IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Ogame deel IV Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-10-2006 23:30 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2006 23:36 schreef arnibes het volgende:
paddo alert. Tering man.

Nu even een dag alle gs door het universum slepen en dan kijken waar ik alles in ga doen. Een sprong poort ziet er wel bruut uit.

btw. ik heb last van een geniale bug. Ik heb maanbasis 5 en niet de daarbij 16 velden, maar 72

Onzin, dat is het maximale aantal velden.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-10-2006 23:32 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik ben na een hele tijd half-niks doen ook weer een beetje bezig, 15 plekken gestegen in 24 uur, pantser 12 aangezet, fabriekje hier, fabriekje daar...gister nog 100 slagschepen erbij gefikst..hopsakee.

Nu even werken aan fodder, stuk of 500LG in de werf, hopsakee, binnen een uur of 2/3 allemaal klaar.

Straks eens mijn phalanx raadplegen, een stuk of 1000 ongeduldige slagschipbestuurders schreeuwen om targets!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-10-2006 16:29 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Nou.. Ik heb vorige week het account van Kramy in uni 10 overgenomen, enthousiast gespeeld, gestegen..

Echter, door tijdsgebrek gedwongen hem in vakantiemodus te gooien, tijdsgebrek zal ook blijven. Ik heb dus helemaal geen tijd om te ogamen.

Als iemand interesse in een top 200 acc heeft in uni 10, let me know. Anders gaat hij in de self destruct modus.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 04-10-2006 16:32 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

699416 (rang 82 van 3004)

Mijn account zorgt voor zichzelf.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 05-10-2006 11:21 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 4 oktober 2006 16:29 schreef Snaack het volgende:
Nou.. Ik heb vorige week het account van Kramy in uni 10 overgenomen, enthousiast gespeeld, gestegen..

Echter, door tijdsgebrek gedwongen hem in vakantiemodus te gooien, tijdsgebrek zal ook blijven. Ik heb dus helemaal geen tijd om te ogamen.

Als iemand interesse in een top 200 acc heeft in uni 10, let me know. Anders gaat hij in de self destruct modus.


Hmmz, bummer dude.. naja geef dan maar terug Ik ben benieuwd hoe je hem verder opgebouwd hebt hehe, en Pire zit te zeuren dat ik hem moet komen helpen, dus ik wil hem ff gaan crashen in uni10

Stuur gegevens maar naar mailadres van men profiel..



arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 05-10-2006 17:12 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

Ow als je profiel nog over is wil ik hem nog wel Snaack. Ik heb namelijk bijzonder veel pech met m'n kolonies. Tot nu toe over de 10 kolonies gemaakt onder de 50 velden, plus iemand die me werkelijk doodbashed (3 maal aanvallen per dag is niet makkelijk opbouwen)


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-10-2006 17:32 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2006 11:21 schreef Kramy het volgende:
Hmmz, bummer dude.. naja geef dan maar terug Ik ben benieuwd hoe je hem verder opgebouwd hebt hehe, en Pire zit te zeuren dat ik hem moet komen helpen, dus ik wil hem ff gaan crashen in uni10

Stuur gegevens maar naar mailadres van men profiel..


Chekc. Ik zal zo de gegevens naar je doormailen.

Jezus.. Toen ik hem in vakantiemodus gooide stond ik op 120.. Een week later (zo ongeveer) sta iik op 450

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 05-10-2006 17:38]


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 05-10-2006 18:43 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 5 oktober 2006 17:32 schreef Snaack het volgende:
Chekc. Ik zal zo de gegevens naar je doormailen.

Jezus.. Toen ik hem in vakantiemodus gooide stond ik op 120.. Een week later (zo ongeveer) sta iik op 450


Ja godver hehe Ik denk weer mooi mijn tijd te kunnen gaan verneuken aan dit spelletje met een account dat ik wel weer ff in de top100 kan gaan duwen.. maar nu blijkt dat het nog steeds diezelfde kleine kutkolonietjes heeft en afgezakt is tot randje top500 inmiddels.. Je mag hem van me hebben Arnibes, om dit nu nog in de top100 te laten eindigen heb ik ook niet genoeg tijd

Edit: Hmpfh, ik ga het dan maar drastisch doen Meteen een stuk of 4 kolo bootjes aangezet en nu zo vlug mogelijk die kleine knikkers dumpen en hopen dat ik over een weekje 7 300+ ballen heb om dikke mijnen + nano's op te zetten zodat ik slagschepen kan gaan pompen
Ik zet het meerendeel ook ergens mooi achteraf in melkweg 4, daar zijnz e nog wel ff veilig en wordt ik niet zoveel geraid.. en dan 2 ploffers + mijn main in melkwegen 1 en 2 om daar met mijn vloot te gaan heerschen.. So it shall be

[Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 05-10-2006 19:04]



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-10-2006 13:37 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Afgelopen nacht vond de nummer 1 hit van Ogame.nl plaats, helaas in Uni2.

http://board.ogame.nl/thread.php?threadid=76009

Die vieze Skimo natuurlijk weer, aan wie moet ik nu mijn deuterium leveren?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-10-2006 22:12 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 28-10-2006 12:05 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Ik ben gemold door Mister E... Kon even niet online komen, en dan gebeurt dit . Kenker!


Bruce Banner


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 30-10-2006 19:06 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Gecondoleerd Lain!

Lieve mensen,

Vanaf het begin van mijn Ogame-tijd heb ik bij Syn gespeeld, wat inmiddels al bijna een jaar is. Ik ben forumbeheerder geweest, heb de wing geleid en ben vrij actief geweest binnen de alliantie. We hebben samen mooie tijden meegemaakt, gelachen en gehuild.

Maar Syn is niet meer wat het geweest is en, zoals al eerder was aangegeven, een alliantie van getallen geworden in plaats van een alliantie van mensen.

Ik ben met het spel begonnen dankzij Ishtar en heb lang getwijfeld, maar nu ook Unreal weg is, wat toch de persoon is die ik ingame het meest sprak, is het ook voor mij tijd om te vertrekken.

Verder wil ik iedereen bedanken voor de mooie tijden en zal ik een aantal van jullie (Ishtar, Spocky, Monkey Commander) zeker nog spreken.

Het ga jullie goed.

Dramatische groeten, Schaep.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-10-2006 21:43 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Je doet je account toch wel aan iemand over hè?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 30-10-2006 23:24 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

Ik ben btw gestopt in uni 6.... tijdgebrek, alleen uni 10 beetje aankloten. is grappig alles zo supersnel.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-10-2006 0:50 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2006 21:43 schreef Greycloak het volgende:
Je doet je account toch wel aan iemand over hè?


Ik ben overgestapt naar een andere alliantie, die sinds de update ook op nummer één staat en mijn oude alliantie van de eerste plek heeft verdreven, ik was al bijna bang dat dat ik een moment niet op de eerste positie op de alliantielijst zou staan, hahahaha.

Maar dat was natuurlijk niet de reden van de overstap.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-11-2006 10:01 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2006 0:50 schreef Schaep het volgende:
Ik ben overgestapt naar een andere alliantie, die sinds de update ook op nummer één staat en mijn oude alliantie van de eerste plek heeft verdreven, ik was al bijna bang dat dat ik een moment niet op de eerste positie op de alliantielijst zou staan, hahahaha.

Maar dat was natuurlijk niet de reden van de overstap.
Oooooh.

Schrok al.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 01-11-2006 12:56 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

815948 (rang 72 van 2840)

Kruiser 1055
Slagschip 895
Vernietiger 250
Ster des Doods 1

Ik ben mijn vlootje ook maar wat aan het uitbereiden, als ik naar mijn andere maan spring is er aardig wat te vinden.

De nieuwe alliantie is wel een stuk toffer moet ik zeggen!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-11-2006 2:10 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Positie 69, huhuhuhuhuh.

Check it out Lain!

69 + Schaep FDF 824826
70 – Demonfreak Verstuur bericht Section5 823904

1. You are demonfreaked
11 up, 2 down

quote:
Demonfreaken is common used in one of the biggest online multiplayer games called ogame. The name demonfreak was introduced by a player called demonfreak. Within this game he has built a lot of defence, one of the biggest in the complete ogame universum 2. A large group of players from the P.G. clan has attacked him with a large ammount of IP missiles. By this attack his defence was completely destroyed. This term is no used very often when attacking players with to much defence.

You are demonfreaked or we are you going to demonfreak you The player will usually aswer with some ****. It is sometimes associated with players who had it all and then lose it all. In dutch you are sometimes called "you are gedemonfreakt"


http://www.urbandictionary.com/define.php?term=demonfreak

Ik heb de legende ingehaald!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-11-2006 6:48 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Dus eigenlijk heeft de Pretorian Guard het verschijnsel aangeslingerd.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 03-11-2006 8:44 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

PRAEtorian Guard, man!


Bruce Banner


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-11-2006 13:13 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Dat is die alliantie die vroeger wat voorstelde toch?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-11-2006 16:06 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 04-12-2006 8:57]


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-12-2006 15:23 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2006 23:11 schreef Schaep het volgende:
656545 (rang 88 van 3091)

De RIP is er, de tweede sprongpoort wordt deze week afgemaakt, en er staan alweer vier kristalmijnen in de bouw.

Verdediging:

Raket lanceerder ( 22000 beschikbaar )
Kleine laser ( 10000 beschikbaar )
Grote laser ( 5000 beschikbaar )
Gauss kanon ( 200 beschikbaar )
Ion kanon ( 500 beschikbaar )
Plasma kanon ( 100 beschikbaar )
Kleine planetaire schildkoepel ( 1 beschikbaar )
Grote planetaire schildkoepel ( 1 beschikbaar )
Anti-ballistische raket ( 70 beschikbaar )

Vloot:

Klein vrachtschip 250
Groot vrachtschip 500
Kruiser 125
Slagschip 750
Recycler 250
Spionage sonde 250
Zonne-energie satelliet 10000
Ster des doods 1


1047590 (rang 59 van 2473)

Verdediging:

Raket lanceerder ( 30000 beschikbaar )
Kleine laser ( 10000 beschikbaar )
Grote laser ( 10000 beschikbaar )
Gauss kanon ( 200 beschikbaar )
Ion kanon ( 500 beschikbaar )
Plasma kanon ( 100 beschikbaar )
Kleine planetaire schildkoepel ( 1 beschikbaar )
Grote planetaire schildkoepel ( 1 beschikbaar )
Anti-ballistische raket ( 70 beschikbaar )

Vloot:

Klein vrachtschip 300
Groot vrachtschip 600
Licht gevechtsship 5000
Kruiser 1600
Slagschip 1100
Recycler 600
Spionage sonde 600
Bommenwerper 300
Zonne-energie satelliet 10000
Vernietiger 300
Ster des Doods 3

Zijn jullie allemaal gestopt of zo?

Vannavond komen mijn vorige alliantieleider, mijn huidige alliantieleider, een ander alliantielid, de nummer 6 van het universum en een kameraad van hem hier pokeren.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 23-12-2006 15:27]


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 23-12-2006 17:04 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Ik ben zovaak gestopt

uni11: Score 856 (rang 13 van 5526)
Sta eigenlijk top10 maar moest ff sparen voor mijn impuls 4.. ben volgens mij de eerset van het universum die vanavond zowel recs als kruisers kan.. Ik pwn dan ook



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-12-2006 17:15 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Netjes!

Ik hoorde dat Posse uit uni 2 daar ook in de top 10 staat.

Hij wilde mij crashen, maar is gisteren zelf gepakt.

Van je ex-alliantiegenoten moet je het hebben.


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen