IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : De eerste(serieuze) muziek die je luisterde.. Vorige pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-09-2004 14:41 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ome Henk.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 11-09-2004 14:56 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2004 14:41 schreef Schaep het volgende:
Ome Henk.


Geniaal!


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 11-09-2004 14:58 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Mijn eerste 'serieuze' muziek was overigens Guano Apes, Skunk Anansie (vind ik allebei nog steeds leuk) en Korn (saaaaaai)...


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 11-09-2004 15:37 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Het schijnt trouwens dat de muziek die je het eerste hoorde het laatste vergeet. Als je dement bent ofzo..


~ By the fallen one I shall arise ~


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 11-09-2004 15:58 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2004 15:37 schreef Ishtar het volgende:
Het schijnt trouwens dat de muziek die je het eerste hoorde het laatste vergeet. Als je dement bent ofzo..


Dus als ik 89 ben zit ik met popliedjes uit 1996 in m'n hoofd? Hopelijk is er tegen die tijd een algemene euthanasiewet ingevoerd...


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 11-09-2004 21:57 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

quote:
Op 11 september 2004 15:58 schreef Hexegot het volgende:
Dus als ik 89 ben zit ik met popliedjes uit 1996 in m'n hoofd? Hopelijk is er tegen die tijd een algemene euthanasiewet ingevoerd...


Ik help het je hopen.


~ By the fallen one I shall arise ~


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 11-09-2004 22:37 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Doe Maar/U2/The Smiths vrij snel daarna Jimi Hendrix, Velvet Underground, Joy Division, The Stooges, etc. doorstromend naar de seventies hardrock Led Zeppelin/Black Sabbath/Deep Purple en King Crimson,

pas vrij laat naar de metal alhoewel Metallica/Slayer/Entombed/Megadeth al wel in mijn kast stonden begin jaren 90 en toen ja....

de grunge.......................ik had en heb alles van Mudhoney/Melvins/Mother Love Bone tot de bekende shit Nirvana/Soundgarden/Primus, etc......

nu ben ik allesvreter, eigenlijk altijd al geweest, behalve top 40 shit en housetrance prut....



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-09-2004 22:43 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2004 22:37 schreef Spirit In Black het volgende:
de grunge.......................ik had en heb alles van Mudhoney/Melvins/Mother Love Bone tot de bekende shit Nirvana/Soundgarden/Primus, etc......



Die heerschen dan ook allemaal extreem hard.

quote:

nu ben ik allesvreter, eigenlijk altijd al geweest, behalve top 40 shit en housetrance prut....



Ik ook. Alleen luister ik ook naar de goede dingen die in de TOP40 draaien en de goede housetrance prut.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 11-09-2004 22:49 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2004 22:43 schreef Chelman het volgende:


Ik ook. Alleen luister ik ook naar de goede dingen die in de TOP40 draaien en de goede housetrance prut.


ik heb het dus over de ECHTE prut....van die dertien in een dozijn riedeljes met dreun....

ik ben meer liefhebber van de experimetele elektronische dancemuziek en dan niet allemaal vage shit..


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 12-09-2004 9:08 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2004 22:49 schreef Spirit In Black het volgende:
ik heb het dus over de ECHTE prut....van die dertien in een dozijn riedeljes met dreun....

ik ben meer liefhebber van de experimetele elektronische dancemuziek en dan niet allemaal vage shit..


Venetian Snares!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-09-2004 17:57 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

m'n eerste CD was Red Hot Chili Peppers - Californication en later ook SOAD. RHCP luister ik heel soms nog weleens


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-09-2004 17:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

dat is 2 jaar geleden ofzo ...

welk klie kom jij uit??


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-09-2004 17:59 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

californication komt uit 1999, en ik heb hem in begin 2002 gekocht.

Ik luister nog niet zo lang muziek omdat ik weinig muziek (op de radio) leuk vond.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 12-09-2004 18:00]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen