IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws, feitjes, ditjes, datjes en overig gejank Deel DCLXVII Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-07-2006 11:35 by Chelman Profiel van Chelman

Ja, dat is helder. Probleem is dat wij als 'buitenstanders' weinig aan die overeenkomsten hebben. Ik heb persoonlijk liever dat een clubje Davidians ergens in Zutphen enorm over the top gaat dan dat een grote club los georganiseerde Mohammed B's her en der wandaden gaan plegen.

Ze mogen in essentie vergelijkbaar zijn maar van die grote groep heb ik gewoon veel meer last, ook al denken zij net niet zo zwart/wit als David Koresh en zijn maaties.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-07-2006 11:53 by Heiden Profiel van Heiden

We hebben er allemaal last van, maar niemand durft zijn bek open te trekken in dit land omdat we 50 jaar lang in een dictatuur van politieke correctheid hebben geleefd.
En straks is het te laat om onze bek open te trekken, dan snijden ze gewoon onze koppen eraf.
Partij van de Arbeid, bedankt voor het compleet onbespreekbaar maken van dit soort onderwerpen in het na-oorlogse politiek correcte Nederland....Tot op de dag van vandaag is het taboe in dit land om bepaalde problemen en bevolkingsgroepen bij hun naam te noemen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-07-2006 12:28 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 19 juli 2006 11:25 schreef ZelThoR het volgende:
Is dat zo? Ik dacht dat o.a. grote delen van India ondertussen ook islamitisch waren, dat tikt aardig aan.


en Indonesië??? En hoeveel islamieten lopen er bijv rond in een land zoals de VS en in heel Europa?? (puur uit nieuwgierigheid??) Die laatse twee zullen wel meevallen maar in Indonesië is het toch ook een groot deel van de bevoking islamiet?

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 19-07-2006 12:32]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-07-2006 12:31 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 19 juli 2006 9:06 schreef kwelgeest het volgende:
'VS geeft Israël nog week vrije hand in Libanon'
....Stelletje flikkers. Israel verdient volle steun in haar drang Hezbollah uit te roeien.


Als Israel echt Hezbollah serieus aan wil pakken, Moeten ze dan Syrië en/of Iran niet beter platgooien??
Daar zitten toch oa de geldschieters, de lui die de zaak in leven houden?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-07-2006 12:33 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 19 juli 2006 12:28 schreef attila_de_hun het volgende:
en Indonesië??? En hoeveel islamieten lopen er bijv rond in een land zoals de VS en in heel Europa?? (puur uit nieuwgierigheid??) Die laatse twee zullen wel meevallen maar in Indonesië is het toch ook een groot deel van de bevoking islamiet?

Chelman heeft zichzelf al verbeterd. Ik haalde India aan omdat dat qua moslim populatie behoorlijk aantikt, verder zijn er natuurlijk nog in veel meer landen moslims


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-07-2006 12:35 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 19 juli 2006 12:28 schreef attila_de_hun het volgende:
en Indonesië??? En hoeveel islamieten lopen er bijv rond in een land zoals de VS en in heel Europa?? (puur uit nieuwgierigheid??) Die laatse twee zullen wel meevallen maar in Indonesië is het toch ook een groot deel van de bevoking islamiet?


Well DOH. Het is het grootste islamitische land ter wereld. Om en nabij 90% zijn islamitisch.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-07-2006 12:38 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 19 juli 2006 12:33 schreef ZelThoR het volgende:
Chelman heeft zichzelf al verbeterd. Ik haalde India aan omdat dat qua moslim populatie behoorlijk aantikt, verder zijn er natuurlijk nog in veel meer landen moslims


Hoe is de huidige balans hindoe/moslim daar dan?
Was de splitsing tussen Pakistan/India niet juist gebaseerd op het aandeel van de bevolking dat een bepaalde religie aanhing warabij India vooral een hindoe-land werd?(met als uitzondering kashmir dan). zoja, danis het flink aan het verschuiven en dan, en dat zal de stabiliteit in India niet doen verbeteren vrees ik.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-07-2006 12:39 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

[quote]Op 19 juli 2006 12:35 schreef Chelman het volgende:


[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 19-07-2006 13:09]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-07-2006 12:39 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 19 juli 2006 12:38 schreef attila_de_hun het volgende:
Hoe is de huidige balans hindoe/moslim daar dan?
Was de splitsing tussen Pakistan/India niet juist gebaseerd op het aandeel van de bevolking dat een bepaalde religie aanhing warabij India vooral een hindoe-land werd?(met als uitzondering kashmir dan). zoja, danis het flink aan het verschuiven en dan, en dat zal de stabiliteit in India niet doen verbeteren vrees ik.

Ik zoek t even op.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 19-07-2006 12:40]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-07-2006 12:44 by Chelman Profiel van Chelman

Een nieuwsbulletin in het Latijn.

http://ephemeris.alcuinus.net/

Let op de eerste nieuwsbericht.

edit: Well DOH.



[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 19-07-2006 12:47]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-07-2006 12:44 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Ik vind 12% een redelijke betrouwbaar percentage. En dat met meer dan een miljard inwoners tikt behoorlijk aan.

edit: iets minder betrouwbaar, maar toch

http://en.wikipedia.org/wiki/Islam_by_country

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 19-07-2006 12:46]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-07-2006 12:50 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 19 juli 2006 12:44 schreef ZelThoR het volgende:
edit: iets minder betrouwbaar, maar toch

http://en.wikipedia.org/wiki/Islam_by_country


Ik ga verhuizen naar Ecuador of Peru denk ik.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-07-2006 12:56 by Heiden Profiel van Heiden

Vluchten is voor negers, laten we gewoon met zijn allen naar het westen beginnen te lopen en dan drijven we ze gewoon de zee in.


[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 19-07-2006 12:56]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-07-2006 12:58 by Chelman Profiel van Chelman

Naar het westen lopen schiet voor mij niet op...ik woon vlak aan de zeekust. Ik zou in een andere richting uit moeten lopen maar dan zou ik ze pas de zwarte zee in moeten drijven... Dat zou me pas een vierdaagse worden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-07-2006 13:06 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 19 juli 2006 12:44 schreef Chelman het volgende:
Een nieuwsbulletin in het Latijn.

http://ephemeris.alcuinus.net/

Let op de eerste nieuwsbericht.


Hehe, dat eerste nieuwsbericht inderdaad.

Wat een site ook


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-07-2006 0:46 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 19 juli 2006 10:52 schreef Jenje het volgende:
Die staat is ze gegeven door de geallieerden, die het toen in bezit hadden, ergo: het was dus geen grond van Arabieren. Arabieren trekken het gewoon niet dat er niet-moslims daar wonen ... ze zijn zelf begonnen ze aan te vallen en krijgen telkens dik klop van de Israeliers. Ik vind wel dat israel de bezette gebieden op moet geven, maar vind wel dat de omringende landen dan op moeten houden emt aanslagen.

Staat in principe los van jodendom, meer om onverdraagzaamheid van Islam.
Palestina heeft zelfs nooit bestaan. Palestina heeft mindser bestaans recht dan Israel. Israel is gecre-eerd door de internationale gemeenschap op een stuk niemandsland bestuurd door de Britten. Palestina is het utopia van een stel baardapen die door de rest vd Arabische/islamitische wereld worden uitgekotst.
De Palestijnen hebben hun 'eigen' oorlog op een eerlijke manier verloren. Israel heeft dat zonder internationale troepen interventie zelf opgelost. De buitgemaakte stukken grond zijn hun goed recht; Zeker gezien zij niet de agressor zijn/waren.
De Palestijnen hebben zich hun situatie waar zij zichzelf in geholpen hebben onder ogen te komen en te accepteren en vanuit die situatie iets op te bouwen. Ipv iedere keer weer wanhopige uitvallen naar Israel te doen en weer compleet de tering in geschoten te worden. Daar heeft niemand wat aan. Ook zij zelf niet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-07-2006 0:59 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Toch mooi dat de verpersoonlijking van de Palestijnse zaak, en zichzelf Palestijn noemende, persoon Arafat een te Cairo geboren Egyptenaar is. Dat verhaal geldt voor ongeveer alle Palestijnen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-07-2006 1:40 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 20 juli 2006 0:46 schreef kwelgeest het volgende:
De Palestijnen hebben zich hun situatie waar zij zichzelf in geholpen hebben onder ogen te komen en te accepteren en vanuit die situatie iets op te bouwen. Ipv iedere keer weer wanhopige uitvallen naar Israel te doen en weer compleet de tering in geschoten te worden. Daar heeft niemand wat aan. Ook zij zelf niet.

Tsja, ik denk niet dat een volk dat snel zal doen. Trots for the win!

(voor zover je van een volk kan spreken)

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 20-07-2006 1:40]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-07-2006 1:42 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 20 juli 2006 1:40 schreef ZelThoR het volgende:
Tsja, ik denk niet dat een volk dat snel zal doen. Trots for the win!

(voor zover je van een volk kan spreken)
Ik denk dat het merendeel van het Palestijnse volk dat best wilt. Alleen militanten als Hamas niet. De acties van Hezbollah hebben ook geen brede steun onder de moslims/sjiiten in Libanon.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 20-07-2006 1:45]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-07-2006 1:45 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 20 juli 2006 1:42 schreef kwelgeest het volgende:
Ik denk dat het merendeel van het Palestijnse volk dat best wilt. Alleen militanten als Hamas niet. De acties van Hezbollah hebben ook geen brede steun onder de moslims/shihieten in Libanon.

Dat zou inderdaad goed kunnen. Volgens mij is hier al eens een theorie geopperd over het volgen van de extremisten door de gematigde bevolking echter, klonk in ieder geval óók aannemelijk. Kan zo 1-2-3 niet herinneren wie, waar.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-07-2006 1:51 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 20 juli 2006 1:45 schreef ZelThoR het volgende:
Dat zou inderdaad goed kunnen. Volgens mij is hier al eens een theorie geopperd over het volgen van de extremisten door de gematigde bevolking echter, klonk in ieder geval óók aannemelijk. Kan zo 1-2-3 niet herinneren wie, waar.
Wat het vervelende met moslims is is dat ze eigenlijk met een ruime meerderheid anti-westers en Israel zijn. Echter is er een groot gedeelte die zich de macht van het westen realiseert er daarom, nog, geen oorlog wilt. Deze, grote, groep kuurt dit soort acties, van Hezbollah etc, nu af omdat ze door hebben dat ze, nog, niet kunnen winnen.
De linkse kerk gooit deze groep vaak op een hoop met de westers gezinde moslims. Ik gooi ze liever bij de terroristen, fundamentalisten, extremisten.
Dit kan ook best het verhaal zijn in Libanon en Palestina hoor: Dat een meerderheid eigenlijk Israel dood wilt maar dit niet zegt in het openbaar omdat ze weten dat het, nu, een hopeloze strijd is en ze niet willen provoceren. Deze grop keurt de acties slechts af omdat Hezbollah niet sterk genoeg is om te winnen. Deze groep wacht liever nog eem paar decennia, totdat o.a. Iran een atoombom heeft etc, om dan de volle Jihad tegen het Westen en Israel te steunen en er aan deel te nemen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-07-2006 1:56 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 20 juli 2006 1:51 schreef kwelgeest het volgende:
Wat het vervelende met moslims is is dat ze eigenlijk met een ruime meerderheid anti-westers en Israel zijn. Echter is er een groot gedeelte die zich de macht van het westen realiseert er daarom, nog, geen oorlog wilt. Deze, grote, groep kuurt dit soort acties, van Hezbollah etc, nu af omdat ze door hebben dat ze, nog, niet kunnen winnen.
De linkse kerk gooit deze groep vaak op een hoop met de westers gezinde moslims. Ik gooi ze liever bij de terroristen, fundamentalisten, extremisten.
Dit kan ook best het verhaal zijn in Libanon en Palestina hoor: Dat een meerderheid eigenlijk Israel dood wilt maar dit niet zegt in het openbaar omdat ze weten dat het, nu, een hopeloze strijd is en ze niet willen provoceren. Deze grop keurt de acties slechts af omdat Hezbollah niet sterk genoeg is om te winnen. Deze groep wacht liever nog eem paar decennia, totdat o.a. Iran een atoombom heeft etc, om dan de volle Jihad tegen het Westen en Israel te steunen en er aan deel te nemen.

Of het de meerderheid is of niet, ik geloof inderdaad ook dat het een groot deel is die zo denkt. Laten we hopen dat ze ook zo worden als ze zich voordoen, je moet wel heel standvastig zijn wil je zo lang zo ver van je eigenlijke doel dingen doen of dingen zeggen waar je het fundamenteel mee eens bent.

Al met al genoeg Apocalyptische wereldoorlogen mogelijk... Stomme wezens zijn we eigenlijk ook, ten eerste dat religies zulke oorlogen zouden kunnen veroorzaken, ten tweede dat wij ons druk lopen te maken over dingen die misschien niet een gebeuren.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-07-2006 1:58 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 20 juli 2006 1:56 schreef ZelThoR het volgende:
Of het de meerderheid is of niet, ik geloof inderdaad ook dat het een groot deel is die zo denkt. Laten we hopen dat ze ook zo worden als ze zich voordoen, je moet wel heel standvastig zijn wil je zo lang zo ver van je eigenlijke doel dingen doen of dingen zeggen waar je het fundamenteel mee eens bent.

Al met al genoeg Apocalyptische wereldoorlogen mogelijk... Stomme wezens zijn we eigenlijk ook, ten eerste dat religies zulke oorlogen zouden kunnen veroorzaken, ten tweede dat wij ons druk lopen te maken over dingen die misschien niet een gebeuren.
Niets stoms aan. Ik geloof niet in een grote blije liberale wereld. De mens heeft een vijand(sbeeld) nodig. Zo zitten wij nou eenmaal in elkaar. Geen goed zonder kwaad.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-07-2006 2:00 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

klopt, maar ligt er net aan in welke mate je het ervaart en in hoeverre je die invloed zn gang laat gaan


Je moeder.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-07-2006 2:00 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 20 juli 2006 1:58 schreef kwelgeest het volgende:
Niets stoms aan. Ik geloof niet in een grote blije liberale wereld. De mens heeft een vijand(sbeeld) nodig. Zo zitten wij nou eenmaal in elkaar. Geen goed zonder kwaad.

Dat de mens het nodig heeft doet niets af aan het feit dat we stomme wezens zijn, sterker nog, dat versterkt het alleen. Als mensen niet die drang hadden om een vijand buiten de eigen groep (of het nu familie, stad, voetbalclub, land, religie, volk, kleur is) te hebben, tsja.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen