IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws, feitjes, ditjes, datjes en overig gejank Deel DCLXVII Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-07-2006 14:54 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 3 juli 2006 17:18 schreef kwelgeest het volgende:
Meditatie als vak op nieuwe school in Lelystad

Uitgegeven: 3 juli 2006 17:09

LELYSTAD - Lelystad krijgt een nieuwe middelbare school waar het vak transcendente meditatie (TM) zal worden gegeven. De circa dertig leerlingen krijgen vanaf volgend schooljaar les in noodgebouwen. Dat maakte een van de initiatiefnemers Sjoerd Vos maandag bekend. TM is een meditatietechniek volgens de leer van Maharishi Mahesh Yogi.

Ook in Amsterdam, Rotterdam, Leeuwarden en Maastricht moeten dergelijke scholen komen. Voor de locatie in Lelystad zijn al voldoende leraren gevonden, weet Vos. Het precieze aantal leerlingen is nog onzeker. "We hebben wel al behoorlijk wat interesse gehad, maar we weten niet precies hoeveel leerlingen we straks hebben."


Ipv dat ze het wis- en natuurkunde niveau in dit land eens gaan bijspijkeren.


waarom maar aan 1 kant van de mensen werken? meditatie kan zeer goed helpen om je wis en natuurkunde goed te doen

mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit wat iedereen van zijn leven maakt, zolang ik er maar wat van maak.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-07-2006 14:57 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 4 juli 2006 14:54 schreef ElitE het volgende:
waarom maar aan 1 kant van de mensen werken? meditatie kan zeer goed helpen om je wis en natuurkunde goed te doen

mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit wat iedereen van zijn leven maakt, zolang ik er maar wat van maak.
En wie mogen er op draaien voor de kosten die gemaakt worden door het gedeelte vd samenleving die ´niets´ van hun leven maakt....?"


Sowieso zijn je persoonlijke individuele kansen groter in een, economisch, gezonde samenleving.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-07-2006 15:02 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

er worden geen kosten gemaakt, er wordt minder verdiend

geluk hangt af van hoe goed jij het doet tegenover je omgeving, en succes hebben wordt ook vergeleken met je omgeving. Voor je gevoel maakt het niet veel uit. Iemand die in afrika middelbare school afrond is vele malen succesvoller dan iemand die hier van de universiteit afkomt.

bovendien vind ik dat dat soort dingen zelfstandiger ook tot stand kunnen komen, ik ga echt niet studeren omdat ik jullie een plezier wilt doen met mijn geldjes, ik doe dat voor mijzelf. De overheid hoeft toch geen oudertje te spelen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-07-2006 15:09 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 4 juli 2006 15:02 schreef ElitE het volgende:
er worden geen kosten gemaakt, er wordt minder verdiend

geluk hangt af van hoe goed jij het doet tegenover je omgeving, en succes hebben wordt ook vergeleken met je omgeving. Voor je gevoel maakt het niet veel uit. Iemand die in afrika middelbare school afrond is vele malen succesvoller dan iemand die hier van de universiteit afkomt.

bovendien vind ik dat dat soort dingen zelfstandiger ook tot stand kunnen komen, ik ga echt niet studeren omdat ik jullie een plezier wilt doen met mijn geldjes, ik doe dat voor mijzelf. De overheid hoeft toch geen oudertje te spelen.
Mensen met een 'labiel'vakkanpakket en daardoor niet aan de bak komen leiden wel tot koste.

Jou vergelijking kan qua succes wel opgaan maar gaat ie ook op in geluk en welzijn? Ik denk het niet.

En als jij wilt stellen dat studeren puur in eigen belang is dan zouden alle subsidies uit het onderwijssysteem getrokken moeten worden.
Nee; Zo werkt het niet. Natuurlijk studeren jij en ik in principe uit eigen belang maar dat is niet de bedoelling vd overheid. Die organiseren al de voorzieningen echt niet omdat ze ons zo aardig vinden. Nee de overheid wilt de kennis in dit land op een hoog niveau brengen/houden en daar hebben niet alleen de gene met die kennis profijt van maar de gehele samenleving. Als slechts de student de vruchten zou, kunnen, plukken van zijn/haar studie dan was dit een systeem, hier nu in Nederland, verkeerd en zou het ook niet zo werken.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-07-2006 15:31 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 juli 2006 15:09 schreef kwelgeest het volgende:
Mensen met een 'labiel'vakkanpakket en daardoor niet aan de bak komen leiden wel tot koste.


hehe ik zou eens wat meer opzoeken over meditatie dan
er zitten vaak nog veel oosterse zweef gedachten en termen aan, maar voor de rest is het zeker bewezen dat het mensen emotioneel erg sterk maakt, en veel klachten laat verdwijnen.


quote:
Jou vergelijking kan qua succes wel opgaan maar gaat ie ook op in geluk en welzijn? Ik denk het niet.

deze stelling is eigenlijk niet echt te bewijzen natuurlijk, maar ik geloof er wel erg sterk in, zijn ook wel onderzoeken naar geweest die iets in die richting uitwezen. maar ik geloof niet dat wij gelukkiger zijn dan veel afrikaantjes. bij ons is een inbraak misschien net zo ingrijpend als een afrikaantje dat zijn broertje dood ziet gaan. alles draait om gewenning.
kan je natuurlijk ook toepassen op veranderingen in je eigen leven.
maar goed (vrijwel) niet te bewijzen.


quote:
En als jij wilt stellen dat studeren puur in eigen belang is dan zouden alle subsidies uit het onderwijssysteem getrokken moeten worden.
Nee; Zo werkt het niet. Natuurlijk studeren jij en ik in principe uit eigen belang maar dat is niet de bedoelling vd overheid. Die organiseren al de voorzieningen echt niet omdat ze ons zo aardig vinden. Nee de overheid wilt de kennis in dit land op een hoog niveau brengen/houden en daar hebben niet alleen de gene met die kennis profijt van maar de gehele samenleving. Als slechts de student de vruchten zou, kunnen, plukken van zijn/haar studie dan was dit een systeem, hier nu in Nederland, verkeerd en zou het ook niet zo werken.

ja natuurlijk bereik je met je studie ook veel dingen voor de groep, maar dat is niet altijd de beweegreden voor de studerende. en de groep maakt het mogelijk te kunnen studeren.
Maar daarvoor wil ik niet dat ze teveel invloed op mijn vakken pakket hebben.
zo wordt het wel erg moeilijk gemaakt voor huidige VWO leerlingen die maar uit 4 profielen kunnen kiezen, gelukking lag mijn interesse in NT + bio (gelijk 2 profielen) hierdoor kiezen heel veel mensen maar een opleiding die niet bij ze past.
bovendien zie ik verschrikkelijk veel geslaagden die nog niet weten wat ze willen of zomaar een studie kiezen.

waarom kiezen zoveel mensen economie of rechten of psychologie?
veel mensen kiezen economie omdat ze alleen maar denken er geld mee te kunnen verdienen maar met die instelling kom je niet heel erg ver.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-07-2006 16:40 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

De rechtbank in Leeuwarden heeft de 27-jarige Lobat Kumbangulu dinsdag vrijgesproken van zware mishandeling van onder meer een politieman. De verdachte illegaal is met HIV besmet en daarom legde het Openbaar Ministerie (OM) hem zware mishandeling ten laste.

Volgens de rechtbank is de man echter onschuldig omdat hij vlak voor het bijtincident in een discotheek in Leeuwarden vorig jaar nog virusremmers had geslikt. Ook is volgens deskundigen de kans op het overdragen van HIV via bijten klein in vergelijking met bijvoorbeeld seks. De rechtbank heeft Kumbangulu wel veroordeeld tot 308 dagen cel voor het mishandelen van een toiletjuffrouw. Ook is hij voor het attaqueren van de politieagent uit Grou veroordeeld voor mishandeling.

Daarnaast is hij veroordeeld voor verzet bij zijn aanhouding en zijn status als ongewenst vreemdeling. De straf van de man uit Burundi is gelijk aan de tijd die hij in voorarrest heeft gezeten. Hij wordt daarom vrijgelaten en daarna het land uitgezet. De slachtoffers hebben volgens de rechtbank grote emotionele schade geleden door de aanvallen van de verdachte. Zo moest de diender tijden lang zware medicijnen slikken om het eventuele virus in zijn lijf te onderdrukken. Volgens een zegsman van de politie heeft het slachtoffer uiteindelijk geen besmetting aan de beet overgehouden.



En als er nu nog iemand is die volhoudt dat Nederlandse rechters geen stelletje (extreem) linkse pro-neger/crimineel NSBers zijn is dat echt een flinke autist.

@Elite: Reactie op jou vorige post komt nog.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 04-07-2006 16:46 by Nimbus Profiel van Nimbus



Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 05-07-2006 13:24 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 4 juli 2006 16:40 schreef kwelgeest het volgende:
De rechtbank in Leeuwarden heeft de 27-jarige Lobat Kumbangulu dinsdag vrijgesproken van zware mishandeling van onder meer een politieman. De verdachte illegaal is met HIV besmet en daarom legde het Openbaar Ministerie (OM) hem zware mishandeling ten laste.

Volgens de rechtbank is de man echter onschuldig omdat hij vlak voor het bijtincident in een discotheek in Leeuwarden vorig jaar nog virusremmers had geslikt. Ook is volgens deskundigen de kans op het overdragen van HIV via bijten klein in vergelijking met bijvoorbeeld seks. De rechtbank heeft Kumbangulu wel veroordeeld tot 308 dagen cel voor het mishandelen van een toiletjuffrouw. Ook is hij voor het attaqueren van de politieagent uit Grou veroordeeld voor mishandeling.

Daarnaast is hij veroordeeld voor verzet bij zijn aanhouding en zijn status als ongewenst vreemdeling. De straf van de man uit Burundi is gelijk aan de tijd die hij in voorarrest heeft gezeten. Hij wordt daarom vrijgelaten en daarna het land uitgezet. De slachtoffers hebben volgens de rechtbank grote emotionele schade geleden door de aanvallen van de verdachte. Zo moest de diender tijden lang zware medicijnen slikken om het eventuele virus in zijn lijf te onderdrukken. Volgens een zegsman van de politie heeft het slachtoffer uiteindelijk geen besmetting aan de beet overgehouden.



En als er nu nog iemand is die volhoudt dat Nederlandse rechters geen stelletje (extreem) linkse pro-neger/crimineel NSBers zijn is dat echt een flinke autist.

@Elite: Reactie op jou vorige post komt nog.


Knak, dit is echt diep, diep triest...


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 05-07-2006 13:50 by altx Profiel van altx

quote:
Op 4 juli 2006 14:54 schreef ElitE het volgende:
waarom maar aan 1 kant van de mensen werken? meditatie kan zeer goed helpen om je wis en natuurkunde goed te doen
(...)



Waar jij op doelt, noemen ze geen meditatie maar afkijken...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 05-07-2006 14:03 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 3 juli 2006 17:18 schreef kwelgeest het volgende:
Meditatie als vak op nieuwe school in Lelystad

Uitgegeven: 3 juli 2006 17:09

LELYSTAD - Lelystad krijgt een nieuwe middelbare school waar het vak transcendente meditatie (TM) zal worden gegeven. De circa dertig leerlingen krijgen vanaf volgend schooljaar les in noodgebouwen. Dat maakte een van de initiatiefnemers Sjoerd Vos maandag bekend. TM is een meditatietechniek volgens de leer van Maharishi Mahesh Yogi.
[...]


Tja.. Lelystad, lekker wazig stadje. Verbaast me niks!!
Je hebt er zelfs een complete woonwijk waar je alleen mag wonen als je aan trancedente medatitie ofzo doet, te wazig voor woorden.



Information is not knowledge is not wisdom is not truth


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-07-2006 14:07 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Noord-Korea is zich weer eens aan het uitleven. De mensen moeten gras eten maar er is wel geld genoeg voor andere fratsen.

Noord-Korea lanceert zevende raket

Noord-Korea heeft vandaag het zevende projectiel afgevuurd. Eerder schoot Noord-Korea al zes raketten af, waarvan tenminste één Taepodong-2. Dat is een Noord-Koreaanse langeafstandsraket. Deze intercontinentale raket stortte echter na 40 seconden al in de Japanse Zee. De VS zetten hun raketafweersystemen op scherp.

De Russen laten weten dat Noord-Korea nóg meer raketten lanceerde. De Russische generale staf zegt dat ze wel tien lanceringen hebben geregistreerd in het Russische 'Verre Oosten'. De laatste raket die is afgevuurd, is tien minuten in de lucht gebleven. Het zou gaan een om een middellangeafstandsraket.

Een woordvoerder van de Amerikaanse Raketafweerorganisatie zegt tegen CNN dat in totaal elf afweerraketten op scherp staan in Californië en Alaska. Ook de alarmstatus van de Amerikaanse Lucht- en Ruimtevaartcontrole-organisatie NORAD is verhoogd. Noord-Korea wordt 24 uur per dag extra goed in de gaten gehouden. Japan heeft ook de militaire staat van paraatheid verhoogd.




Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 05-07-2006 14:16 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 5 juli 2006 14:07 schreef attila_de_hun het volgende:
Noord-Korea is zich weer eens aan het uitleven. De mensen moeten gras eten maar er is wel geld genoeg voor andere fratsen.



Dat zie je toch wel vaker in dat soort landen en bij dat soort leiders. Wel geld voor militaire speeltjes, maar niet voor de bevolking. Als de bevolking het goed heeft is er niks op tegen om ook een groot defensie apparaat te hebben trouwens.
Ik dacht ook dat er hier laatst een link werd geplaatst naar een forum waarop een of andere rus foto's uit Noord-Korea had geplaatst die hij daar tijdens zijn bezoek had gemaakt.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-07-2006 14:31 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ja klopt erg gave foto's in de stad lijkt het er neit op dat de mensen geld moeten eten, en de wegen en sommige voorzieningen vind ik vrij goed, maar dit was natuurlijk alleen in het gebied waar mensen mochten komen.

ook vag dat er 1 foto was van die rus met prikkeldraad langs de baai en een andere die er ook geweest was waarbij er geen prikkeldraad te zien was

iig kon ik aan de hand van de foto's niet zien of de mensen het er heel erg slecht hadden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-07-2006 15:57 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 5 juli 2006 14:16 schreef Nimbus het volgende:
Dat zie je toch wel vaker in dat soort landen en bij dat soort leiders. Wel geld voor militaire speeltjes, maar niet voor de bevolking.
Idd. Zo ook landen als pakistan en India.
En wie blijven er maar driftig en naief ontwikkelingshulp in die landen pompen...?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 05-07-2006 17:03 by Mikeee Profiel van Mikeee

YOU FUCKING MORONS!!!! HAHAHAHAHA!!!
quote:

Offensief tegen verkeerd tanken

Uitgegeven: 5 juli 2006 15:37
DEN HAAG - Het lijkt te suf voor woorden, maar de ANWB heeft er handenvol werk aan: automobilisten die hun voertuig volgooien met de verkeerde brandstof. Daarom komt de organisatie met de zogenoemde 'Fuel Warner'. Dat is een plastic label waarop in het Nederlands en in een reeks andere talen van populaire vakantielanden staat welke soort benzine, diesel of gas de auto consumeert.

De wegenwacht komt jaarlijks ongeveer 25.000 keer in actie om klanten te helpen die een fout hebben gemaakt aan de pomp. In het buitenland gaat het om enkele duizenden hulpverzoeken van Nederlanders. Dat gebeurt dan met name in Duitsland, België, Luxemburg en in de voormalige Oostbloklanden.

Veel wegenwachters beschikken over apparatuur om ongewenste brandstof ter plaatse uit het systeem te pompen. Niet iedereen ontdekt zijn of haar fout echter op tijd. Rijden op de verkeerde brandstof kan volgens de ANWB leiden tot flinke schade en kosten die bij een garagebedrijf kunnen oplopen tot 5.000 euro.



Net goed. De domsten behoren toch geen auto te rijden. Meer ruimte op het wegdek voor de rest.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-07-2006 17:04 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 5 juli 2006 17:03 schreef Mikeee het volgende:
YOU FUCKING MORONS!!!! HAHAHAHAHA!!!



Net goed. De domsten behoren toch geen auto te rijden. Meer ruimte op het wegdek voor de rest.
Helaas krijgen vrouwen idd ook een rijbewijs


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-07-2006 17:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Bejaarden mishandelen snackbarmedewerker met wandelstok

Uitgegeven: 5 juli 2006 16:50

AMSTERDAM - Twee krasse dames van 82 en 73 jaar zijn woensdagmiddag in Zutphen aangehouden op verdenking van het mishandelen van een snackbarmedewerker met een wandelstok. Ook zouden de bejaarde vrouwen vernielingen hebben aangericht in de cafetaria. Dat meldt de politie.

De vriendinnen waren eerder op de dag te kennen gegeven dat zij niet meer naar binnen mochten omdat zij klanten en personeel van de snackbar zouden lastigvallen. De bejaarden waren het daar hartgrondig mee oneens.


De dames kwamen aan het begin van de middag terug, toen ze iets wilden drinken. Nadat hen werd verteld dat zij niet welkom waren, zou een van hen de medewerker met haar wandelstok een mep hebben gegeven. De ander zou een plant hebben kapotgeslagen en haar woede op de balie hebben afgereageerd. Het Openbaar Ministerie moet bepalen op welke manier de bejaarden worden vervolgd.



Moet niet gekker worden in dit land ...


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 05-07-2006 17:08 by Mikeee Profiel van Mikeee

...maar ook mannen hebben soms hun hoofd vol **** bij het tanken/rijden (werk,zaak,boodschappen,wijf,koters,noemmaarop) en maken daardoor brokken.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-07-2006 17:10 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

maar ... je kunt toch niet elke slang in je auto proppn?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-07-2006 18:05 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

D66 overweegt motie van wantrouwen tegen kabinet

Uitgegeven: 5 juli 2006 17:58

DEN HAAG - D66 overweegt tijdens het debat over de regerinsgverklaring een motie van wantrouwen in te dienen tegen het nieuwe minderheidskabinet Balkenende-III. Fractieleider Lousewies van der Laan heeft dat woensdag gezegd.

Van der Laan wil daarmee duidelijk maken tegen een kabinet met VVD-minister Verdonk (Vreemdelingenzaken) te zijn. "Als de ChristenUnie en de SGP de motie van wantrouwen niet steunen, maken zij daarmee een kabinet met Verdonk mogelijk."




Whahahaha D66 ziet ineens in dat ze nooit meer aan regeren toekomen


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-07-2006 19:25 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Vergeet vd Laan hier nou de LPF?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Nix
Usericon van Nix
Posted 05-07-2006 19:33 by Nix Profiel van Nix



I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 05-07-2006 19:37 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 5 juli 2006 17:06 schreef Jenje het volgende:
Bejaarden mishandelen snackbarmedewerker met wandelstok

Uitgegeven: 5 juli 2006 16:50

AMSTERDAM - Twee krasse dames van 82 en 73 jaar zijn woensdagmiddag in Zutphen aangehouden op verdenking van het mishandelen van een snackbarmedewerker met een wandelstok. Ook zouden de bejaarde vrouwen vernielingen hebben aangericht in de cafetaria. Dat meldt de politie.

De vriendinnen waren eerder op de dag te kennen gegeven dat zij niet meer naar binnen mochten omdat zij klanten en personeel van de snackbar zouden lastigvallen. De bejaarden waren het daar hartgrondig mee oneens.


De dames kwamen aan het begin van de middag terug, toen ze iets wilden drinken. Nadat hen werd verteld dat zij niet welkom waren, zou een van hen de medewerker met haar wandelstok een mep hebben gegeven. De ander zou een plant hebben kapotgeslagen en haar woede op de balie hebben afgereageerd. Het Openbaar Ministerie moet bepalen op welke manier de bejaarden worden vervolgd.



Moet niet gekker worden in dit land ...


geweldig1



Suck my piss


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-07-2006 19:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

racisme tegen ouderen kan NIET


signature


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 05-07-2006 19:39 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 5 juli 2006 19:33 schreef Nix het volgende:



hoezo drankmisbruik? het opdrinken is op zich de bedoeling van het spul



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen