jaren is het voornamelijk door dat dwangmatig open en medelevend zijn normaal geworden dat de zwakkeren en het uitschot van de maatschappij bepalen wat er gebeurd.

WELKE MENSEN BEDOEL JE? WIE ZIJN DE ZWAKKEREN, WIE HET UITSCHOT?

Sociale voorzieningen moeten er zijn, mensen moeten niet aan hun lot over gelaten worden. Maar als ik zie dat men tegenwoordig door een half uurtje per half jaar zielig doen bij de sociale dienst een vette uitkering plus bijkomende voordelen krijgt (lagere belasting (soms zelfs GEEN) extra uitkering bij hoge kosten)

IK NEEM AAN DAT JE DE BIJZONDERE BIJSTAND BEDOELD, DIE BESTEMD IS OM MENSEN TE VOORZIEN IN NOODZAKELIJKE GOEDEREN EN DIE DAT GELD NIET HEBBEN??? JE BEDOELD VERDER DENK IK DE LANGDURIGHEIDSTOESLAG? ZIJN IDD ALLEMAAL CADEAUTJES VOOR MENSEN DIE JIJ, ALS TROUWE BURGER, BETAALD, NIET? EN DAT DOOR EEN HALF UUR PER JAAR ZIELIG TE DOEN? DA'S GAUW VERDIEND, VIND JE NIET?

En dat gaat voor een groot deel naar het uitschot en de zwakkelingen. Scherpe eisen stellen dus aan sociale voorzieningen ... fikse straffen geven als men over de schreef gaat.

MISSCHIEN ZOU JE EENS EEN PERIODE DE BIJSTAND IN MOETEN JOH, KUN JE EENS EVEN LEKKER ZIEN HOE VEEL GELD JE TE BESTEDEN HEBT, ETC.

Je gewauwel komt elke keer op het zelfde neer... maar elke keer sla je inhoudelijk de plank enorm mis. Met populisme bereik je niets in dit land. (cabs lock gebruikt tussen de stukken zodat mijn reactie makkelijker te onderscheiden valt).



Moeilijk he ,.. een bericht quoten

Ik heb overigens nergens gezegd dat ze veel geld krijgen, wel dat het veel te makkelijk toegezegd wordt en ja dat is uit ervaring. Jammer herriemaker.


BringerOfLight
Lampekap
Usericon van BringerOfLight
Posted 16-06-2006 16:04 by BringerOfLight Profiel van BringerOfLighthttp://www.nattedozen.nl

Nee, niet eens. Op occultfest. Weet niet precies welke erger was, arnhem of occultfest.

O, enne, krakuh!


You can either agree with me, or be wrong.


herrie
Usericon van herrie
Posted 16-06-2006 20:06 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 16 juni 2006 16:03 schreef Jenje het volgende:
Moeilijk he ,.. een bericht quoten

Ik heb overigens nergens gezegd dat ze veel geld krijgen, wel dat het veel te makkelijk toegezegd wordt en ja dat is uit ervaring. Jammer herriemaker.


nee...heel simpel. dat quoten. je schrijft zelf: een vette uitkering krijgen... dus praat je jezelf lekker tegen nu, verder vind ik het ook typerend dat je verder nergens inhoudelijk op reageert. kortom: je flikkert wat op het forum en als er vragen over gesteld worden dan geef je niet thuis. dat is nu populisme.

en dat je zegt dat uitkeringen veel te makkelijkt oegezegd worden... waar basseer je dat op? mijn ervaringen vanuit mijn werk is dat er helemaal niets makkelijk toegezegd wordt, dus verklaar je nader zou ik zo zeggen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-06-2006 20:20 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Wow, je hebt vandaag het woordje populisme geleerd?
Nu nog het werkwoord "baseren".

Ik baseer het op persoonlijke ervaring met mensen die uitkeringen hebben. *knock knock* I'm home! Laat jij maar eens zien dan hoe moeilijk men het maakt om voor een stel luie flikkers om niet thuis te zitten en te teren op de centen die ik maandelijks af mag staan ...

Moeten ze wat formuliertjes invullen OOOHHH JEEEEE, moeten ze inzicht geven in hun uitgaven OOOHHH JEEEEE. Nou wat fucking moeilijk ...

Ga nou niet ontkennen dat Nederland als uitkeringsparadijs bekend staat in het buitenland ... ontstaan door gezwets van al die zogenaamde socialen figuren mogen de mensen die wel willen werken betalen voor een grote groep luie flikkers die te beroerd zijn om 7 uur 's ochtends op te staan.



herrie
Usericon van herrie
Posted 17-06-2006 10:20 by herrie Profiel van herrie

[quote]Op 16 juni 2006 20:20 schreef Jenje het volgende:
Wow, je hebt vandaag het woordje populisme geleerd?
Nu nog het werkwoord "baseren".

Ik baseer het op persoonlijke ervaring met mensen die uitkeringen hebben. *knock knock* I'm home! Laat jij maar eens zien dan hoe moeilijk men het maakt om voor een stel luie flikkers om niet thuis te zitten en te teren op de centen die ik maandelijks af mag staan ...

Moeten ze wat formuliertjes invullen OOOHHH JEEEEE, moeten ze inzicht geven in hun uitgaven OOOHHH JEEEEE. Nou wat fucking moeilijk ...

Ga nou niet ontkennen dat Nederland als uitkeringsparadijs bekend staat in het buitenland ... ontstaan door gezwets van al die zogenaamde socialen figuren mogen de mensen die wel willen werken betalen voor een grote groep luie flikkers die te beroerd zijn om 7 uur 's ochtends op te staan.



Kijk weer een makkelijke reactie. Ik vraag JOU wat, om aan te tonen hoe jij allemaal aan die wijsheden komt en vervolgens moet ik maar weer aantonen hoe moeilijk men het maakt voor luie flikkers (wederom een nieuwe beschrijving: de doelgroep van je wordt wel erg breed zo). etc. Beetje jammer, maar ik zal de bal niet terug blijven kaatsen... (voor een hoofdredacteur had ik wat meer verdieping verwacht trouwens).

In Zwolle kun je je melden bij Werkplein de Lure. Het CWI bekijkt tijdens de intake face of je 1)direct weer aan het werk kunt, 2)je mogelijk naar het UWV moet of 3)je in aanmerking komt voor een bijstands uitkering. In Zwolle zitten deze 3 instanties bij elkaar. Aan de hand van ik meen 60 pagina's aan vragenlijsten wordt er een beslissing gemaakt. Een procedure die bedoeld is om te zorgen dat mensen niet onterecht gebruik maken van de voorzieningen die wij in dit land met elkaar afgesproken hebben.

of het moeilijk is om een uitkering aan te vragen? In principe niet. "Gewoon invullen en handje ophouden", niet waar Jenje?" Als ik kijk naar de bijstandsuitkeringen die tegenwoordig door de Gemeenten zelf betaald moeten worden, zie je dat mensen die in de bijstand komen tussen fase 1 tn 4 ingedeeld worden. fase 4 = voorlopig onbemiddelbaar (wegens o.a. sociale factoren). Als je in de bijstand beland om je handje op te houden, dan wordt al snel verwacht dat je meewerkt aan arbeidsreïntegratie). Doe je dat niet, dan wordt je gekort op je uitkering. Precies zoals we dat samen in dit land afgesproken hebben.

Dat gelul van je over dat Nederland bekend staat als uitkeringsparadijs is zo achterhaald, zo jaren 90 (hehehehe), dat ik me af vraag in welke stad en of dorp je leeft. Ik denk eerder dat de peroonlijke ervaringen die jij hebt met de zgn. zwakkeren, asocialen en luie flikkers de werkelijkheid wat vervormt.

voor nu zeg ik: ik ga eens lekker genieten van het bier waarvoor ik 32 uur per week krom lig.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-06-2006 10:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Geweldig ... je vertelt hier in 2 alinea's hoe je een uitkering kunt krijgen .. ergo: SIMPEL. Beetje met termen als "zo 1990" geven aan dat je je een hele pief vindt omdat jij wel medelijden hebt met lamzakken.

PS ik werk 40 uur in de week ...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-06-2006 19:30 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 17 juni 2006 10:35 schreef Jenje het volgende:
Geweldig ... je vertelt hier in 2 alinea's hoe je een uitkering kunt krijgen .. ergo: SIMPEL. Beetje met termen als "zo 1990" geven aan dat je je een hele pief vindt omdat jij wel medelijden hebt met lamzakken.

PS ik werk 40 uur in de week ...


Wat ik niet snap Jenje, is dat je voordat je werk vond toch ook zelf -een jaar ofzo- in de WW hebt gezeten?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-06-2006 20:38]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-06-2006 20:36 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

4 maandjes idd ... waarbij ik elke week 8 sollicitaties deed ipv de verplichte 2 ...

Wat is je punt nu? WW heb ik zelf betaald in de jaren ervoor dat ik werkte ..


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-06-2006 20:39 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Het punt is dat niet iedereen in de WW lui hoeft te zijn.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-06-2006 20:43 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Heb ik dat gezegd? Ik zeg alleen dat het makkelijk is een uitkering te krijgen ... TE makkelijk en er is TE makkelijk misbruik van te maken ...

Werkeloosheid kan nooit voorkomen worden, en het is goed dat men dan een deel van het salaris alsnog krijgt. Bijstand voor diegenen die echt niet kunnen werken (een werkloze van 55 of ouder, face it, die komt niet meer aan een baan) behoort er te zijn. Maar uit verhalen van mensen die best kunnen werken weet ik gewoon dat het verdomd makkelijk is om onder verplichtingen uit te komen.. sommigen zijn daar gewoon trots op ...

Misschien eens begrijpend leren lezen Muti ..


WMP
Usericon van WMP
Posted 17-06-2006 21:16 by WMP Profiel van WMP

@Jenje: En wellicht kan jij eens aankomen met feiten, cijfers en meer van dat soort onderbouwingen waar jij je mening op zegt te baseren. Keiharde feiten in plaats van alleen een grote mond, zoals het gros van jouw posts hier.

Wel knap trouwens, 40 uur per week werken en dan alsnog allejezus zoveel posten. Jij werkt of nauwelijks op je werk, of je hebt geen leven naast je werk: ik weet niet wat treuriger is.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-06-2006 21:25 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 17 juni 2006 21:16 schreef WMP het volgende:
Wel knap trouwens, 40 uur per week werken en dan alsnog allejezus zoveel posten. Jij werkt of nauwelijks op je werk, of je hebt geen leven naast je werk: ik weet niet wat treuriger is.


Ja, laten we vooral persoonlijk gaan worden. dat zal de discussie helpen en levert een zinnige bijdrage .


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-06-2006 21:30 by Heiden Profiel van Heiden



Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 17-06-2006 21:31 by Doomy Profiel van Doomy

LOL


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-06-2006 21:33 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 17 juni 2006 21:30 schreef Heiden het volgende:



en hoe gaat het met jou?????


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-06-2006 21:33 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Die ovens bestonden toch niet



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 17-06-2006 21:34 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 17 juni 2006 21:33 schreef Jenje het volgende:
Die ovens bestonden toch niet









Bruce Banner


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-06-2006 21:35 by Heiden Profiel van Heiden

Zeker bestaan die ovens, elk kamp had ovens. Verplicht volgens de hygienewetten uit die tijd.
Dat heeft nooit ter discussie gestaan, toch?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen