![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
![]() [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 27-08-2006 17:52] ![]() |
|
brrrr, evil ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
ook al ergens mp3's te beluisteren? ![]() |
|
waarom hebben zoveel bands altijd van dat lelijke photoshop artwork ![]() Je moeder. ![]() |
|
Wat betekent legeon eigenlijk? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
uhm grey, was het je opgevallen dat dat andere topic in concerten stond? ![]() en kijk nog eens naar die flyer? ![]() -edit: ja dus ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 27-08-2006 17:54] Je moeder. ![]() |
|
Dus had ik het beter andersom kunnen doen denk je? ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
haha, ja, ik dacht dat ik hem juist goed geplaatst had ![]() maareh, je bent uiteraard welkom om een bezoekje te komen brengen! Hopelijk meteen de start van weer veel Metal in het voormalige Park 3 ![]() |
|
quote:Volgens mij mocht dat topic prima open blijven ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
idd, was gewoon een concertaankondiging zoals alle andere concerten... Je moeder. ![]() |
|
quote:...die hebben een locatie, een datum en álle bands die spelen. Kijk nog eens goed. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Aanwezig ![]() ![]() |
|
quote: Zo beter? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2270267 [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-08-2006 21:04] ![]() |
|
kleine update: Inmiddels zijn er 2 volledige nummers te downloaden vanaf de site. "Legeon" is nu ook online te bestellen via onze website. http://www.embodiment.nl Nieuwe datums van optredens: 01-12-2006 - Musicon, Den Haag - met Apparition, Prey & Acrid 23-12-2006 - de Gigant, Apeldoorn - met Sentenim, Burning Hatred & Pharmacon 19-01-2007 - Little Devil, Tilburg - met Belle Gunness & Soulreaver 27-01-2007 - De Bastille, Schoonhoven - met Belle Gunness & Soulreaver en meer datums onderweg! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door EvilPete op 28-11-2006 15:57] ![]() |
|
quote: Aanwezig! ![]() ![]() |
|
Gezellig!!! ff biertje drinken en bij-babbelen? ![]() ![]() |
|
Tuulk. ![]() ![]() |
|
quote:Misschien ligt het aan mij, maar staat dat niet allemaal gewoon op de flyer? ![]() Touché, pussycat! ![]() |
|
![]() [Dit bericht is gewijzigd door EvilPete op 22-12-2006 19:50] ![]() |
|
"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
En een puik stukje hakwerk het is! Geen originaliteitsprijs, wel voor inzet en brekk'n! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
hm.. wel weer eens tijd voor een update: 05-10-2007 :: DB's studio, Utrecht :: Kloof, Engorged & Xantossa 06-10-2007 :: Walhalla, Deventer :: One on One & Circle of Silence 10-11-2007 :: Nederland Drie, Wateringen :: Stronghold 13-11-2007 :: Nottingham Rock City, UK :: Pleurisy & Devious 25-1-2008 :: Steinfurt (GE) :: Blood Spencer (DE) o.a. Komt allen! ![]() ![]() ![]() |
|
13-12-2008 j.c. Villa 29, Barneveld (NL) Also playing: Prima Nocte and Scrotum 20-12-2008 Geldersch Metal Treffen, St. Anna, Oud Zevenaar (NL) Also playing:Hail of Bullets, Lucifer Principle and many others 10-01-2009 Sounds from the Underground de Klos, Emmeloord (NL) Also playing: Devious, Deathrage, Dictated and others 28-02-2009 To Hellfest Pt. V OJC Maddog, Groesbeek (NL) Also playing: Vermin, Impalement, Persistence, Sepiroth, Blackdust Storm 07-03-2009 Music Against Cancer festival Hedon, Zwolle (NL) Also playing: Detonation, DeathRage & Victimizer and others ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |