IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : King Diamond Vorige pagina | Volgende pagina
antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 27-11-2003 20:09 by antipop Profiel van antipop

meesterlijke plaat,is inderdaad net niet zo goed als abigail II maar zit er niet ver onder.Vooral nmr's als the ritual,christmas en het afsluitende living dead zijn top!!En ik blijf erbij dat andy la rocque een meester gitarist is (wat ben ik positief zeg )


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 27-11-2003 20:10 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ja ja ja, ik heb mijn excuses al aangeboden


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 27-11-2003 20:13 by antipop Profiel van antipop

hehe,was een geintje hoor,no hard feelings


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 27-11-2003 21:51 by Gunman Profiel van Gunman

Hahaa, weer zo'n album dat je van begin tot einde vasthoudt.

Ik wil die man absoluut eens live meemaken.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-12-2003 18:22 by Snagger Profiel van Snagger

quote:
Op 20 oktober 2003 20:10 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
Van abigail: arrival
"We know You've come to inherit what's Yours...The Mansion
Take our advise and go back on this night
If you refuse 18 will become 9...Oh No"
Oh 18 is 9

[THEME: Andy. SOLO: Mike.]
Jonathan laughed and said "Get out of My way"
"I don't believe a word You say"
The 7 horsemen disapeared into the night
and said "Someday You'll need our help my friend"

I think poor Jonathan was scared

18 is actually 9...It stuck in his mind


Kan iemand mij misschien vertellen wat de achterliggende gedachte van 18 is actually 9 vertellen, want ik weet niet zeker wat ermee bedoeld wordt?


Abigail is 18

Een geboorte duurt 9 maanden. 2 x 9 = 18 maar Abigail deed er maar 9 maanden over om 2 keer geboren te worden.


Ik, Wil Schuurman


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 02-12-2003 18:40 by Airwolf Profiel van Airwolf

goeie plaat die nieuwe


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 02-12-2003 19:29 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

De laatste klassieker van King was me dunkt 'The Eye'. Ik zie dat sommigen Abigail II de beste plaat vinden sinds 'The Eye'. Persoonlijk vind ik 'House of God' zijn sterkste plaat na 'The Eye'. 'The Graveyard' is mijn minst favoriete plaat en 'Fatal Portrait' is zowaar het beste wat King ooit gedaan heeft.
Enfin, de nieuwe is erg goed, meesterlijk zelfs, maar minder goed dan 'House of God' en 'Abigail II'. 'House of God' had ongelofelijk sterke melodieën die zich direct in je hoofd vastzetten. De laatste twee hebben dat m.i. een stuk minder.
Desalniettemin heeft King weer een dijk van een plaat uitgebracht natuurlijk. Alleen, wanneer komt er nog eens wat van Mercyful Fate uit. '9' was echt geniaal. De beste plaat sinds de reünie.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 02-12-2003 19:33 by kleine Micha Banaan Profiel van kleine Micha Banaan

quote:
Op 2 december 2003 18:22 schreef Snagger het volgende:
Abigail is 18

Een geboorte duurt 9 maanden. 2 x 9 = 18 maar Abigail deed er maar 9 maanden over om 2 keer geboren te worden.


ok dit is een verklaring waar ik mee uit de voeten kan.
Danke schön


And my marlboro light


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-12-2003 21:20 by Snagger Profiel van Snagger

quote:
Op 2 december 2003 19:29 schreef Count Usher het volgende:
De laatste klassieker van King was me dunkt 'The Eye'. Ik zie dat sommigen Abigail II de beste plaat vinden sinds 'The Eye'. Persoonlijk vind ik 'House of God' zijn sterkste plaat na 'The Eye'. 'The Graveyard' is mijn minst favoriete plaat en 'Fatal Portrait' is zowaar het beste wat King ooit gedaan heeft.
Enfin, de nieuwe is erg goed, meesterlijk zelfs, maar minder goed dan 'House of God' en 'Abigail II'. 'House of God' had ongelofelijk sterke melodieën die zich direct in je hoofd vastzetten. De laatste twee hebben dat m.i. een stuk minder.
Desalniettemin heeft King weer een dijk van een plaat uitgebracht natuurlijk. Alleen, wanneer komt er nog eens wat van Mercyful Fate uit. '9' was echt geniaal. De beste plaat sinds de reünie.



Ik ben echt van mening dat "House of God" een stuk minder is als de laatste twee. Abigail II bevatte een sfeertje wat mij echt prima bevalt, zelfs meer dan op de nieuwe. Abigail II blijft mijn favoriet sinds voodoo (dat vind ik dus ook een meesterlijk album, wel iets anders dan je van King gewend bent). Mijn favorieten blijven Abigail & Conspiracy, maar eigenlijk vind ik Fatal Portrait, Them en The Eye minstens net zo goed!


Ik, Wil Schuurman


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 07-12-2003 15:06 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

Iemand die mij kan helpen aan de versie van "Radar Love" door KD?


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 07-12-2003 15:15 by Snagger Profiel van Snagger

staat op King Diamond & Black Rose - 20 years ago...

kom maar even online


Ik, Wil Schuurman


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 07-12-2003 15:17 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 7 december 2003 15:15 schreef Snagger het volgende:
staat op King Diamond & Black Rose - 20 years ago...

kom maar even online


Ik ben online, maar zie jou niet....
Nieuwe emailadres?


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 07-12-2003 15:28 by Snagger Profiel van Snagger

jeps

klaassen_voornaam@hotmail.com is mn nieuw adres, als je mn voornaam nog weet hehe..


Ik, Wil Schuurman


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 11-03-2004 22:23 by venom rules Profiel van venom ruleshttp://..

King Diamond Rules net als mercyful fate ik ken helaas niet zo veel van mercyful fate maja . wie heeft trouwens die cd covers van abigail voodoo en them getekent die zij SUPER vet .
trouwens het nummer "the trees have eyes rules die clibs van KD zijn ook wel leuk helaas heb ik ze verwijderd van mijn computer omdat ze van zon slechte kwalitijd waren


..


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 12-03-2004 18:06 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 11 maart 2004 22:23 schreef venom rules het volgende:
King Diamond Rules net als mercyful fate ik ken helaas niet zo veel van mercyful fate maja .


maja, ga dan maar eens rap wat meer van mercyful fate zoeken.


Oud Vuil.


Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 12-03-2004 18:10 by Morbidaeth Profiel van Morbidaeth

quote:
Op 11 maart 2004 22:23 schreef venom rules het volgende:
King Diamond Rules net als mercyful fate ik ken helaas niet zo veel van mercyful fate maja . wie heeft trouwens die cd covers van abigail voodoo en them getekent die zij SUPER vet .
trouwens het nummer "the trees have eyes rules die clibs van KD zijn ook wel leuk helaas heb ik ze verwijderd van mijn computer omdat ze van zon slechte kwalitijd waren

nou.. weten we dat ook weer


wuust robuust


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-03-2004 18:44 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 11 maart 2004 22:23 schreef venom rules het volgende:
wie heeft trouwens die cd covers van abigail voodoo en them getekent die zij SUPER vet .

als je de echte cd of LP in je bezit had (ipv mp3) dan had je gewoon in het boekje kunnen lezen wie daar verantwoordelijk voor is.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 12-03-2004 18:51 by altx Profiel van altx

quote:
Op 12 maart 2004 18:44 schreef spectre het volgende:
als je de echte cd of LP in je bezit had (ipv mp3) dan had je gewoon in het boekje kunnen lezen wie daar verantwoordelijk voor is.


Boekje? He, wattes?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-03-2004 18:55 by spectre Profiel van spectre

on topic, ik ben zeer blij met de nieuwe plaat van de heer diamond... de beste in tijden, ik vindt zelfs dat hij kan concureren met het oude werk.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 12-03-2004 18:58 by altx Profiel van altx

quote:
Op 12 maart 2004 18:55 schreef spectre het volgende:
on topic, ik ben zeer blij met de nieuwe plaat van de heer diamond... de beste in tijden, ik vindt zelfs dat hij kan concureren met het oude werk.


Ik weet niet wat het is, maar persoonlijk vind ik van King Diamond solo de nieuwere platen het beste, terwijl ik van Mercyful Fate juist de oudere platen veel beter vind dan de nieuwe.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 12-03-2004 18:58 by Immortella Profiel van Immortella

Verdomme, wat is die nieuwe plaat toch lekker!! Vooral het nummer 'Darkness'


..."Hate can only create more hate"...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-03-2004 19:58 by Snaack Profiel van Snaack

[negatief geluid in het topic, dat is ook nodig ]

Ik ben dus een van die mensen die de "zang" van King Diamond niet kan verdragen.

Muzikaal gezien vind ik het wel aardig, maar KD zelf, argh, ik kan mijn lachen gewoon niet bedwingen als ik dat gejammer hoor.



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 12-03-2004 20:08 by altx Profiel van altx

quote:
Op 12 maart 2004 19:58 schreef Snaack het volgende:
[negatief geluid in het topic, dat is ook nodig ]

Ik ben dus een van die mensen die de "zang" van King Diamond niet kan verdragen.

Muzikaal gezien vind ik het wel aardig, maar KD zelf, argh, ik kan mijn lachen gewoon niet bedwingen als ik dat gejammer hoor.




Ik vind zelf het mooie van zijn zang dat net als ik dat hoge stemmetje een beetje irritant begin te vinden, hij weer overschakelt naar laag. Als je dat afzet tegen de gemiddelde powermetal-castraatzanger, dan vind ik KD toch een stuk beter aan te horen.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 12-03-2004 20:29 by Gunman Profiel van Gunman

Ik moet toegeven dat bepaalde passages in "Abigail" iets weg vind hebben van een Miss Piggy die zich in een bui van ultieme woede op iemand gooit

Maar het past wel. En waarom zou dat allemaal eens geen lach mogen teweegbrengen? Horror is ook lachen, dus met het concept achter zijn platen past een beetje hilariteit perfect.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 12-03-2004 20:38 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

mja, zo is het met de king. love him or hate him.

zelf hoor ik hem het liefst zingen met zijn "normale" zangstem. zoals bijv het couplet van"evil. i was born on the cemetary etc.

met die licht, overslaande stem.

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 12-03-2004 20:39]


Oud Vuil.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen