IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : WK 2006 Duitsland topic II Vorige pagina | Volgende pagina
Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 11-07-2006 15:15 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2006 15:10 schreef Chelman het volgende:
Silvio Berlusconi wil ze in ieder geval extra hard straffen...geen wonder hij is de baas van AC Milan.


Maar AC Milan wordt toch ook genoemd in het schandaal?


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-07-2006 15:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2006 15:15 schreef Smoochy het volgende:
Maar AC Milan wordt toch ook genoemd in het schandaal?


Ja. Maar AC wordt van het 'minste' beschuldigd. De grootste boosdoeners zijn Fiorentina, Lazio en Juve. Silvio stelt dat de schuldige gestraft moeten worden wetende dat het allemaal mee gaat vallen omdat AC waarschijnlijk niet hoeft te degraderen...ze krijgen hoogstens met een punten aftrek te maken. Juve daarentegen gaat bij 'hard' straffen wel degraderen naar de serie B (serie C gaat niet gebeuren...dat zou een doodsteek zijn). Laat dat nou het voornaamste concurrent van AC zijn....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 11-07-2006 15:41 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2006 15:22 schreef Chelman het volgende:
Ja. Maar AC wordt van het 'minste' beschuldigd. De grootste boosdoeners zijn Fiorentina, Lazio en Juve. Silvio stelt dat de schuldige gestraft moeten worden wetende dat het allemaal mee gaat vallen omdat AC waarschijnlijk niet hoeft te degraderen...ze krijgen hoogstens met een punten aftrek te maken. Juve daarentegen gaat bij 'hard' straffen wel degraderen naar de serie B (serie C gaat niet gebeuren...dat zou een doodsteek zijn). Laat dat nou het voornaamste concurrent van AC zijn....


Ik denk ook niet dat Juve naar de serie c wordt gegooid. Ik denk dat ze ook nog in de serie a mogen blijven met ongeveer - 18 punten ivm de wereld titel...

En Fabian Grosso heeft wel een transfer verdient denk ik op de WK...die speelt echt niet meer bij Palermo dit jaar.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Daops
Usericon van Daops
Posted 11-07-2006 15:42 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Mocht Juve niet naar de serie C gestuurd worden (wat geloof ik toch de eis was) maar naar de serie B, worden ze enorm gematst. Zijn ze een seizoen weg, en spelen ze over een jaar gewoon weer op het hoogste niveau.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 11-07-2006 15:43 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2006 15:42 schreef Daops het volgende:
Mocht Juve niet naar de serie C gestuurd worden (wat geloof ik toch de eis was) maar naar de serie B, worden ze enorm gematst. Zijn ze een seizoen weg, en spelen ze over een jaar gewoon weer op het hoogste niveau.


Ligt eraan hoeveel spelers dan trouw blijven aan de club, tot nu toe heeft alleen Del Piero gezegt te blijven bij Juve..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Daops
Usericon van Daops
Posted 11-07-2006 15:48 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2006 15:43 schreef Smoochy het volgende:
Ligt eraan hoeveel spelers dan trouw blijven aan de club, tot nu toe heeft alleen Del Piero gezegt te blijven bij Juve..
Mja, ligt natuurlijk ook aan de lopende contracten van spelers. En eventuele ontsnappingsclausules in geval van degradatie. Bestaat zo'n clausule niet, zal men gewoon moeten blijven lijkt me. Daarbij lijkt het me dat men sowieso genoeg kwaliteit over houdt om binnen 1 seizoen weer te promoveren.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 11-07-2006 15:54 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Waarschijnlijk wel ja....of er nog sponsors dom genoeg zijn om er geld in te pompen de eerstkomende 10 jaar blijft afwachten.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-07-2006 15:54 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

slotje!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 11-07-2006 16:18 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 10 juli 2006 14:23 schreef NecRobert het volgende:
Portugal is door de FIFA gekozen als meest aantrekkelijke team op het afgelopen WK in Duitsland. Volgens de wereldvoetbalbond hebben de Portugezen het leukste voetbal gespeeld de afgelopen vier weken.



Jaja, zeiken tegen de scheids, niet met emoties kunnen omgaan, en op Italie na de meeste duikelingen van het toernooi.

http://www.informationbuilders.co.uk/ontheball/wcuk.htm



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-07-2006 16:32 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2006 15:48 schreef Daops het volgende:
Mja, ligt natuurlijk ook aan de lopende contracten van spelers. En eventuele ontsnappingsclausules in geval van degradatie. Bestaat zo'n clausule niet, zal men gewoon moeten blijven lijkt me. Daarbij lijkt het me dat men sowieso genoeg kwaliteit over houdt om binnen 1 seizoen weer te promoveren.

Maar als 3 clubs naar de serie B gestuurd worden heeft er één wel een probleem, lijkt me dat er per seizoen maar 2 kunnen promoveren. Hihi.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-07-2006 16:33 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 juli 2006 15:48 schreef Daops het volgende:
Mja, ligt natuurlijk ook aan de lopende contracten van spelers. En eventuele ontsnappingsclausules in geval van degradatie. Bestaat zo'n clausule niet, zal men gewoon moeten blijven lijkt me.
Clubs die gevaar tot degraderen lopen hebben dergelijke clausules. Ik verwacht niet dat er ook maar 1 iemand bij Juve is die dat in zijn contract heeft staan. Ik denk eerder dat men daar clausules heeft aangaande het minimaal aantal te spelen wedstrijden.



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-07-2006 16:33 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2006 15:41 schreef Smoochy het volgende:

En Fabian Grosso heeft wel een transfer verdient denk ik op de WK...die speelt echt niet meer bij Palermo dit jaar.
Klopt ook. Hij heeft voor het WK al getekend bij Inter.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 11-07-2006 16:34 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2006 16:33 schreef Judge M. het volgende:
Clubs die gevaar tot degraderen lopen hebben dergelijke clausules. Ik verwacht niet dat er ook maar 1 iemand bij Juve is die dat in zijn contract heeft staan. Ik denk eerder dat men daar clausules heeft aangaande het minimaal aantal te spelen wedstrijden.


Hij is van Willem II die club heeft zulke clausules niet hahaha..anders zijn ze volgend seizoen alle spelers kwijt.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-07-2006 16:39 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2006 16:18 schreef Azagthoth het volgende:
Jaja, zeiken tegen de scheids, niet met emoties kunnen omgaan, en op Italie na de meeste duikelingen van het toernooi.

http://www.informationbuilders.co.uk/ontheball/wcuk.htm

Toffe applicatie dat.

Als je sorteert op de IBI foul play index staat Holland mooi derde, onder Paraquay (1e) en Italië (2e).


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Daops
Usericon van Daops
Posted 11-07-2006 16:40 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2006 16:34 schreef Smoochy het volgende:
Hij is van Willem II die club heeft zulke clausules niet hahaha..anders zijn ze volgend seizoen alle spelers kwijt.
Zeker wel. Waren we gedegradeerd, mochten sommige spelers vertrekken zonder hun contract uit te dienen. Bij NAC hetzelfde verhaal geloof ik.

Enne.. wat is uw club?


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 11-07-2006 16:42 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2006 16:40 schreef Daops het volgende:
Zeker wel. Waren we gedegradeerd, mochten sommige spelers vertrekken zonder hun contract uit te dienen. Bij NAC hetzelfde verhaal geloof ik.

Enne.. wat is uw club?


FC Groningen


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-07-2006 16:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2006 16:33 schreef Judge M. het volgende:
Clubs die gevaar tot degraderen lopen hebben dergelijke clausules. Ik verwacht niet dat er ook maar 1 iemand bij Juve is die dat in zijn contract heeft staan. Ik denk eerder dat men daar clausules heeft aangaande het minimaal aantal te spelen wedstrijden.


Ik weet wel zeker dat er een degradatieclausule in hun contract aanwezig is.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Daops
Usericon van Daops
Posted 11-07-2006 16:46 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2006 16:42 schreef Smoochy het volgende:
FC Groningen

Dan kan ik beter aan jou vragen hoe het is om eerste divisie te spelen, en een leegloop mee te maken..

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 11-07-2006 16:47]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-07-2006 16:48 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht









Was ze nog niet tegengekomen [komt als je niet zoekt].



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 11-07-2006 16:49 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2006 16:46 schreef Daops het volgende:
Dan kan ik beter aan jou vragen hoe het is om eerste divisie te spelen, en een leegloop mee te maken..


Dat is oude koeien uit de sloot halen...we hebben het nu over hedendaags...


2 woorden

Europees Voetbal.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-07-2006 16:49 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Die bovenste 2 idd niet..

http://news.bbc.co.uk/2/hi/5168890.stm



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-07-2006 16:53 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2006 16:49 schreef Judge M. het volgende:
Die bovenste 2 idd niet..

http://news.bbc.co.uk/2/hi/5168890.stm
"Berlin's top World Cup official shot himself in the head just hours after the tournament ended and is now fighting for his life, police say."

De koe, koelompe mongolen. Iemand die zelfmoord pleegt vecht niet voor z'n leven.
Veelgemaakte en uiterst storende fout.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-07-2006 16:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2006 16:49 schreef Judge M. het volgende:
Die bovenste 2 idd niet..

http://news.bbc.co.uk/2/hi/5168890.stm


Veel geld op Frankrijk ingezet zeker.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Daops
Usericon van Daops
Posted 11-07-2006 16:54 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2006 16:49 schreef Smoochy het volgende:
Dat is oude koeien uit de sloot halen...we hebben het nu over hedendaags...


2 woorden

Europees Voetbal.
Dat hadden wij ook afgelopen seizoen.. (Ik hou nu op met off-topic lullen tegen een mod )


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 11-07-2006 17:01 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

WK: Materazzi beledigde Zidane wegens arrogantie

anp | Gepubliceerd op 11 juli 2006, 16:25
Laatst bijgewerkt op 11 juli 2006, 16:32

ROME - Marco Materazzi heeft Zinedine Zidane in de WK-finale beledigd omdat de Franse middenvelder hem 'super arrogant' behandelde. Zidane liet zich na de woorden van de Italiaanse verdediger gaan en gaf hem een kopstoot tegen de borst.


Zidane kreeg rood en Italië werd na het nemen van strafschoppen wereldkampioen.

,,Ik hield zijn shirt een paar seconden vast'', zei Materazzi tegen het Italiaanse dagblad Gazzetta dello Sport over de aanleiding. ,,Hij bekeek me daarna minachtend en spottend aan. Hij bekeek me superarrogant van boven naar beneden en zei: 'Als je mijn shirt echt wilt hebben, kun je dat later krijgen.''

Materazzi vertrouwde Zidane daarop een beledigende opmerking toe, zo erkende hij. ,,Maar het ging zeker niet over zijn moeder, moeders zijn bij mij heilig. Ik heb hem ook geen terrorist genoemd. Het was een belediging zoals je die zo vaak hoort.'' Volgens de zaakwaarnemer van Zidane was het wél een ernstige opmerking.

Lipleesexpert

Liplezers hebben wereldwijd getracht de woorden van Materazzi te ontcijferen. Zij komen nog niet tot een eenduidige verklaring. Braziliaanse experts menen zeker te weten dat de Italiaan de zus van Zidane voor hoer had uitgemaakt. De Britse krant The Times huurde de Engelse lipleesexpert Jessica Rees in en zij 'zag' Materazzi zeggen dat Zidane de zoon is van een ,,terroristische hoer''.

De FIFA stelt een onderzoek in naar de rode kaart van Zidane. ,,Tegen Zidane opent de FIFA een disciplinair onderzoek'', zo viel er te lezen in een persbericht. ,,Daarbij gaan we de omstandigheden van het voorval onder de loep nemen.''




SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen