IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Piercings Deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-07-2006 14:10 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Maar ok, als er gepijpt en gebeft moet worden, is er dan voordeel? En ik bedoel niet met pin achtige piercings in klitten of pisgaten rammen.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 27-07-2006 14:10 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Verkeerd gelezen!

[Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 27-07-2006 14:25]


Disko Disko Partizani


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 27-07-2006 14:11 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

voor de heren wel, dames iets minder/niets tenzij er een...tjah...addon bijgehaald word.


Ik merkte iig geen verschil.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-07-2006 14:12 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Wat is een add-on? Naja, weet wel wat het is, maar niet in de context piercings.

Sites?


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 27-07-2006 14:12 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

Oh trouwens, "voordeel" zou ik niet zeggen. De heer in kwestie zal wel voelen dat er iets extra's is maar volgens mij maakt een tongpiercing pijpen er niet 20x beter op ofzo.

Voor de meid is het zelfs alleem maar vervelend als je het mij vraagt.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 27-07-2006 14:12 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 27 juli 2006 14:10 schreef Slechtheid het volgende:
Maar ok, als er gepijpt en gebeft moet worden, is er dan voordeel? En ik bedoel niet met pin achtige piercings in klitten of pisgaten rammen.


Ja, ik vond het een voordeel, althans, mijn vriendin vond het zeker een voordeel. Sterker nog, mn ex had ook zon ding en het is inderdaad voor beide pafrtijen een voordeel, maar dat is mijn mening


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 27-07-2006 14:13 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2006 14:12 schreef Slechtheid het volgende:
Wat is een add-on? Naja, weet wel wat het is, maar niet in de context piercings.

Sites?


och kun je gewoon in de gemiddelde piercingzaak halen. Een rubber dingetje dat je over het bolletje van je piercing kan schuiven als het ware.

Van die achterlijke dingetjes met stekels enzo.

[Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 27-07-2006 14:13]


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 27-07-2006 14:14 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Ja, en vibrerende delen. Idioterie


Disko Disko Partizani


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 27-07-2006 14:14 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Ja, zon ding heb ik ook ooit een gehaald, dat was inderdaad nog een extra dimensie voor dr, het gewone bolletje was ook wel leuk, maar dat andere ding maakte het wel beter, vond ze


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-07-2006 14:15 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2006 14:14 schreef IJsregen het volgende:
Ja, en vibrerende delen. Idioterie
Sounds like a go-go.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 27-07-2006 14:19 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Hm, vind het een beetje onzin allemaal. Kan me best voorstellen dat dat een 'extra dimensie' geeft aan..., Maar ik zou nooit een tongpiercing nemen alleen voor de seks, omdat daar allemaal grappig dingetjes voor zijn. Schaf dan wat gewone sextoys aan, denk ik dan.

[Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 27-07-2006 14:19]


Disko Disko Partizani


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 27-07-2006 14:21 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Ach, ik vond zon ding ook wel geinig, en dat daar dan toevallig wat voordelen bijkomen is mooi meegenomen toch?


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 27-07-2006 14:24 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Als het "toevallig" is; Prima!
Maar ik zou nou geen tongpiercing nemen met enkel en alleen die bijkomstigheden als doel.
Oefen dan gewoon wat meer ofzo.

[Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 27-07-2006 14:25]


Disko Disko Partizani


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 27-07-2006 14:25 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Ik zou ook nooit een piercing nemen voor dat doel, er zijn ook vast wel andere manieren om aan aandacht te komen lijkt me....


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 27-07-2006 14:26 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2006 14:25 schreef Murdering Monk het volgende:
Ik zou ook nooit een piercing nemen voor dat doel, er zijn ook vast wel andere manieren om aan aandacht te komen lijkt me....
Precies, dat bedoel ik.


Disko Disko Partizani


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-07-2006 14:27 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2006 14:24 schreef IJsregen het volgende:
Als het "toevallig" is; Prima!
Maar ik zou nou geen tongpiercing nemen met enkel en alleen die bijkomstigheden als doel.
Oefen dan gewoon wat meer ofzo.
Mijn en mijn vriendin's respectievelijke bef en pijpkundigheden zijn meer dan bovenmaats.
Dus stop met die stemmingsmakerij.

Tong is ook zo gewoon. Ik weet het nog niet.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 27-07-2006 14:28 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2006 14:27 schreef Slechtheid het volgende:
Mijn en mijn vriendin's respectievelijke bef en pijpkundigheden zijn meer dan bovenmaats.
Dus stop met die stemmingsmakerij.

Tong is ook zo gewoon. Ik weet het nog niet.
Oehoeeee, wat een zelfkennis!

[Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 27-07-2006 14:28]


Disko Disko Partizani


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 27-07-2006 14:28 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Tsja, door je eikel is wel aparter, maar dat lijkt me dan ook weer niks... Tepelpiercings schijnen het ook wel goed te doen


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 27-07-2006 14:29 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2006 14:28 schreef Murdering Monk het volgende:
Tsja, door je eikel is wel aparter, maar dat lijkt me dan ook weer niks... Tepelpiercings schijnen het ook wel goed te doen

Eikelpiercing lijkt me doodeng, dat ding zal eens losschieten en blijven... Haken ofzo.


Disko Disko Partizani


Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 27-07-2006 14:29 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

Door de eikel lijkt me een beetje ongemakkelijk.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-07-2006 14:31 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2006 14:29 schreef Asphyxiated het volgende:
Door de eikel lijkt me een beetje ongemakkelijk.
Is niet pijnlijk met zetten denk ik. Piercing gaat door het 'vel', niet het eik0lvleesch zelf.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 27-07-2006 14:31 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 27 juli 2006 14:29 schreef IJsregen het volgende:
Eikelpiercing lijkt me doodeng, dat ding zal eens losschieten en blijven... Haken ofzo.


Moet ineens denken aan een gozer die bij mn ex in de klas zat, die had een weddenschap verloren, en moets dus zon ding laten zetten, wat gebeurt er, blijft ie na een dag of 2 achter zn rits haken, aaauuuww....

En daarom komt zon ding er dus bij niet in, als je m eruit haalt pis je in 3 stralen ipv 1, ik krijg die ene al met moeite de pleepot in, laat staan 3, hehe

Vind VCH piercings ook een doodeng idee, maar goed

@Slechtheid, meen je dat? Volgens mij gaat ie wel door de eikel hoor..

[Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 27-07-2006 14:32]


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 27-07-2006 14:33 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2006 14:31 schreef Slechtheid het volgende:
Is niet pijnlijk met zetten denk ik. Piercing gaat door het 'vel', niet het eik0lvleesch zelf.


Dan nog. Brr. Geef mij maar die andere eikelpiercing.




killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 27-07-2006 15:43 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

intiempiercings heerschen


You suck and that's sad


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-07-2006 15:52 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2006 14:28 schreef Murdering Monk het volgende:
Tepelpiercings schijnen het ook wel goed te doen
Heb zelf een tepelpiercing en dat is uitermate stimulerend....zeker een aanrader


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen