IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Televisie serie topic #2 Vorige pagina | Volgende pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 28-12-2007 10:51 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 18 december 2007 19:14 schreef Lionheart het volgende:
Liefhebbers hier van Californication?


Gave serie inderdaad.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Argh
Usericon van Argh
Posted 28-12-2007 14:16 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 28 december 2007 4:20 schreef Schaep het volgende:
Geniale serie inderdaad. Ik kijk te weinig televisie, maar mijn vader neemt ze altijd op, dus ik heb er toch nog veel van kunnen zien!


Je kunt alles terug zien op www.draadstaal.nl


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 28-12-2007 14:21 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Verrek. Gaaf!


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-12-2007 18:08 by Mark Profiel van Mark

Extras kerst-special En de hele Danny Wallace serie "How to start your own country"


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 28-12-2007 19:01 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Benieuwd naar de komende 24-serie


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 05-01-2008 1:14 by Lionheart Profiel van Lionheart

Sinds eergisteren, donderdag, wordt de BBC serie "7 Ages of Rock" uitgezonden op NED 3 in het programma "Het Uur van de Wolf".

Zeer de moeite waard, temeer omdat de heavy metal ook wordt belicht.

Jammer genoeg worden zulke interessante programma's altijd tieves laat uitgezonden op de publieke omroepen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-01-2008 1:25 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Wanneer is die heavy metal aflevering met Het uur vd wolf uitgezonden? Je kan em nl gewoon streamen op Uitzending gemist.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-01-2008 1:26]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 05-01-2008 1:29 by Lionheart Profiel van Lionheart

Die komt nog.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 05-01-2008 2:11 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 28 december 2007 14:16 schreef Argh het volgende:
Je kunt alles terug zien op www.draadstaal.nl


Ah vet!

Dat zijn de betere tips, dankjewel!


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 06-01-2008 13:50 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Op het moment bezig met het eerste seizoen Heroes. Zeer gave serie dit!


Dear dirty delightful old drunken old days


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-01-2008 21:01 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Vandaag het laatste seizoen van Sopranos afgekeken; wat een briljante serie is het toch...Tony Soprano die afglijdt naar de hel...schitterend!!

Nu alleen nog de film 'Cleaver' zien


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 15-01-2008 21:56 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 5 januari 2008 1:14 schreef Lionheart het volgende:
Sinds eergisteren, donderdag, wordt de BBC serie "7 Ages of Rock" uitgezonden op NED 3 in het programma "Het Uur van de Wolf".

Zeer de moeite waard, temeer omdat de heavy metal ook wordt belicht.

Jammer genoeg worden zulke interessante programma's altijd tieves laat uitgezonden op de publieke omroepen.

Op Canvas (België 2 voor jullie) zenden ze dat ook uit op donderdag, heel interessant


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-01-2008 13:43 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 28 juli 2007 3:39 schreef Argh het volgende:
The Owls are not what they seem


Quote van een tijdje terug, maar ik heb onlangs alles gezien van Twin Peaks. Echt een topserie, alleen de film is toch wat tegen gevallen, met name omdat het in een compleet andere stijl is gemaakt.
In ieder geval, het is een aanrader voor mensen die X-Files kunnen waarderen. De twee zijn toch een beetje met elkaar verbonden, x-files heeft wel het 1 en ander afgekeken van Twin Peaks.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Argh
Usericon van Argh
Posted 17-01-2008 2:38 by Argh Profiel van Argh

De film viel mij ook enigsinds tegen, niet zozeer omdat ik beter ben gewend van Lynch, maar juist omdat de sfeer/setting zoals je al zei compleet anders is! Ineens worden we geconfronteerd met bruut geweld / sex en blootscenes (niet dat ik dit normaliter storend vind, dat even terzijde!) , het plaatsje Twin Peaks wordt totaal anders geportretteerd en het ontbreken van Laura Flynn Boyle als Donna die in de film door een andere actrice wordt gespeeld (juist door de sex/blootscenes (!!)) is ook een doorn in het oog. Misschien was dit wel de originele visie van Lynch, zonder enige restricties maar de magie van de serie ontbreekt! Ook vind ik het jammer dat held Dale Cooper weinig screentime heeft en dat huize Palmer er totaal anders uitziet dan in de serie! Dit geeft je toch het gevoel dat je NIET naar Twin Peaks aan het kijken bent op de één of andere manier!

Toch zijn er genoeg gefreakte scenes die weer een hoop goedmaken en worden er een aantal losse eindjes aan elkaar vast geknoopt, binnenkort alles maar weer eens herzien in ieder geval!


Paar weken geleden de allerlaatste aflevering van de serie "Six Feet Under" bekeken en ik zat toch bijna letterlijk met een brok in mijn keel. 63 afleveringen lang was ik verbonden met de familie Fisher, maar aan alles komt een eind en het kan niet meer dan toepasselijk zijn dat ook "Six Feet Under" eens moet ophouden!

"Everything... Everyone... Everywhere... ENDS"

Helaas kakt de serie behoorlijk in tijdens het 3e en 4e seizoen (halverwege seizoen 4 is er wel een aflevering die de boel weer behoorlijk op de rails zet) en ontbrak de typerende zwarte humor uit de eerderer seizoenen welke plaats moesten maken (welke plaats moesten maken voor zware drama), wat de eerste 2 seizoenen zo geniaal maakten.. toch is het een serie waarbij je veel gaat nadenken over het leven en de dood en heeft me zeker niet onbewogen gelaten (het laatste seizoen is met name in de 2e helft echt zwaarmoedig)! Maar ben blij dat ik de hele reeks gezien heb en zal dit binnen een jaar of wat met veel plezier nogmaals doen!

Tyfus wat een lange post!

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 17-01-2008 3:16]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-01-2008 23:19 by Mark Profiel van Mark

Volgende week begint Reaper op E4. Zenden ze dat ook uit in Nederland? Het is een serie van Kevin Smith (Clerks, Dogma, etc) over een gast wiens ouders zijn ziel hebben verkocht aan de duivel, waarna de duivel hem inzet om meer zielen naar de hel te krijgen. Tot dusverre alleen nog teasers gezien, maar het ziet er erg grappig uit


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 17-01-2008 23:24 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

binnen een kwartiertje Seven ages of Rock op Canvas


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-01-2008 22:11 by Schaep Profiel van Schaep

Ik vind dat Tiffany het minst goed kan zingen, maar ik heb net toch maar op haar gestemd.

Edit: Bij Idols dus.

De leukste vrouw die een boer zocht is ook al uit Boer Zoekt Vrouw gestapt, dus ja...

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 19-01-2008 22:13]


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 19-01-2008 22:21 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

En dan noemen ze mij wansmaak.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-01-2008 22:22 by Schaep Profiel van Schaep



Edit: Charlène zat bij mij op school, vet cool of niet soms!

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 19-01-2008 22:50]


Argh
Usericon van Argh
Posted 21-01-2008 1:46 by Argh Profiel van Argh

Zo, ff het eerste seizoen van Deadwood besteld

grmbl; zie net dat er een boxset van alle 3 seizoenen is veel goedkoper, bestelling maar weer geannuleerd.. nu eerst nog wachten tot het geld is teruggestort ... hahahaha (bol.com) MUH1


[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 21-01-2008 2:00]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 21-01-2008 3:00 by Doomy Profiel van Doomy

What about Spangaz?


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 21-01-2008 6:35 by Kimmey Profiel van Kimmey

Nouja heb het een paar keer gezien maar om het nou een goede serie te vinden is een andere vraag..


Het is de lichtinval ;')


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 21-01-2008 10:09 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 21 januari 2008 1:46 schreef Argh het volgende:
Zo, ff het eerste seizoen van Deadwood besteld

grmbl; zie net dat er een boxset van alle 3 seizoenen is veel goedkoper, bestelling maar weer geannuleerd.. nu eerst nog wachten tot het geld is teruggestort ... hahahaha (bol.com) MUH1



Deadwood is wel gaaf ja.... alle 3 seizoenen al gezien.



Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 21-01-2008 10:25 by Borthulaz Profiel van Borthulaz

Threshold anyone?

Gaaf concept, alleen te amerikaans vind ik.



spectre
Usericon van spectre
Posted 21-01-2008 10:27 by spectre Profiel van spectre

Ik heb de Pilot gezien.. daarna niet meer. Te simpel en niet spannend genoeg


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen