IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Oranje Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-06-2006 23:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht










Wat een feest


signature


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-06-2006 23:09 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Oranjefans...
Lachwekkende gelegenheidsvoetballiefhebbers met hun zielige hoedjes en fluitjes.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 17-06-2006 23:13 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hehe, ik zat gisteren op een verjaardag te zitten waar natuurlijk ook naar de wedstrijd gekeken werd. Kreeg ik het verwijt dat ik niets oranje achtigs aanhad.

Tis een grove schande, ja.



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-06-2006 23:22 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Foei, Wim! Je moet je diep schamen om het feit dat je het godvergeten lef had om geen opblaasbare molen op je harses te zetten terwijl "onze jongens" liepen te prutsen!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 17-06-2006 23:28 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Erg hè! Volgende wedstrijd draai ik m'n bomberjack wel binnenstebuiten. NOT!



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-06-2006 23:34 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Hahaha, dat heb ik na het EK in 1988 nog gedaan, maar toen was ik dan ook pas 14 en nog niet zo hoogontwikkeld als nu.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 18-06-2006 1:20 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

'88 jezus.. toen was ik 2


I am the 1%.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 18-06-2006 1:27 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

En toch al in een bomberjack rondlopen?

Hehehe.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 18-06-2006 1:44 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Hehe, nee maar ik had vroegah wel lederhosen!


I am the 1%.


mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 18-06-2006 9:10 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2006 0:41 schreef Burzum het volgende:
Arrg die wuppie, wat een irritante kutreclame met dat domme liedje wat in je kop blijft hangen, aaargg.


juistem! Dar maakt die reclame juist zo goed. Het blijft de mensen bij!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 18-06-2006 9:27 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2006 23:22 schreef Heiden het volgende:
Foei, Wim! Je moet je diep schamen om het feit dat je het godvergeten lef had om geen opblaasbare molen op je harses te zetten terwijl "onze jongens" liepen te prutsen!



Hehe, ik volg het voetballen best wel, maar ook hier komt er niks in huis wat ook maar een klein beetje oranje is.


spelfout weggehaald...


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 18-06-2006 12:12 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 18-06-2006 12:21 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2006 23:07 schreef Hypnos het volgende:








Wat een feest


Gewoon jaloers heh..omdat de rode engeltjes niet mee doen.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Pauline
mrauwww!
Usericon van Pauline
Posted 18-06-2006 12:33 by Pauline Wijzig reactieProfiel van PaulineQuote dit berichthttp://www.prrrauline.tomaatnet.nl

In de stad deelden ze vloeiboekjes uit. Ik blij, blijken het ORANJEVLOEITJES te zijn..


"Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen."


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-06-2006 12:40 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Dat is niet triest... dat is leuk


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 18-06-2006 12:42 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2006 12:33 schreef Pauline het volgende:
In de stad deelden ze vloeiboekjes uit. Ik blij, blijken het ORANJEVLOEITJES te zijn..

Ja, net als sigaretten met een oranje filter (fel egaal oranje) + Nederlands vlaggentje. Al die oranje rotzooi vind ik echt enorm lomp en doe er ook niet aan mee, al moet je het zoals eerder gezegt inderdaad niet te serieus nemen. Het WK zelf is zeer vermakelijk als je je erin verdiept elke dag paar wedstrijden kijken, erg gaaf. Normaal kijk ik nooit voetbal, maar het EK & WK zijn voor mij zeer vermakelijk.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-06-2006 12:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2006 12:21 schreef Smoochy het volgende:
Gewoon jaloers heh..omdat de rode engeltjes niet mee doen.



lol, ja, dat is het!

wij hebben niets van onzelf om ons cynisme op af te reageren


signature


Pauline
mrauwww!
Usericon van Pauline
Posted 18-06-2006 12:56 by Pauline Wijzig reactieProfiel van PaulineQuote dit berichthttp://www.prrrauline.tomaatnet.nl

quote:
Op 18 juni 2006 12:42 schreef Creepmime het volgende:
Ja, net als sigaretten met een oranje filter (fel egaal oranje) + Nederlands vlaggentje. Al die oranje rotzooi vind ik echt enorm lomp en doe er ook niet aan mee, al moet je het zoals eerder gezegt inderdaad niet te serieus nemen. Het WK zelf is zeer vermakelijk als je je erin verdiept elke dag paar wedstrijden kijken, erg gaaf. Normaal kijk ik nooit voetbal, maar het EK & WK zijn voor mij zeer vermakelijk.


Ja, met die filters is van Pall Mall, ook al zoiets..
Ach, ik heb niets tegen voetbal, maar je kunt er wel heel erg niet omheen momenteel..


"Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen."


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 18-06-2006 13:39 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2006 12:56 schreef Pauline het volgende:
Ja, met die filters is van Pall Mall, ook al zoiets..
Ach, ik heb niets tegen voetbal, maar je kunt er wel heel erg niet omheen momenteel..

Zelfs de winkels gingen eerder dicht hier.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-06-2006 11:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



gaat wel erg ver soms


signature


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-06-2006 23:57 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Die oranje Mascottevloei rookt iig voor geen meter. Opbokken met die zooi..

Maar toch moet ik er als verstokte roker alsnog aan geloven. Ik kreeg vandaag oranje pakken Samson bij Appie H.




Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 20-06-2006 0:02 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Ik vind die 'Oranjegekte' wel leuk. Ik doe er dan ook deels aan mee, door bij de wedstrijden van ons nationale elftal in m'n oranje shirtje naar de kroeg/vrienden te gaan.

Het is alleen zo jammer dat al dat fanatisme vaak redelijk snel weer de kop in wordt gedrukt.


..."Hate can only create more hate"...


Hanzz
Usericon van Hanzz
Posted 20-06-2006 0:08 by Hanzz Wijzig reactieProfiel van HanzzQuote dit bericht

Voor elke wuppies fanaat groot en oud!

Ik heb mijn statement digitaal en bewegend gemaakt onder het genot van Sodom en Graveland.

Moge mijn boodschap duidelijk zijn!

http://www.youtube.com/watch?v=GC1R04mavdw&search=wuppies


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-06-2006 0:10 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik heb een oranje shirtje met heel groot "SJAAK" erop. Roept ook wel veel reacties op, hehe.

Ik krijg trouwens kippevel als ik zie hoeveel mensen in het Oranje er in Duitsland bij zijn en als ze met z'n allen het Wilhelmus uit volle borst meezingen!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


madamvacka
Usericon van madamvacka
Posted 20-06-2006 0:10 by madamvacka Wijzig reactieProfiel van madamvackaQuote dit bericht

Arme wuppie, hehe gaaf filmpje.

Maar wel een beetje zielig!

[Dit bericht is gewijzigd door madamvacka op 20-06-2006 0:11]


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen