IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Televisie serie topic #2 Vorige pagina | Volgende pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 03-03-2008 17:59 by Argh Profiel van Argh

Overrated serie, dat Lost... kan me niet boeien


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 03-03-2008 19:58 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 3 maart 2008 16:40 schreef Schaep het volgende:
“Echt zo!”, roept Amanda. “Tering, wat erg. Ik ben er stuk van”, zegt Jaap. “22 mei…”, herhaalt Brian rustig. “Voor de zomer zijn we allemaal thuis!”, gaat Amanda verder. “Ik baal ervan dat het stopt”, zegt ook Brian, de enige nog enigzins vrolijke van het stel. Huub slaat zijn handen voor zijn gezicht. Hij en Claire zeggen nog niks. Binnenkort zal er meer informatie volgen over het eindspel. Het staat vast dat dit spannend gaat worden!


Om vochtige ogen van te krijgen, emo tot het met.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 03-03-2008 20:08 by BitchSlap Profiel van BitchSlap



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-03-2008 20:13 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hatsa! niet dat ik een tv heb maar gewoon omdat het kan


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-03-2008 2:40 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 februari 2008 15:30 schreef Chelman het volgende:
En de vader van Jack in de wipstoel...

Heerlijke serie ja


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-03-2008 23:50 by Mark Profiel van Mark

Dexter is ook wel gaaf.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Het Zwijn
frrrrr
Usericon van Het Zwijn
Posted 05-03-2008 0:47 by Het Zwijn Profiel van Het Zwijn

quote:
Op 4 maart 2008 23:50 schreef Mark het volgende:
Dexter is ook wel gaaf.


Ja kut, ik heb het seizoen al uit


Daer morghens was daer grote stanc, ende die darmen worden nauwelic vergadert, ender onder die aarde bedobbet...


Daops
Usericon van Daops
Posted 05-03-2008 10:44 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 3 maart 2008 16:51 schreef moon1976 het volgende:
Ze staan allang op internet...scheelt weer wachten.
Precies, en wat een aflevering weer afgelopen week


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 05-03-2008 10:49 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Ik heb gisteren seizoen 1, 2 en 3 van de xfiles gekregen.

Te gek! Ik vind zoweizo de oude seizoenen stukken beter dan de nieuwe, meer op zichzelf staande verhalen, die af en toe een onderling verband hebben, of af en toe een verhaal wat 3 afleveringen duurt ofzo. De latere seizoenen vond ik al een stuk minder aan, juist omdat het allemaal verband met elkaar hield en te onlogisch werd, en het ontbreken van Mulder op den duur vond ik ook niet echt je van het.

Iemand hier bekend met de serie Supernatural? Ook wel geinig, maar niet meer dan dat.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 05-03-2008 10:59 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

X-files is geniaal, ik heb alle seizoenen! Ik ben momenteel met seizoen III bezig.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 05-03-2008 15:09 by Hagal Profiel van Hagal

Gisteren de eerste aflevering van Life gezien, die was wel gaaf. Wel een serie die ik wat vaker ga proberen te kijken. Leuke acteur ook


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 05-03-2008 15:11 by Lionheart Profiel van Lionheart

8 Simple Rules... for Dating My Teenage Daughter vind ik best leuk.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 05-03-2008 20:47 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 4 maart 2008 23:50 schreef Mark het volgende:
Dexter is ook wel gaaf.


Ja wanneer komt er een nieuw seizoen?


"This one is older than shit, heavier than time!"


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-03-2008 2:47 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 4 maart 2008 2:40 schreef ZelThoR het volgende:
Heerlijke serie ja

Oh man, oh man, net aflevering 5 gekeken, wederom fantastisch. Hoe bizar dat zo'n serie die weigert antwoord te geven op vragen die al seizoenen lang onbeanwoorwoord blijven het presteert om en nieuwe vragen op te werpen en zeer prettig kijkbaar blijven. In vorige seizoenen, en vooral seizoen 2, was het sons wat zwak door te veel vertraging en te weinig ontwikkeling, maar nu in seizoen vier wordt de aandacht weer volop vastgehouden! En dat terwijl er concreet niets meer of minder verklaard wordt, bizar bizar bizar. Er zit echt geweldige regie en 'beeldvorming' achter deze serie, respect.

Stiekem ook nog aflevering 6 kijken dan maar


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-03-2008 21:51 by MMayo Profiel van MMayo

Dat nieuwe grenzeloos verliefd ofzoiets ga ik vanavond eens kijken:

http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6934005

Niet ivm het programma zelf, maar omdat ik Jordanie herkende uit de reclamestukjes. Met name de stad Petra, ik wil dat wel weer graag zien (ik hoop op mooie beelden van die stad).


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 19-03-2008 1:16 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 5 februari 2008 1:44 schreef Schaep het volgende:
Ik vind Baby Te Huur vét leuk.


Jaaaaa! Haha, ik stiekem ook... Jammer dat het nu afgelopen is .

Anyway OT: momenteel volg ik Lost nog, wel vanaf de dvd box, dus nu bezig met seizoen 3.
Verder Criminal Minds, Prison Break, The 4400 (maar dat schijnt opeens stop gezet te zijn in Amerika?) en verder volg ik hier en daar nog wat (waar ik nu niet op kom).


..."Hate can only create more hate"...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 09-04-2008 21:31 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Nieuw seizoen Ranking the Stars in de maak
BNN en Paul de Leeuw werken aan een derde serie van Ranking the Stars. De opnames voor het nieuwe seizoen beginnen op 6 mei. Dit maakte Paul, die door een blogger wordt beschouwd als 'pedofiel', vanochtend bekend in de radioshow van Edwin Evers.

Aan de nieuwe serie doen tien bekende Nederlandse vrouwen mee, zoals Bridget Maasland, Patty Brard en Tatjana 'buurman wat doet u nu?' Simic. In het programma moeten de BN'ers elkaar ranken aan de hand van vragen als "Wie gaat het meest vreemd?"en "Wie is er het eerst ontmaagd?". Diezelfde vragen worden ook aan het Nederlandse publiek gesteld. De winnaar is de BN'er die het meest overeenkomt met het Nederlandse publiek.

Aan de eerste serie Ranking the Stars deden tien bekende vrouwen mee zoals Sophie Hilbrand, Georgina Verbaan en Katja Schuurman. In de tweede serie was het de beurt aan tien bekende mannen, zoals Ruud de Wild en Filemon Wesselink. Het is nog niet bekend wanneer de nieuwe serie op de buis te zien zal zijn.



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 09-04-2008 22:28 by broer konijn Profiel van broer konijn

da's heeeel goed nieuws

kijkt iemand trouwens nog Peking express??

vinden wij ten huize konijn errug leuk


Herman van de bakker


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 09-04-2008 22:51 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Mevrouw tegenpartij kijkt wel. Meneer tegenpartij kijkt af en toe een stukje mee, maar heeft nu eenmaal erg weinig geduld.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 09-04-2008 23:39 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 9 april 2008 21:31 schreef De Tegenpartij het volgende:
Nieuw seizoen Ranking the Stars in de maak
BNN en Paul de Leeuw werken aan een derde serie van Ranking the Stars. De opnames voor het nieuwe seizoen beginnen op 6 mei. Dit maakte Paul, die door een blogger wordt beschouwd als 'pedofiel', vanochtend bekend in de radioshow van Edwin Evers.

Aan de nieuwe serie doen tien bekende Nederlandse vrouwen mee, zoals Bridget Maasland, Patty Brard en Tatjana 'buurman wat doet u nu?' Simic. In het programma moeten de BN'ers elkaar ranken aan de hand van vragen als "Wie gaat het meest vreemd?"en "Wie is er het eerst ontmaagd?". Diezelfde vragen worden ook aan het Nederlandse publiek gesteld. De winnaar is de BN'er die het meest overeenkomt met het Nederlandse publiek.

Aan de eerste serie Ranking the Stars deden tien bekende vrouwen mee zoals Sophie Hilbrand, Georgina Verbaan en Katja Schuurman. In de tweede serie was het de beurt aan tien bekende mannen, zoals Ruud de Wild en Filemon Wesselink. Het is nog niet bekend wanneer de nieuwe serie op de buis te zien zal zijn.




Wat is er zo leuk aan dat progamma?


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 09-04-2008 23:52 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

X-Files.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-04-2008 13:10 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 9 april 2008 23:39 schreef Lionheart het volgende:
Wat is er zo leuk aan dat progamma?


Ken je paul de leeuw? Vind je 'em leuk? (belangrijk) Vind je het lachen als "bekende" Nederlanders onder invloed van wat glaasjes champagne domme en minder domme uitspraken doen, die paul dan weer genadeloos afstraft met rake opmerkingen? Dan is het wat voor jou.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 10-04-2008 18:27 by broer konijn Profiel van broer konijn

quote:
Op 10 april 2008 13:10 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ken je paul de leeuw? Vind je 'em leuk? (belangrijk) Vind je het lachen als "bekende" Nederlanders onder invloed van wat glaasjes champagne domme en minder domme uitspraken doen, die paul dan weer genadeloos afstraft met rake opmerkingen? Dan is het wat voor jou.


Jij kunt gerust stukjes in de tv gids schrijven

treffend samengevat


Herman van de bakker


Draconian
Doomtrooper
Usericon van Draconian
Posted 10-04-2008 18:29 by Draconian Profiel van Draconian

Dexter!



Gister seizoen 2 afgekeken en ik kan niet wachten op seizoen 3. Het derde seizoen komt september dit jaar, als het goed is.


Are you forever - loss of purpose in a passive life. Are you forever - pale, regarded as a waste of time.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 10-04-2008 20:13 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 10 april 2008 13:10 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ken je paul de leeuw? Vind je 'em leuk? (belangrijk) Vind je het lachen als "bekende" Nederlanders onder invloed van wat glaasjes champagne domme en minder domme uitspraken doen, die paul dan weer genadeloos afstraft met rake opmerkingen? Dan is het wat voor jou.


Ben wel fan van Paul de Leeuw ja, vind zijn programma's top, maar dat Ranking the Stars komt bij mij wat te popie jopie en te gemakkelijk over.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen