IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : WK 2006 Duitsland topic II Vorige pagina | Volgende pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 11-07-2006 17:13 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

deze heb ik nog niet eerder gezien


Bruce Banner


Marjolijn
Satyricon heerscht
Usericon van Marjolijn
Posted 11-07-2006 17:21 by Marjolijn Wijzig reactieProfiel van MarjolijnQuote dit bericht



Mies
...
Usericon van Mies
Posted 11-07-2006 18:09 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 11 juli 2006 17:01 schreef Smoochy het volgende:

Materazzi vertrouwde Zidane daarop een beledigende opmerking toe, zo erkende hij. ,,Maar het ging zeker niet over zijn moeder, moeders zijn bij mij heilig. Ik heb hem ook geen terrorist genoemd. Het was een belediging zoals je die zo vaak hoort.''

Als het een normale belediging was, waarom verteld ie dan niet wat ie gezegd heeft?



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 11-07-2006 18:36 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Voetbal: Beenhakker bondscoach Polen

anp | Gepubliceerd op 11 juli 2006, 18:13
Laatst bijgewerkt op 11 juli 2006, 18:22

WARSCHAU - Leo Beenhakker wordt de nieuwe bondscoach van Polen. De 63-jarige Nederlandse oefenmeester is dinsdagmiddag in Warschau voorgesteld als opvolger van Pawel Janas bij de Poolse voetbalbond PZPN.


Beenhakker, wiens salaris voor een deel zal worden betaald door een sponsor, heeft zich ten doel gesteld de Poolse selectie naar de beslissende fase van het EK 2008 in Oostenrijk en Zwitserland te brengen. Dat zal geen gemakkelijke klus zijn. Polen treft in de kwalificatiegroep A België, Portugal, Servië, Armenië, Finland, Azerbeidzjan en Kazachstan.

Beenhakker vervangt Pawel Janas. Onder zijn leiding kwam Polen op het wereldkampioenschap in Duitsland niet verder dan de eerste ronde.

Trinidad en Tabago

Beenhakker werkte in het verleden ondermeer bij Ajax en Real Madrid. Op het WK van 1990 was hij bondscoach van Oranje. Daarnaast had hij ook de nationale selecties van Saudi-Arabië en Trinidad en Tobago onder zijn hoede.

Beenhakker loodste Trinidad en Tobago eind 2005 voor het eerst in de geschiedenis naar een WK. Tijdens dat toernooi werd Trinidad uitgeschakeld in de groepsronde na twee nederlagen en een gelijkspel tegen Zweden.

De aanstelling van Beenhakker is een Poolse primeur. Het nationale voetbalelftal van Polen stond nog niet eerder onder leiding van een buitenlandse coach.




SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 12-07-2006 9:48 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com




NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 12-07-2006 10:30 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-07-2006 11:57 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 12 juli 2006 9:48 schreef Skyggesang het volgende:
http://zidaneownsfidelcastro.ytmnd.com/
http://neszidane.ytmnd.com/



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 12-07-2006 20:51 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

'Zidane heeft geen spijt van zijn kopstoot

12/7/2006 20:15

Eindelijk sprak Zinedine Zidane. De ster van de Franse ploeg liet zich zondag gaan in de WK-finale en gaf tegenstander Marco Materazzi een harde kopstoot tegen de borst. Woensdagavond verklaarde hij op de Franse televisie waarom hij door het lint ging.

Om acht uur woensdagavond deed Zizou zijn verhaal voor Canal+. De 34-jarige middenvelder begon met het aanbieden van zijn verontschuldigingen aan alle kinderen en aan het publiek voor de kopstoot die hij de Italiaanse verdediger had gegeven. 'Er zijn geen excuses voor, daar wil ik open en eerlijk over zijn.'

Vervolgens bevestigde Zidane dat hij Materazzi te lijf ging omdat deze hem had beledigd. 'Hij sprak erg harde woorden over mijn moeder en mijn zus. Ik probeerde niet naar hem te luisteren maar hij bleef ze maar herhalen.' Wat Materazzi precies zei, wilde de winnaar van de Gouden Bal niet zeggen: 'Het was erg persoonlijk.'

Zidane voegde daaraan toe dat hij geen spijt heeft van zijn daad, ook al was dat de laatste actie in zijn voetballoopbaan én greep hij mede daardoor naast een tweede wereldtitel.'


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 13-07-2006 2:12 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Materazzi z'n reactie

'Maar neen, waarom zou ik zoiets zeggen? Zidane is mijn held !'


Faustian Spirit of the Earth


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 13-07-2006 19:07 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com




Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-07-2006 8:36 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2006 15:22 schreef Chelman het volgende:
Ja. Maar AC wordt van het 'minste' beschuldigd. De grootste boosdoeners zijn Fiorentina, Lazio en Juve. Silvio stelt dat de schuldige gestraft moeten worden wetende dat het allemaal mee gaat vallen omdat AC waarschijnlijk niet hoeft te degraderen...ze krijgen hoogstens met een punten aftrek te maken. Juve daarentegen gaat bij 'hard' straffen wel degraderen naar de serie B (serie C gaat niet gebeuren...dat zou een doodsteek zijn). Laat dat nou het voornaamste concurrent van AC zijn....


Ahem. Ik had rechter in Italië moeten worden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 15-07-2006 12:37 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Het zou wel erg mooi zijn als de rechter nu ook van omkoping beschuldigd wordt, het toppunt van ironie...


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-07-2006 13:09 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
14 Juli 2006 23:51

Juventus teruggezet, AC Milan niet

Het sporttribunaal van de Italiaanse bond (FIGC) heeft Juventus, Fiorentina en Lazio teruggezet naar de Serie B.

AC Milan blijft in de Serie A, maar moet 44 punten inleveren, waardoor het geen Champions League speelt. Milan begint de nieuwe competitie met 15 punten aftrek. Juventus raakte de laatste twee titels ook kwijt en begint de Serie B met 30 punten minder. Daarin beginnen Lazio en Fiorentina met 7 en 12 punten aftrek.

De clubs zijn schuldig bevonden aan het beïnvloeden van duels in de Serie A. Het schandaal kwam in mei naar buiten. Uit afgeluisterde telefoongesprekken bleek dat Luciano Moggi, ex-algemeen directeur bij Juventus, een centrale rol speelde.

Juventus en Fiorentina in beroep

. Juventus, AC Milan, Fiorentina en Lazio hebben drie dagen om in beroep te gaan tegen de straffen van de FIGC. Die zijn overigens beduidend lager dan de eisen van aanklager Stefanbo Palazzi. Op 24 juli volgt de definitieve uitspraak.

Inmiddels hebben Juventus en Fiorentina laten weten hun straf aan te vechten. De Turijnse grootmacht vindt de strafmaat "ongehoord" hoog. Fiorentina spreekt van een "fundamenteel verkeerde" straf.

Naast alle verliezers zijn er toch ook 'winnaars'. Zo gaan de twee titels die Juventus afgenomen zijn naar Inter. AS Roma, Palermo en Chievo gaan spelen in de Champions League. Messina, Lecce en Treviso blijven alsnog in de Serie A.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 15-07-2006 13:17 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Ben benieuwd of de spelers ook bij Juventus blijven, of zouden met een b/c-elftal komen te zitten?


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 16-07-2006 2:55 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

mja moeilijk te zeggen

spelers als Del Piero, Buffon en Nedved hadden gezegd dat ze wilden blijven maar ja


Faustian Spirit of the Earth


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 17-07-2006 21:29 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Zo! Vandaag 25 euro ontvangen voor me gedeeltelijk 2e plaats met de WK poule op het werk.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 18-07-2006 15:00 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

'Real wil Cannavaro, Zambrotta en Emerson'

Uitgegeven: 18 juli 2006 12:41
Laatst gewijzigd: 18 juli 2006 12:47
ROME - Een grote transferwissel lijkt op handen. Real Madrid onderhandelt met Juventus over aanvoerder Fabio Cannavaro, Gianluca Zambrotta en Emerson. De Turijnse club, teruggezet naar de Serie B, vraagt 38 miljoen euro voor de Juve-spelers, terwijl Real niet meer dan 33 miljoen euro zou willen uitgeven voor het drietal. Zo meldt Gazzetta dello Sport dinsdag.

De onderhandelingen zouden volgens de Italiaanse sportkrant in een ver gevorderd stadium zijn.

Manchester United

Niet alleen Real Madrid heeft interesse getoond in het spelersarsenaal van Juve. Ook Manchester United aast op enkele spelers. Zo zouden Gianluigi Buffon, Gianluca Zambrotta, Fabio Cannavaro, Lilian Thuram, Emerson en Patrick Vieira op de het wenslijstje van Manchester-coach Alex Ferguson staan.

Omkoopschandaal

Het Italiaans sporttribunaal besloot vrijdag Juventus, Lazio Roma en Fiorentina terug te zetten naar de Serie B wegens omkoping. Naast de degradatie krijgt landskampioen Juventus ook 30 punten aftrek bij de start van het seizoen. Tegen de laatste besluit gaat Juve in beroep.


Juventus wordt leeg gekocht?


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 19-07-2006 2:18 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

logisch toch?


Faustian Spirit of the Earth


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 19-07-2006 10:14 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

nogal logisch idd....al zou verhuren van die spelers logischer zijn

kan dit trouwens niet beter in het europees voetbal topic?



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 19-07-2006 11:57 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Laten we verder gaan in het Europese voetbal topic of het Nederlandse voetbaltopic..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-07-2006 17:27 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Nee joh, gewoon hier


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 26-07-2006 17:51 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Lijkt mij ook

Het WK topic is HEROPEND!
*knipt lint door*


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 01-08-2006 11:38 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 01-08-2006 14:49 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Hehe, die is gaaf ja, dat stukje op het laatst met Zidane maakt het helemaal af.

Je was me trouwens 'net' voor met die link.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 02-08-2006 14:43 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com




Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen