IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws, feitjes, ditjes, datjes en overig gejank Deel DCLXVII Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-07-2006 20:47 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 18 juli 2006 8:00 schreef Jebes het volgende:
Gast, lees mijn post onder de post van mij waarop jij reageert. Deze post van jou is geheel overbodig.
Dat weet ik, maar het staat er wel leuk, zo'n post tegen Kameraad Stalin.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Sater
Usericon van Sater
Posted 18-07-2006 21:28 by Sater Profiel van Sater

4daagse.nl :

quote:
Nijmegen, 18 juli 2006.

Als gevolg van de dodelijke slachtoffers op de eerste wandeldag van de Vierdaagse, weersomstandigheden die nog extremer uitpakten dan verwacht en de prognose voor de komende dagen, heeft de Stichting Internationale Vierdaagse Afstandsmarsen Nijmegen besloten de Vierdaagse afstandsmarsen af te lasten.

\

Bizar, net nu mijn vader dit jaar op het laatste nippertje niet meekon ivm een hersenschudding.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-07-2006 21:29 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Wow, een dooie?? Das vaag


Sater
Usericon van Sater
Posted 18-07-2006 21:32 by Sater Profiel van Sater



one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-07-2006 21:32 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Sjees ... zal je maar gebeuren ... ook minder ..


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-07-2006 21:48 by M. Profiel van M.

Bizar inderdaad.... Geeft toch wel aan dat het écht warm was. Morgen weer, maar toch ga ik buiten hardlopen. Als ik dood ben laat ik het wel ff weten.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Sater
Usericon van Sater
Posted 18-07-2006 21:49 by Sater Profiel van Sater

Wandelen is gezond!

En toch had ik niet het idee dat het zo ontzettend extreem warm was vandaag. En morgen zou nog geen eens ingekort worden, alleen de militairen werden een beetje gemats. Het is zelfs in de afgelopen 90 keer nog nooit afgelast vanwege het weer.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-07-2006 21:49 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dude, dikke afrader, morgen 35 graden, en je woont in een stad ... dat is gewoonweg niet gezond ..


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-07-2006 21:50 by M. Profiel van M.

quote:
Op 18 juli 2006 21:49 schreef Jenje het volgende:
Dude, dikke afrader, morgen 35 graden, en je woont in een stad ... dat is gewoonweg niet gezond ..

Ik doe dat natuurlijk niet overdag he.

En, lekker in het park.

En, maar een km of 5. Komt goed .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 18-07-2006 22:34 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 18 juli 2006 20:47 schreef Greycloak het volgende:
Dat weet ik, maar het staat er wel leuk, zo'n post tegen Kameraad Stalin.




Dat dan weer wel


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-07-2006 23:04 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 18 juli 2006 21:50 schreef M. het volgende:
Ik doe dat natuurlijk niet overdag he.

En, lekker in het park.

En, maar een km of 5. Komt goed .

Wil je even een stickertje met daarop "jan hendriksen"opje computer, video- en audio-apparatuur? Dank je ..


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 19-07-2006 2:45 by 6sic6 Profiel van 6sic6

quote:
Op 18 juli 2006 21:48 schreef M. het volgende:
Bizar inderdaad.... Geeft toch wel aan dat het écht warm was. Morgen weer, maar toch ga ik buiten hardlopen. Als ik dood ben laat ik het wel ff weten.

Hoe lang denk je dat te gaan doen? Ik zou toch rond 06.00 vertrekken dan


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-07-2006 9:06 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

'VS geeft Israël nog week vrije hand in Libanon'

Uitgegeven: 19 juli 2006 06:24
Laatst gewijzigd: 19 juli 2006 06:24

LONDEN - De Verenigde Staten geven Israël nog ongeveer een week de tijd om een grote slag toe te brengen aan de Hezbollah-beweging in Libanon. Dat meldde woensdag de Britse krant The Guardian die zich beroept op Europese en Israëlische diplomatieke bronnen.

Hoewel Washington in het openbaar juist tegenspreekt dat er sprake is van een tijdschema voor de militaire operatie van Israël in Libanon, hebben de VS wel degelijk een tijdslimiet aan de aanvallen verbonden, aldus diplomaten en deskundigen.


Israël zou de militaire actie moeten gaan inbinden tijdens, of vlak na, het bezoek van de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Condoleezza Rice aan de regio. Rice wordt op zijn vroegst vrijdag in het gebied verwacht, maar het kan ook zijn dat zij pas volgende week naar het Midden-Oosten afreist.

In de nacht van dinsdag op woensdag vielen in Libanon overigens opnieuw doden bij Israëlische beschietingen. Ook vuurde de Hezbollah-beweging raketten af op het noorden van Israël. Daarbij vielen volgens de eerste berichten geen slachtoffers.




Stelletje flikkers. Israel verdient volle steun in haar drang Hezbollah uit te roeien.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-07-2006 9:55 by Heiden Profiel van Heiden

Wat doe je dan nog hier? Moet je niet gaan vechten voor je beloofde land als je er zo over denkt?

Het word godverdomme tijd dat de joden voor eens en altijd van de aardbodem worden geveegd, de joodse tumor moet worden weggesneden uit de mensheid voordat het te laat is.
Hezbollah for teh win!1!!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-07-2006 9:56 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Het hele midden oosten nuken ...

Doet Korea ook wat zinnigs met die meuk van ze ...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-07-2006 10:19 by Heiden Profiel van Heiden

Waarom het midden-oosten nuken? Daar was nooit iets aan de hand voordat de Joden daar hun beloofde zandbak kregen. Joden hebben al 5.000 jaar problemen met elk volk om zich heen en maar roepen dat die anderen het altijd schuld zijn....
Hun slachtofferrol hebben ze perfect onder de knie gekregen over de laatste millenia en ze zullen niet schromen om iedere kans aan te grijpen om zich als het slachtoffer voor te doen.
Het enigste volk dat 5.000 jaar een slachtoffer wist te blijven, andere volkeren die het slachtoffer werden hielden het hoogstens een paar decennia uit voordat ze waren uitgeroeid. Frappant, niet?
Net kakkerlakken, hak hun kop eraf en ze planten zich gewoon nog 3 keer voort voordat ze eindelijk omvallen.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 19-07-2006 10:20]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-07-2006 10:21 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Zonder Joden had de islam die fijna dictatoriale houding ook gehad hoor. Niet alles is de schuld van de joden ... dat is een te simpele redenatie


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-07-2006 10:39 by Heiden Profiel van Heiden

Zonder Joden was er geen Christendom óf Islam geweest, tenslotte knielen we allemaal voor de jodengod. Maar het ging niet echt over religie toch?
Het gaat zich om die stinkende woestijn die volgens de Joden aan hun beloofd is door hun almachtige JHWE. Ik vind het zelf niet echt een valide reden om een staat te stichten en ben het dan ook hardstikke eens met de Arabieren wat betreft Israël.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-07-2006 10:52 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Die staat is ze gegeven door de geallieerden, die het toen in bezit hadden, ergo: het was dus geen grond van Arabieren. Arabieren trekken het gewoon niet dat er niet-moslims daar wonen ... ze zijn zelf begonnen ze aan te vallen en krijgen telkens dik klop van de Israeliers. Ik vind wel dat israel de bezette gebieden op moet geven, maar vind wel dat de omringende landen dan op moeten houden emt aanslagen.

Staat in principe los van jodendom, meer om onverdraagzaamheid van Islam.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-07-2006 11:16 by Heiden Profiel van Heiden

Ik vind dat Israël geen bestaansrecht heeft, maar ik kan jouw mening ook wel begrijpen.
Moslims zijn sowieso veels te sektarisch, alleen zijn zij een sekte met miljarden leden, maar ze verschillen niet veel van het eerste de beste groepje religieuze mafketels die ergens in een afgelegen boerderij vreemde rituelen en orgiën houden en collectief zelfmoord plegen als de politie een kijkje komt nemen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-07-2006 11:17 by Chelman Profiel van Chelman

Zog eens. Dat eeuwige gezog is echt ontzoggend verzoggend aan het worden. Zog eens een ander onderzog.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-07-2006 11:19 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 19 juli 2006 11:16 schreef Heiden het volgende:
Ik vind dat Israël geen bestaansrecht heeft, maar ik kan jouw mening ook wel begrijpen.
Moslims zijn sowieso veels te sektarisch, alleen zijn zij een sekte met miljarden leden, maar ze verschillen niet veel van het eerste de beste groepje religieuze mafketels die ergens in een afgelegen boerderij vreemde rituelen en orgiën houden en collectief zelfmoord plegen als de politie een kijkje komt nemen.



Ze verschillend er wel degelijk van in dat ze graag ongelovigen doden. Als ze collectief zelfmoord zouden plegen zou ik ze maar al te graag naar Waco Texas sturen...maar helaas.


Gelukkig komen ze bij lange niet na aan een miljard....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-07-2006 11:25 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 19 juli 2006 11:19 schreef Chelman het volgende:
Gelukkig komen ze bij lange niet na aan een miljard....

Is dat zo? Ik dacht dat o.a. grote delen van India ondertussen ook islamitisch waren, dat tikt aardig aan.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-07-2006 11:28 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 19 juli 2006 11:25 schreef ZelThoR het volgende:
Is dat zo? Ik dacht dat o.a. grote delen van India ondertussen ook islamitisch waren, dat tikt aardig aan.


Oeh..foutje...de schattingen lopen inderdaad uiteen van 900 miljoen tot 1.4 miljard. Ik zat op de een of andere manier met 600 miljoen in mijn hoofd.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-07-2006 11:30 by Heiden Profiel van Heiden

Klopt, maar met sektarisch gedrag bedoel ik meer het dragen van religieuze oogkleppen en buitenstaanders als ongelovigen, ketters en aartsvijanden zien. Als die Davidians en al dat soort grapjassen met miljoenen mensen waren geweest waren ze natuurlijk nooit tot zelfmoord overgegaan, dat soort religieuze beleving is gewoon heel erg zwart/wit; "het is óf wij óf zij", als je met 30 man op een boerderijtje zit kom je al snel bij "wij" uit, dat verandert niets aan het feit dat de gedachtengang in grote lijnen hetzelfde is als die van Moslims, alleen zijn Moslims met meer als 30 man en zit het er dus dik in dat het in hun geval wél "zij" word in plaats van "wij".
Is het een beetje te volgen?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen