IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws, feitjes, ditjes, datjes en overig gejank Deel DCLXVII Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-07-2006 13:05 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 13 juli 2006 12:42 schreef Jenje het volgende:
Wat denk jij dat de "marokaanse samenleving in nederland" dan zal doen?



Hoho, er is geen "Marrokaanse samenleving", het zijn allemaal individuen en als je anders beweert of ze als groep verantwoordelijk wilt stellen dan zul je als racist voor de rechter gedaagd worden! Dat je het maar even weet.

Een individu.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-07-2006 13:06 by Mark Profiel van Mark

Oh fuck, mijn naam staat natuurlijk bij de post


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-07-2006 8:42 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Tongzoenen voor een drankje

Uitgegeven: 14 juli 2006 08:23

AMSTERDAM - Jonge Friese meisjes tongzoenen in ruil voor een drankje. Hulpverleners uit de noordelijke provincie melden vrijdag in De Telegraaf dat deze zoenpraktijken steeds vaker voorkomen in het uitgaansleven. Maatschappelijke organisaties vrezen dat normvervaging op de loer ligt. Een zoen zou uiteindelijk kunnen leiden tot betaalde seks, stellen jongerenwerkers.

Welzijnsorganisaties in Friesland zeggen het fenomeen goed in de gaten te houden nadat uit de provincie 'alarmerende berichten' bleven binnenstromen. Een campagne moet de jeugd waarschuwen voor de gevaren van de zogenoemde muntzoen.



Afsteken en wegduwen


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 14-07-2006 8:57 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Ik citeer Hans Teeuwen, en heb het zelf ook vaak zat gezegd: "Alle vrouwens zijn hoeren!"


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-07-2006 9:01 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Weet nu ook waarom jbassist naar Friesland gaat .. muntjes kopen ..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-07-2006 9:33 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

ongelooflijk, maar 4 jaar. dat het er geen 400 zijn is mij een raadsel

Meisje jarenlang verkracht door vier man

Tegen de 42-jarige Otto R. uit Zwijndrecht is gisteren voor de Dordrechtse rechtbank 4 jaar cel geëist waarvan één jaar voorwaardelijk, wegens het jarenlang op schandalige wijze verkrachten van zijn nu 11-jarige dochtertje. Het meisje werd tussen haar 5e en 10e jaar misbruikt. Haar broer Ferdinand R. (19) hoorde wegens dezelfde praktijken 30 maanden waarvan 10 voorwaardelijk eisen. De broer begon het misbruik toen hij zag hoe een huisvriend zijn zusje misbruikte.

Die huisvriend is al eerder samen met een schizofrene oom van het meisje veroordeeld tot werk- en celstraffen voor het jarenlang misbruiken van het meisje. De vier mannen hebben het meisje beurtelings jarenlang op iedere mogelijke manier seksueel misbruikt. Daar waar ze gepenetreerd kon worden, gebeurde dat.

Gescheiden
De ouders van het slachtoffertje zijn al jaren geleden gescheiden. Het meisje woonde bij haar vader. De rechter begreep er niets van dat een vader toestaat dat andere mannen zijn dochter misbruiken en dat ook zelf doet. Vader Otto: ''Mijn seksuele gevoelens waren groter dan mijn verstand.'' Volgens hem heeft zijn dochter ook nooit tegengesparteld bij het misbruik en hem zelfs vergeven. Broer Ferdinand, goed voor minstens 50 verkrachtingen, zei zijn zusje nooit tot seks te hebben gedwongen. Het gebeurde volgens hem allemaal vrijwillig.

Het slachtoffertje is zwakbegaafd. Volgens deskundigen zijn vader en zoon, werkzaam als havenarbeiders, enigszins verminderd toerekeningsvatbaar. Justitie eiste tegen vader en zoon ook een verplichte behandeling aan de ziekelijke seksuele stoornis waaraan ze lijden, omdat deskundigen de kans op herhaling aanzienlijk achten. De uitspraak is op 27 juli.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-07-2006 9:37 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Komt omdat ze niet tegenwerkte he .. dan is het lastig bewijzen ...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-07-2006 9:52 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 juli 2006 9:37 schreef Jenje het volgende:
Komt omdat ze niet tegenwerkte he .. dan is het lastig bewijzen ...

oh, dat is makkelijk dan. dan kan ik dus mijn buurman overhoop steken. hij werkte toch niet tegen dus het was OK!!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-07-2006 9:56 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

en hier verloopt alles ook weer "fijn"

Israël bombardeert infrastructuur in Libanon

Israël heeft, als vergelding op het Hezbollah-bombardement op Haifa, met gevechtsvliegtuigen de belangrijke Libanese autosnelweg naar Damascus gebombardeerd. Ook werd het internationale vliegveld van Beiroet opnieuw gebombardeerd. Een Israëlische ambassadeur sprak van een "major escalation" van het conflict.

Op de gebombardeerde weg stonden honderden auto's van mensen die Libanon probeerden te ontvluchten. Op de tweede aanval op het internationale vliegveld van Beiroet werden benzinetanks neergeschoken. Deze benzinetanks explodeerden en zorgde voor gelanceerde vuurballen. Israël heeft sinds woensdag enkele honderden doelen bestookt in Libanon. Israël bombardeert infrastructuur, omdat deze mogelijk door Hezbollah gebruikt worden om wapens aangeleverd te krijgen. Ook bombardeerde Israël een televisietoren, maar de Libanese televisie kon blijven uitzenden.

Israël heeft gezegd hezbollah in heel Libanon aan te vallen, niet alleen in het zuiden van het land. Israël geeft de Libanese regering de schuld van de raketaanvallen van Hezbollah. De regering van Libanon zou niet in staat zijn om zijn eigen land in controle te houden. Daarbij zou Hezbollah gesteund worden door Syrië en Iran. Het lijkt er niet op dat de oorlog snel gesust gaat worden.

Israël en de Verenigde Staten zien Hezbollah als een terroristische organisatie. Hezbollah heeft 23 van de 128 zetels van het Libanese parlement.



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 14-07-2006 10:00 by Iskariot Profiel van Iskariot

@misbruik berichtje:
Wel apart ja dat je voor bijvoorbeeld valsmunterij en valsheid in geschrifte hogere straffen kan krijgen...

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 14-07-2006 10:00]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-07-2006 10:02 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 14 juli 2006 9:52 schreef attila_de_hun het volgende:
oh, dat is makkelijk dan. dan kan ik dus mijn buurman overhoop steken. hij werkte toch niet tegen dus het was OK!!!
Juist!


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 14-07-2006 10:08 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 14 juli 2006 9:33 schreef attila_de_hun het volgende:
ongelooflijk, maar 4 jaar. dat het er geen 400 zijn is mij een raadsel

Meisje jarenlang verkracht door vier man
*ziek verhaal*
Die kerel komt er echt te makkelij vanaf, dr is geen straf pijnlijk en langzaam genoeg voor zon kerel...




True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 14-07-2006 10:12 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 14 juli 2006 8:42 schreef Jenje het volgende:
Tongzoenen voor een drankje

Uitgegeven: 14 juli 2006 08:23

AMSTERDAM - Jonge Friese meisjes tongzoenen in ruil voor een drankje. Hulpverleners uit de noordelijke provincie melden vrijdag in De Telegraaf dat deze zoenpraktijken steeds vaker voorkomen in het uitgaansleven. Maatschappelijke organisaties vrezen dat normvervaging op de loer ligt. Een zoen zou uiteindelijk kunnen leiden tot betaalde seks, stellen jongerenwerkers.

Welzijnsorganisaties in Friesland zeggen het fenomeen goed in de gaten te houden nadat uit de provincie 'alarmerende berichten' bleven binnenstromen. Een campagne moet de jeugd waarschuwen voor de gevaren van de zogenoemde muntzoen.

Wat is er toch met noordelijke provincies?
Ik heb laatst ook gelezen dat in Noors Lapland hetzelfde aan de hand is. Daar wordt -naar 't schijnt- ook al JARENLANG alcohol voor sex geruild met minderjarige/puber meisjes.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-07-2006 10:13 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 14 juli 2006 10:12 schreef Mikeee het volgende:
Wat is er toch met noordelijke provincies?
Ik heb laatst ook gelezen dat in Noors Lapland hetzelfde aan de hand is. Daar wordt -naar 't schijnt- ook al JARENLANG alcohol voor sex geruild met minderjarige/puber meisjes.

Tja .. lange koude donkere nachten he...dat doet wat met een mens ...


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 14-07-2006 10:15 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 14 juli 2006 10:12 schreef Mikeee het volgende:
Wat is er toch met noordelijke provincies?
Ik heb laatst ook gelezen dat in Noors Lapland hetzelfde aan de hand is. Daar wordt -naar 't schijnt- ook al JARENLANG alcohol voor sex geruild met minderjarige/puber meisjes.


Friezen, Saami allemaal een pot nat!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-07-2006 10:45 by Snaack Profiel van Snaack

quote:

Verlamde man bedient robotarm met gedachten

Matthew Nagle, die vijf jaar geleden na een steekpartij vanaf zijn nek verlamd raakte, is door wetenschappers in staat gesteld om een computer te bedienen. De vijfentwintig jaar oude man kreeg 96 elektroden in zijn hoofd, waarmee de neurale activiteit van zijn brein gemeten kan worden. 'Ondanks het letsel kunnen zijn hersenen nog steeds opdrachten naar de rest van zijn lichaam proberen te sturen, en wij kunnen die opdrachten opvangen', glunderde hoofdonderzoeker John Donoghue van Brown University: 'Matt hoeft alleen maar aan beweging te denken om een computer aan te sturen.' Met deze computer kunnen vervolgens allerlei taken worden uitgevoerd, variërend van het controleren van e-mail tot het bedienen van een robotarm.

Matthew Nagle Neurologen zijn flink onder de indruk van het werk van de onderzoekers, dat vorig jaar werd gepresenteerd maar waarvan de details nu pas gepubliceerd zijn. 'Met name het feit dat hij kan praten terwijl hij tegelijkertijd het systeem bedient is heel bijzonder', aldus een Britse neurologe. Nagle nam met zijn deelname aan het onderzoek wel een groot risico: om de 96 elektroden aan te brengen moest er een gat in zijn schedel geboord worden, met alle gevaren van infecties en hersenbeschadiging van dien. Toen dat eenmaal achter de rug was, bleek het relatief eenvoudig om de elektrische signalen van de hersenen te herkennen, en aan de hand daarvan een robotarm te besturen.

Uit verwant onderzoek is ondertussen ook nog eens gebleken dat de elektrische signalen van de hersenen zich goed laten voorspellen. Onderzoekers van Stanford University wisten op basis van slechts een paar minuscule stroomstootjes het gedrag van proefdieren te voorspellen, en daarmee de reactiesnelheid van een vergelijkbaar hersenimplantaat met een factor vier te verbeteren. Nagle zou met zijn implantaat en de verbeterde analysesoftware een typesnelheid van rond de tachtig aanslagen per minuut kunnen behalen. Een eerder project dat met elektroden buiten de schedel werkt, zou nog geen tien procent van die snelheid halen en bovendien ongeschikt zijn voor complexere taken, zoals het aansturen van de robotarm. Het uiteindelijke doel van Donoghue en consorten is het rechtstreeks aansturen van het spierweefsel van patiënten met een beschadigde ruggengraat, zodat verlammingen tot het verleden kunnen gaan behoren. Dat streven zal overigens nog wel de nodige jaren aan onderzoek kosten.


Coool!


Nioth Korgai
BFA.
Usericon van Nioth Korgai
Posted 14-07-2006 10:55 by Nioth Korgai Profiel van Nioth Korgai

Da's toch niks nieuws Nico?

Een tijdje geleden zat ik op de HEN, en daar konden we wat studiepunten verzamelen door mee te werken aan een project om een besturing voor een cursor te maken zonder bewegede delen.

Men kreeg dan een stel elektrodes op hun hoofd, en daarmee werden de motorische richtings-centra gemeten. Als je dan LINKS LINKS LINKS LINKS dacht, ging de cursor ook naar links.

Beetje, tja... onhandig als je het als muis wilt gebruiken. Moet dan nog wel iets gevoeliger worden.


Nioth Korgai
BFA.
Usericon van Nioth Korgai
Posted 14-07-2006 11:01 by Nioth Korgai Profiel van Nioth Korgai

Nog wat meer in dat straatje:

Aap bestuurt robotarm over het internet

Rattenbrein bestuurt vliegtuig

Een vis die zijn omgeving d.m.v. een robot kan veranderen met zijn brein.

En er was ook nog zo'n onderzoeker die een implantaat in zijn hersenen ging zetten om te kunnen praten via de ether met andere geimplanteerden.
Hij was ook diezelfde onderzoeker die zijn hand twee kanten op aansloot op een computer. Hij kon de computer bedienen d.m.v. neurale inmpulsen, maar men kon ook andersom zijn hand instructies geven!

[Dit bericht is gewijzigd door Nioth Korgai op 14-07-2006 11:02]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-07-2006 11:15 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

BLUNDERRRRRR


Weduwe krijgt bloemen voor 50-jarig huwelijk

Uitgegeven: 14 juli 2006 10:46
Laatst gewijzigd: 14 juli 2006 10:49

BORCULO - Een weduwe heeft per ongeluk van de gemeente Berkelland bloemen gekregen voor haar 50-jarig huwelijksfeest, hoewel haar echtgenoot al zeven jaar geleden in een verpleeghuis in Haaksbergen is overleden. Dat maakte de gemeente vrijdag bekend.

De gemeente heeft haar verontschuldigingen aangeboden en de weduwe, die in Eibergen woont, heeft de excuses aanvaard. Volgens de gemeente Berkelland heeft de gemeente Haaksbergen verzuimd haar collega-gemeente het overlijden van de man door te geven. Daardoor stond het echtpaar nog steeds als getrouwd vermeld bij de Burgerlijke Stand.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 14-07-2006 12:09 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

haha dat is lullig


Against God and Government


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 14-07-2006 12:41 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

n de Amerikaanse staat Utah is een vrouw zwaargewond geraakt toen ze werd overreden door een politieauto. Op zich niet zo bijzonder, ware het niet dat de auto 'bestuurd' werd door een politiehond.

De agent van wie de auto was, had de motor aangelaten zodat de airconditioning voor verkoeling voor de hond kon zorgen. Terwijl de agent een echtelijke ruzie aan het sussen was, verzette de hond de versnellingspook van de automaat.

De auto maakte vervolgens vaart op een helling, om daarna de tuin van een nabijgelegen huis binnen te rijden. Een vrouw die net de post aan het ophalen was werd daarbij overreden. Aangezien de politie er van uitgaat dat de hond het niet expres deed, zal hij niet gestraft worden.


en dan vooral die laatste zin,


Against God and Government


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-07-2006 12:41 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 14 juli 2006 10:12 schreef Mikeee het volgende:
Wat is er toch met noordelijke provincies?
Ik heb laatst ook gelezen dat in Noors Lapland hetzelfde aan de hand is. Daar wordt -naar 't schijnt- ook al JARENLANG alcohol voor sex geruild met minderjarige/puber meisjes.

Hoezo "provincies"? Zoiets ooit gezien in Drenthe en/of Groningen dan?



Is gewoon een stukje Friese cultuur.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-07-2006 12:49 by M. Profiel van M.

quote:
Wuppie-serie

De wuppie-hype is nog niet helemaal uitgemolken zo blijkt. De pluizige WK-bolletjes krijgen waarschijnlijk een eigen tv-serie. Volgens promotiebedrijf Interall Group, eigenaar van de merknaam wuppie, moet het een realistische serie worden. De landing van een manshoge wup die als moederschip de rest van de wuppies naar de aarde bracht, omdat het hier tijdens het WK zo gezellig was, zal het begin vormen van de serie.



HAHAHAHA!!!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 14-07-2006 12:59 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Wat erg


Against God and Government


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 14-07-2006 23:25 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Lachen mag niet meer in nieuwe paspoort

Uitgegeven: 14 juli 2006 17:48
Laatst gewijzigd: 14 juli 2006 18:17
DEN HAAG - Mensen mogen op de pasfoto's voor het nieuwe paspoort niet meer lachen. Ze moeten neutraal kijken en de mond gesloten houden. Dat staat in de aangescherpte regels voor foto's op het nieuwe elektronische paspoort. Dat heeft een woordvoerster van het ministerie van Binnenlandse Zaken vrijdag bevestigd.

Eind augustus wordt het nieuwe reisdocument ingevoerd. Daarin komt een chip waarin behalve de persoonsgegevens ook de foto wordt opgenomen. Later komen er twee vingerafdrukken in de chip.

De foto's moeten recht van voren worden gemaakt, in kleur zijn en een neutrale lichtgrijze achtergrond hebben. Brillen mogen, maar de glazen daarvan mogen niet te veel reflecteren. Een hoofddoek mag ook, om religieuze redenen, maar het hele gezicht moet goed te zien zijn. Verder zijn er eisen gesteld aan de korrelgrootte en de grootte van de persoon op de foto.

Volgens Binnenlandse Zaken gelden al regels voor de pasfoto's maar waren die tot nu toe niet zo strikt omschreven. Afwijkende of onduidelijke foto's worden nu ook al geweerd bij de aanvraag.

Met de eerste generatie nieuwe reisdocumenten volgt Nederland Europese regels voor veiligheidskenmerken en biometrische gegevens.

Euh, ik heb gisteren een nieuw paspoort aangevraagd en ik leverde een foto met daarop een lachende oud vuil in en die was dikke prima. (het fotohokje zei 1 seconde voor de opname: Lachen! Tsja, dan doe je dat, hè)



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen