IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Meshuggah Vorige pagina | Volgende pagina
Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 12-03-2006 13:07 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Tomas Haake is idd later bij Meshuggah gekomen, om precies te zijn na de eerste EP ('Psykisk Testbild'), en speelt dus verder op alle dingen die Meshuggah heeft uitgebracht.


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 12-03-2006 15:22 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2006 13:07 schreef Hexegot het volgende:
Tomas Haake is idd later bij Meshuggah gekomen, om precies te zijn na de eerste EP ('Psykisk Testbild'), en speelt dus verder op alle dingen die Meshuggah heeft uitgebracht.


Heb jij die toevallig origineel? Zou wel erg vet zijn, zijn maar 1000 stuks van gemaakt.



Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 12-03-2006 15:50 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2006 15:22 schreef Cainam Ladicius het volgende:

Heb jij die toevallig origineel? Zou wel erg vet zijn, zijn maar 1000 stuks van gemaakt.

Nopes, daarvoor ben ik iets te laat geboren (heb Meshuggah rond m'n 15e leren kennen en ben ze pas veel later ook echt gaan waarderen) en ik ben ook niet zo iemand die allemaal vage beurzen afstruint, op zoek naar 'de eerste druk van de limited edition van de in 1982 door band Q uitgebrachte EP 'X' met de drukfout in het artwork waardoor het hoekje linksonder bruin is in plaats van zwart'... Maar het is wel een van de dingen waar ik 'Rare Trax' voor wil kopen; daar staat 'ie dus ook op.


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 12-03-2006 16:05 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2006 15:50 schreef Hexegot het volgende:
Nopes, daarvoor ben ik iets te laat geboren (heb Meshuggah rond m'n 15e leren kennen en ben ze pas veel later ook echt gaan waarderen) en ik ben ook niet zo iemand die allemaal vage beurzen afstruint, op zoek naar 'de eerste druk van de limited edition van de in 1982 door band Q uitgebrachte EP 'X' met de drukfout in het artwork waardoor het hoekje linksonder bruin is in plaats van zwart'... Maar het is wel een van de dingen waar ik 'Rare Trax' voor wil kopen; daar staat 'ie dus ook op.


Ja die moet ik ook nog hebben, maar erg goed is die ook weer niet. Het video van New Millenium Cyanide Christ is nog het leukst Maar eerst nog ff None en Contradictions Collapse aanschaffen om mijn albums en Ep's van Meshuggah compleet maken.

EDIT: dat is zonder "Self-Caged" en "True Human Design"

[Dit bericht is gewijzigd door Cainam Ladicius op 12-03-2006 16:10]



Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 12-03-2006 16:15 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2006 16:05 schreef Cainam Ladicius het volgende:

Ja die moet ik ook nog hebben, maar erg goed is die ook weer niet. Het video van New Millenium Cyanide Christ is nog het leukst Maar eerst nog ff None en Contradictions Collapse aanschaffen om mijn albums en Ep's van Meshuggah compleet maken.

EDIT: dat is zonder "Self-Caged" en "True Human Design"

Mja, die laatste twee EP's lijken mij niet zó boeiend, als ik de tracklists zie. Heb wel zin in de dag dat 'I' in m'n brievenbus ligt (is besteld), want de mp3 klonk al te gek, dus ik ben benieuwd hoe dat klinkt op een fatsoenlijke geluidsinstallatie.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 12-03-2006 22:26 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht



"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 12-03-2006 23:20 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 12 maart 2006 22:26 schreef jbassist het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qcM1iemEqTI&search=meshuggah

HAAARRRRDDDD!!!!!!!
DUDE!!!!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-03-2006 23:31 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

VET

En, toevallig zat ik me de pleuris te lachen om de clip van New Millenium Cyanide Christ. Briljant

Op MetalInjection btw.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 12-03-2006 23:32 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

*klik* thanx @ url

[edit]wow

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 12-03-2006 23:35]


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 12-03-2006 23:40 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2006 22:26 schreef jbassist het volgende:

http://www.youtube.com/watch?v=qcM1iemEqTI&search=meshuggah

HAAARRRRDDDD!!!!!!!

IK WIL ZE ZIEHIEN!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-03-2006 23:40 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht



Die Killswitch aflevering is trouwens ook geniaal. Wat is die Howard een ongelooflijke droogkloot, hehehe.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 12-03-2006 23:48 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 12 maart 2006 23:40 schreef Snaack het volgende:


Die Killswitch aflevering is trouwens ook geniaal. Wat is die Howard een ongelooflijke droogkloot, hehehe.
Haha ik ben nu net bij Meshuggah lol.. Ben benieuwd!


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 13-03-2006 0:08 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

"I want magic love sprinkled in the title!"


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 01-11-2006 22:10 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Oke gasten. Meshuggah laat weer eens van zich horen. Omdat ze niet tevreden waren met de opnames en de productie van Nothing hebben ze Nothing deels opnieuw opgenomen en een vernieuwde productie+mix gegeven. Benieuwd hoe dat klinkt? VET VET VET, omfg

De gitaren komen veel beter uit en sommige nummers hebben zelfs een lager tempo gekregen om ze nog meer te laten grooven. Zwaaaaar relaxed



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 01-11-2006 22:11 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

is hij al tedownloaden?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 01-11-2006 22:16 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Kerrazy-torrents heeft em...



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 01-11-2006 22:20 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Mijn torrent downloader werkt me tegen
Zou je er 1 song toe kunnen yousenditten?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Ed
Usericon van Ed
Posted 01-11-2006 22:42 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2006 13:07 schreef Hexegot het volgende:
Tomas Haake is idd later bij Meshuggah gekomen, om precies te zijn na de eerste EP ('Psykisk Testbild'), en speelt dus verder op alle dingen die Meshuggah heeft uitgebracht.


nouja speelt, op de laatste speelt die alleen indirect via de computer


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 01-11-2006 22:50 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2006 22:20 schreef jbassist het volgende:
Mijn torrent downloader werkt me tegen
Zou je er 1 song toe kunnen yousenditten?


Check your mail!



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-11-2006 10:56 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht



Godver wat is deze cd NOG een partij vetter geworden


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-11-2006 12:05 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ah, vet! Kga het meteen ff checken vanavond


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-11-2006 12:28 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Downloaden? KOPUH, stelletje hoeren!


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 02-11-2006 15:40 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2006 22:26 schreef jbassist het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qcM1iemEqTI&search=meshuggah

HAAARRRRDDDD!!!!!!!


Haha, dat is nou ook net het beste nummer van hun, IMO. Die mini vind ik trouwens ook het beste wat ze hebben gemaakt. Maar ik ken niet alles van Meshuggah.


lampje


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-11-2006 15:46 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nietes. Dit is het beste Meshuggah nummer ooit:

http://www.youtube.com/watch?v=z5A0q63_gbo&mode=related&search=meshuggah

En die clip heerscht ook


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 02-11-2006 16:24 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Wat een heerlijk muziekje is het toch dat Meshuggah!

Future Breed Machine blijft mn favo nr.

Remasterd dingetje klinkt leuk! Groovy baby!


Inter faeces et urinam nascimur


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen