IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : WK 2006 Duitsland topic II Vorige pagina | Volgende pagina
Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 29-06-2006 16:01 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht




Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 29-06-2006 16:06 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Foknews = Nonews.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 29-06-2006 16:19 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 29 juni 2006 13:41 schreef Burzum het volgende:
en die overdreven anti-duitse houding in Nederland moet maar een keer afgelopen zijn





Bruce Banner


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-06-2006 16:26 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Fok Duitsland.
Argentinie FTW!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 29-06-2006 16:28 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 29 juni 2006 16:26 schreef NecRobert het volgende:
Fok Duitsland.
Argentinie FTW!


Engeland


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 29-06-2006 16:29 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Een middenveld met Beckham, Cole, Gerrard en Lampard is ook erg moeilijk te verslaan. En dan nog Ferdinand en Campbell in de verdediging



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 29-06-2006 16:30 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 29 juni 2006 16:29 schreef Tenderstrike het volgende:
Een middenveld met Beckham, Cole, Gerrard en Lampard is ook erg moeilijk te verslaan. En dan nog Ferdinand en Campbell in de verdediging


Sowieso op alle linies erg goede spelers, maar Engeland heeft hetzelfde als Nederland en Spanje, altijd net niet.



chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 29-06-2006 16:31 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 29 juni 2006 16:29 schreef Tenderstrike het volgende:
Een middenveld met Beckham, Cole, Gerrard en Lampard is ook erg moeilijk te verslaan. En dan nog Ferdinand en Campbell in de verdediging


hmmz, Zweden liep er op een gegeven moment zo overheen en die zijn op hun beurt weer flink ingemaakt door Duitsland. Zou ze graag ver zien komen, maar ik ben er bang voor.



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 29-06-2006 16:32 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Toch vind ik wel dat Engeland iets meer de spelers heeft die met 1 moment een wedstrijd kunnen beslissen. Zie Beckham en Cole in de afgelopen wedstrijden. En met een (redelijk) fitte Rooney worden ze alleen nog lastiger te verslaan.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-06-2006 16:32 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

ROOOOOOOOOOONEY!!

It's coming home, it's coming home, it's coming,
footballs coming home
It's coming home, it's coming home, it's coming,
footballs coming home
Everyone seems to know the score,
They've seen it all before
they just know, they're so sure
that England's gonna, throw it away, gonna blow it away
But i know they can play, 'cus i remember

three lions on a shirt
Jules Remet still gleaming
forty years of hurt
never stopped me dreaming

so many jokes, so many snears
but all those 'oh so near's
when your down, through the years
but i still see that tackle by Moore
and when Linaker scored, Bobby belting the ball
and nobby dancing

three lions on a shirt
Jules Remet still gleaming
forty years of hurt
never stopped me dreaming

(England have done it, in the last minute of extra time)
(what a save, what now)
(good old England, England that couldn't play football)
(England have got it in the bag)

i know that was then, but it could be again
It's coming home, it's coming home, it's coming,
footballs coming home
It's coming home, it's coming home, it's coming,
footballs coming home
(England have done it)
It's coming home, it's coming home, it's coming,
footballs coming home
It's coming home, it's coming home, it's coming,
footballs coming home

three lions on a shirt
Jules Remet still gleaming
forty years of hurt
never stopped me dreaming


Tering wat een lekker nummer! Als wij toch eens zo'n voetbal-lied in elkaar kunnen draaien dan maak ik een diepe buiging. Maar alles wat er bij ons vanddan komt is stomme Frans Bauer-liedjes of Jantje Smit. Walg.

Come on England!!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-06-2006 16:33 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Engeland is saai en zwak dit WK. Op een of andere manier gun ik het ze daarom niet, terwijl ik normaal wel een behoorlijk pro-Engeland ben. Ik ga dit WK voor de beste en meest aantrekkelijke ploeg: Argentinie dus.

Uiteraard moeten de Engelsen sowieso Portugal naar huis schoppen godverdomme!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-06-2006 16:36 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Eens helaas, qua spel is het bijna niet om aan te zien. De kranten staan hier bol met quotes van Sven en spelers in de lijn van: Het gaat niet om mooi spelen maar om winnen; Over een paar jaar herinnert niemand zich meer het spel maar wel de uitslagen; Wij komen om te winnen en niet om te showen; etc.

Erg jammer en geen reclame voor het voetbal, maar ik vrees dat ze nog gelijk hebben ook. Argentinie zou ik zelf ook erg mooi vinden, maar ik hoop toch op Engeland omdat ik wil zien hoe het hier dan gaat stormen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 29-06-2006 16:37 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Zolang er doelpunten blijven vallen als die van Cole dan ben ik meer dan tevreden



chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 29-06-2006 16:37 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 29 juni 2006 16:32 schreef Tenderstrike het volgende:
Toch vind ik wel dat Engeland iets meer de spelers heeft die met 1 moment een wedstrijd kunnen beslissen. Zie Beckham en Cole in de afgelopen wedstrijden. En met een (redelijk) fitte Rooney worden ze alleen nog lastiger te verslaan.


meer wel ja, Duitland heeft dan weer spelers die heel vaak een wedstrijd kunnen beslissen en ze hebben zelf ook wel door dat hun verdediging niet hun sterkste kant is en dat gaat weer problemen opleveren voor Robinson, Ferdinand etc.. Deze lui spelen namelijk een stuk slechter dan bij hun club.

Daarnaast; welke beslissing bedoel je van Cole? dat enorm mooie doelpunt? die wedstrijd hebben ze niet gewonnen en Cole was na die goal onzichtbaar


ow, en over beslissende spelers gesproken: Ballack, Klose (!!), Podolski, Frings, Lahm, etc....ze scoren allemaal



chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 29-06-2006 16:38 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 29 juni 2006 16:33 schreef NecRobert het volgende:
Engeland is saai en zwak dit WK. Op een of andere manier gun ik het ze daarom niet, terwijl ik normaal wel een behoorlijk pro-Engeland ben. Ik ga dit WK voor de beste en meest aantrekkelijke ploeg: Argentinie dus.

Uiteraard moeten de Engelsen sowieso Portugal naar huis schoppen godverdomme!


idem



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 29-06-2006 16:40 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2006 16:37 schreef chriz het volgende:
Daarnaast; welke beslissing bedoel je van Cole? dat enorm mooie doelpunt? die wedstrijd hebben ze niet gewonnen en Cole was na die goal onzichtbaar



Naja, zonder dat doelpunt hadden ze verloren



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-06-2006 16:42 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2006 16:29 schreef Tenderstrike het volgende:
Een middenveld met Beckham, Cole, Gerrard en Lampard is ook erg moeilijk te verslaan. En dan nog Ferdinand en Campbell in de verdediging
Ferdinand is O-VER-RA-TED!
En Beckham tegenwoordig ook. Okee, hij schiet er weer een leuke vrije trap in op een goed moment, maar aan de bal is ie lang zo sterk niet meer dan ie ooit is geweest. Engeland moet het hebben van de TOP spelers Lampard, Gerrard en Rooney.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 29-06-2006 16:44 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Hoewel Lampard en Gerrard dit WK helaas nog niet hebben laten zien dat ze goed samen kunnen spelen. Maargoed, ik ben het er mee eens dat een team als Argentinië meer kans maakt dan Engeland.



chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 29-06-2006 16:50 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 29 juni 2006 16:42 schreef NecRobert het volgende:
Ferdinand is O-VER-RA-TED!
En Beckham tegenwoordig ook. Okee, hij schiet er weer een leuke vrije trap in op een goed moment, maar aan de bal is ie lang zo sterk niet meer dan ie ooit is geweest. Engeland moet het hebben van de TOP spelers Lampard, Gerrard en Rooney.


en toch ook zeker Joe Cole tegenwoordig



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-06-2006 16:54 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2006 16:50 schreef chriz het volgende:
en toch ook zeker Joe Cole tegenwoordig
Ja, die staat idd goed te spelen


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 29-06-2006 18:24 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

WK: Poll stopt internationale carrière na blunder

anp | Gepubliceerd op 29 juni 2006, 17:33
Laatst bijgewerkt op 29 juni 2006, 17:42

LONDEN - De Engelse arbiter Graham Poll heeft na zijn blunder op het wereldkampioenschap voetbal besloten zijn internationale carrière te beëindigen. Poll gaf tijdens het duel tussen Kroatië en Australië (2-2), in de groepfase, driemaal geel aan de Kroaat Josip Simunic.


De Engelsman kreeg woensdag van de FIFA te horen dat hij gedurende dit WK niet meer in actie zou komen. Een dag later besloot Poll een streep onder zijn internationale loopbaan te zetten.

De leidsman vergat in het duel Kroatië-Australië Simunic van het veld te sturen, toen hij de Kroaat zijn tweede gele kaart gaf. Later, toen de Kroaat voor derde keer een waarschuwing ontving, moest de speler alsnog vroegtijdig vertrekken. ,,Dit was een grote fout, daar kan geen misverstand over bestaan'', sprak een geëmotioneerde Poll tegen het Britse tv-station Sky Sport News.


Ik vond hem altijd goed fluiten..ok was een grote fout, maar heb wel ergere schijtrechters gezien dit toernooi


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 29-06-2006 18:30 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

We mogen nog van geluk spreken dat de scheidsrechter uit Jamaica al voor het WK weer naar huis ging. Die is nog 10x erger dan alle andere scheidsrechters bij elkaar.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 29-06-2006 20:47 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Lucht van WK-stadions te koop

Uitgegeven: 29 juni 2006 14:12
Laatst gewijzigd: 29 juni 2006 14:12
PEKING - Met het verkopen van lucht uit de stadions van het WK voetbal in Duitsland denkt een Chinese ondernemer een lucratieve handel te hebben gevonden. De man biedt een zak met lucht voor omgerekend vijf euro te koop aan.

Li Jie baarde eerder al opzien door stukjes land van de maan aan te prijzen. Hij is laaiend enthousiast over zijn nieuwe vinding. "Mijn lucht van het WK is echt iets voor de voetbalfans. Ik heb het opgevangen bij de stadions toen het gras werd gemaaid. Je kunt het gras ruiken", vertelde Li Jie aan de Beijing Daily Messenger.

Volgens Li Jie is zijn uitvinding vooral ideaal voor mensen die niet in de gelegenheid zijn zelf een wedstrijd te bezoeken. Zij zouden tijdens de duels de zak met lucht om hun nek moeten hangen om echt in de WK-sfeer te komen.

Dat is toch ongelooflijk


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-06-2006 21:01 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 juni 2006 20:47 schreef M. het volgende:
Dat is toch ongelooflijk


Gewone ondernemerszin hoor; er werden toendertijd ook brokjes Berlijnse muur verkocht


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 29-06-2006 22:16 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 29 juni 2006 16:42 schreef NecRobert het volgende:
Engeland moet het hebben van de TOP spelers Lampard, Gerrard en Rooney.


En ijzervreter John Terry. Maar ik denk dat de Engelsen het wederom niet gaan redden, winnaar zal komen uit de duels Duitsland-Argentinië en Frankrijk-Brazilië.


no text supplied


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen