IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Piercings Deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 24-07-2006 20:07 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2006 19:52 schreef IJsregen het volgende:
Hoop dat het dan wel lukt ja. Dank!

True indeed.
Maare stoer dat je het gaat doen, en inderdaad advies hebt opgevolgt. Tof!


Nja, ff fotottjes bekeken, en zag er idd beter uit dan een ringetje.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 24-07-2006 20:18 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Said so!


Disko Disko Partizani


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 24-07-2006 20:19 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

jup jup goede keus

Ik had een ringetje door mijn neusschot maar heb eruit gehaald vorig jaar, nu wil ik em eigenlijk opnieuw....maar wordt toch lastig met werk enzo


You suck and that's sad


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 24-07-2006 20:24 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 24 juli 2006 20:19 schreef killerbarbie het volgende:
jup jup goede keus

Ik had een ringetje door mijn neusschot maar heb eruit gehaald vorig jaar, nu wil ik em eigenlijk opnieuw....maar wordt toch lastig met werk enzo

Waar werk je?


Iedereen heeft recht op mijn mening.


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 24-07-2006 20:25 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

sociale dienst


You suck and that's sad


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 24-07-2006 20:47 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Nu nog geen foto's gezien, je doet het erom hea!
Kreeg van een vriendin van me ook nog een tip:

"Ik heb tussendoor een 2,5 mm ringetje erin gehad, en dat was al even *plop* auww! ><
Maarja, het is gewoon even doorzetten denk ik. Als je teflon tape hebt kun je 1 laagje rond de 2 mm stretcher doen zodat ie toch iets groter is. En dan mss nog een laagje (weet niet hoe dik dat spul is) voordat je die 3 mm probeert."

Is mss ook een idee!

[Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 24-07-2006 20:47]


Disko Disko Partizani


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 24-07-2006 20:53 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

neuh, zou ik niet doen.....ik spreek uit ervaring met te snel stretchen


You suck and that's sad


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 27-07-2006 13:26 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Toch gedaan ja. Maar ook alweer eruit. Binnenkort 2,5mm stretcher scoren. Van 2 naar 3mm is niet zo fijn, vinden mijn oortjes. >.<
Na die tape was m'n hele gatje ontstoken. Bloed, prut. Blurgh! Dus eruit gekregen (hij ging helemaal kloppen, zwellen en rood worden), en schoongemaakt. Rrranzig! Buh! Maar het gaat nu goed, kan de 2mm alweer draaien, en over een weekje 2,5mm erin. Even in de gaten houden m.b.t. genezingsproces.


Disko Disko Partizani


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 27-07-2006 13:48 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

ik zou even wachten voordat je verder gaat rekken.
Mijn oor is nu ook genezen en die vieze rand/bult is weggetrokken gelukkig, maar ik wacht nog wel 2 maandjes voordat ik 10 mm erin ga doen! Anders blijf je steeds hetzelfde houden en daar wordt je oor niet blij van


You suck and that's sad


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-07-2006 13:52 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Vriendin wil samen met mij een tongpiercing laten zetten. Nu is dat ontzettend handig omdat we dan allebei vloeibare shit moeten eten en alkaar niet verstaan. Maar edoch. Hoe snel groeit een tonggat dicht als je het metaal eruit haalt?


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 27-07-2006 13:53 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Snel, die van mij was binnen een dag weer dichtgegroeid


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 27-07-2006 13:54 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

Tja, tongpiercing bij een gozer vind ik nogal vreemd.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 27-07-2006 13:54 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Mwoah, het heeft zn voordelen, hehe


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 27-07-2006 13:55 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

Zo kan je het ook bekijken!


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 27-07-2006 13:57 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Dat was ook de reden waarom die toen gezet is


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 27-07-2006 13:58 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

Ik vind het geen gezicht. Maar daarom heb jij er ook 1 en ik niet.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 27-07-2006 14:00 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2006 13:52 schreef Slechtheid het volgende:
Vriendin wil samen met mij een tongpiercing laten zetten. Nu is dat ontzettend handig omdat we dan allebei vloeibare shit moeten eten en alkaar niet verstaan. Maar edoch. Hoe snel groeit een tonggat dicht als je het metaal eruit haalt?
Snel! Als ik de mijne eruit haal issie met een dag / 2 dagen wel dicht. Misschien wel eerder, maar we testen het niet!
Tongpiercing is .


Disko Disko Partizani


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 27-07-2006 14:01 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 27 juli 2006 13:58 schreef Asphyxiated het volgende:
Ik vind het geen gezicht. Maar daarom heb jij er ook 1 en ik niet.


Als je goed gelezen had had je gezien dat ie er al uit is Ding begon op een gegeven moment voor mijn gevoel iiritant en in de weg te zitten, hehe


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 27-07-2006 14:02 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

Alrighty then.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 27-07-2006 14:03 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2006 14:01 schreef Murdering Monk het volgende:
Als je goed gelezen had had je gezien dat ie er al uit is Ding begon op een gegeven moment voor mijn gevoel iiritant en in de weg te zitten, hehe
De mijne gaat er regelmatig uit, wil weten dattie nog loskan, en ga ik de boel even poetsen en schoonspoelen. Voelt bij mij heel raar als ik hem er niet in hem. ><
Gisteravond nog even gedaan.

@Killerbarbie: Uhu, moet uitkijken voor 'blow outs'. Doodeng... >< Kijk het iig even aan ja!


Disko Disko Partizani


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 27-07-2006 14:05 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Er zit aan de onderkant waar die dichtgegroeid is ook een heel klein bultje, dat voelt nog steeds raar als je daar met je tong overheen gaat, hehe


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 27-07-2006 14:05 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Jij kan het puntje van je tong zo'n stukje omklappen ja?

Ja, onderkant kan ik ook beter zien dan bovenkant (sinds 'ie genezen is). Hoelang heb je m gehad?


Disko Disko Partizani


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 27-07-2006 14:07 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2006 14:05 schreef Murdering Monk het volgende:
Er zit aan de onderkant waar die dichtgegroeid is ook een heel klein bultje, dat voelt nog steeds raar als je daar met je tong overheen gaat, hehe


ik heb nog steeds een...najah...half gat in m'n tong


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 27-07-2006 14:08 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Ik bedoelde dus als daar wat eten tegenaankomt, of als ik er met mn tanden tegenaankom, hehe.

Ik denk dat ik hem een jaar of 2 gehad heb.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 27-07-2006 14:08 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2006 14:08 schreef Murdering Monk het volgende:
Ik bedoelde dus als daar wat eten tegenaankomt, of als ik er met mn tanden tegenaankom, hehe.

Ik denk dat ik hem een jaar of 2 gehad heb.

Haha oke.


Disko Disko Partizani


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen