IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws, feitjes, ditjes, datjes en overig gejank Deel DCLXVII Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-07-2006 14:13 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 3 juli 2006 14:12 schreef Misanthrope het volgende:
Is dat ondemocratisch?
Dat probeerde ik net ook al te zeggen: Dit gaat niet op een on-democratische manier.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 03-07-2006 14:15 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 3 juli 2006 14:12 schreef Misanthrope het volgende:
Is dat ondemocratisch?


Daar heb ik niks over gezegd, of heb jij m'n post geedit Het is manipulatie, maar of dat ondemocratisch is. Ik heb niet de exacte definitie paraat


"This one is older than shit, heavier than time!"


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-07-2006 14:17 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 3 juli 2006 14:15 schreef 0Tolerence het volgende:
Daar heb ik niks over gezegd, of heb jij m'n post geedit Het is manipulatie, maar of dat ondemocratisch is. Ik heb niet de exacte definitie paraat
Waardoor jouw quote van mijn post dus compleet overbodig is?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-07-2006 14:33 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 juli 2006 14:12 schreef Misanthrope het volgende:
Is dat ondemocratisch?


dat is toch een niet zo slimme vraag (en dat nog wel van jou; ik neem dan ook maar aan dat deze vraag ironisch is). Natuurlijk is dat niet democratisch. Democratie lijkt mij acties ondernemen wat de meerderheid wilt (los of je dit nu wel of niet goed vind; lios of deze acties al dan niet "goed" zijn), en niet iets ondernemen gebaseerd op de wil van de peroon of personen die het meeste betaalt. En de VS pretendeert toch echt een democratie te zijn??? (overigens zal het toch ook van staat tot staat verschillen??).

ps net terug van twee weken werken in de jungle van Oostpolen (zonder internet, krant, etc...). men heeft hier ook niet stil gezeten in Nederland heb ik inmiddels wel begrepen.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 03-07-2006 14:33]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-07-2006 14:36 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 3 juli 2006 14:33 schreef attila_de_hun het volgende:
dat is toch een niet zo slimme vraag (en dat nog wel van jou; ik neem dan ook maar aan dat deze vraag ironisch is). Natuurlijk is dat niet democratisch. Democratie lijkt mij acties ondernemen wat de meerderheid wilt (los of je dit nu wel of niet goed vind; lios of deze acties al dan niet "goed" zijn), en niet iets ondernemen gebaseerd op de wil van de peroon of personen die het meeste betaalt. En de VS pretendeert toch echt een democratie te zijn??? (overigens zal het toch ook van staat tot staat verschillen??).

ps net terug van twee weken werken in de jungle van Oostpolen (zonder internet, krant, etc...). men heeft hier ook niet stil gezeten in Nederland heb ik inmiddels wel begrepen.
Als die bedrijven op dergelijke wijze een meerderheid van het volk achter zich krijgen, dan is dat toch democratisch? ALs het volk het er niet mee eens was, zouden ze toch ergens anders op stemmen, of niet stemmen?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-07-2006 14:37 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 3 juli 2006 14:33 schreef attila_de_hun het volgende:
dat is toch een niet zo slimme vraag (en dat nog wel van jou; ik neem dan ook maar aan dat deze vraag ironisch is). Natuurlijk is dat niet democratisch. Democratie lijkt mij acties ondernemen wat de meerderheid wilt (los of je dit nu wel of niet goed vind; lios of deze acties al dan niet "goed" zijn), en niet iets ondernemen gebaseerd op de wil van de peroon of personen die het meeste betaalt. En de VS pretendeert toch echt een democratie te zijn??? (overigens zal het toch ook van staat tot staat verschillen??).

ps net terug van twee weken werken in de jungle van Oostpolen (zonder internet, krant, etc...). men heeft hier ook niet stil gezeten in Nederland heb ik inmiddels wel begrepen.
Gezien de Amerikaanse regering goedkeuring heeft van 'het volk' kan men stellen dat hier democratisch gehandeld wordt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-07-2006 14:38 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Democratie is gay en overrated!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-07-2006 14:50 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 juli 2006 14:36 schreef Misanthrope het volgende:
Als die bedrijven op dergelijke wijze een meerderheid van het volk achter zich krijgen, dan is dat toch democratisch? ALs het volk het er niet mee eens was, zouden ze toch ergens anders op stemmen, of niet stemmen?


nee, veel gebeurt achter de schermen. Was alles maartransparant, dat zou wat zijn(en dat geldt voor wereldwijd) en ik zie niet in hoe de bedrijven een meerderheid van hetvolk achter zich krijgen?? ik snap dat niet goed, wat je hier bedoelt.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-07-2006 14:51 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 juli 2006 14:38 schreef kwelgeest het volgende:
Democratie is gay en overrated!


mogelijk. maar dat heeft niets te maken met "a" zeggen en "b" doen, waar we het dus over hadden.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-07-2006 15:00 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 3 juli 2006 14:50 schreef attila_de_hun het volgende:
nee, veel gebeurt achter de schermen. Was alles maartransparant, dat zou wat zijn(en dat geldt voor wereldwijd) en ik zie niet in hoe de bedrijven een meerderheid van hetvolk achter zich krijgen?? ik snap dat niet goed, wat je hier bedoelt.
Ja, dat alles gebeurt achter de schermen maar rood Nederland heeft het met haar al omvattende intellect door en die domme Amerikanen niet?
quote:
Op 3 juli 2006 14:51 schreef attila_de_hun het volgende:
mogelijk. maar dat heeft niets te maken met "a" zeggen en "b" doen, waar we het dus over hadden.
Waar gebeurt dat dan volgens jou?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-07-2006 15:06 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 juli 2006 15:00 schreef kwelgeest het volgende:
Ja, dat alles gebeurt achter de schermen maar rood Nederland heeft het met haar al omvattende intellect door en die domme Amerikanen niet?

dat weet ik niet, ik ken ze niet allemaal. rapporteer je bevindingen maar als je het ze allemaal gevraagd hebt.
quote:

Waar gebeurt dat dan volgens jou?

wat denk jezelf?? naar de bekende aan het weg vragen??

wat is trouwens "rood nederland"? Ik heb wel eens tulpnebollenveld gezien met mooie rode tulpen. Bedoel je dat??


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-07-2006 15:07 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 3 juli 2006 15:06 schreef attila_de_hun het volgende:


wat denk jezelf?? naar de bekende aan het weg vragen??


Ik ben niet bekend met de weg naar de heilstaat. Verlicht mij.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-07-2006 15:14 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 juli 2006 15:07 schreef kwelgeest het volgende:
Ik ben niet bekend met de weg naar de heilstaat. Verlicht mij.


nee, ik heb geen zin meer in die nonsens discussies vol spitse, gevatte opmerkingen en one-liners, die uiteindelijk tot niets leiden (en volledig nergens op slaan) (heilstaat. ) niks persoonlijks, integendeel zelfs, maar ik vind het verspilling van de tijd geworden. ik kan jou (en andere liberalen hier) niet overtuigen, jij mij niet. Einde discussie dus. Ik kom alleen nog langs om gezellig te buurten. de groeten en veel succes met alles (als ik jou niet meer in een andere categorie tegenkoem)


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-07-2006 15:16 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 3 juli 2006 15:14 schreef attila_de_hun het volgende:
nee, ik heb geen zin meer in die nonsens discussies vol spitse, gevatte opmerkingen en one-liners, die uiteindelijk tot niets leiden (en volledig nergens op slaan) (heilstaat. ) niks persoonlijks, integendeel zelfs, maar ik vind het verspilling van de tijd geworden. ik kan jou (en andere liberalen hier) niet overtuigen, jij mij niet. Einde discussie dus. Ik kom alleen nog langs om gezellig te buurten. de groeten en veel succes met alles (als ik jou niet meer in een andere categorie tegenkoem)
Die discussies zijn juist leuk; En echt liberaal ben ik niet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-07-2006 15:22 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 juli 2006 15:16 schreef kwelgeest het volgende:
Die discussies zijn juist leuk; En echt liberaal ben ik niet.

soms wel, soms niet...(voor mij persoonlijk is het soms moielijk op het internet de grens tussen ludiek en seriesu te ontdekken; ja, ik ben d.o.m. )

en wat dan wel een "wildersiaan" ofzo??

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 03-07-2006 15:24]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-07-2006 15:25 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 3 juli 2006 15:22 schreef attila_de_hun het volgende:
soms wel, soms niet...(voor mij persoonlijk is het soms moielijk op het internet de grens tussen ludiek en seriesu te ontdekken; ja, ik ben d.o.m. )

en wat dan wel een "wildersiaan" ofzo??
Ik ga idd Wilders stemmen. En al claimt Wilders liberaal te zijn ('Kies voor vrijheid'); Ik vind hem niet echt liberaal. De manier waarop hij bv direct inhakte op die pedo partij kan ik niet liberaal noemen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-07-2006 15:26 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Sowieso moeten discussies op fora als deze altijd met een korreltje zout genomen worden. Ik ga er natuurlijk vanuit dat iedereen staat achter wat hij/zij typt/post. Maar er zitten ook veel 'lokkertjes' tussen die met opzet wat ongenuaceerd gebracht worden.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-07-2006 15:40 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 juli 2006 15:25 schreef kwelgeest het volgende:
Ik ga idd Wilders stemmen. En al claimt Wilders liberaal te zijn ('Kies voor vrijheid'); Ik vind hem niet echt liberaal. De manier waarop hij bv direct inhakte op die pedo partij kan ik niet liberaal noemen.

dat heb ik gemist (inhakken). Het zal mij overigens zeer benieuwen hoevel stemmen Wilders bijeen zal krijgen. Ik denk dat zijn "rol"(die van luis-in-de-pels betreffende allochtonen) is overgenomen door Verdonk. Ik denk ook niet dat hij serieus is benaderd als steun voor de VVD/CDA-regering (balkenende II dus)
terwijl de jandoedels van de LPF dit wel voor elkaar kregen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-07-2006 15:43 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 3 juli 2006 15:40 schreef attila_de_hun het volgende:
dat heb ik gemist (inhakken). Het zal mij overigens zeer benieuwen hoevel stemmen Wilders bijeen zal krijgen. Ik denk dat zijn "rol"(die van luis-in-de-pels betreffende allochtonen) is overgenomen door Verdonk. Ik denk ook niet dat hij serieus is benaderd als steun voor de VVD/CDA-regering (balkenende II dus)
terwijl de jandoedels van de LPF dit wel voor elkaar kregen.
Ik gok op drie zetels. De SGP heeft er twee en kwam vorige keer, samen met de Chirstenunie, ook serieus in beeld als coalitie partner.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-07-2006 17:18 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Meditatie als vak op nieuwe school in Lelystad

Uitgegeven: 3 juli 2006 17:09

LELYSTAD - Lelystad krijgt een nieuwe middelbare school waar het vak transcendente meditatie (TM) zal worden gegeven. De circa dertig leerlingen krijgen vanaf volgend schooljaar les in noodgebouwen. Dat maakte een van de initiatiefnemers Sjoerd Vos maandag bekend. TM is een meditatietechniek volgens de leer van Maharishi Mahesh Yogi.

Ook in Amsterdam, Rotterdam, Leeuwarden en Maastricht moeten dergelijke scholen komen. Voor de locatie in Lelystad zijn al voldoende leraren gevonden, weet Vos. Het precieze aantal leerlingen is nog onzeker. "We hebben wel al behoorlijk wat interesse gehad, maar we weten niet precies hoeveel leerlingen we straks hebben."


Ipv dat ze het wis- en natuurkunde niveau in dit land eens gaan bijspijkeren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-07-2006 18:07 by M. Profiel van M.

Dat doen die aziaten toch slim. Zelf keihard wis- en natuurkunde studeren en intussen verveelde europese rich kids laten indutten met transcendentale hippie shit.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-07-2006 18:12 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Die 'hippie shit' deden ze al


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-07-2006 13:38 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Een 37-jarige pelgrim uit Vlaanderen heeft bij aankomst in het Spaanse bedevaartsoord Santiago de Compostela zelf voor een warm onthaal gezorgd. De man wilde zijn schoenen na de enorme wandeltocht namelijk ritueel verbranden, maar veroorzaakte daarbij per ongeluk een flinke bosbrand.

De vonken van zijn brandende schoenen sloegen over op struikgewas, waardoor een stuk bos volledig is afgebrand. De pelgrim is opgepakt en riskeert een boete van 100 euro. Ook heeft hij de nacht van zondag op maandag in een Spaanse cel door moeten brengen. De man zelf wordt niet warm of koud van het gebeuren. Hij ziet de nacht in de cel als "één van de vele herbergen waar ik op mijn tocht heb mogen verblijven".



chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 04-07-2006 13:48 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

100 euro? tering dat ben je ook kwijt voor een flinke avond zuipen



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-07-2006 13:49 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

100 eurie om een bos af te laten branden, koopje


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen