IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Meshuggah Vorige pagina | Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-03-2008 18:23 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Nee


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-03-2008 9:25 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
To all you MESHUGGAH maniacs out there,

"Bleed" is one of the most challenging tracks on the recently released, critically acclaimed MESHUGGAH, obZen.

You think you can compete with the drumming intensity of MESHUGGAH’s Tomas Haake? Well, prove it!
Record your best replication of the track "Bleed" on video and upload it on your MySpace Video section or YouTube.com!

There are no restrictions on what you can use for this competition. However, you CANNOT use the actual song in the video, if you need the song, you’re allowed to put earphones on to assist you.

YOU MUST NAME THE VIDEO:
MESHUGGAH "Bleed" - Drumming Competition

Once you have uploaded the video...
Send Nuclear Blast USA a link to the following e-mail: mail[at]nuclearblastusa.com
E-mail Subject: Meshuggah "Bleed" Video Drumming Competition

...along with the following information:
-Full Name
-Address
-City, State, ZIP Code, Country
-Phone Number

Grand prize winner will receive an exclusive telephone call with Tomas Haake of MESHUGGAH, an autographed copy of the new album, and a autographed HUGE MESHUGGAH obZen – poster (31" x 24")

10 runner up winners will receive autographed copy of the HUGE MESHUGGAH obZen – poster (31’’x 24’’)

Meshuggah_obZen_Poster.jpg image by nbusa

All winners will be announced on MESHUGGAH’s competition blog on Sunday, April 6th 2008.

You wanna know who you’re up against?
Keep checking back on this very blog to see the most promising contest entries!

Best of Luck!
Nuclear Blast Records

P.S. Nuclear Blast Records is not responsible for damages as a result of entering competition such as: achy feet, foot fungus, blisters, demolished drum kit, scoliosis, bloody splinters, scurvy, tinnitus, ass herpes, gonorrhoea, colon cancer, to name a few….




Ik ben benieuwd naar de inzendingen


Daops
Usericon van Daops
Posted 20-03-2008 10:07 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2008 9:25 schreef Snaack het volgende:


Ik ben benieuwd naar de inzendingen
Niet om te Zelthorren, maar wat een schrale prijzenpot zeg..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 20-03-2008 12:35 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

edit: lama

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 20-03-2008 12:35]


When your people matter, menstrual health matters


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-03-2008 13:13 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2008 10:07 schreef Daops het volgende:
Niet om te Zelthorren, maar wat een schrale prijzenpot zeg..


Sja, als je mee wilt doen voor de prijzenpot.. Zulke dingen zijn toch meestal voor de eer hehe.

Echt slecht voor je carrière als drummer zal het niet zijn als je wint, gezien de exposure


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 20-03-2008 13:22 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Maybe rot Tomas Haake wel op en zoeken ze een vervanger op een orginele manier

[Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 20-03-2008 13:22]


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-03-2008 13:27 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Eerste inzending is al binnen :

http://www.youtube.com/watch?v=hlk2LnzQlNo

Ik vraag me af of ze de gevolgen wel goed doordacht hebben


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 20-03-2008 14:36 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Bleed is toch haast onmogelijk



Argh
Usericon van Argh
Posted 21-03-2008 2:35 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:

P.S. Nuclear Blast Records is not responsible for damages as a result of entering competition such as: achy feet, foot fungus, blisters, demolished drum kit, scoliosis, bloody splinters, scurvy, tinnitus, ass herpes, gonorrhoea, colon cancer, to name a few….




Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-03-2008 17:59 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Bannen dat Nuclear Blast
Mooie competitie wel! Als je nou een zangcompetitie deden.. :')

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 21-03-2008 17:59]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-03-2008 19:47 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2008 10:07 schreef Daops het volgende:
Zelthorren

Spel m'n nick dan goed, lul

Wel bedankt voor de eer natuurlijk!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-03-2008 19:48 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Je maakt het wel weer meteen waar


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-03-2008 19:48 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2008 19:48 schreef spectre het volgende:
Je maakt het wel weer meteen waar

No shit, Sherlokc


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 26-03-2008 23:09 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

maak uw borst maar nat nu FoR niet doorgaat;

Meshuggah + Dillinger Escape Plan + Between the Buried And Me

live in nog nader te bepalen zalen in het noorden en zuiden


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-03-2008 23:32 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht



*splut*


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 26-03-2008 23:34 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht




Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 27-03-2008 9:43 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2008 23:09 schreef Spirit In Black het volgende:
maak uw borst maar nat nu FoR niet doorgaat;

Meshuggah + Dillinger Escape Plan + Between the Buried And Me

live in nog nader te bepalen zalen in het noorden en zuiden


HOLY SH*T


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-03-2008 9:55 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

*valt van bureaustoel*


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 27-03-2008 10:55 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Party in my pants!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 27-03-2008 13:34 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht






Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-03-2008 18:49 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Die package zou al een paar maanden geleden hier langs komen maar dat werd dus afgeblazen vanwege de vertraagde album-release van Meshuggah.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tucker 10-4 Harley
Ik rem alleen voor Jezus
Usericon van Tucker 10-4 Harley
Posted 27-03-2008 18:54 by Tucker 10-4 Harley Wijzig reactieProfiel van Tucker 10-4 HarleyQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2008 23:09 schreef Spirit In Black het volgende:
maak uw borst maar nat nu FoR niet doorgaat;

Meshuggah + Dillinger Escape Plan + Between the Buried And Me

live in nog nader te bepalen zalen in het noorden en zuiden


Ik hoop ook o.a. in Vera.
Dat zou geweldig zijn


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 27-03-2008 19:33 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Bij voorbaat aanwezig, holy damn



Judas Spritz
Usericon van Judas Spritz
Posted 27-03-2008 21:28 by Judas Spritz Wijzig reactieProfiel van Judas SpritzQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2008 18:54 schreef Tucker 10-4 Harley het volgende:
Ik hoop ook o.a. in Vera.
Dat zou geweldig zijn


Inderdaad! Maar de oosterpoort mag ook wel. Ik heb ze daar in '95 Machine Head compleet zien wegblazen. Ben wel aanwezig als ze komen!



Lecramadema
Usericon van Lecramadema
Posted 30-03-2008 20:52 by Lecramadema Wijzig reactieProfiel van LecramademaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/lecramadema

De Nieuwe album ObZen is echt GEWELDIG heerlijk lage metal.
Check ook;
Adema - Kill The Headlights
It Dies Today - Sirens


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen