IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Piercings Deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 21-03-2007 17:02 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Ja ik ben er uit. Een antitragus laten zetten. En me dan eens oriënteren op waar ik er nog 1 wil. Een lippiercing komt na m'n opleiding.


Subtiel kamerolifantje


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-03-2007 17:03 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ik heb sinds 5 weken een lippiercing (in mijn mond ja...)
Eindelijk vorige week een ringetje erin gekregen


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 21-03-2007 17:05 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Ik vind dat zo godsgruwelijk mooi! Ik denk dat ik allebei de uiteinden naar buiten wil. Even plaatje zoeken.


Subtiel kamerolifantje


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 21-03-2007 17:08 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Zo, alleen dan wel midden onder.


Subtiel kamerolifantje


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 21-03-2007 17:11 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2007 17:08 schreef stigma het volgende:
Zo, alleen dan wel midden onder.


Verticale labret, is mooi ja! Lijkt me wel ff wennen als ie erin zit.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 21-03-2007 17:13 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Dat zelfde geld voor grote penissen


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 21-03-2007 17:14 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2007 17:13 schreef Smoochy het volgende:
Dat zelfde geld voor grote penissen


Ach, als het uiteindelijk maar genieten is. ...van de piercing uiteraard.


Subtiel kamerolifantje


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-03-2007 17:15 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 maart 2007 17:05 schreef stigma het volgende:
Ik vind dat zo godsgruwelijk mooi! Ik denk dat ik allebei de uiteinden naar buiten wil. Even plaatje zoeken.

Ja is ook mooi. Heb lange tijd nagedacht om 2 van die te nemen, en 1 in het midden. Heb alleen die in het midden net genomen. Die andere 2 doe ik maar niet


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 21-03-2007 17:15 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

En als je nu op je lip bijt?


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 21-03-2007 17:17 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2007 17:14 schreef stigma het volgende:


Ach, als het uiteindelijk maar genieten is. ...van de piercing uiteraard.


Zo piercing gaat langer mee..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-03-2007 17:18 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 maart 2007 17:15 schreef waterfiets het volgende:
En als je nu op je lip bijt?

Dan heb je spontaan een extra piercing erbij?
Nee gebeurt niet. Bijt wel eens op mijn wang
Ik heb geen last van dat ringetje. Tongpiercing bijt ik nog heel af en toe jammergenoeg wel op.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 21-03-2007 20:55 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2007 17:18 schreef zillah-morte het volgende:
Dan heb je spontaan een extra piercing erbij?
Nee gebeurt niet. Bijt wel eens op mijn wang
Ik heb geen last van dat ringetje. Tongpiercing bijt ik nog heel af en toe jammergenoeg wel op.



cewl, heb 4 of 5 jaar geleden of zo een lippiercing gehad. Missem soms wel


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 21-03-2007 21:01 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Ik wil meer piercings daar beneden! Clithood bevalt uitstekend!


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-03-2007 21:04 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 maart 2007 20:55 schreef skitzoid kitten het volgende:
cewl, heb 4 of 5 jaar geleden of zo een lippiercing gehad. Missem soms wel

Wat let je meid?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 21-03-2007 21:07 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

arbeit und so..tja


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-03-2007 21:10 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 maart 2007 21:07 schreef skitzoid kitten het volgende:
arbeit und so..tja

Ach jawohl...
Ik ben ook bang dat nu ik hem net heb, er weer uit moet halen, omdat ik nu op zoek ben naar werk. Maar ik ga wel heen zoals ik ben, en ik zeg het er gewoon bij


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 21-03-2007 21:20 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

Maar je hebt nu ook een ringetje dus? Had je die niet van begin af aan dan?


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-03-2007 21:27 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 maart 2007 21:20 schreef skitzoid kitten het volgende:
Maar je hebt nu ook een ringetje dus? Had je die niet van begin af aan dan?

Ja heb nu een ringetje.
Nee kon niet vanaf het begin. Bij veel mensen groeit ie dan scheef. Als je met een sraafje begint, dan groeit ie recht. Anders kan ie naar voren groeien.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 21-03-2007 21:31 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2007 21:27 schreef zillah-morte het volgende:
Ja heb nu een ringetje.
Nee kon niet vanaf het begin. Bij veel mensen groeit ie dan scheef. Als je met een sraafje begint, dan groeit ie recht. Anders kan ie naar voren groeien.


Hmm raar, nog nooit van gehoord eigenlijk. Ik kreeg meteen een ringetje. Hij was wel scheef in eerste instantie maar dat kwam omdat ze scheef geprikt hadden


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-03-2007 21:36 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 maart 2007 21:31 schreef skitzoid kitten het volgende:
Hmm raar, nog nooit van gehoord eigenlijk. Ik kreeg meteen een ringetje. Hij was wel scheef in eerste instantie maar dat kwam omdat ze scheef geprikt hadden

Dezepiercer doet het over het algemeen alleen maar zo. Beter voorkomen, Hoeft niet te gebeuren...


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-04-2007 0:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2007 22:22 schreef Piercing bathory het volgende:
Hoi!

Ik ben romy, een metalhead uit Oss. Ik heb mijn opleiding tot piercer afgerond bij studio Flash in Heerenveen en nu ben ik op zoek naar mensen die als model gepierced willen worden. Door de opleiding heb ik ervaring met alle soorten piercings (ook intiem en surface). Ik vraag €25/30,- werk met titanium en de prijs is incl. nazorg en evt tweede sieraad!

Ik hoor van jullie!

Greetz


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-04-2007 10:35 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Moet je wel de gegevens er even bij zetten van die persoon OF een link naar het profiel iig.

(e)dit dus: http://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=9428

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 29-04-2007 10:42]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-04-2007 10:40 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Nou Romy.. waar worden die piercings gezet dan, thuisstudio of piercingstudio?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 29-04-2007 17:05 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2007 21:01 schreef VodeVilicious het volgende:
Ik wil meer piercings daar beneden! Clithood bevalt uitstekend!


Volschieten dan


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 29-04-2007 17:17 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 29 april 2007 10:40 schreef MMayo het volgende:
Nou Romy.. waar worden die piercings gezet dan, thuisstudio of piercingstudio?
Die jongen heeft nog maar 1 post; hij kan je vraag dus niet lezen


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen