IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : 14 september 2006: Enslaved+ Zyklon + Vreid in 013 Vorige pagina
Shadows & Rain
Usericon van Shadows & Rain
Posted 15-09-2006 15:59 by Shadows & Rain Wijzig reactieProfiel van Shadows & RainQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2006 9:56 schreef NecRobert het volgende:
hoe was Enslaved hoe was Enslaved hoe was Enslaved???


Enslaved was heersch

Alleen jammer dat we weg moesten voor de toegift


celtic_winter
Usericon van celtic_winter
Posted 15-09-2006 18:01 by celtic_winter Wijzig reactieProfiel van celtic_winterQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2006 10:09 schreef Mark Z het volgende:
Erg gaaf concert, Vreid vond ik ook erg goed.



zeker!

schipper mag ik overvaren


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 16-09-2006 3:32 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 15 september 2006 9:56 schreef NecRobert het volgende:
hoe was Enslaved hoe was Enslaved hoe was Enslaved???


Heerschend. De moeite van het land doorkruisen waard.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Shadows & Rain
Usericon van Shadows & Rain
Posted 16-09-2006 15:34 by Shadows & Rain Wijzig reactieProfiel van Shadows & RainQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2006 18:01 schreef celtic_winter het volgende:
zeker!

schipper mag ik overvaren


"And now we are going to play a typical Dutch song.."


mararie
Usericon van mararie
Posted 18-09-2006 15:19 by mararie Wijzig reactieProfiel van mararieQuote dit bericht

enslaved was weer geweldig. heeft iemand de setlist?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-09-2006 15:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ja, enslaved heeft die denk ik


mararie
Usericon van mararie
Posted 18-09-2006 16:15 by mararie Wijzig reactieProfiel van mararieQuote dit bericht

dat denk ik ook, maar wil gewoon de volgorde van de nummers weten ze speelden...


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 18-09-2006 16:39 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 18 september 2006 15:19 schreef mararie het volgende:
enslaved was weer geweldig. heeft iemand de setlist?


Heb het wel, maar niet waar ik nu zit. Zal 't later wel even voor je posten.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 18-09-2006 20:07 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Fusion of sense & earth
Path to vanir
Isa
The voices
For lenge siden
Essence
Return to yggdrasill
Ruun

Violet dawning
Slaget i skogen bortenfor


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-09-2006 20:08 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

no more! no more!

Godver, wat had ik hier graag bij willen zijn


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-09-2006 20:17 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 18 september 2006 20:08 schreef NecRobert het volgende:
Godver, wat had ik hier graag bij willen zijn

+1


Nog 8-5 verloren ook nog godverdomme


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


mararie
Usericon van mararie
Posted 19-09-2006 16:27 by mararie Wijzig reactieProfiel van mararieQuote dit bericht

bedankt Y Draig Goch!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 30-09-2006 17:38 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Sinds woensdagnacht terug en eindelijk bijgekomen....wat een feest een kleine 3 weken lang. Hoogtepunten waren het optreden en de afterparty in Slovenie, het optreden in Parijs, de zeer speciale afterparty in Budapest, de afterparty in Keulen, Berlijn en Munchen, de bezichtiging van Budapest, de luxe 20-persoons nightliner dubbeldekker voor ons vijven alleen hahaha, het optreden in Strassbourg, de merchandise verkoop in Parijs, de vriendelijkheid van de mensen in Slovenie, "Jotunblod" en "Fenris" van Enslaved tijdens de laatste 3 optredens.
Dieptepunten waren de opkomsten en fans in Duitsland, onze buschauffeur die mij in the middle of Budapest ergens uit de bus heeft gegooid waardoor ik een 16-uur durende treinreis van Budapest naar Nederland kon maken...de lul. Hij die ook Vreid verkeerd afzette op het vliegveld waardoor de band het vliegtuig bijna miste
Komend jaar weer een dikke week met Vreid mee door west Europa en een kleine 6 weken met Enslaved mee door Amerika


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 30-09-2006 17:56 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 30 september 2006 17:38 schreef Hub de Gallier het volgende:
Sinds woensdagnacht terug en eindelijk bijgekomen....wat een feest een kleine 3 weken lang. Hoogtepunten waren het optreden en de afterparty in Slovenie, het optreden in Parijs, de zeer speciale afterparty in Budapest, de afterparty in Keulen, Berlijn en Munchen, de bezichtiging van Budapest, de luxe 20-persoons nightliner dubbeldekker voor ons vijven alleen hahaha, het optreden in Strassbourg, de merchandise verkoop in Parijs, de vriendelijkheid van de mensen in Slovenie, "Jotunblod" en "Fenris" van Enslaved tijdens de laatste 3 optredens.
Dieptepunten waren de opkomsten en fans in Duitsland, onze buschauffeur die mij in the middle of Budapest ergens uit de bus heeft gegooid waardoor ik een 16-uur durende treinreis van Budapest naar Nederland kon maken...de lul. Hij die ook Vreid verkeerd afzette op het vliegveld waardoor de band het vliegtuig bijna miste
Komend jaar weer een dikke week met Vreid mee door west Europa en een kleine 6 weken met Enslaved mee door Amerika
hey te gek man

maar waarom zette de chauffeur je eruit?



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 30-09-2006 18:11 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hij was al vanaf de eerste dag aan het eikelen. Hij heeft ons in London 2 uur in de regen laten staan op straat omdat hij wilde slapen en dus niet naar de zaal wilde komen rijden om ons op te halen. In Budapest wilde hij rechtstreeks naar huis en dus niet de route rijden die was afgesproken. Toen ook nog eens bleek dat hij niet eens mij op het treinstation wilde afzetten heb ik een aanvaring gehad met hem. Hij heeft zijn baas gebeld en van hem over de kloten gekregen en te horen gekregen mij op de afgesproken plek af te zetten. Met tegenzin is hij naar het station gereden maar in werkelijkheid heeft hij mij opzettelijk ergens midden in de stad afgezet, mij doen geloven dat we bij het station waren. Zodra ik uitgestapt was ging hij er meteen vandoor en voordat ik in de gaten had niet op de goede plek te zijn was hij al te ver weg.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


celtic_winter
Usericon van celtic_winter
Posted 30-09-2006 18:29 by celtic_winter Wijzig reactieProfiel van celtic_winterQuote dit bericht

hahaha, dat is zooooooo sneu he


R.
Usericon van R.
Posted 30-09-2006 18:35 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 30 september 2006 17:38 schreef Hub de Gallier het volgende:
Sinds woensdagnacht terug en eindelijk bijgekomen....wat een feest een kleine 3 weken lang. Hoogtepunten waren het optreden en de afterparty in Slovenie, het optreden in Parijs, de zeer speciale afterparty in Budapest, de afterparty in Keulen, Berlijn en Munchen, de bezichtiging van Budapest, de luxe 20-persoons nightliner dubbeldekker voor ons vijven alleen hahaha, het optreden in Strassbourg, de merchandise verkoop in Parijs, de vriendelijkheid van de mensen in Slovenie, "Jotunblod" en "Fenris" van Enslaved tijdens de laatste 3 optredens.
Dieptepunten waren de opkomsten en fans in Duitsland, onze buschauffeur die mij in the middle of Budapest ergens uit de bus heeft gegooid waardoor ik een 16-uur durende treinreis van Budapest naar Nederland kon maken...de lul. Hij die ook Vreid verkeerd afzette op het vliegveld waardoor de band het vliegtuig bijna miste
Komend jaar weer een dikke week met Vreid mee door west Europa en een kleine 6 weken met Enslaved mee door Amerika


Heb jij geen werk o.d?


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 30-09-2006 18:53 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Jawel, normale 40-urige werkweekbaan maar kreeg onbetaald verlof

Bij deze enkele fotoos:


Budapest


Parijs


Wederom Parijs


Afterparty Budapest


Nog meer afterparty Budapest


Tjokkefoll in Budapest hahaha


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-09-2006 18:54 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Hey sta je daar met Vreid te zuipen?

ow wacht ik zie nu dat dit het Enslaved/Vreid topic is ipv het fototopic

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 30-09-2006 18:57]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 30-09-2006 18:58 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

We hebben heel wat afgezopen tijdens de afterparties....buiten dat werd er weinig tot niks gezopen van alcohol...te vermoeiend haha, zelfs voor mij.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 30-09-2006 19:06 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2006 20:07 schreef Y Draig Goch het volgende:
Fusion of sense & earth
Path to vanir
Isa
The voices
For lenge siden
Essence
Return to yggdrasill
Ruun

Violet dawning
Slaget i skogen bortenfor
Tijdens de laatste 3 shows is Essence vervangen door Jotunblod en Fenris, beiden van Frost


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 30-09-2006 19:46 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Argh.
Frost heerscht.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-10-2006 21:34 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Een Italiaanse kennis heeft een gallery gemaakt met een gedeelte van de tourfotoos...zie hier de link:

http://xoomer.alice.it/val_spada/

Momenteel is zij nog bezig met een gallery met de Enslaved fotoos....word vervolgt dus

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 13-10-2006 21:35]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-10-2006 19:53 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Bij deze de link met Enslaved fotoos

http://xoomer.alice.it/val_spada/enslaved/



[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 15-10-2006 20:14]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen