IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws, feitjes, ditjes, datjes en overig gejank Deel DCLXVII Vorige pagina | Volgende pagina
Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 20-07-2006 18:52 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Zou zwaremetalen.nl ook door de filter worden geblockt?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-07-2006 20:10 by M. Profiel van M.

quote:
Legionella in Hengelo en Utrecht

Uitgegeven: 20 juli 2006 18:10
Laatst gewijzigd: 20 juli 2006 19:30
AMSTERDAM - Een zwembad in het Overijsselse Hengelo is donderdag gesloten na de vondst van een te hoge concentratie legionella. De kans dat bezoekers de Veteranenziekte krijgen, is volgens de gemeente Hengelo minimaal, omdat de concentratie maar net boven de wettelijk toegestane hoeveelheid ligt.

De directie van het Tuindorpbad heeft huisartsen in de omgeving op de hoogte gesteld en adviseren bezoekers met klachten zich bij hun dokter te melden. Hoe lang het zwembad gesloten blijft, kan de gemeente niet zeggen. De sproeiers en fonteinen rond het bad zijn gesloten om waternevel te voorkomen. Nevel verspreidt de bacterie.

Overleden

Maandag maakte de GGD Regio Twente bekend dat een 70-jarige vrouw uit Almelo is overleden na besmet te zijn met de bacterie. De bron van de besmetting is nog niet duidelijk en kan moeilijk te vinden zijn als er verder geen ziektegevallen zijn.

Utrecht

In de Utrechtse Rivierenwijk is woensdag in twee woningen de legionellabacterie aangetroffen, meldt de gemeente donderdag. De watertemperatuur van de koudwaterleiding is te hoog. Het gaat om 207 woningen in en rond de Amstelstraat. Woningcorporatie Bo-Ex heeft vastgesteld dat regenwater in de kruipruimten de oorzaak is van het te warme water. Dat water zou de waterleidingen verwarmen. Uit de koudwaterkraan kwam langdurig water dat warmer was dan 25 graden.

Temperatuur

De woningcorporatie brengt de temperatuur van de koudwaterleiding terug. Binnen enkele dagen moet het gewenste niveau bereikt zijn. Daarnaast worden alle douchekoppen in de huizen vervangen en worden vrijdagmiddag alle keukenkranen getest. Er zijn nog geen gevallen van legionellabesmetting bekend, maar volgens de gemeente is de kans daarop niet uit te sluiten.

De meeste mensen worden niet ziek na blootstelling aan de bacterie. Voornamelijk ouderen en mensen met een slechte gezondheid lopen het risico ziek te worden. Een besmetting kan dodelijk zijn.

Het water dat hier uit de kraan komt is ook al verdacht warm :S

Dat wordt morgen Spa Blauw halen....


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


acid
Usericon van acid
Posted 20-07-2006 20:25 by acid Profiel van acid

.

[Dit bericht is gewijzigd door acid op 21-07-2006 1:03]


"Jullie stemmen Pechtold!!"


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-07-2006 20:32 by M. Profiel van M.

Bizar.

Ach, een paar eeuwen terug dronken Nederlanders ook de hele dag door bier omdat het water te goor was

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-07-2006 13:49]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 20-07-2006 20:48 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar

Ik moet zeggen dat ik dat een puike oplossing vind


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-07-2006 8:49 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 20 juli 2006 18:46 schreef Jenje het volgende:

Ff checken .. welk jaar leven we ook al weer?

Don't you just love 'em?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-07-2006 9:00 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 21 juli 2006 8:49 schreef Hexegot het volgende:
Don't you just love 'em?
Ik heb dat bericht serieus twee keer moeten lezen om de reden te achter halen waarom die ekrel geweigerd word ...


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 21-07-2006 9:02 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Dronken man snijdt eigen penis af na weddenschap

Uitgegeven: 21 juli 2006 06:32

RIGA - Een dronken Let heeft na een weddenschap zijn eigen penis afgesneden. Dat heeft de televisie in Letland donderdag bericht. De 30-jarige man had in een dronken bui een weddenschap afgesloten met een vriend. Hij zou 1000 lats (1400 euro) krijgen als hij zijn geslacht zou afsnijden. Na zijn daad werd de man hevig bloedend bij een ziekenhuis in Riga afgeleverd met zijn penis in een plastic zakje.

Na een ruim drie uur durende operatie slaagden de artsen erin zes zenuwen weer aan elkaar te hechten. Over vijf dagen blijkt of de operatie goed is verlopen. Het zal nog ruim een half jaar duren voordat kan worden vastgesteld of het lichaamsdeel weer naar alle tevredenheid functioneert, aldus de media. Het is niet duidelijk of de onfortuinlijke man het beloofde geld heeft.


Dear dirty delightful old drunken old days


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-07-2006 9:04 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

zo .. die is dom ..


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 21-07-2006 9:11 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 20 juli 2006 18:46 schreef Jenje het volgende:
Het Hoornbeeck College was donderdag niet bereikbaar voor commentaar.


En vrijdag niet. En zaterdag niet. En zondag zeker niet. En maandag niet. En dinsdag niet.

misschien toch eens wat anders proberen dan de telefoon.



BringerOfLight
Lampekap
Usericon van BringerOfLight
Posted 21-07-2006 9:16 by BringerOfLight Profiel van BringerOfLighthttp://www.nattedozen.nl

<quote>
Dronken man snijdt eigen penis af na weddenschap

Uitgegeven: 21 juli 2006 06:32

RIGA - Een dronken Let heeft na een weddenschap zijn eigen penis afgesneden. Dat heeft de televisie in Letland donderdag bericht. De 30-jarige man had in een dronken bui een weddenschap afgesloten met een vriend. Hij zou 1000 lats (1400 euro) krijgen als hij zijn geslacht zou afsnijden. Na zijn daad werd de man hevig bloedend bij een ziekenhuis in Riga afgeleverd met zijn penis in een plastic zakje.

Na een ruim drie uur durende operatie slaagden de artsen erin zes zenuwen weer aan elkaar te hechten. Over vijf dagen blijkt of de operatie goed is verlopen. Het zal nog ruim een half jaar duren voordat kan worden vastgesteld of het lichaamsdeel weer naar alle tevredenheid functioneert, aldus de media. Het is niet duidelijk of de onfortuinlijke man het beloofde geld heeft.



En de mensen worden dommer en dommer en dommer...... |: (

En dat doktoren ook nog eens zoveel tijd in die mongool hebben gestoken! Heel wat mensen die het beter hadden kunnen gebruiken!

[Dit bericht is gewijzigd door BringerOfLight op 21-07-2006 9:25]


You can either agree with me, or be wrong.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 21-07-2006 9:22 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

ik ben het idd wel eens met het feit dat mensen dommer en dommer worden....en kijk nu eens 2 posts voor jou



BringerOfLight
Lampekap
Usericon van BringerOfLight
Posted 21-07-2006 9:24 by BringerOfLight Profiel van BringerOfLighthttp://www.nattedozen.nl

euhm, ja.....dat was ook een reactie op die post


You can either agree with me, or be wrong.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 21-07-2006 9:26 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

http://www.ad.nl/binnenland/article485167.ece

lees ook die vage reacties...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 21-07-2006 10:09 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

'Oma Krommenie', ik hoop dat u nog veel gelukkige jaren heeft!


Suck my piss


Eiermensch
Staring Through my Eyes That Are Red
Usericon van Eiermensch
Posted 21-07-2006 11:21 by Eiermensch Profiel van Eiermenschhttp://www.last.fm/user/DieEierVonSatan/

Hehe, lullig.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-07-2006 14:31 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Man betrapt bij verdrinken puppies

Uitgegeven: 21 juli 2006 13:12

ZWIJNDRECHT - Een 35-jarige vrouw heeft donderdag een man betrapt die zijn puppies aan het verdrinken was in een sloot in Zwijndrecht. De vrouw belde de politie, waarop de man er in zijn auto vandoor ging. Een puppy kon worden gered, de andere twee zijn verdronken.

Het levende hondje bleef achter in een doos. Het gaat om een kruising tussen een dwergpincher en een chihuahua. De vrouw heeft het hondje gehouden. Ze heeft hem 'Beethoven' genoemd, naar de straat waar hij is gevonden.



Hier kan ik wel zo pissed off van worden he ...


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 21-07-2006 14:33 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Echt, die kerel zouden ze weet ik wat aan moeten doen..


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-07-2006 14:45 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Als ik zoiets zie sla ik die gast direct het water in ...

Bah, en alleen maar omdat ie te lui is om een hond te castreren/steriliseren of om die pups naar een asiel te brengen ...

Zijn piepklein hondjes die erg gewild zijn


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-07-2006 14:49 by Chelman Profiel van Chelman

THE REAL CHE

Onze meest populaire strijder voor de 'rechten van de mens' Che en zijn ware portret, inclusief ruim 150 mensen die hij persoonlijk heeft geëxecuteerd.

...dat introduceert een nieuwe dimensie aan de immer populaire Che T-Shirts.

Edit: De Che aanhngers zijn over het algemeen simpele zielen die een makkelijk behapbaar links-symbool willen hebben. Niet voor niks worden ze Red Mac genoemd.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 21-07-2006 14:52]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-07-2006 14:54 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Café Osama in de Servische hoofdstad Belgrado moet zijn naam wijzigen. De Amerikaanse ambassade, die tegenover het café is gevestigd, was niet zo blij met de naamkeuze en had een klacht bij het stadsbestuur ingediend. Het café probeerde zich nog te verdedigen door te zeggen dat het woord Osama 'afgelegen' betekent in het Servisch-Kroatisch, en dus niks met de terrorist Osama te maken had, maar daar wilde de ambassade niets van weten.


Argh domme amerikanen


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 21-07-2006 16:34 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 21 juli 2006 14:54 schreef Jenje het volgende:
Café Osama in de Servische hoofdstad Belgrado moet zijn naam wijzigen. De Amerikaanse ambassade, die tegenover het café is gevestigd, was niet zo blij met de naamkeuze en had een klacht bij het stadsbestuur ingediend. Het café probeerde zich nog te verdedigen door te zeggen dat het woord Osama 'afgelegen' betekent in het Servisch-Kroatisch, en dus niks met de terrorist Osama te maken had, maar daar wilde de ambassade niets van weten.


Argh domme amerikanen


en dus over de grens..
De ambassade wil het misschien, maar het is de servische overheid die het daadwerkelijk moet gaan afdwingen.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-07-2006 16:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 21 juli 2006 16:34 schreef chriz het volgende:
en dus over de grens..
De ambassade wil het misschien, maar het is de servische overheid die het daadwerkelijk moet gaan afdwingen.
Als Amerikanen smoel hadden gehadden wa shet café nooit wat opgedragen ..


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 21-07-2006 16:39 by Smoochy Profiel van Smoochy

Vertrek Caballo Azteca wederom uitgesteld

Gepubliceerd op 21 juli 2006, 16:18
Laatst bijgewerkt op 21 juli 2006, 16:29

delfzijl - Het vertrek van de Caballo Azteca gaat, naar het zich laat aanzien, weer niet door. Het schip, dat al vier jaar in de haven van Delfzijl ligt, had afgelopen december al moeten uitvaren.


Dat werd toen uitgesteld, omdat het onderhoud van het schip nog niet was afgerond.

Deze week meldde Wagenborg Agency, dat de belangen van de bemanning behartigt, dat de 140 meter lange blikvanger waarschijnlijk vanochtend zou vertrekken. Dat werd met vierentwintig uur uitgesteld, omdat onderdelen en gasolie nog niet waren aangekomen.

Zoals het zich nu laat aanzien, vertrekt het schip ook morgenochtend niet uit Delfzijl. "Er zijn nog geen sleepboten bij ons besteld, en dat moet 24 uur voor vertrek gebeuren," meldt Wagenborg.

Ook Groningen Seaports, dat de haven van Delfzijl runt, hanteert deze limiet. Vierentwintig uur van tevoren moet het vertrek van een schip aangemeld zijn. Ook dat is niet gebeurd.

Toch sluit Wagenborg niet uit dat de Caballo Azteca morgenochtend vertrekt. "Als er nu sleepboten worden besteld voor morgenochtend, dan kunnen we dat best regelen. Maar zoals het er nu uitziet blijft het schip voorlopig in Delfzijl liggen."


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 21-07-2006 16:41 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 21 juli 2006 16:35 schreef Jenje het volgende:
Als Amerikanen smoel hadden gehadden wa shet café nooit wat opgedragen ..


Heb je het er moeilijk mee ja?

De ambassade wil het inderdaad, maar ze hebben in principe niets te willen. Dat de servische overheid voor zoiets buigt (terwijl het gewoon een woord in hun eigen freaking taal is!) is ook pure bullshit.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen