IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : King Diamond Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-11-2010 17:43 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Is hij nog zo groot als zijnde artiest? (geen verstand van)

De verkoop van zijn laatste cd's is toch net al te best meer? De hoogtijdagen lag toch wel bij de eerste 3 platen, dacht ik.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 12-12-2010 0:34 by Spearhead Profiel van Spearheadhttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

quote:
Op 12 november 2010 15:55 schreef Mutilator het volgende:


Gezien King's leeftijd, conditie en staat van dienst, lijkt het me dat hij vrnl festivals gaat headlinen.


Voorlopig niet lijkt me:
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=150748



Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 12-12-2010 9:03 by Forever After Profiel van Forever After



Als ie maar niet stilletjes Ronnie achterna gaat.


 


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 12-12-2010 11:02 by Staalman Profiel van Staalman

Misschien moet hij dan maar stoppen met zijn 26jarige vrouw... op zijn leeftijd is dat gewoon gevaarlijk!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-12-2010 15:30 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Damn...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 13-12-2010 16:27 by Bub Profiel van Bub

Ik schrok zojuist aardig. Ik lees het nieuws zojuist en ben net thuis van een weekendje weg.

Gelukkig is de operatie zoals ik het begrijp goed gelukt...en nu een paar maanden complete rust.
Die kunnen er ook nog wel bij na de hernia problemen.

Zou King nu ook doorgaan met roken??

Hoe dan ook...het duurt mischien wat lang maar ik verwacht uiteindelijk wel weer een te gekke studio plaat.



bub


Grutte Pier
Usericon van Grutte Pier
Posted 13-12-2010 17:17 by Grutte Pier Profiel van Grutte Pier

King en Queen zijn beide gestopt met roken.
Bypass operaties zijn zware operaties maar vandaag de dag wel bijna lopende band werk.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-12-2010 17:32 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 13 december 2010 17:17 schreef Grutte Pier het volgende:
King en Queen zijn beide gestopt met roken.




?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 13-12-2010 17:44 by Forever After Profiel van Forever After







 


Grutte Pier
Usericon van Grutte Pier
Posted 13-12-2010 17:53 by Grutte Pier Profiel van Grutte Pier

Je vat 'em, zo met dat snorretje lijken ze wel wat op elkaar
Toch hopen dat we hem (King) nog een keer op een podium terug zien.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-12-2010 17:56 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

56 jaar en dan dit al. :/


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 13-12-2010 18:49 by Bub Profiel van Bub

quote:
Op 13 december 2010 17:32 schreef De Tegenpartij het volgende:
?

Gisteren gepost door King zijn vrouw, op het Mercyful Fate / King diamond forum:
(ik las het zojuist)

quote:
Livia Zita
We both stopped smoking, completely.





bub


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 13-12-2010 19:00 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 13 december 2010 16:27 schreef Bub het volgende:
Hoe dan ook...het duurt mischien wat lang maar ik verwacht uiteindelijk wel weer een te gekke studio plaat.




Zou er maar niet meer op rekenen. Zijn beste werk maakte hij in de jaren 80 en begin jaren 90. Daarna klonk wat routinematig en werd zn stem er ook niet bepaald beter op.

Desalniettemin toch erg geschrokken van dit nieuws, King blijft een icoon.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 13-12-2010 19:13 by Bub Profiel van Bub

quote:
Op 13 december 2010 19:00 schreef flebbie het volgende:
Zijn beste werk maakte hij in de jaren 80 en begin jaren 90. Daarna klonk wat routinematig en werd zn stem er ook niet bepaald beter op.



Ik vind zijn platen als The Puppet Master of een Give Your Soul...Please anders een dikke prima.
Als je die beschouwt als routine matig...dan heb je ze naar mijn mening toch te oppervlakkig beluisterd.

Alweer een tijd geleden (laatste Europese tour) maar de laatste keer dat ik King live zag was in Tilburg en de dag daarvoor in Hellendoorn.
Zijn stem was prima!


bub


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 13-12-2010 19:21 by Forever After Profiel van Forever After

Ik heb destijds inderdaad in Tilburg ook genoten van het optreden van King D.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 13-12-2010 19:21]


 


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 13-12-2010 19:54 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 13 december 2010 19:13 schreef Bub het volgende:
Ik vind zijn platen als The Puppet Master of een Give Your Soul...Please anders een dikke prima.
Als je die beschouwt als routine matig...dan heb je ze naar mijn mening toch te oppervlakkig beluisterd.

Alweer een tijd geleden (laatste Europese tour) maar de laatste keer dat ik King live zag was in Tilburg en de dag daarvoor in Hellendoorn.
Zijn stem was prima!


Jij bepaalt of ik wel of niet goed heb geluisterd? EnHeb je die remake van Evil gehoord?



Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-12-2010 20:23 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 13 december 2010 18:49 schreef Bub het volgende:
Gisteren gepost door King zijn vrouw, op het Mercyful Fate / King diamond forum:
(ik las het zojuist)






Ok, had niet het gehele stuk geluisterd.

Die opnieuw opgenomen versie vond ik ook niet bepaald geweldig.

Nou heb ik de beste man zowel met king diamond als met mercyful fate best een paar keer live gezien, maar live viel hij imo waar ik iig was altijd tegen. Dat deed niets af aan het feit dat ik alle keren kompleet uit m'n dak ging, doch dit terzijde.

Net dat optreden waar jullie het over hadden, daar ben ik dan weer niet geweest, hehe.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 13-12-2010 20:51 by Bub Profiel van Bub

quote:
Op 13 december 2010 19:54 schreef flebbie het volgende:
Jij bepaalt of ik wel of niet goed heb geluisterd? EnHeb je die remake van Evil gehoord?




Gezien je mening dat die laatste platen volgens jouw routine matig zijn terwijl ze dit dus niet zijn.
Ik ben geneigd te zeggen: ja.


En die remake zoals jij dat noemt kan ik ja. Ik heb de 12".
En ik vindt deze prima wat betreft King zijn zang.
Persoonlijk heb ik wel de voorkeur en dan bedoel ik het nummer op zich, voor het origineel.


bub


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 14-12-2010 2:45 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 13 december 2010 20:51 schreef Bub het volgende:
En die remake zoals jij dat noemt


Niet zoals ik dat noem, het is gewoon een remake. Met erg slechte vocalen van King. Als je die beschouwt als prima... dan heb je naar mijn mening toch te oppervlakkig beluisterd.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-12-2010 9:51 by bastianus Profiel van bastianus

Ik hoop maar dat de King niet te radicaal met roken stopt, en het geen krentenbollenfuif wordt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-03-2011 21:08 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

KING DIAMOND Completes Cardiac Rehabilitation Program - Mar. 14, 2011

Livia Zita, the 26-year-old wife of 54-year-old Danish heavy metal singer King Diamond (real name: Kim Bendix Petersen; MERCYFUL FATE, KING DIAMOND) — who underwent open-heart triple-bypass surgery last November — has issued the following update:

"Some of you have been asking for an update on King's health, so I thought I'll write what's been going on.

"King has just finished his cardiac rehabilitation program this past Friday, and graduated with flying colors. Thanks to the wonderful people at the rehab center, his exercise regimen helped him gain a lot of muscle, and start on the road of building up good endurance.

"We will start regular exercises now to get the endurance up to nice levels.

"The examinations by his heart surgeon and cardiologist revealed that his health is steadily improving, and they all expect him to feel better than ever, 15 years younger than he really is.

"I am immensely proud of what he has achieved in these short three months, stopped smoking entirely, changed diet and doing regular exercise among other things.

"I cannot say anything certain about when he will be back working on King Diamond-related things, but he is looking forward to finishing the DVDs eventually, and he is most certainly not stopping music.

"I hope this information was helpful. I can honestly say that his progress has been nothing short of amazing. He is the strongest person I know. He would also like to extend his huge gratitude to all of you, for your absolutely amazing support. It has really meant a lot to him.

"Enjoy his cardiac rehabilitation 'graduation' picture below."

A video update from King Diamond — which was filmed by Germany's Rock Hard magazine on September 27, 2010 in King's homebase of Frisco, Texas — can be viewed below.

KING DIAMOND's video for the song "Give Me Your Soul" can be viewed below. The band's first clip in 17 years was shot in September 2007 with director Bill Schacht from video company Aestheticom, which has previously worked with DIO, ALICE COOPER and DREAM THEATER, among other artists. Speaking to MTV.com, the group's frontman/namesake — who was suffering from a herniated disc at the time — said about the video shoot, "They limited what I had to do, of course, so I only did one day of shooting for 90 minutes, but just standing there moving a little bit in the full outfit was very difficult. And afterwards, I got one of those sharp attacks of pain that I hadn't had in a month and a half. The only thing I can compare it to is a really super-bad toothache or earache. And afterwards, I was like, 'OK, I'm not ready [to tour] yet.' "

KING DIAMOND received a Grammy nomination in the "Best Metal Performance" category for the track "Never Ending Hill" off the group's latest album, "Give Me Your Soul … Please".

"Give Me Your Soul ... Please" entered the Swedish national chart at position No. 28. The CD also landed at No. 58 on the Danish chart (the second highest new entry on the chart behind VELVET REVOLVER).

"Give Me Your Soul ... Please" sold 4,500 copies in the United States in its first week of release to debut at position No. 174 on The Billboard 200 chart.







The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-03-2011 21:45 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 25-04-2011 22:52 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Ik heb net op bol.com een 2dvd van King besteld, genaamd Abigail. Kent iemand deze dvd? Bub, misschien jij?

Productinformatie
King Diamond - Abigail
Uitvoering Dvd, 2 disks Regio2
Verpakking Amaray
Oorspronkelijke productie USA
Releasedatum 30 juni 1990
EAN 0016861811723


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 25-04-2011 23:14 by Bub Profiel van Bub

Nee, het zegt mij niets.

Ik heb eerlijk gezegd het idee dat dit gewoon de cd is die je besteld hebt met de bonus dvd, live Zweden.
Helaas zijn er maar 3 live nummetjes op die hele bonus dvd.

King heeft nooit een officiele dvd uitgebracht, ook niet in de USA.
Releasedatum 30 juni 1990...
Hier klopt iets niet.
Foute info van Bol.com lijkt mij.



bub


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-04-2011 23:21 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen