IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : your worst nightmare Volgende pagina
Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 13-01-2002 1:25 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

wat is je engste nachtmerry ?? de mijne zonder pik wakker worden

--- edit ---
ff spelfouten gefixd

[Dit bericht is gewijzigd door Paul op 14-01-2002 17:20]


Godverdommen..


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 13-01-2002 1:25 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

ow zoiets als dit bestaat (denk ik) al


Godverdommen..


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 13-01-2002 1:26 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Volgens mij bestaat dit topic nog niet.

Mijn ergste nachtmerrie: Wakker worden en erachter komen dat mijn haren zijn afgeknipt.


the only pleasure is pain


Fire
Usericon van Fire
Posted 13-01-2002 1:27 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 13 januari 2002 1:25 schreef Pandaemonaeon het volgende:
ow zoiets als dit bestaat (denk ik) al
Er bestaat al wel een droom topic, maar ik hoop dat dit leuke horror verhaaltjes op gaat leveren, geen slowchat topic!



Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 13-01-2002 1:28 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2002 1:26 schreef Vampire_girl het volgende:
Volgens mij bestaat dit topic nog niet.

Mijn ergste nachtmerrie: Wakker worden en erachter komen dat mijn haren zijn afgeknipt.






Godverdommen..


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 13-01-2002 1:30 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

ik heb ook wel eens gehad een droom (nadat ik resident evil 1 had gespeeld) dat de hele wereld zombie was op my en me moeder en vader na.. en toen kwam het kleedje van ALLADIN me te hulp enz enz en toen liep ik naar binnen en toen zij me moeder "kijk pimmie(me kat)" en toen keek ik en toen draaide die ze kop heel sloom om en toen zag ik een soort zombie kat.. en toen schrok ik wakker..


lijkt niet zo eng.. maar was het wel en ik was nog maar 9 jaar

[Dit bericht is gewijzigd door Pandaemonaeon op 13-01-2002 1:31]


Godverdommen..


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 13-01-2002 5:29 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 13 januari 2002 1:26 schreef Vampire_girl het volgende:
Volgens mij bestaat dit topic nog niet.

Mijn ergste nachtmerrie: Wakker worden en erachter komen dat mijn haren zijn afgeknipt.




idd, na 7 jaar sparen zou ik dat behoorlijk KUT vinden....



Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 13-01-2002 12:22 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Mijn ergste nightmare ???

Wakker worden zonder kleding naast Anneke Grúnloh




[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 13-01-2002 12:23]


Wiegen Meister !


SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 13-01-2002 13:15 by SilentSinner Wijzig reactieProfiel van SilentSinnerQuote dit bericht

nou ik heb zo'n droom die elke keer weer terug komt en ik heb em al van af mn 7de jaar ofzo. dan hebk in die droom zeg maar een route uitgeplant om naar huis te gaan en dan raak ik de weg kwijt en kom nooit thuis.vaak ook in een enge sphere..aghja wat me meer freaked opt moment is mn fantasy...door de dag kank me beelden voorstellen:heel realistisch:creepy shit zoals een tijger die me vanachter bespringt en mn guts opeet...daar schrik je echt wel van als je dood normaal de straat door loop en opeens zo'n beeld voor je ziet. bah. im disturbed me thinks


" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 13-01-2002 13:58 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

die droom heb ik ook wel eens.. alleen hij komt steeds terug maar ik weet niet zeker of ik het ooit heb gedroomt.. ik herriner me die droom nog 100%.. ik liep met een kerel die ik kan door het bos en in eens ben ik by een huis (naast de auto weg A1 alleen het huis bestaat niet) en daar woont een meisje die verkering wil en alles alleen in die droom zag die moeder van het meisje er uit als MA FLODDER en die wou niet dat ik met haar nam.. en toen na 2 uur in die droom gooide die moeder een ninja ster naar me en was ik dood.. en ging ik naar het zieken huis enzo.. dat meisje is heel verdrietig en doet zelfmoord en later merkt die moeder ook dat ze verkeerd zat en tekent een raar teken op de muur en steekt het huis in de fik en pleegt zelf moord.. ik word later wakker in het ziekenhuis en denk SHIT en ren snel naar dat huis en als ik daar aankom zie ik dat er een raar teken op de muur staat en het meisje aan een stuk touw(om haar neK) hangen en die moeder is spoorloos.. en toen werd ik wakker met tranen in me ogen.. MAFE DROOM HE! die heb ik al 3 keer gehad.. maar steeds een beetje anders


Godverdommen..


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 13-01-2002 18:18 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

he ik had vorige week zo enge droom, dat ik gelijk niet meer alleen durfde te slapen, toen heb ik maar een vriendin gebeld om te vragen of die zou komen (mijn ouders zijn het weekend meestal niet)
Mijn droom, ik zat zoals gewoonlijk in de woonkamer en alle stroom viel uit en ik zag heel de tijd iemand naar mijn kijken, maar ik weet niet wie of waar het vandaan kwam toen ging ik weer zitten en hoorde ik de deur rammelen en hele boel enge geluiden. toen moest ik in mijn droom huilen en toen werd ik wakker.

Ik heb zo soort droom al van dat ik klein ben dat er iemand naar me loop te kijken als ik op de bank zit en dat ik de deur hoor rammelen

en als ik niet slaap,heb ik dat gevoel ook als ik de woonkamer ben, dan lijkt het net of het weer gebeurt en dan hoor ik en zie ik alles weer en dan ben ik altijd nog even bang en moet ik weleens huilen.
ik ben al een paar keer verhuisd maar ik heb dat nog altijd


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-01-2002 18:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Was denk ik afgelopen week, op zich was de droom niet zo erg.

Ik was bij Shera en ging in mijn eentje haar hondje uit laten (dat beessie is zo lief. Bij het kruispunt gaat ie mooi zitten zoals het hoort, maar net voor er een auto aankomt breekt zomaar de lijn en rent hij onder een auto .. dood.
Was al niet erg leuk ..

Maar ik vertel dat dus 2 dagen later tegen Nadine .. en die had diezelfde nacht bijna dezelfde droom, ook dat Whappie (het hondje) dood ging ..
Kippevel had ik ...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 13-01-2002 18:23 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

hm ik droom niet vaak (dat ik het herinner dan) maar ik ga heel vaak dood in mn dromen, op allerlei manieren best klote, gelukkig ben ik me wel vaak bewust dat het een droom is maar toch, dat moment dat het gaat gebeuren is toch altijd weer eng hoor, ook als ik al weer weet dat het zo'n droom is en weet wat er gaat gebeuren, dat ik dus weer staks dood ga, ehm heel raar iig


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-01-2002 18:27 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Eigenlijk is dit vreemd. Ik hoor wel vaker dat mensen op dezelfde tijd ongeveer hetzelfde dromen. Of dat ze het gevoel dat ze hadden in hun droom niet van hun af kunnen schudden in de "echte" wereld. Ik heb bijvoorbeeld wel eens gehoord van mensen die in hun droom een klap op hun hoofd krijgen en wakker worden met koppijn.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 13-01-2002 18:49 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2002 1:25 schreef Pandaemonaeon het volgende:
wat is je engste nachtmerry ?? de mijnen zonder pik wakker worden
whahahahahaha is dat een nachtmerrie....misschien moet je juist blij zijn hehehe


zo, dat was mijn beurt dan weer


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-01-2002 19:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2002 18:23 schreef FireFox het volgende:
hm ik droom niet vaak (dat ik het herinner dan) maar ik ga heel vaak dood in mn dromen, op allerlei manieren best klote, gelukkig ben ik me wel vaak bewust dat het een droom is maar toch, dat moment dat het gaat gebeuren is toch altijd weer eng hoor, ook als ik al weer weet dat het zo'n droom is en weet wat er gaat gebeuren, dat ik dus weer staks dood ga, ehm heel raar iig


ik ben geen holistisch therapeut of zo maar ik ben er wel van overtuigd dat dromen iets beteken. van iets onbenulligs tot iets belangrijk. gelukkig is het nooit letterlijk wat "je dromen je vertellen" maar meestal symbolisch. zo kan ddod gaan mogelijk worden opgevat als iets afsluiten in je leven al is het bijvoorbeeld maar dat je een nieuwe broek ga kopen en een oude weggooit. (denk ik ten minste)


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-01-2002 19:53 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 13 januari 2002 18:49 schreef sickheaddread het volgende:
whahahahahaha is dat een nachtmerrie....misschien moet je juist blij zijn hehehe


makkelijk praten, jij wordt ieder dag zo wakker


Je moeder.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 13-01-2002 20:31 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 13 januari 2002 1:26 schreef Vampire_girl het volgende:
Volgens mij bestaat dit topic nog niet.

Mijn ergste nachtmerrie: Wakker worden en erachter komen dat mijn haren zijn afgeknipt.

Volledig met je eens, wanneer het bij mij zou gebeuren zou het eerst zijn van , dan van en dan van en niet , wat veel leuker is. Een andere worst nightmare zou zijn dat mijn computer zijn harddisk eens volledig crasht, dus geen C en geen D-drive nie meer, al mijn tekeningen kwijt en enorm veel muziek

Uw dienaar
Beli


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 13-01-2002 21:16 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Zonder ding of zonder haar wakker worden lijken me allebei ook best wel eng. Ik vind het altijd heel eng als ik droom dat ik val, dat ik dan wakker schrik, uit mijn bed val, en dat ik dan denk dat ik echt aan het vallen ben. Klinkt misschien een beetje vaag maar beter kan ik het ook niet uit leggen.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-01-2002 21:43 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Mijn engste droom (één keer gehad, en ik hoop nooit weer).

Ik sta op een station, bij een parkeergarage of zoiets, en een witte auto rijdt de garage in... en alles is 'eng', rare sfeer. En dan plotseling, is alles weg en lig ik in bed, ik ben in mijn slapende lichaam. Mijn ogen zijn dicht, mijn hart klopt langzaam, alleen IK BEN KLAARWAKKER. Ik wil eens diep ademhalen en DAT KAN NIET, ik heb geen controle over m'n eigen ademhaling. Ik wil mijn been bewegen en dat kan niet, mijn lichaam slaapt en beantwoord niet aan de bevelen die mijn geest het geeft. Ik WIL mezelf naar bewustzijn toe en werd met een schreeuw wakker...


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 13-01-2002 21:55 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Was een combinatie van een nachtmerrie en echte gebeurtenis. Mijn vrouw lazerde op haar kont (gelukkig) van de trap af met de nodige herrie toen ze zwanger was van mijn dochter en op een of andere manier combineerde ik dat met een droom (wat precies weet ik niet meer, maar ze waren de pijp uit). Ik gaf een enorme schreeuw die volgens mij de buren ook nog hebben gehoord. Ik heb ongeveer 3 kwartier nodig gehad om bij te komen.verry scary dus.


Bazzio Attacks!!!


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 13-01-2002 22:03 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Ik heb wel eens een droom die onbewust doorloopt in een nachtmerrie over geesten e.d. Maar voordat die merrie begint krijg ik op de een of andere manier de keuze om door te merrien of wakker te worden.
Ik heb beide opties wel eens 'gekozen' (in m'n slaap) en bij de ene word ik vrolijk wakker en als ik door droom krijg ik een ranzige nachtmerrie.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 13-01-2002 22:05 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2002 19:40 schreef attila_de_hun het volgende:
ik ben geen holistisch therapeut of zo maar ik ben er wel van overtuigd dat dromen iets beteken. van iets onbenulligs tot iets belangrijk. gelukkig is het nooit letterlijk wat "je dromen je vertellen" maar meestal symbolisch. zo kan ddod gaan mogelijk worden opgevat als iets afsluiten in je leven al is het bijvoorbeeld maar dat je een nieuwe broek ga kopen en een oude weggooit. (denk ik ten minste)

hmm ik ben me van niets bewust, maar ik moet idd weer eens nieuwe broeken kopen, maar 't is ook niet zo dat ik elke dag droom, als ik droom (t me herinner dan) is t vaak zo droom,(1 keer per week ongeveer)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


HagratH
Usericon van HagratH
Posted 13-01-2002 22:38 by HagratH Wijzig reactieProfiel van HagratHQuote dit berichthttp://hagrath.cu2.nl

Doof worden... dat lijkt me heel erg... en mijn handen niet meer goed kunnen gebruiken... dus geen meer


Please give blood. Vampires are an endangered species!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 13-01-2002 22:44 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Doof of kaal zijn dat zouden idd twee hele enge dromen zijn ja...

Ik heb wel enkele nachtmerries gehad maar die ben ik allemaal vergeten . Was meer zoiets van "Huh? Ow, was maar een droom... *verder pitten... snurk*"


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 13-01-2002 22:56 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 13 januari 2002 21:43 schreef Dwaallicht het volgende:
Mijn engste droom (één keer gehad, en ik hoop nooit weer).

Ik sta op een station, bij een parkeergarage of zoiets, en een witte auto rijdt de garage in... en alles is 'eng', rare sfeer. En dan plotseling, is alles weg en lig ik in bed, ik ben in mijn slapende lichaam. Mijn ogen zijn dicht, mijn hart klopt langzaam, alleen IK BEN KLAARWAKKER. Ik wil eens diep ademhalen en DAT KAN NIET, ik heb geen controle over m'n eigen ademhaling. Ik wil mijn been bewegen en dat kan niet, mijn lichaam slaapt en beantwoord niet aan de bevelen die mijn geest het geeft. Ik WIL mezelf naar bewustzijn toe en werd met een schreeuw wakker...
Klinkt bekend. Ik heb meerder malen gedroomd dat ik dus op wou staan 's ochtends en ik wakker was, maar dat ik niet kon bewegen. Op een gegeven moment lijkt het of je opstaat, maar alles draait en plots val je terug en is alles zwaar. Klote is dat. Heb het ook een keer gehad dat dit gebeurde, en dat ik daarna in mijn droom wakker werd. Dus ik "denk" Ha, wakker! en dan blijkt het dat ik me nog niet kan bewegen...

Vaak krijg ik nachtmerries als ik op mijn buik slaap. Dus ga ik maar op mijn rug liggen. Nadeel is alleen dat ik beter op mijn buik in slaap kan vallen.



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen