IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Piercings Deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 01-05-2007 20:16 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2007 20:13 schreef Jällö het volgende:
Geil! Lijkt me alleen wel lastig bij het fietsen, of niet?


Mwah, ik heb al een clithood, en daar voelde ik niets meer van nadat ik op de waggelende bus naar huis ging erna, en op die fiets voel je af en toe wel wat, maar dat is geen slecht gevoel.

Lippen, geen idee, maar m'n vriendin zei dat ze er geen last van had behalve de eerste paar dagen.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 01-05-2007 20:18 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2007 20:13 schreef VodeVilicious het volgende:
Pffff, ik zou het nooit zelf durven, lijkt me ook niet zo slim.

Goh. Tsjah, snuggere acties enzo. Maar het is nooit ontstoken geraakt, in tegenstelling tot sommige geschoten gaatjes.


Verrassend triviaal


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 01-05-2007 20:21 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2007 20:16 schreef VodeVilicious het volgende:
Mwah, ik heb al een clithood, en daar voelde ik niets meer van nadat ik op de waggelende bus naar huis ging erna, en op die fiets voel je af en toe wel wat, maar dat is geen slecht gevoel.

Lippen, geen idee, maar m'n vriendin zei dat ze er geen last van had behalve de eerste paar dagen.


Clithood lijkt me echt helemaal niets. Een vriendin van mij had er ook een. Ze reed paard en haar monster was niet de braafste. Op een keer belandde ze na een serie bokken met 'r muts op de voorkant van haar zadel. Het arme kind reed western. Au!


Verrassend triviaal


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 01-05-2007 20:21 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2007 20:18 schreef Ohneschwanz het volgende:
Goh. Tsjah, snuggere acties enzo. Maar het is nooit ontstoken geraakt, in tegenstelling tot sommige geschoten gaatjes.


Ja, daar heb ik ook last van gehad. twee gaatjes boven in m'n oor laten schieten, dat sloeg echt nergens op, dat bleef maar ontsteken, terwijl ik daar nooit last van heb gehad.
Schieten doe ik ook nooit meer sinds ik een neuspiercing had laten schieten, wat uiteindelijk een oorbel bleek te zijn wat ze erin schieten. Nee, dat krulslotje zat er niet op met het smoesje "ja, dat mag er pas op wanneer de zwelling weg is, tot dan moet je slapen met een plakker"
Wtf, hoe krijg je dat groot slotje dan in helelsnaam in je neus. Heb ik me vene kwaad gemaakt toen ik daar thuis achter kwam.. Volgende keer beter informeren..


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 01-05-2007 20:22 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2007 20:21 schreef Ohneschwanz het volgende:
Clithood lijkt me echt helemaal niets. Een vriendin van mij had er ook een. Ze reed paard en haar monster was niet de braafste. Op een keer belandde ze na een serie bokken met 'r muts op de voorkant van haar zadel. Het arme kind reed western. Au!


Ja, dat kan ik me voorstellen, pfff. Had ze er nog veel last van erna?


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 01-05-2007 20:23 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2007 20:10 schreef VodeVilicious het volgende:
Met een blokje ijs en een speld uit de naaidoos?

Mijn oorgaatjes zijn met een (schoongekookte) spijker en een hamer gezet.
Eerst met naald geprobeerd, maar dat viel vies tegen.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 01-05-2007 20:24 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

@ Vodevilicious: Ja, ze had sowieso wel last. Ze had haar schaambeen gekneusd ofzo, en die piercing heeft ook een opdonder gehad. Toen heeft ze 'm er maar uit gehaald. Verstandig

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 01-05-2007 20:25]


Verrassend triviaal


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 01-05-2007 20:41 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2007 20:24 schreef Ohneschwanz het volgende:
@ Vodevilicious: Ja, ze had sowieso wel last. Ze had haar schaambeen gekneusd ofzo, en die piercing heeft ook een opdonder gehad. Toen heeft ze 'm er maar uit gehaald. Verstandig


Brrr. Inderdaad ja.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 04-05-2007 14:17 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2007 20:23 schreef Jällö het volgende:
Mijn oorgaatjes zijn met een (schoongekookte) spijker en een hamer gezet.
Eerst met naald geprobeerd, maar dat viel vies tegen.


ik heb eens heel rebels zelf mn navel doorboord met een dikke naald. heel veel ijs om te verdoven en steeds verder door wurmen.
toen die naald er uiteindelijk doorheen zat was ik apetrots maar had geen idee hoe ik er een ringetje doorheen moest krijgen, dus heb die naald er maar weer uitgehaald...
ach, ik was 13 ofzo.


de laar
Usericon van de laar
Posted 04-05-2007 19:06 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2007 20:23 schreef Jällö het volgende:
Mijn oorgaatjes zijn met een (schoongekookte) spijker en een hamer gezet.
Eerst met naald geprobeerd, maar dat viel vies tegen.

Prutsert

Zo'n zweerknopje druk je er met duim en wijsvinger zo door.
Beetje sap erop en geen centje pijn.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 29-05-2007 22:42 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

jeuj, vandaag begonnen met stretchen van oorlel



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-05-2007 22:44 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

aah nee!! bij je tong is het nog okee, maar bij een oor vind ik het er niet echt kinky uitzien.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 29-05-2007 22:48 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

maar ik ga ook niet zo ver hoor, dat is lelijk. 5mm is wel de max.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-05-2007 22:58 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

oh ik was even bang dat je ze tot onder je oksels wilde laten groeien zodat je je armen wat hoger kunt houden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 30-05-2007 7:54 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

wel handig


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 30-05-2007 12:34 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Wel lachen die gestretchte oren allemaal, volgens mij is het inmiddels hartstikke uit.
Zit je met zo'n gat in je oor, In Memory Of 2006.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


morrigan
Usericon van morrigan
Posted 30-05-2007 18:03 by morrigan Wijzig reactieProfiel van morriganQuote dit bericht

Ik heb vorig jaar mijn piercings eruit gehaald, maar het voelt nog steeds best wel 'kaal'.

Nu zit ik erover te denken om een smiley te nemen. Deze piercing is alleen zichtbaar als je lacht en daardoor erg subtiel.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-05-2007 18:03 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2007 18:03 schreef morrigan het volgende:
Ik heb vorig jaar mijn piercings eruit gehaald, maar het voelt nog steeds best wel 'kaal'.

Nu zit ik erover te denken om een smiley te nemen. Deze piercing is alleen zichtbaar als je lacht en daardoor erg subtiel.


Vind het weinig subtiel zo'n ringetje dat tegen je tanden aantikt als je lacht of praat.


Arghoslent
Usericon van Arghoslent
Posted 30-05-2007 18:04 by Arghoslent Wijzig reactieProfiel van ArghoslentQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2007 12:34 schreef Jällö het volgende:
Wel lachen die gestretchte oren allemaal, volgens mij is het inmiddels hartstikke uit.
Zit je met zo'n gat in je oor, In Memory Of 2006.


Is het belangrijk dan, dat je hip gevonden moet worden


morrigan
Usericon van morrigan
Posted 30-05-2007 19:06 by morrigan Wijzig reactieProfiel van morriganQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2007 18:03 schreef MMayo het volgende:
Vind het weinig subtiel zo'n ringetje dat tegen je tanden aantikt als je lacht of praat.


Vergeleken met een piercing die continu zichtbaar is in het gezicht, vind ik een smiley toch een stuk subtieler.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 30-05-2007 19:17 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2007 18:04 schreef Arghoslent het volgende:
Is het belangrijk dan, dat je hip gevonden moet worden

Nee natuurlijk is dat niet belangrijk.

Het is puur toeval dat in de jaren '80 het gros een hele rij oorbellen had, de jaren '90 werden doorboort met navel- en neuspiercings en vorig jaar opeens iedereen met die verrekte botjes en tunnels aan kwam zetten.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Nix
Usericon van Nix
Posted 30-05-2007 22:43 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2007 19:17 schreef Jällö het volgende:
tunnels aan kwam zetten.



Dat is gewoon eng en vies om te zien. Brrrr. *prik*


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 30-05-2007 23:07 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

[error]

[Dit bericht is gewijzigd door Jällö op 30-05-2007 23:07]


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 31-05-2007 15:29 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2007 18:03 schreef morrigan het volgende:
Ik heb vorig jaar mijn piercings eruit gehaald, maar het voelt nog steeds best wel 'kaal'.

Nu zit ik erover te denken om een smiley te nemen. Deze piercing is alleen zichtbaar als je lacht en daardoor erg subtiel.

heb er ook een ringetje in gehad, een heel kleintje dan zag je alleen het bolletje. Maar op een gegeven moment eruit gehaald en een staafje erin gedaan, was toch representatiever voor mijn werk....


You suck and that's sad


Arghoslent
Usericon van Arghoslent
Posted 31-05-2007 16:25 by Arghoslent Wijzig reactieProfiel van ArghoslentQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2007 19:17 schreef Jällö het volgende:

Het is puur toeval dat in de jaren '80 het gros een hele rij oorbellen had, de jaren '90 werden doorboort met navel- en neuspiercings en vorig jaar opeens iedereen met die verrekte botjes en tunnels aan kwam zetten.


heeft er niks mee temaken, een trend is niet perse hip.


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen