IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Auteur:
Topic : Mp3 resizer
BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 18-07-2006 5:49 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

waar kan ik ergens een mp3 resizer downloaden?
heb me suf gezocht op google, maar krijg steeds dezelfde "mp3resizer" waarvan mn trail version al verlopen is..het blijkt dat er werkelijk geen andere te vinden is dan deze


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 18-07-2006 7:05 by Mikeee Profiel van Mikeee

Wat wil je eigenijk doen dan?
1) De MP3's die je hebt editten en stukken eruit knippen/MP3's aan elkaar vastplakken?
2) Of diezelfde MP3's gewoon "kleiner" danwel "groter" maken door de bitrate te verminderen/verhogen?

Als het om (2) gaat raad ik je dat ten stelligste af. Het heet "transcoding" en het VERNEUKT de muziek finaal.
Heb je ooit die reclame van Interpolis gezien waar het oude mannetje zijn zwartgeblakende muur schoon wil schrobben? Nou, DAT doe je in feite met de muziekkwaliteit. Niet doen. Je oren zullen je dankbaar zijn. Rip liever je CD's opnieuw.



Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 18-07-2006 8:11 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Een plek om te beginnen over de 'size' van mp3's?? Ik rip mijn cd's met audiograbber met de lame decoder versie 3.93, VBR bitrate 0, high quality en joint stereo. Dit zijn specificaties die wat mij betreft zorgen voor perfecte geluidskwaliteit, maar het kost je wel ong. 90 MB per uur muziek.

Iemand zijn ervaringen?


Dear dirty delightful old drunken old days


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-07-2006 8:14 by Snaack Profiel van Snaack

Dit lijkt me een buitengewoon geschikt topic om hier verder over te discussiƫren.

*klikk!11*


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen