IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Nieuws submit Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-06-2006 14:36 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Post hier je opmerkingen over het submitten van nieuws, en de eventuele afhandeling van de submit.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-06-2006 14:38 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ik heb gister nieuws gesubmit over Enslaved. Wordt dat nog op de FP gezet of wat?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-06-2006 14:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Believe it or not: Soms hebben redacteuren een leven, wij proberen het te vermijden, maar soms mislukt dat.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-06-2006 15:01 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2006 14:58 schreef Jenje het volgende:
Believe it or not: Soms hebben redacteuren een leven, wij proberen het te vermijden, maar soms mislukt dat.
Het valt me dan wel op dat er 6 andere berichten sinds mijn submit geplaatst zijn, hoeveel moeite kost het nou om dat ene bericht ook even mee te nemen?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-06-2006 15:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2006 15:01 schreef ZelThoR het volgende:
Het valt me dan wel op dat er 6 andere berichten sinds mijn submit geplaatst zijn, hoeveel moeite kost het nou om dat ene bericht ook even mee te nemen?
Tja, kennelijk net teveel ... zijn een paar mensen die dat doen. Maar zal vandaag dan wel online gezet worden ...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-06-2006 15:05 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2006 15:03 schreef Jenje het volgende:
Tja, kennelijk net teveel ... zijn een paar mensen die dat doen. Maar zal vandaag dan wel online gezet worden ...

Tsja, zo ben je natuurlijk nooit up-to-date

Maar niet alle redacteuren houden zich dus met de nieuwssubmit bezig? Is dat omdat anders niemand zich er meer verantwoordelijk voor voelt, of wat?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-06-2006 15:12 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ja maar Z. After Forever is veel belangrijker, dat weet je toch?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-06-2006 15:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Daar is idd sprake van een verdeling van de taken. De perso(o)n(en) doen meestal dagelijks een blik werpen in de newssubmit en dan gooien ze alles online.


En misschien is je nieuwtje gewoon niet boeiend genoeg Net als die over de bescheten strings van Manowar, dat willen we niet weten Olavje


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-06-2006 15:15 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2006 15:12 schreef spectre het volgende:
Ja maar Z. After Forever is veel belangrijker, dat weet je toch?

Nee, man! Enslaved heeft veel meer vriendjes op MySpace dan AF!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-06-2006 15:15 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Maar wat is het nieuws dan? Kan je het niet gelijk ook effe in de Enslaved thread gooien dan? Ben wel benieuwd nu.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-06-2006 15:20 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2006 15:13 schreef Jenje het volgende:
Daar is idd sprake van een verdeling van de taken. De perso(o)n(en) doen meestal dagelijks een blik werpen in de newssubmit en dan gooien ze alles online.

Duidelijk!


quote:
En misschien is je nieuwtje gewoon niet boeiend genoeg Net als die over de bescheten strings van Manowar, dat willen we niet weten Olavje

Tsja. Tsja. Tsja. Niet interessant genoeg...

Als dit soort dingen er door komen:

http://www.zwaremetalen.com/nieuws/6326/He-Is-Legend-maakt-album-titel-bekend.html
http://www.zwaremetalen.com/nieuws/6305/Cancelled-verandert-naam-in-Demia.html

dan mag Enslaved ook wel! Zeker als het een stuk relevanter is dan bovenstaande items.

En over die strings! Als die niet interessant waren, waarom moet ik ze dan per se zondag meenemen?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-06-2006 15:21 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2006 15:15 schreef Mark het volgende:
Maar wat is het nieuws dan? Kan je het niet gelijk ook effe in de Enslaved thread gooien dan? Ben wel benieuwd nu.

Staat er al in

Dat de Path to Vanir video op hun MySpace staat, en dat ze er toen meteen de ISA video op gezet hebben.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-06-2006 16:39 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nieuwsbericht is onderweg


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-06-2006 17:55 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2006 16:39 schreef NecRobert het volgende:
Nieuwsbericht is onderweg

Eindelijk!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 09-06-2006 19:25 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Uh oh, ik dacht dat het administrationgedeelte was om op mods te zeuren, geen redactieleden.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-06-2006 19:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach, zo lang Zelthor denkt dat het wat uitmaakt


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-07-2006 12:08 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2006 19:58 schreef Jenje het volgende:
Ach, zo lang Zelthor denkt dat het wat uitmaakt

Hey! Zie ik dat mooi ook even.



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-07-2006 12:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja .. en?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-07-2006 12:09 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Niets.

Dat is gewoon mijn reactie daarop:


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-07-2006 17:37 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

2 dagen terug heb ik wat nieuws gesubmit.. (is dat nederlands?) kan iemand van de frontpage politie dat onine knallen? Dank u.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-07-2006 17:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Done


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-07-2006 17:53 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik dank je heel vriendelijk Jan


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-07-2006 17:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nota volgt


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-07-2006 18:04 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Als je het meteen dag 1 had gedaan, had ik je een fooi gegeven


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-07-2006 18:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als je de nota ziet, wil je niet eens een fooi meer geven ..


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 15-07-2006 18:09 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Scores voor cd's zijn overigens ook met financiën te beïnvloeden. Handig weetje voor als we eventueel het CHD-album voor onze kiezen krijgen.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen