IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws, feitjes, ditjes, datjes en overig gejank Deel DCLXVII Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-08-2006 12:26 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 3 augustus 2006 12:25 schreef attila_de_hun het volgende:
ik ben blij om te merken dat het gebruik van het woord "ridiculisatie" toendertijd door mij zo een diepe indruk heeft gemaakt.
Ridiculiseren = cvlt!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-08-2006 12:27 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 3 augustus 2006 12:25 schreef Jenje het volgende:
Nee, nee, zeker niet, veel van mijn favoriete bands zjin amerikaans, maar vooral het conservatievere deel van dat land heeft volgens mij ene plank voor de kop net zo dik als de vervilting op ijsregens hoofd!
Dat is in Frankrijk, hoe dan ook, veel erger. Maar daar hoor je nooit iemand over klagen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-08-2006 12:27 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 3 augustus 2006 12:26 schreef Misanthrope het volgende:
Ridiculiseren = cvlt!
Moet je ridiculiseren nou niet gaan ridiculiseren. Anders.......




*hitchcock deuntje*


DE LIJST


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-08-2006 12:27 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Nee, niet de lijst!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-08-2006 12:28 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 augustus 2006 12:26 schreef Misanthrope het volgende:
Ridiculiseren = cvlt!


rap!! studeren jij voor je hertentamens!!! (sociale controle is groot op ZM )


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-08-2006 12:28 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 3 augustus 2006 12:27 schreef Misanthrope het volgende:
Dat is in Frankrijk, hoe dan ook, veel erger. Maar daar hoor je nooit iemand over klagen.
Klopt, is ook maar wat je in de pers leest, maar je frietjes anders gaan noemen omdat ze een plan van je niet steunen is toch wel vrij mongoloïde ...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-08-2006 12:29 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 3 augustus 2006 12:28 schreef Jenje het volgende:
Klopt, is ook maar wat je in de pers leest, maar je frietjes anders gaan noemen omdat ze een plan van je niet steunen is toch wel vrij mongoloïde ...
Negerzoen...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-08-2006 12:29 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 3 augustus 2006 12:29 schreef Misanthrope het volgende:
Negerzoen...
Ja Ai know ....


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-08-2006 12:30 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 augustus 2006 12:29 schreef Misanthrope het volgende:
Negerzoen...


dat is toch ietsje anders met echter wel als "rode draad" idd dat het megazielig is.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-08-2006 12:30 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 3 augustus 2006 12:28 schreef attila_de_hun het volgende:
rap!! studeren jij voor je hertentamens!!! (sociale controle is groot op ZM )
Ik kan 2 dingen tegelijk!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-08-2006 12:32 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 3 augustus 2006 12:25 schreef Jenje het volgende:
Nee, nee, zeker niet, veel van mijn favoriete bands zjin amerikaans, maar vooral het conservatievere deel van dat land heeft volgens mij ene plank voor de kop net zo dik als de vervilting op ijsregens hoofd!


Ik ben geen racist ik heb een zwarte vriend. Waar hebben we die eerder gehoord?

Freedom/Frnech Fries hadden geen reet te maken met het conservatisme maar vooral met politiek opportunisme. Het omdopen to Freedom Fries heeft namelijk geen ENKELE andere consequentie anders dan wat medialuitjes die de oorsprokelijke bedenker eens flink in de schijnwerpers zetten. Publicity achieved, mission accomplished.

edit: EDMUND BURKE FTW!

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 03-08-2006 12:33]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-08-2006 12:37 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ah ok, dan is die bedenker gewoon een sneue kneus ...



Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 03-08-2006 14:16 by Myth of Fury Profiel van Myth of Furyhttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

Sekshongerige echtgenote roept politie

Uitgegeven: 3 augustus 2006 13:59
Laatst gewijzigd: 3 augustus 2006 13:59

AKEN - Een 44-jarige vrouw uit het Duitse Aken heeft in de nacht van woensdag op donderdag de politie gebeld omdat haar man (45) al maanden niet aan zijn echtelijke plichten had voldaan. Dit heeft een politiewoordvoerder donderdag laten weten.

De man en de vrouw sliepen al enkele maanden in gescheiden bedden en hadden geen intiem contact. Daarop maakte de vrouw haar man midden in de nacht wakker en eiste seks. Toen de man daar niet op inging, belde zij de politie. De agenten konden niet veel met de ongebruikelijke klacht want zij konden geen strafbaar feit ontdekken, aldus de zegsman.

BRON: www.nu.nl



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-08-2006 14:54 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ah wil em net posten
Geweldig ja

Neuken of de bak in!


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 04-08-2006 8:52 by Stefan Profiel van Stefan

quote:
Vlaamse inbreker bekoopt kraakje met dood

Een 28-jarige man uit het Vlaamse Maasmechelen heeft een inbraakje in zijn woonplaats met de dood moeten bekopen. Hij werd zwaargewond aangetroffen in een steegje. De inbreker werd vermoedelijk betrapt door bewoners en heeft toen een pak slaag gekregen.

De Belgsche politie onderzoekt het overlijden. De Maasmechelaar, bij de politie bekend wegens eerdere diefstallen, had inbrekersmateriaal op zak. Bovendien was hij in het bezit van voorwerpen die hij waarschijnlijk gestolen had.

In Nederland werd in februari van dit jaar ook een inbreker doodgeslagen. De 32-jarige Frankie M. uit Enschede stak 29 keer in op de inbreker die zijn huis binnendrong. Hij werd veroordeeld tot vier jaar celstraf wegens doodslag.


Hopelijk worden deze Belgische helden niet veroordeeld.


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-08-2006 8:55 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

HEERSCH!!
Precies mijn manier. Ik roep al jaren dat als ik ooit eens een inbreker betrap dat ik hem gewoon doodsla en in het kanaal dump. Dikke vette heersch!!


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-08-2006 9:12 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 4 augustus 2006 8:55 schreef varanus het volgende:
HEERSCH!!
Precies mijn manier. Ik roep al jaren dat als ik ooit eens een inbreker betrap dat ik hem gewoon doodsla en in het kanaal dump. Dikke vette heersch!!
.. en dan 4 jaar zitten ..


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-08-2006 9:18 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 4 augustus 2006 9:12 schreef Jenje het volgende:
.. en dan 4 jaar zitten ..


Nee, tis de bedoeling natuurlijk dat je niet wordt gepakt.


spelfout weggehaald...


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 04-08-2006 11:56 by Iskariot Profiel van Iskariot

Hehe, nature strikes back

Zwaardvis
Een meer dan 4 meter lange zwaardvis heeft uit de kust van Bermuda een visser gespietst. De vis sprong uit het water over de boot waar Ian Card stond te vissen. Met zijn vlijmscherpe zwaard doorboorde de vis de borstkas van de man. Gespietst werd hij door de blauwe zwaardvis meegesleurd in het water. Card wist zich uit zijn benarde positie te bevrijden en hield aan het avontuur een vuistgrote wond in zijn borst over.

En het originele artikel:

Fisherman impaled by giant fish as it leapt across boat

A FISHERMAN is recovering after being impaled on the bill of a 14ft blue marlin that leapt over his boat during an international angling tournament off Bermuda.

The 800lb (360kg) fish hit Ian Card with such force that its 3ft spear went through his chest just below his collarbone and knocked him into the sea.

As the fish dived, forcing Mr Card under water, he was able to push himself off the razor-sharp bill and swim to the surface.

His father Alan, 58, the skipper of the commercial angling boat Challenger, said: “The fish was airborne going across the full width of the boat and my son was standing about 8ft from the stern.

“It impaled him with its bill. In one motion, the fish flew across the cockpit and took him out of the boat. He landed about 15ft away. He was under water and had his arms wrapped round the fish as it was pushing him under.

“I lost sight of him for a few seconds. As a father looking at a son who has just been impaled, that is a sight I will never forget.” Mr Card, 32, surfaced 50ft behind the boat with blood pouring from a “fist-sized” wound in his chest. Dennis Benevides, a family friend who was on the boat, called the emergency services and stuffed a towel into the wound to stem the flow of blood.

Mr Card was operated on at the King Edward VII Memorial Hospital in Bermuda, where doctors said he would have died had the bill struck him a few centimetres on either side.

The Cards had been taking part in the Sea Horse Anglers’ Club Bill Fish Tournament and were in calm waters about 15 miles south of Bermuda. Leslie Spanswick, strapped into a fishing chair at the stern of the boat, hooked the fish at 11am on Saturday.

A 14ft fish would normally take up to two hours to reel in, but this marlin leapt over the boat after just ten minutes, while it was still strong.

After it impaled Mr Card, the line was cut, allowing the fish to escape.

The surgeon who treated Mr Card, Christian Wilmsmeier, arrived on the island from Germany only three weeks earlier. He said: “My home town is far away from the sea and normally I do not operate on such injuries. I was impressed by the dangerousness of such a fish.”

Dan Jacobs, the organiser of the tournament, said: “People have been hurt dealing with marlin, but it is very unusual for a fish to leap completely out of the water from behind the boat and come right across it. Ian is very lucky to be alive.”

The Cards are among the most experienced marlin fishermen in the world.

They were the first to hook a marlin weighing more than 1,000lb in Bermudian waters. Alan Card has hooked six of the ten largest blue marlin caught off the island.

The blue marlin, Makaira nigricans, is a huge commercial game fish that can weigh up to 1,800lb and grow to a length of 16ft (5m).


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-08-2006 12:52 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

GORINCHEM - Een 42-jarige man uit Gorinchem heeft in de nacht van donderdag op vrijdag zware brandgewonden opgelopen toen zijn vriendin gloeiendhete zonnebloemolie op zijn gezicht goot. De 40-jarige verdachte is kort na haar daad aangehouden, aldus de politie vrijdag.

Het slachtoffer lag op bed in zijn woning aan de Snijderstraat in Gorinchem toen de vrouw binnenliep en de olie in zijn gezicht gooide. Ze liep vervolgens naar een andere woning in de buurt waar de politie haar aanhield. Ze was dat huis binnengelopen met een mes in haar hand.


Waarom de vrouw tot de daad is gekomen, is nog niet bekend.



Alle vrouwen zijn....juist.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 04-08-2006 12:54 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

Slechte sex?

(edit; die vrouw in het vrhaaltje)

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 04-08-2006 12:58]


Suck my piss


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-08-2006 18:57 by M. Profiel van M.

quote:
'Werkgever mag roker weigeren'

Uitgegeven: 5 augustus 2006 14:45
Laatst gewijzigd: 5 augustus 2006 14:46
BRUSSEL - Europese werkgevers hebben het recht aan hun kant als zij iemand een baan weigeren omdat hij of zij rookt. Zij kunnen niet beschuldigd worden van discriminatie omdat weigeren wegens roken "niet onder de Europese antidiscriminatiewetgeving valt".

Dat heeft Europees Commissaris Vladimir Spidla (Werkgelegenheid en Sociale Zaken), geantwoord op vragen van een Britse europarlementariër, meldde de Financial Times van zaterdag.

Personeelsadvertentie

De vraag of werkgevers het recht hebben om rokers te weigeren was aan de orde gesteld door Catherine Stihler, die van Spidla wilde weten of een personeelsadvertentie van een Iers bedrijf door de beugel kon. Daarin stond dat rokers niet hoefden te reageren.

"De EU-wetgeving verbiedt discriminatie op grond van ras of etnische afkomst, invaliditeit, leeftijd, seksuele oriëntatie en religie en geloof op het werk en ander gebied", aldus Spidla. "Een personeelsadvertentie waarin staat dat rokers niet hoeven te reageren lijkt niet onder een van die verboden gronden te vallen."

Lol, altijd al gedacht, die rookpauzes dat kan niet goed zijn.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-08-2006 19:01 by Chelman Profiel van Chelman

Ik vind het terecht.

Wel vind ik de redenering dat het niet onder de antidiscriminatie artikel vallen echt ENORM krom, maar goed.

Wij hebben nu bij de Rabo een 40-50-jarige gast die besloot om vrouw te worden. Hij is nu met zijn hormonenkuur bezig en daarnaast kleedt hij zich als een wijf en probeert zich zo te gedragen.

Ik kan je vertellen dat zijn aanwezigheid echt een negatieve uitwerking heeft op ons werk en als het aan mij lag werd zo'n vieze flikker op staande voet ontslagen. Maar in de progressieve paradijs EU genaamd mag dat niet. DISCRIMINAZIE!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 05-08-2006 19:02 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

uhmmm, kunnen jullie er niet een beetje om lachen?

lijkt mij juist wel vet!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-08-2006 19:07 by M. Profiel van M.

quote:
Op 5 augustus 2006 19:01 schreef Chelman het volgende:
Ik vind het terecht.

Wel vind ik de redenering dat het niet onder de antidiscriminatie artikel vallen echt ENORM krom, maar goed.

Wij hebben nu bij de Rabo een 40-50-jarige gast die besloot om vrouw te worden. Hij is nu met zijn hormonenkuur bezig en daarnaast kleedt hij zich als een wijf en probeert zich zo te gedragen.

Ik kan je vertellen dat zijn aanwezigheid echt een negatieve uitwerking heeft op ons werk en als het aan mij lag werd zo'n vieze flikker op staande voet ontslagen. Maar in de progressieve paradijs EU genaamd mag dat niet. DISCRIMINAZIE!

Volgens mij wordt zo iemand in bv. Amerika ook niet op staande voet ontslagen, wel? Ik denk dat je wat dit punt betreft wellicht in de verkeerde wereld leeft Ik ben het overigens wel met je eens, waarom vinden mensen het zo nodig om zoveel van hun privé-persoon naar het werk te brengen. Echt, laat je onderschijten door omgebouwde lesbische Przwalski-merries in het weekend, neem een goede douche en houd op maandagmorgen verder je bek over je bizarre hobbies. Geen vuiltje aan de lucht.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen