IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Meshuggah Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-01-2008 23:56 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Mark_ariaans @ hotmail.com zou gewoon moeten werken hoor?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-01-2008 23:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Oeps, _ voor een . aangezien.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-01-2008 23:58 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht



Gelukkig, ik begon me al zorgen te maken


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-01-2008 23:59 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht



(held )


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-01-2008 0:00 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ghehehehe. Enjoy!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-01-2008 0:23 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht



Godver wat een lekkere schijf. Die komt in de collectie


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-01-2008 0:48 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2008 22:37 schreef Snaack het volgende:
ARGH

Zou dit de vetste plaat van Meshuggah tot nu toe kunnen zijn?

JEZUS

ARGHHH!!





Vermoedelijk wel. Staat al heel de avond op repeat hier.

JEZUSSSSSSS


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-01-2008 0:54 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Heh, nu al de nummer 1 release van 2008 gevonden?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-01-2008 0:55 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Minimaal


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 23-01-2008 9:46 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

*listening now*

Track 'Bleed'is iig al echt baggervet! Fucking strak


But there is no real me: only an entity, something illusory................


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 23-01-2008 11:43 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Godverrr, vanavaond ff neerhalen


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 23-01-2008 14:47 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Begin nu wel redelijk te kwijlen na dat ene nummer en jullie reacties!!


When your people matter, menstrual health matters


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 23-01-2008 19:52 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Sjezus... waarom komen goede cd's altijd tegelijk? Nu moet ik én de nieuwe Mars Volta én Meshuggah luisteren!!

Mijn jaarlijstje ziet er in ieder geval tot nu toe zo uit:
1. Meshuggah - ObZen
2. The Mars Volta - The Bedlam of Goliath


;-)


Inter faeces et urinam nascimur


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 23-01-2008 20:01 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2008 19:52 schreef Stoerbaard het volgende:
Sjezus... waarom komen goede cd's altijd tegelijk? Nu moet ik én de nieuwe Mars Volta én Meshuggah luisteren!!

Mijn jaarlijstje ziet er in ieder geval tot nu toe zo uit:
1. Meshuggah - ObZen
2. The Mars Volta - The Bedlam of Goliath


;-)


Offtopic: hoe klinkt die nieuwe TMV? Beter gezegd, hoe bevalt ie me als ik Deloused supergoed vind, frances behoorlijk goed en Amputechture 1 keer gedraaid heb omdat ik het veel te pretentieus/complex vond?



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-01-2008 20:14 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 23-01-2008 20:22 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Goed idee



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-01-2008 14:11 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Hmm, eerder Meshuggah trok me niet zo, maar deze kickt er wel aardig in

Of ze hebben nu een betere plaat uit, of ik en nu gewoon eindelijke Meshuggah-compatible


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-01-2008 14:43 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Chaosphere of DEI proberen, weet je het zo

(Of Nothing. Die Catch 33 doet mij persoonlijk dan weer wat minder.)


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-01-2008 14:56 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Wie weet

Vooralsnog heb ik verder alleen die Catch-33 op m'n PC staan, dat schiet dus niet op.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-01-2008 15:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Die nieuwe cd is weer behoorlijk ok. Het is nog geen "Destroy,Erase,Improve", maar het gaat weer de goede kant op. Wie had dat durven hopen na die ongelooflijk saaie, shitmeuktitels die de band de afgelopen periode heeft uitgebracht.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-01-2008 21:31 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

ObZen is inderdaad wel weer heel anders dan een Nothing of een Catch 33! Het openingsnummer al, zo catchy als wat!

Maar wat een VETTE plaat weer zeg


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 31-01-2008 21:34 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2008 21:31 schreef NecRobert het volgende:


Maar wat een VETTE plaat weer zeg
+ 1


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-01-2008 21:41 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

"Lethargica" is misschien wel mijn favo nummer van de plaat. Die chugga na het cleane intermezzo is zo fucking lomp en massief, het maakt niet uit waar ik ben als ik het hoor, ik moet gewoon met mijn hoofd schudden.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-01-2008 21:45 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2008 21:41 schreef Snaack het volgende:
"Lethargica" is misschien wel mijn favo nummer van de plaat. Die chugga na het cleane intermezzo is zo fucking lomp en massief, het maakt niet uit waar ik ben als ik het hoor, ik moet gewoon met mijn hoofd schudden.
ARGH ARGH ARGH JA! JA!

Godver ik sta hier echt al jumpend tegen de muren van m'n kamer te beuken


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 31-01-2008 21:47 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

nou ehm.. potver zeg.

Nu moet ik hem haast ook wel gaan beluisteren


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen